Allexinno_86 Postat August 16, 2009 Share Postat August 16, 2009 Merci. Deci sa inteleg ca racirea aia pe aer nu creeaza in nici un caz probleme mai mari decat cea pe apa din puntul asta de vedere? E bine de stiut asta, ca GS-ul ala carenat chiar imi place . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat August 16, 2009 Share Postat August 16, 2009 cam asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat August 17, 2009 Share Postat August 17, 2009 Merci. Deci sa inteleg ca racirea aia pe aer nu creeaza in nici un caz probleme mai mari decat cea pe apa din puntul asta de vedere? E bine de stiut asta, ca GS-ul ala carenat chiar imi place . Dacă nu ar fi nici o diferență nu ar mai pune nimeni (Honda, Kawasaki) radiatoare pe motocicletele de 500 doar ca să le facă mai grele și mai scumpe. Bine, GS-ul are puterea mult mai mică la aceeași capacitate cilindrică pentru că la putere maximă probabil ar topi motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hawk Postat August 17, 2009 Share Postat August 17, 2009 Modelele de pana-n '96 de gs500 chiar au ceva putere, vreo 52CP, iar cele mai noi vreo 47 din cauza restrictiilor asupra poluarii fonice din ce stiu. Oricum, modelul carenat se incinge mai tare decat celalalte. Carenele alea cam pastreaza caldura. Tocmai de-asta gs500F a fost dotat cu radiator de ulei, nu e cine stie ce, dar e o masura luata sa nu se supraincalzeasca in regim de mers mai turat. nu e asa mare diferenta intre 58 cp sau cat are cb-ul si 47 sau 52 de la gs. Cele cu 52 nu stiu daca mai pot fi gasite cu puterea asta reala, au peste 13 ani mai toate .) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Allexinno_86 Postat August 18, 2009 Share Postat August 18, 2009 (editat) S-au cam zgarcit cei de la Suzuki cu radiatorul ala, e minuscul, nu puteau sa puna si ei unul mai mare? . Imi pun o intrebare, la modelul carenat, datorita carenei care preia caldura de la motor si o distribuie pe suprafata ei, nu ajuta la protejarea picioarelor si a zonei bazinului impotriva discomfortului cauzat de caldura degajata de motor mai mult decat in cazul modelului necarenat? Editat August 18, 2009 de Allexinno_86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat August 18, 2009 Share Postat August 18, 2009 Carena e de plastic, nu preia căldura - plasticul e mai prost conducător de căldură decât metalul. Practic canalizează toată căldura spre spate, adică spre picioarele și bazinul tău. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Allexinno_86 Postat August 18, 2009 Share Postat August 18, 2009 (editat) Da ai dreptate, e normal carena, fiind din palstic nu o sa conduca asa bine caldura cum o conduce cadrul sau rezervorul, dar ma gandeam ca e conceputa in asa fel incat disipe caldura astfel incat sa nu afecteze rider-ul. Deci sa inteleg ca asta e un mare dezavantaj al unei carenate fata de un naked? Editat August 18, 2009 de Allexinno_86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat August 18, 2009 Share Postat August 18, 2009 GS 500 F nu e chiar carenată, e un naked pe care s-au pus carene. Nu e tot aia să o proiectezi din start cu carene sau să le pui cum poți. Oricum la mers în afara orașului o carenată e mai bună, nu te rupe vântul la drum lung cu 140 km/h, dar în oraș un naked parcă e mai bun și un pic mai ușor - cântăresc și carenele alea un pic. Și dacă le dai pe jos costă Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
havrincea Postat August 18, 2009 Share Postat August 18, 2009 am un gs500e din '92 si sunt multumit de el acum imi pun masca noua si cerene , cica special pt modelul asta. sa vad ce iese... asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raisa_c Postat August 18, 2009 Share Postat August 18, 2009 Da ai dreptate, e normal carena, fiind din palstic nu o sa conduca asa bine caldura cum o conduce cadrul sau rezervorul, dar ma gandeam ca e conceputa in asa fel incat disipe caldura astfel incat sa nu afecteze rider-ul. Deci sa inteleg ca asta e un mare dezavantaj al unei carenate fata de un naked? adevarul e ca se incinge,in special in trafic la orele de varf,dar discomfortul creat de caldura nu e chiar atat de mare[asta daca nu porti pantaloni scurti]. dar cand e mai racoare sau cand bate vantul o sa le multumesti celor de la suzuki ca au facut model carenat la GS . si dintre GS si CB cea mai buna e...cea pe care o ai tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
havrincea Postat August 18, 2009 Share Postat August 18, 2009 raisa_c are dreptate. cand e racoare ....hmm ce bine e sa simti putina caldura. iar la semafor....cat poti sa stai... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Allexinno_86 Postat August 18, 2009 Share Postat August 18, 2009 (editat) raisa_c are dreptate.cand e racoare ....hmm ce bine e sa simti putina caldura. iar la semafor....cat poti sa stai... Da, ai dreptate, stai si la semafor da nesemnificativ fata de timpul cat esti in miscare. Deci se incinge un pic mai ales cand esti in pantaloni scurti. Dar in cazul CB-ului sau al altor motoare cu racire pe apa (eventual si carenate) nu apare aceeasi problema in cazul purtarii pantalonilor scurti sau a statului la semafor? Editat August 18, 2009 de Allexinno_86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat August 19, 2009 Share Postat August 19, 2009 Ba da, instalația personală o prăjești la fel pe ambele, la GS se încălzește mai tare motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Allexinno_86 Postat August 19, 2009 Share Postat August 19, 2009 Ok, merci merci pt raspunsuri, cred ca mi-am facut o idee. Deci din punctul asta de vedere e cam la fel pe toate, raman alte criterii dupa care se face diferentierea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
havrincea Postat Septembrie 2, 2009 Share Postat Septembrie 2, 2009 uite un gs 500e cu carene... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neutral Postat Decembrie 5, 2009 Share Postat Decembrie 5, 2009 mai frumos fara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
havrincea Postat Decembrie 5, 2009 Share Postat Decembrie 5, 2009 mai frumos fara oh dar ce fain e cu parbrizul ala inalt... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Ianuarie 30, 2010 Share Postat Ianuarie 30, 2010 salutare tuturor m-am hotarat si eu ca din sezonul asta sa impartasesc cu voi aventura de a merge pe 2 roti am o mare dilema; nu stiu ce ar trebui sa aleg intre suzuki gs 500 si honda cb 500, la honda imi place faptul ca are racirea pe apa, ca are mai multa putere, ca e foarte fiabila... la gs imi place aspectul, faptul ca e mai raspandita, pretul e mai mic... pana acum dezavantajele pe care le-am gasit sunt: gs500- saua un pic ingusta; suspensia fata prea moale, racire pe aer. cb500- frane pe disc doar din '97 + tind mai mult sa iau ceva cat mai fiabil, nu ma plictisesc repede, si sa fie cat de comod si de placut posibil dati-mi si voi o parere. salutare tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
havrincea Postat Ianuarie 30, 2010 Share Postat Ianuarie 30, 2010 salutare tuturorm-am hotarat si eu ca din sezonul asta sa impartasesc cu voi aventura de a merge pe 2 roti am o mare dilema; nu stiu ce ar trebui sa aleg intre suzuki gs 500 si honda cb 500, la honda imi place faptul ca are racirea pe apa, ca are mai multa putere, ca e foarte fiabila... la gs imi place aspectul, faptul ca e mai raspandita, pretul e mai mic... pana acum dezavantajele pe care le-am gasit sunt: gs500- saua un pic ingusta; suspensia fata prea moale, racire pe aer. cb500- frane pe disc doar din '97 + tind mai mult sa iau ceva cat mai fiabil, nu ma plictisesc repede, si sa fie cat de comod si de placut posibil dati-mi si voi o parere. salutare tuturor! sa inteleg ca in 12 pagini cu ai gasit raspunsul ? eu zic sa te plimbi intai cu amandoua ( daca ai posibilitatea) si atunci poti sa incepi sa cantaresti avantaje/dezavantaje. despre gs pot spune ca e fiabil , manevrabil si comod... despre cb habar nu am , nu am mers cu el,deci nu vb aiurea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Ianuarie 31, 2010 Share Postat Ianuarie 31, 2010 eu in schimb am mers doar cu un cb o tura scurta dar am stat mai mult pe el si mi se pare chiar foarte comod, si din cate am citit (mult) am inteles ca e si foarte fiabil, "the best commuter bike ever! " s-ar zice... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas 17 Postat Februarie 8, 2010 Share Postat Februarie 8, 2010 Salut phreak, am un gs de aproape 2 ani (moto din `94) si pot sa iti spun ca sunt foarte multumit. Am trecut cu el prin de toate de la cazatura (din vina mea) pana la excursii la munte si prin tara. Nu am avut nici un fel de probleme cu el si sunt multumit de consum. Nu mi-a luat nici o data peste 6,4 (in oras) oricat i-as fi dat. Recunosc ca nu are performatele unei cb500 si am uneori probleme daca stau mult la semafoare (vara) in ideea ca mi se incalzeste temperatura la ulei, dar eu zic ca daca ai vrea sa incepi cu un GS este perfect. Este "blanda" pana la 4000 de ture ceea ce mi-a fost de folos la inceput sa ma obisnuiesc cu ea dar poate sa traga si ea la peste 4000. Si cu o mica modificare (Windshield) stie sa mearga si cu 200. Asta e parerea mea restul depinde de tine. Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1 Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 Nu mai ridicati atat honda in sus . Am avut si honda si suzuki ( chiar gs de 500) .Honda in afara de motor nu e mare chestie . Iar la consum e departe fata de Suzuki . Daca vrei sa faci ture lungi ia un GS consuma 3.5%, eu cu GS motor din 89 si cu motorul nu chiar in stare perfecta am scos si 3.4% . Ce honda consuma asa ? Inca un aspect in minus la honda a fost marimea rezervorului , are autonomie prea mica . Pe mine personal ma eneveaza rau ca la fiecare 200 de km sa bag benzina . Pe Gs am mers si 350km fara sa bag benzina . E adevarat ca vara se incinge mai rau GS dar e mai ieftin la intretinere .Gs are disc la frana si pe spate pe cand honda nu are( parca doar modele mai noi au disc daca nu ma insel ) un mare plus din punctul meu de vedere .Lipsa racirii pe apa poate fi si un plus in cazul in care ai un incident nu foarte grav . Cu gs daca il scapi pe jos nu are ce radiator sa se sparga pe cand la honda ai mari sanse ca sa se sparga ceva de la sistemul de racire si sa ramai in drum . Oricum fiecare isi cumpara motocicleta care ii place mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos11 Postat Noiembrie 4, 2010 Share Postat Noiembrie 4, 2010 Inca un plus la Suzuki : amortizor central pe spate fata de 2 amortizoare la honda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
expresul Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 Eu am avut GS 500 si acum am un Hornet600 si consumul este aproape dublu 7 litri in oras da mers incet fara demaraje cum ii place hornetului la drum 5,5-6 litri sa nu sari de 90 km acum ma gindesc sa i-au un GS mai nou ca mi-a placut PS. voi stiti vre-un motor naspa de la japonezi eu nu stiu nici unul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ahilepeleianul Postat August 24, 2012 Share Postat August 24, 2012 Nu mai ridicati atat honda in sus . Am avut si honda si suzuki ( chiar gs de 500) .Honda in afara de motor nu e mare chestie . Iar la consum e departe fata de Suzuki . Daca vrei sa faci ture lungi ia un GS consuma 3.5%, eu cu GS motor din 89 si cu motorul nu chiar in stare perfecta am scos si 3.4% . Ce honda consuma asa ? Inca un aspect in minus la honda a fost marimea rezervorului , are autonomie prea mica . Pe mine personal ma eneveaza rau ca la fiecare 200 de km sa bag benzina . Pe Gs am mers si 350km fara sa bag benzina . E adevarat ca vara se incinge mai rau GS dar e mai ieftin la intretinere .Gs are disc la frana si pe spate pe cand honda nu are( parca doar modele mai noi au disc daca nu ma insel ) un mare plus din punctul meu de vedere .Lipsa racirii pe apa poate fi si un plus in cazul in care ai un incident nu foarte grav . Cu gs daca il scapi pe jos nu are ce radiator sa se sparga pe cand la honda ai mari sanse ca sa se sparga ceva de la sistemul de racire si sa ramai in drum . Oricum fiecare isi cumpara motocicleta care ii place mai mult. Amice, nu stiu cu ce Honda ai mers tu, poate una fara rezervor. Eu am CB500 si am facut si peste 320 de km cu un plin si cu mers cu 180 km/h pe autostrada cu bagaje cu tot, fara parbriz. Incearca sa faci asta cu GS500 si vezi ce iese. Aspectul e singura chestie discutabila, pentru ca e chestie de gust. In rest, CB500 e superior din orice punct de vedere vrei tu. Exista cazuri de CB-uri care au facut si 500.000 de km. Despre GS n-am auzit acelasi lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.