ZPR Postat Aprilie 21, 2008 Share Postat Aprilie 21, 2008 ok, după îndelungi Âşi anevoioase căutări pe forum, am concluzionat o chestie : chiar nu există topicuri de moto vs moto. Ca să spargem gheața, încep eu : Hornet vs GSR De ce da, de ce nu. Pentru amîndouă. Pentru că sunt direct interesat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kooksee Postat Aprilie 21, 2008 Share Postat Aprilie 21, 2008 hornet. pentru ca e honda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kcuf_di Postat Aprilie 22, 2008 Share Postat Aprilie 22, 2008 Continui eu, GSR pentru ca nu e Honda. Si pentru ca arata mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Aprilie 22, 2008 Share Postat Aprilie 22, 2008 (editat) ok, după îndelungi Âşi anevoioase căutări pe forum, am concluzionat o chestie : chiar nu există topicuri de moto vs moto.Ca să spargem gheața, încep eu : Hornet vs GSR De ce da, de ce nu. Pentru amîndouă. Pentru că sunt direct interesat Pt ca astfel de topicuri duc inevitabil la flame-uri, jicniri, offtopic-uri si atacuri la persoana. Pt ca omu in general si romanu in special nu poate critica si accepta critica ideii sau a obiectului ci o asociaza automat persoanei. Ontopic: oricare ai lua-o faci o alegere buna. Dar s-ar putea sa duci dorul cuplului VFR-ului, mai ales la ture mici si medii. Editat Aprilie 22, 2008 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Aprilie 22, 2008 Share Postat Aprilie 22, 2008 ok, după îndelungi Âşi anevoioase căutări pe forum, am concluzionat o chestie : chiar nu există topicuri de moto vs moto.Ca să spargem gheața, încep eu : Hornet vs GSR De ce da, de ce nu. Pentru amîndouă. Pentru că sunt direct interesat Care Hornet? Ala "vechi" sau cel 2007? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZPR Postat Aprilie 22, 2008 Autor Share Postat Aprilie 22, 2008 Ontopic: oricare ai lua-o faci o alegere buna. Dar s-ar putea sa duci dorul cuplului VFR-ului, mai ales la ture mici si medii. VFR-ul clar nu e o optiune pentru oras, o chinui, si mai ales in traficul din Bucale. O sa duc dorul cuplului, dar o sa ma bucur cand voi ghidona o moto mai manevrabila printre conserve VFR-ul ramane sa faca ce stie mai bine : sa ruleze pe sosea Care Hornet? Ala "vechi" sau cel 2007? ma refer la modele noi, in amandoua cazurile Pt ca astfel de topicuri duc inevitabil la flame-uri, jicniri, offtopic-uri si atacuri la persoana. Pt ca omu in general si romanu in special nu poate critica si accepta critica ideii sau a obiectului ci o asociaza automat persoanei. Pai tocmai asta e ideea, omu are un hornet sau o GSR si automat o va lauda pe-a lui si o va desconsidera pe cealalta. Speranta mea e s-o faca argumentat, fiecare pe felia lui, si la sfarsit tragem linie si vedem ce iese. Flame-urile si celelalte le ignoram, doar suntem (sau ne credem) mai cu capul pe umeri decat ceilalti, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ryco78 Postat Aprilie 22, 2008 Share Postat Aprilie 22, 2008 eu unul as alege hornet pt felul cum arata,pt calitatea fabricatiei si a pozitiei ceva mai comoda parca(cel putin pt mine)! as alege gsr pt pretul mai mic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tommy_the_gun_2006 Postat Aprilie 22, 2008 Share Postat Aprilie 22, 2008 salutare! eu am hornet 600 modelul "mai vechi" si dak ar fi sa aleg dintre gsr si hornet asa alege tot hornetul! ...e honda in primul rand! e un naked cu motor de supersport...motor care cu toba originala are un sunet peste 6000 rpm de parca e un /////AMG mai mic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Aprilie 22, 2008 Share Postat Aprilie 22, 2008 salutare! eu am hornet 600 modelul "mai vechi" si dak ar fi sa aleg dintre gsr si hornet asa alege tot hornetul! ...e honda in primul rand! e un naked cu motor de supersport...motor care cu toba originala are un sunet peste 6000 rpm de parca e un /////AMG mai mic! Si GSR-ul are motor de supersport. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_andrei_ Postat Aprilie 22, 2008 Share Postat Aprilie 22, 2008 si eu eram in dilema la inceput... pana la urma am ales honda pt urmatoarele motive: calitatea honda, greutate mai mica (13kg nu-i de "ici de colo"), rezervorul mai mare (3l), furca inversata, manevrabilitate mai buna (si nu doar din cauza greutatii), curba de putere mai liniara (specific honda), mai ieftina intretinerea (intervalul mai mare de timp intre revizii)... s.a. intr-adevar, pretul GSR-ului e mai mic insa calitatea fabricatiei si materialelor se reflecta fara si doar si poate in cazul hondei. ambele au un design super, ambele sunt super motorete, oricare dintre ele ai alege-o, e o decizie buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Aprilie 22, 2008 Share Postat Aprilie 22, 2008 Nu-mi plac Hondele, dar Hornet-ul 2007 este foarte frumoasa.Dintre cele doua nu ai cum sa dai gres d.p.d.v. al fiabilitatii. Daca o sa duci dorului vfr-ului iti recomand un Z750. Are cuplu peste stradalele de 600 si (foarte subiectiv) arata mult mai bine decat oricare. Yamaha FZ1N mi se pare cea mai frumoasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Aprilie 22, 2008 Share Postat Aprilie 22, 2008 It is a veeeeeeeeeeeeeeery close call. La momentul respectiv am ales gisserul dupa ce le-am incercat pe amandoua. Nu exista diferente mari intre ele poate doar faptul ca Honda Hornet (modelul nou) are plasticul mai bun. Gisserul e mai ajustabil si mai manevrabil. Cu gisserul poti lua la tine doar permisul de conducere,chiar nu are spatiu sub sa de neam. Pe oricare ai alege-o n-o sa-ti para rau. Oricum, la capitolul look gisserul e peste Hornet. Cred ca de aia l-am si cumparat. manevrabilitate mai buna (si nu doar din cauza greutatii) Cred ca le confunzi. GSR face cercuri in jurul Hornetului cel nou in curba. Spre deosebire de Hornet la GSR zici ca esti pe sine in curbe. Evident, don't push it pentru ca s-ar putea sa ti-o puna pe gat (cum mi-a facut mie). Chestia cu greutatea este relativa, la Hornet nu poti pre-ajusta suspensia fata ca la GSR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Aprilie 22, 2008 Share Postat Aprilie 22, 2008 Ca sa nu vorbiti fara imagine... Eu am incercat doar GSR-ul. Super motor. Trage k lumea in ture joase si e fasneata. Mi-a placut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hombre Postat Aprilie 23, 2008 Share Postat Aprilie 23, 2008 (editat) Ca de obicei e chestie de placut/vazut si de cati bani dispui la momentul respectiv. Eu mi-am luat Gsr-ul, imi place ca e mai ieftina, e f usor de manevrat, friendly ca sa zic asa si putere destula (are motorul de gsx-r totusi). Minusuri: lacul e de mai slaba calitate decat la Honda pe care am avut-o pana in primavara, dar se rezolva cu tank protectors si cu laterale de rezervor. Acum sunt la momentul accesorizarii: parbriz touring, crashprotectors si ce mai incape, sa vedem.. Editat Aprilie 23, 2008 de homar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_andrei_ Postat Aprilie 23, 2008 Share Postat Aprilie 23, 2008 Cred ca le confunzi. GSR face cercuri in jurul Hornetului cel nou in curba. Spre deosebire de Hornet la GSR zici ca esti pe sine in curbe. Evident, don't push it pentru ca s-ar putea sa ti-o puna pe gat (cum mi-a facut mie). Chestia cu greutatea este relativa, la Hornet nu poti pre-ajusta suspensia fata ca la GSR. nu le confund, nene .... daca mie asa mi s-a parut, ce vrei?... mergi pe un drum de cheia cu amandoua si ai sa intelegi ce vreau sa zic.... aici un test: http://www.moto-station.com/article2580-ho...paro-2007-.html nu avea cum sa fie mai manevrabila o moto mai grea (10kg) si cu ampatamentul mai mare (5mm) ... plus ca la hornet furca inversata isi spune cuvantul la schimbarile bruste de directie la viteze mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free fly Postat Aprilie 23, 2008 Share Postat Aprilie 23, 2008 daca cumperi motor pt oras + 2-3 plimbari de wwekend 50-100km pe zi da alege una! daca cumperi sa pleci la plimbare sute, mii de km...nope! cand o sa mergi pe o carenata o sa vezi dif! bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Aprilie 23, 2008 Share Postat Aprilie 23, 2008 calitativ (technic) sunt cam la fel. e drept insa ca honda sunt "raschetate" mai bine, sunt lucrate cu pasiune pe cand suzuki e facuta in serie. suzuki e mai ieftina insa sa zicem ca dupa 2 ani te saturi de motocicleta si vrei alta. o vinzi. daca vinzi honda, nu e nici o problema. daca vrei sa vinzi suzuki, iti vei face cruce. le scade valoarea de numa numa. PS: honda sunt super ok, legendele nu apar de nicaieri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_andrei_ Postat Aprilie 23, 2008 Share Postat Aprilie 23, 2008 (editat) calitativ (technic) sunt cam la fel. e drept insa ca honda sunt "raschetate" mai bine, sunt lucrate cu pasiune pe cand suzuki e facuta in serie. suzuki e mai ieftina insa sa zicem ca dupa 2 ani te saturi de motocicleta si vrei alta. o vinzi. daca vinzi honda, nu e nici o problema. daca vrei sa vinzi suzuki, iti vei face cruce. le scade valoarea de numa numa. asa este, insa in cazul de fata, pe langa calitatea manufacturarii si valoarea marcii pe piata, GSR-ul e mai ieftin si pt ca este derivat din modelul 2004 GSX-R600, pe cand honda are tehnologia 600RR-ului 2007..... Editat Aprilie 23, 2008 de AndreiC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Aprilie 23, 2008 Share Postat Aprilie 23, 2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutparvan Postat Aprilie 24, 2008 Share Postat Aprilie 24, 2008 (editat) klar hornetu'... Editat Aprilie 24, 2008 de ionutparvan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dio phili Postat Aprilie 25, 2008 Share Postat Aprilie 25, 2008 (editat) Mda, cautati doar articole care lauda Gsr sau Hornet, e misto sa ai doar tu dreptate....ce caterinca Oamenii care isi dau cu parerea dupa articolele din reviste sun clar f f tari.... Corect un aspect, pare a fi mai slaba calitativ vopseaua pe Gsr decat pe Hornet. Nu are rost sa ne kkm pe noi cu care motor e mai de calitate, cu "legende"le toamnei, furci inversate dar nesetabile si alte baliverne. Performantele celor doua sunt quasiegale..... Trebuie urcat pe fiecare, alergat un pic si vazut care se potriveste cel mai bine. Mie mi se potriveste Gsr. Honda e super si aia. Imi vine acum in minte o legenda insa, si ea se numeste Hayabusa.Care parca sa zic ca e facuta de fraierii de la Suzuki. Ati auzit pe cineva vorbind despre ea? Editat Aprilie 25, 2008 de dio phili Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tommy_the_gun_2006 Postat Aprilie 29, 2008 Share Postat Aprilie 29, 2008 Mda, cautati doar articole care lauda Gsr sau Hornet, e misto sa ai doar tu dreptate....ce caterinca Oamenii care isi dau cu parerea dupa articolele din reviste sun clar f f tari.... Corect un aspect, pare a fi mai slaba calitativ vopseaua pe Gsr decat pe Hornet. Nu are rost sa ne kkm pe noi cu care motor e mai de calitate, cu "legende"le toamnei, furci inversate dar nesetabile si alte baliverne. Performantele celor doua sunt quasiegale..... Trebuie urcat pe fiecare, alergat un pic si vazut care se potriveste cel mai bine. Mie mi se potriveste Gsr. Honda e super si aia. Imi vine acum in minte o legenda insa, si ea se numeste Hayabusa.Care parca sa zic ca e facuta de fraierii de la Suzuki. Ati auzit pe cineva vorbind despre ea? ala dupa tine ii cel mai bun motor sau e mai bun decat multe modele de honda? (a nu se intelege gresit pt k ma bate gandul sa imi iau hayabusa) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Aprilie 29, 2008 Share Postat Aprilie 29, 2008 nu le confund, nene .... daca mie asa mi s-a parut, ce vrei?... mergi pe un drum de cheia cu amandoua si ai sa intelegi ce vreau sa zic.... aici un test: http://www.moto-station.com/article2580-ho...paro-2007-.html nu avea cum sa fie mai manevrabila o moto mai grea (10kg) si cu ampatamentul mai mare (5mm) ... plus ca la hornet furca inversata isi spune cuvantul la schimbarile bruste de directie la viteze mari. Mosh, io m-am suit pe amandoua si am mers (da, am mers) cate o zi (ma rog,aproape cate o zi) cu amandoua. Hornetul NU ESTE mai manevrabil decat GSR. Chestia cu furca inversata care-si spune cuvantul este de-a dreptul hilara. Am invatat demult sa nu ma iau dupa teste din reviste. Sunt absolut irelevante. Daca aveau o cat de mica relevanta as fi avut un gixxer la ora asta. Insa nu e de mine. Tot pe testate,personal nu din reviste. Tu cu ce argumente (in afara de reviste si cu ce mi-a zis ala) vii? Eu eram clar chitit pe Honda pentru ca pe un CBF500 facusem scoala dar am zis sa incerc si gisserul. Si l-am incercat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_andrei_ Postat Aprilie 29, 2008 Share Postat Aprilie 29, 2008 ok, ai... aveti... dreptate.... zic: "pas" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Mai 4, 2008 Share Postat Mai 4, 2008 pentru hornet! il bate la toate capitolele pe gsr,inclusiv putere,consum,frane,etc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.