ShereKhan Postat Aprilie 29, 2009 Autor Share Postat Aprilie 29, 2009 Un manual de reparatie pentru Jawa 350 Ogar are cineva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 Un manual de reparatie pentru Jawa 350 Ogar are cineva ? gasesti o gramada de chestii pe www.jawamania.cz sau www.sesa-moto.cz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 Un manual de reparatie pentru Jawa 350 Ogar are cineva ? Putin ajutor pentru motor. http://www.manualedereparatie.info/downloa...vice-motor.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ShereKhan Postat Aprilie 29, 2009 Autor Share Postat Aprilie 29, 2009 Multumesc ! Am o nelamurire : Care este diferenta intre Panelka si KĂ˝vaèka ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 Multumesc ! Am o nelamurire : Care este diferenta intre Panelka si KĂ˝vaèka ? Kejvacka sunt primele modele cu bascula[aparute in 1954 dupa Perak si Ogar].de altfel Kejvacka in ceha inseamna bascula/brat oscilant.Panelka sunt o evolutie a acestor modele si le recunosti prin nacela farului care contine un vitezometru cu cadran ovoidal pe care acul se roteste in sens invers ca in general.Panelka inseamna tablou de bord in ceha. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ShereKhan Postat Aprilie 29, 2009 Autor Share Postat Aprilie 29, 2009 Kejvacka sunt primele modele cu bascula[aparute in 1954 dupa Perak si Ogar].de altfel Kejvacka in ceha inseamna bascula/brat oscilant.Panelka sunt o evolutie a acestor modele si le recunosti prin nacela farului care contine un vitezometru cu cadran ovoidal pe care acul se roteste in sens invers ca in general.Panelka inseamna tablou de bord in ceha. M-ai lamurit , multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nightfly Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 chiar nimeni nu ma poate ajuta si pe mine cu o parere, o impresie ceva...orice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 salut! sunt nou pe aici, dar va citesc de ceva timp ! am si eu un cz 125 triciclu si este intr-o stare deplorabila. sta prin curte pe la tara de vreo 15-20 de ani nepornit si la ultima vizita l-am analizat un picut si m-am hotarat sa il reconditionez. am incercat sa il pornesc vreo 3-4 ore, adica am schimbat platina, bujie, am luat o baterie, am facut sa ii vina benzina si ce sa mai...avea tot ce ii trebuie ca sa porneasca, dar se pare ca este o problema la pedala de pornire. cand vreau sa apas cu putere pe ea se aud niste caraieli ca si cum ar scapa ceva dinti metalici pe altii...ceva de genu'. de la ce credeti ca ar putea fi? eu pot spune ca ma pricep destul de bine la mecanica, dar la masini nu si la motociclete... astept un raspuns de la voi va rog mult da pedala inapoi[ca pentru pornire]ca sa agate arcul si sa nu sara atunci cand desfaci capacul,apoi da pedala jos[din pozitia asta]desfa suruburile si scoate capacul de pe ambreiaj.cel mai probabil acel sector dintat care angreneaza cu coroana de pe ambreiaj atunci cand dai la pedala pentru pornire este uzat si dintii sar peste cei de pe coroana fara sa angreneze.oricum trebuie sa dai jos capacul sa vezi ce ii acolo.iti trebuie o cheie de 11[daca mai ai la pedala surubul original M7]si o surubelnita dreapta mai mare pentru suruburile de la capac.pune eventual o poza cu ce gasesti p-acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 chiar nimeni nu ma poate ajuta si pe mine cu o parere, o impresie ceva...orice Inainte de a desface suruburile de la capacul din stinga, scoate uleiul din cutie sau "culca" motorul pe partea dreapta (nu uita sa dai jos bateria, sa scoti benzina sau sa dai jos rezervorul in cazul in care ai plinul facut inainte de a "culca" motocicleta). In mod sigur dantura de la semiluna de pornire sau cea de pe pinionul din spatele coliviei ambreiajului este "roasa"! Spor la treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 chiar nimeni nu ma poate ajuta si pe mine cu o parere, o impresie ceva...orice ma bag si eu peste alti colegi forumisti........ sa-l culce pe o dunga e greu.....e triciclu ! capacul de la ambreiaj e spre "interiorul" triciclului....si asa e incomod. gasesti tu o varianta, oricum trebuie scos capacul. ceva mai sus am postate cateva piese de cz. printre ele am si 3 pinioane/ roti dintate de sub carcasa de ambreiaj...."fiecare e un pic altfel !" adica diametrul exterior, sau nr. de dinti la cupla frontala de pe ambreiaj, probabil de la generatii diferite. altceva e interesant........e in poza un ax de la pornire/schimbator modificat. adica originalul pt schimbator, gaurit si in interior alt ax pt pornire....e luat tot de pe un triciclu. daca te intereseaza...sunt pe aici. eu la o semiluna am incarcat dintii cu sudura apoi am polizat sa => forma dintilor....si mai duce ceva vreme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sconx Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 Cine vrea o pereche de roti de CZ cross sa zica, eventual un pret.Roata fata completa, nefolosita dar spitele cam ruginite, roata spate nasoala lipsa spitze multe si parghia de frana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Mai 10, 2009 Share Postat Mai 10, 2009 (editat) daca cuiva i se potriveste vreo "pesa"..........preturi negociabile/ a se citi foarte flexibile..........noi nu sunt........dar acum cativa ani oftam si eu dupa cate ceva ...care nu era de gasitcontact pe pm, sau tel 0766.102.201 mai apare un ghidon de scuter....doar pentru comenzile de la ghidon revin.........s-au anuntat cativa, da' apoi au lasat-o moale............primul venit, primul servit...........copiez si eu pe cineva de pe forum, adica preturi sub 10 lei........nu cred ca mai merita efortul cu posta. totul se negociaza..........ex. 2 furci din CV = 10 lei, 5furci = 15 lei / una cu uzura, una cu un pct.de sudura, 3 bune. Editat Mai 10, 2009 de calin_cz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moshnegutzu Postat Mai 10, 2009 Share Postat Mai 10, 2009 revin.........s-au anuntat cativa, da' apoi au lasat-o moale............primul venit, primul servit...........copiez si eu pe cineva de pe forum, adica preturi sub 10 lei........nu cred ca mai merita efortul cu posta.totul se negociaza..........ex. 2 furci din CV = 10 lei, 5furci = 15 lei / una cu uzura, una cu un pct.de sudura, 3 bune. cred ca si eu m-am bagat in seama pentru niste furci. m-ar tenta sa le iau dar sant in dubii. si apropo are cineva un pinion de atac mai mare la dinti?ceva de 16 sau 17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nightfly Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 imi cer milioane de scuze, dar acum m-am intors dintr-o deplasare si am citit raspunsurile voastre...va multumesc mult pentru sugestii. sambata ma duc pe la ea si ma apuc sa desfac capacul acela din stanga...cum spunea un coleg forumist e cam greu sa il culc, deoarece este triciclu.cand am fost data trecuta si am observat aceasta problema am vrut sa dau jos capacul acela, dar am avut probleme mari cu o ploaie . nu am putut deloc sa imi vad de treaba din cauza ei . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 cred ca si eu m-am bagat in seama pentru niste furci. m-ar tenta sa le iau dar sant in dubii. si apropo are cineva un pinion de atac mai mare la dinti?ceva de 16 sau 17 nu numai tu.........am avut si mesaje pe privat.........eu am demolat anul trecut un cz 125 / inca am talonul vechi.si atunci am vazut ca multe piese se potrivesc cu cz 175.......furcile sunt la fel 125-175 pinion am eu doar daca ai cz 175 sport.....adica pinionul de a 4-a are butucul gros de 25..... la cel vechi e de 20 ( difera diam. canelurilor => difera si interiorul pinionului de lant.....daca ai cz sport iti dau eu pinion ......eu acum am de 15 si sunt incantat de cum trage....am facut de 16 si 17 dar cu 2 nu imi place cum trage. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shui Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 -am cutie viteze,ax pedala starter/viteze si ambielaj nou,adica veki, dar nefolosit, tinut in ulei ars,[cam de 10 ani il am eu in bidonul de ulei ars]nu are joc,bataie etc.daca este cineva interesat .. mess kpa3_trial tel 0727196351 o sa revin si cu poze,azi sau cel tarziu maine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ShereKhan Postat Mai 12, 2009 Autor Share Postat Mai 12, 2009 -am cutie viteze,ax pedala starter/viteze si ambielaj nou,adica veki, dar nefolosit, tinut in ulei ars,[cam de 10 ani il am eu in bidonul de ulei ars]nu are joc,bataie etc.daca este cineva interesat .. mess kpa3_trial tel 0727196351o sa revin si cu poze,azi sau cel tarziu maine. Ambielajul este pentru motorul cu un piston sau cu doua ? Daca e pentru doua pistoane sunt interesat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
erc Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 daca e pentru un piston sunt eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shui Postat Mai 15, 2009 Share Postat Mai 15, 2009 daca e pentru un piston sunt eu ete mestere.. ti se pare mult 150 ron pt ambielaj? no, fa si tu un pret,nu-i cu suparare.. [n-am orgolii,nici nevoie] no,bafta si s'auzim de bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shui Postat Mai 15, 2009 Share Postat Mai 15, 2009 imi cer scuze,ambielajul e de cz 125 an 1961,iar pretul il mai taiem pana la 120 ron negociabil! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 am un motor de cz 175 daca va trebuie ceva spuneti si ma uit in ce stare sunt, e desfacut, ambielaju are ceva bataie, pistonu e zgariat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharky_the1 Postat Mai 22, 2009 Share Postat Mai 22, 2009 am nevoie de un magnetou stator si aprindere elecctronica (tot ce ar trebui pt a inlocui actuala aprinde ce este pe dinam) de minsk pt a pune pe un motor de cz de 175 din 1960 cine ma poate ajuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Mai 23, 2009 Share Postat Mai 23, 2009 am nevoie de un magnetou stator si aprindere elecctronica (tot ce ar trebui pt a inlocui actuala aprinde ce este pe dinam) de minsk pt a pune pe un motor de cz de 175 din 1960 cine ma poate ajuta Ia legatura cu Danyoldomoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sconx Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 Cine vrea o pereche de roti de CZ cross sa zica, eventual un pret.Roata fata completa, nefolosita dar spitele cam ruginite, roata spate nasoala lipsa spitze multe si parghia de frana. se mai adauga ghidon, suport motor, inca o roata fata,bascula etc maruntisuri.Posibil furca.PM pt detalii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CUXI Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 care are nevoie de un piston CZ 175 nou original de 57,75? 80 ron costa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.