Vizitator stress_L&P Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 ChivuIntra mizerie la ele protectiile sunt cam slabute( s-au drumurile noastre sunt cam mizerabile) un alt motiv ar fi ca fabrica are semeringuri de vanzare. Eu am montat burdufuri sunt curios cat va tine Numai bine Mesaj completat Chivu Intra mizerie la ele protectiile sunt cam slabute( s-au drumurile noastre sunt cam mizerabile) un alt motiv ar fi ca fabrica are semeringuri de vanzare. Eu am montat burdufuri sunt curios cat va tine Numai bine pe langa asta pentru ca pur si simplu se uzeaza!? ganditi-va la motoarele 2t, la semeringul de la ambielaj, care desparte carterul de cutia de viteze! ala sta practic in ulei si nu intra mizerie si tot se duce! cauciuc pe metal+frecare=uzura... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 de asta si tuburile interioare se fac din crom/sau se cromeaza... elimina cat mai mult frecarea intre cele 2 corpuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 Cred că a sosit momentul să schimb semeringurile la Hornet. Anul trecut prin decembrie a pierdut puțin ulei telescopul drept. Astăzi a pierdut puțin ulei cel stâng. La nsr am avut o mare problemă cu semeringurile. Cred că am schimbat vreo 5 seturi. Am deja un set cumpărat pentru Hornet, dacă nu țin astea, trec pe originale. Mesaj completat Drumurile proaste afectează semeringurile ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Martie 5, 2011 Share Postat Martie 5, 2011 (editat) Cred că a sosit momentul să schimb semeringurile la Hornet. Anul trecut prin decembrie a pierdut puțin ulei telescopul drept. Astăzi a pierdut puțin ulei cel stâng. La nsr am avut o mare problemă cu semeringurile. Cred că am schimbat vreo 5 seturi. Am deja un set cumpărat pentru Hornet, dacă nu țin astea, trec pe originale. Mesaj completat Drumurile proaste afectează semeringurile ? ai folosit presa cand le-ai schimbat? daca nu, am eu, inclusiv cea de 41 pentru hornet! vii si le schimbam! pret? o bere! da, drumurile proaste le uzeaza mai repede la street-uri, naked, vitezane destul de mult. dar totusi eu stiu aprilia mea de ~40.000 si inca nu i-am schimbat semeringurile. doar uleiul. s-ar putea sa le schimb anul asta, este prima oara cand o bag in garaj, altfel statea in casa la caldurica Editat Martie 5, 2011 de stress_L&P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Martie 5, 2011 Share Postat Martie 5, 2011 (editat) Merg destul de mult pe drum prost. Ca să ies din cartier trebuie să trec peste o porțiune destul de proastă de drum. Semeringurile astea oricum trebuie să le schimb. Nu cred să fi fost schimbate vreodată. Când mă hotărăsc să le schimb te contactez. Mai au ulei de furcă la Ivas ? Editat Martie 5, 2011 de Chivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Martie 5, 2011 Share Postat Martie 5, 2011 Merg destul de mult pe drum prost. Ca să ies din cartier trebuie să trec peste o porțiune destul de proastă de drum. Semeringurile astea oricum trebuie să le schimb. Nu cred să fi fost schimbate vreodată. Când mă hotărăsc să le schimb te contactez. Mai au ulei de furcă la Ivas ? au ulei de furca la ivas dar sincer iti recomand ohlins! e scump dar merita, ei se ocupa doar de amortizoare deci stiu ce fac! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Martie 5, 2011 Share Postat Martie 5, 2011 pe langa asta pentru ca pur si simplu se uzeaza!? ganditi-va la motoarele 2t, la semeringul de la ambielaj, care desparte carterul de cutia de viteze! ala sta practic in ulei si nu intra mizerie si tot se duce! cauciuc pe metal+frecare=uzura... Sa mai tinem cont de faptul ca la telescop nu are miscare de rotatie ca la ambielaj ci de translatie si culiseaza foarte mult Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Martie 5, 2011 Share Postat Martie 5, 2011 (editat) au ulei de furca la ivas dar sincer iti recomand ohlins! e scump dar merita, ei se ocupa doar de amortizoare deci stiu ce fac! Pe Nsr am pus Motul Âşi diferite zoi pe care le găseam pe aici. După 5000-10.000km scoteam o apă neagră din telescoape. @stress_L&P am dat un ochi rapid pe net dar n-am găsit uleiuri ohlins. Editat Martie 5, 2011 de Chivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Martie 5, 2011 Share Postat Martie 5, 2011 Pe Nsr am pus Motul Âşi diferite zoi pe care le găseam pe aici. După 5000-10.000km scoteam o apă neagră din telescoape.@stress_L&P am dat un ochi rapid pe net dar n-am găsit uleiuri ohlins. vorbeste cu userul mac, el avea intr-un timp. te pot rezolva si eu dar doar daca nu te grabesti, am un amic in germania, eu de la el l-am primit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razorbladed Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 Ce marci de simeringuri de ulei si praf ati folosit. Impresii, recomandari, locuri de unde le ati cumparat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexdx09 Postat Februarie 2, 2014 Share Postat Februarie 2, 2014 Si eu sunt in aceeasi problema:nu stiu care sut mai bune,e prima data cand fac furca si nu vreau sa imi curga ulei dupa 2 luni Am gasit unele all balls http://www.ebay.com/itm/All-Balls-Fork-Dust-Seal-Kit-Fits-Suzuki-GSF600S-Bandit-1996-2003-/310836555960?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item485f4d70b8&vxp=mtr mai sunt unele pyramid http://www.ebay.com/itm/Pyramid-Parts-Fork-Oil-Seals-fits-Suzuki-GSF600-Bandit-GSF-600-95-04-/390531263545?pt=AU_Motorcycle_Parts_Accessories&hash=item5aed7a2c39&vxp=mtr cele originale...ma cam indeparteaza pretul Deci voi ce veti folosi la urmatoarea servisare????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Februarie 2, 2014 Share Postat Februarie 2, 2014 (editat) Uite niste preturi ca sa-ti faci o idee: http://www.ambulantamoto.ro/produse-comercializate/motocicleta/suzuki/600/gsf-600-bandit-s/pentru-furca/ Iar pentru un sfat prietenesc ia legatura cu Patrick http://www.ambulantamoto.ro/contact/contact/ E super de treaba,iar daca vrei te rezolva cu piese si/sau manopera. Editat Februarie 2, 2014 de gms245 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Februarie 3, 2014 Share Postat Februarie 3, 2014 Am schimbat asta vara la EXC semeringurile, am luat All Balls. Imediat ce le-am schimbat, unul dintre ele a inceput sa-mi curga, fara sa-l ciupesc la montare. L-am dat jos si remontat de inca 2 ori, gandindu-ma ca poate l-am montat gresit, am prins ceva mizerie acolo la montaj, dar problema nu a disparut. Am luat original si am scapat de problema. Deci, eu nu as mai cumpara niciodata All Balls. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexdx09 Postat Februarie 3, 2014 Share Postat Februarie 3, 2014 Si zic astia de la all balls ca tin de 2 ori mai mult ca oem.urile....cred ca o sa le iau pe cele de ulei originale si alea de praf cv mai ieftin Multumesc de raspunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Februarie 4, 2014 Share Postat Februarie 4, 2014 Personal am montat Athena, All balls, Ariette, etc.....niciodata nu am avut probleme,de obicei montate cu presa, sau acum ceva ani in urma chiar si fara presa! Eu zic ca problema celor care curg dupa montaj nu ar fi din cauza semeringurilor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Februarie 4, 2014 Share Postat Februarie 4, 2014 Daca uiti sa pui siguranta la montaj, asta ti se poate intampla: Deja montasem furca si n-am mai avut chef sa o desfac. Nu m-a tinut decat o zi, pana am luat groapa. Din cauza presiunii a sarit simeringul din locas. L-am presat la loc, am pus siguranta si de atunci nu a mai curs. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 4, 2014 Share Postat Februarie 4, 2014 Probleme cu simeringuri care curg imediat dupa montaj am avut de doua ori. Prima oara la un GSXF la care nu am schimbat ambele perechi de cuzineti si nu am refacut fibrajul - nu ma asteptam sa curga dar au curs. Montasem AllBalls. A doua oara - un scuter cu jambele "ciupite" la care stiam ca probabilitatea ca furca sa curga era foarte mare - montasem Athena. Am servisat sute de furci si am montat simeringuri Ariete, AllBalls, Athena, NOK. Toate sunt bune daca sunt montate corect si daca cuzinetii nu sunt praf, jambele cromate nu sunt deteriorate. Singura problema la montajul simeringurilor este ca din graba sau din neatentie, sa fie montate "oblic". Adica sa nu fie perfect perpendiculare pe axa jambei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 4, 2014 Share Postat Februarie 4, 2014 Mi-am schimbat singur simeringurile de furca, am uitat ce-am pus in loc (Ariete?). Presate cu un tub de plastic apasat pe simeringul vechi crestat cu dremelul, ca sa-l pot scoate usor dupa. Interesant e ca cel care curgea inainte curge si acum, cel care era ok a ramas asa. Curge nu e chiar cuvintul potrivit, apare "curcubeu" pe crom. Deci probabil e de la cuzineti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 Furca mea nu pierde ulei deloc, simeringurile de praf arata bine, probabil si cele de ulei. Insa as dori sa schimb uleiul fiindca nu stiu ce vechime si nivel are. Totusi, nu as vrea sa arunc banii pe fereastra, sa risipesc simeringuri bune (probabil originale) si sa cumpar altele noi. Intrebare: Simeringurile pot fi refolosite dupa scoaterea lor? Se produce vreo deteriorare la dezasamblare folosind aceasta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 Intrebare: Simeringurile pot fi refolosite dupa scoaterea lor? Se produce vreo deteriorare la dezasamblare folosind aceasta ? alea de praf se refolosesc fara probleme si sunt oricum usor de schimbat (relativ in functie de motocicleta) cu semeringurile de ulei insa, pierzi prea mult timp ca sa merite refolosirea lor daca ai de gand sa faci operatiunea singur si ai mai mult timp decat bani... ce se poate intampla?... doar ca mai trebuie sa desfaci inca o data toata furca daca te duci la servis... eu nu ti-as refolosi semeringurile chiar pe raspunderea ta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 cu semeringurile de ulei insa, pierzi prea mult timp ca sa merite refolosirea lor Unde anume se pierde timpul? Cu desfacutul furcii in caz c-o sa picure dupa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 nu merita efortul, asta a vrut sa zica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 Am inteles, le voi schimba numai pe alea de ulei. M-am razgandit, nu mai schimb nici un simering. Nu dau jos de pomana simeringuri originale, care la 24.000 km nu curg. Totusi, uleiul vreau sa il schimb. Vreo idee cum se poate curata furca pe interior fara a o dezasambla complet? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 O metoda de dat jos simeringurile fara sa le strici (eu n-as reutiliza unul, rat bike ca rat bike da' totusi) e umplut amortizorul cu ulei si apasat cu un cric, le impinge in afara uleiul. E si mai putin riscant, nu risti sa zgirii cromul daca mergi pe varianta fara scos inbusul de jos si nu ai nevoie de menghina solida sau pistol cu impact. Cea mai recomandata varianta e sa scoti surubul de jos, inspectezi si cuzinetii cu ocazia asta (vezi postul meu de mai sus). Bine, intrebarea e de ce vrei sa le scoti si sa le reutilizezi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 Pai nu mai vreau sa le scot deloc, ca n-are rost sa-mi bat singur cuie-n talpa. Simeringurile actuale sunt aproape sigur ca-s originale si nu curg deloc. Sa pun altele aftermarket... imi fac singur de treaba. Acum caut o metoda sa spal telescoapele pe interior fara a scoate simeringurile. Cu benzina merge? Sau alcool tehnic? Motorina am inteles ca nu este indicata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.