mistery Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 cel mai probabil clapetele carburatoarelor nu se deschid la maxim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drc Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 (editat) Deci VAND PLACUTE FRANA EBC FA129 au costat 30$+transport deci se vand la 100lei/set am doua seturi Make & Model Year Front Pad or Shoe GPX 250 R (ZX 250 F2-F9) 88-95 FA129 GPX 250 R (EX 250 F) 87 FA129 KLE 250 A2 Anhelo 95 FA129 KLE 250 A3 97 FA129 KLE 250 A5/A6 00-01 FA129 ZR 250 A1-A5 Ballus 91-95 FA129 ZZR 250 (EX 250 H1-H13) 90-01 FA129 ZRX 400 (ZR 400 E1/E2) 94-95 FA129 GPZ 500 S (EX 500 A1-A6) 87-93 FA129 GPZ 500 S (EX 500 D1-D7) 94-01 FA129 ER-5 (ER 500 A1/A2/A3/A4) 97-00 FA129 KLE 500 A1-A12 91-04 FA129 KLE 500 B1P/B6F/B7F 05-07 FA129 ZL 600 B1 Eliminator 95-97 FA129 KL 650 B1-B3 Tengai 89-92 FA129 RG 125 UN Wolf 92-94 FA129 GSF 250 N/ZM/P/NP/ZP/R/NR Bandit (GJ74A) 92-96 FA129 GSX 250 SSM Katana (GJ76A) 91 FA129 SW-1 (NJ45A) 92 FA129 GSF 400 M/N/P Bandit 91-95 FA129 GS 500 EK/EL/EM/EN/EP/ER/ES (GM51A) 89-95 FA129 DR 800 SM (SR43A) 91 FA129 VX 800 L/M/N/P/R 90-96 FA129 Comet 250 02 FA129 Comet 600 02 FA129 Editat Aprilie 16, 2009 de drc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drc Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 Make & Model Year Front Pad or Shoe GPX 250 R (ZX 250 F2-F9) 88-95 FA129 GPX 250 R (EX 250 F) 87 FA129 KLE 250 A2 Anhelo 95 FA129 KLE 250 A3 97 FA129 KLE 250 A5/A6 00-01 FA129 ZR 250 A1-A5 Ballus 91-95 FA129 ZZR 250 (EX 250 H1-H13) 90-01 FA129 ZRX 400 (ZR 400 E1/E2) 94-95 FA129 GPZ 500 S (EX 500 A1-A6) 87-93 FA129 GPZ 500 S (EX 500 D1-D7) 94-01 FA129 ER-5 (ER 500 A1/A2/A3/A4) 97-00 FA129 KLE 500 A1-A12 91-04 FA129 KLE 500 B1P/B6F/B7F 05-07 FA129 ZL 600 B1 Eliminator 95-97 FA129 KL 650 B1-B3 Tengai 89-92 FA129 RG 125 UN Wolf 92-94 FA129 GSF 250 N/ZM/P/NP/ZP/R/NR Bandit (GJ74A) 92-96 FA129 GSX 250 SSM Katana (GJ76A) 91 FA129 SW-1 (NJ45A) 92 FA129 GSF 400 M/N/P Bandit 91-95 FA129 GS 500 EK/EL/EM/EN/EP/ER/ES (GM51A) 89-95 FA129 DR 800 SM (SR43A) 91 FA129 VX 800 L/M/N/P/R 90-96 FA129 Comet 250 02 FA129 Comet 600 02 FA129 Make & Model Year Rear Pad or Shoe GPZ 400 R D4 88 FA129 GPX 400 R (ZX 400 F1) 87 FA129 ZZ-R 400 (ZX 400 K1/K2/K3) 90-92 FA129 GPX 600 R (ZX 600 C1-C7) 88-96 FA129 ZZR 600 (ZX 600 D1-D3) 90-93 FA129 GPX 750 R (ZX 750 F1-F3) 87-89 FA129 ZR 750 C1-C5 Zephyr 92-95 FA129 ZR 750 D1 Zephyr 96-98 FA129 GPZ 900 R A7/A8 90-96 FA129 GPZ 900 R (ZX 900 A11) 98 FA129 GPZ 900 R (ZX 900 A12-A15) 99-02 FA129 ZX 1000 B1-B3 (ZX-10) 88-90 FA129 ZR 1100 A1-A4 Zephyr 92-95 FA129 ZR 1100 B1 Zephyr 96-97 FA129 ZR 1100 B5 (Zephyr 1100 RS) 02 FA129 ZZR 1100 (ZX 1100 C1-C3) 90-92 FA129 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Aprilie 19, 2009 Share Postat Aprilie 19, 2009 (editat) i-am atasat genti laterale (coburi ) si topcase . tot setul Givi . probabil in vara il schimb cu ceva mai mare se comporta neasteptat de bine cu gentile , credeam ca va fi mai greoi , dar e excelent. o poza cu gentile laterale ( vopsite custom in culorile motocicletei ) Editat Aprilie 19, 2009 de Robyb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 i-am atasat genti laterale (coburi ) si topcase . tot setul Givi . probabil in vara il schimb cu ceva mai mare se comporta neasteptat de bine cu gentile , credeam ca va fi mai greoi , dar e excelent. o poza cu gentile laterale ( vopsite custom in culorile motocicletei ) Vand GPZ-ul 500s din an 1999 . km ~19.000 . stare excelenta , inmatriculat . 1800 euro sau vand gentile GIVI laterale astea + suport ( facut de mine) http://www.givi.it/Valigie-laterali/Monokey-/E21-CRUISER la 100 euro detalii 0751223726 robi PM sau YM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TaviS Postat Aprilie 26, 2009 Share Postat Aprilie 26, 2009 Salutare! Membri de peste ocean primiti? Aici (Cananda) e EX 500 Ninja, cica, dar eu tot GPZ i zic, ca asa la-m cunoscut. Deci, 2002, 32000 km, ingrijit, picat, schimbat carena, na arata bine in general, trage bine, suna bine, pe la 7-8000rpm. Mai jos, stie toata lumea cum suna motoru de GPZ. Asta e un minus dupa mine, dar nu asa mare. Am avut inainte un suzuki gs 400 din '82... toti preteni au apreciat sunetul celor doua tobe lungi si groase. N-am de gand sa-i schimb tobele, nu merita atita cheltuiala. Poze n-am, ca am preferat sa-l calaresc decat sa pierd timpul. Diiii Silver! (e argintiu) Nu stiu daca e o problema, probabil ca e normal: mi se pare ca se incalzeste cam repede cand sta pe loc, intra termocupla si baga la ventilator, asta la 15 grade. In mers e ok, chiar daca am mai tras-o de urechi. Alta chestie e ca imi miroase a fum de esapament cand stau la semafor. Nu tare, dar totusi cred ca ceva nu e in regula. Sant ceva inbinari la tobe pe sub pintenul ala? Pe unde ar putea iesi? De motor par ca sant bine prinse. Fostul prorietar l-a incalta cu niste bridgeston un pic mai sportive, cu talon mic, mmm ce fain se inclina! Am mai mers si pe alt GPZ si am avut aceiasi senzatie de manevrabilitate, dar na cauciucurile astea sant super. Imi place mult bordul, fata de alea de pana in 94, dar imi placea carena dinainte, ca iti mai ascundeai putin genunchii. Na, asta este, orcum nu am degand sa-l tin o vesnicie. Tind spre un (enduro)tourer mai mare, dar deocamda atit a fost bugetul. Am tot cautat un suzuki V-Strom, dar nu e prea popular pe aici si am gasi tcateva scumpe. Asa, am un preten bun in Romania cu GPZ si a avut probleme cu voblaju la franari. Am mers la un servicce si i-au strans ceva pe la prinderea furcii. Acum de o vreme, parca agata cand virezi, sa fie prea strans? Aveti ceva idei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut pn Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 Salut. Ionut sunt din Piatra Neamt. Tocmai am cumparat un GPZ din 96 si am observat ca are rupt cablul pentru decelerare. E grav sau mai merge. Pentru cauciucuri incercati la WILDMOTORS TULCEA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 imi vand gpz-ul. an 1991, stare f buna , poate cunoasteti pe cineva cui iar trebui. nu are defecte http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-va...991-179853.html negociabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 salut, sa ai noroc de ea tavis. daca iti scapa aer pe undeva pe la imbinarile de la esapament ar trebui sa si sune urat. curand am dat intr-o piatra pe drumurile din minunata noastra patrie si am crapat una din tevi aproape roata. sunetul era infernal (desi am vazut multe filme cu tobe sport pt GPZ care sunau exact la fel) pe de alta parte, se simtea in a 6ea ca trage mult mai bine motorul. aerul nu trebuia sa treaca prin sitele din toba. am rezolvat repede la un atelier ce se ocupa cu esapamente masini. cu demontat si remontat carena de jos cu tot a durat cam 15 minute operatia si sunetul nasol a disparut. imi place enorm cat da fain toarce un 2 paralel. sa imi spui te rog ce model de bridgestone ai pe ea. battlax 45 cumva? in alta ordine de idei, am citit undeva ca ar fi o problema in cazul unei cazaturi pe partea dreapta. se pare ca maneta(pedala franei spate) are sanse mari sa strapunga capacul motorului in cazul impactului cu pamantul. mi se pare ceva de tot rahatu sa se intample asta. cia rearsets rezolva asta.... astea ma gandesc sa fie scarita aftermarket sau ceva. intrebarea mea este daca ati vazut voi asa ceva, daca aveti? idei samd. mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TaviS Postat Mai 1, 2009 Share Postat Mai 1, 2009 (editat) mercic kwakasaki. Am gasit buba: de la o cazatura mai veche, camasa exterioara (probabil nu numai) a tobei, e un pic ovalizata... pe acolo iese fum. Am cumparat ceva solutie pt situatii de astea, un fel de lipici. O sa incerc sa o si ciocanesc un pic. Da, cauciucurile sint BT45. Citisem mai deveme pe forum ca nu se mai fac. E adevarat? daca da mare pacat. O alta intrebare: cam troncane caind schimb vitezele. Am sufiecienta experienta sa pot spune sigur ca nu sant eu devina. Am mai condus un GPZ cam la aceiasi km (30k) si faceam oarecum la fel, dar parca nu asa tare. E normal la km astia? Am observat ca atunci cand merg singur nu face asa rau. Daca ma concentrez tare chiar deloc, mai putin din a-1a in a-2a cand cu greu nimersc sa nu faca deloc. Am mai mers ieri cu unu de 19k km si mergea mult mai finut. Sa fie deci nr de km?, modul cum a fost condus in km aia? Nu m-a lamurit nimeni cu ghidonul pretenului meu. Inteleg, e vara nu mai sta nima pe comp ;-) "....a avut probleme cu voblaju la franari. Am mers la un servicce si i-au strans ceva pe la prinderea furcii. Acum de o vreme, parca agata cand virezi, sa fie prea strans? Aveti ceva idei?" Editat Mai 1, 2009 de TaviS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Mai 1, 2009 Share Postat Mai 1, 2009 stai linistit cu "troncanitu" la viteze . ( si a mea face "clanc" si are 18.000km) si eu cand schimb vitezele parca da cu ciocanu cineva . asa e la toate nu-ti fa probleme cat timp poti sa schimbi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 vand urmatoarele de pe fostul GPZ gentile laterale + suport http://bikeshop.ro/handler.php?src=db&...ac&ID=53453 semalizator + bujii noi contact 0751223726 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orka Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 salut Am si eu un bai cu gpz-ul meu, a luat-o razana. Cand il pornesc la rece nu are treaba, dar daca il opresc pana sa se incalzeasca ca lumea, lucru ce dureaza vreo 10- 15 minute, nu mai vrea sa porneasca, nu miorase a benzina ca sa pot zice ca e inecat. In schimb daca il las vreo 10 minute sa stea, porneste fara probleme. Scanteie la buji are.Sa fie oare infundat robinetul de benzina? Are careva vreo idee? merci si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 Bun, acum intrebare: Cine are un stator de GPZ de vanzare? Rotor am, dar e muci statorul trebuie sa-l schimb si pe el. am un stator de vanzare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drc Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 am un stator de vanzare la schimbat de mult si stator si rotor mercic kwakasaki. Am gasit buba: de la o cazatura mai veche, camasa exterioara (probabil nu numai) a tobei, e un pic ovalizata... pe acolo iese fum. Am cumparat ceva solutie pt situatii de astea, un fel de lipici. O sa incerc sa o si ciocanesc un pic.Da, cauciucurile sint BT45. Citisem mai deveme pe forum ca nu se mai fac. E adevarat? daca da mare pacat. O alta intrebare: cam troncane caind schimb vitezele. Am sufiecienta experienta sa pot spune sigur ca nu sant eu devina. Am mai condus un GPZ cam la aceiasi km (30k) si faceam oarecum la fel, dar parca nu asa tare. E normal la km astia? Am observat ca atunci cand merg singur nu face asa rau. Daca ma concentrez tare chiar deloc, mai putin din a-1a in a-2a cand cu greu nimersc sa nu faca deloc. Am mai mers ieri cu unu de 19k km si mergea mult mai finut. Sa fie deci nr de km?, modul cum a fost condus in km aia? Nu m-a lamurit nimeni cu ghidonul pretenului meu. Inteleg, e vara nu mai sta nima pe comp ;-) "....a avut probleme cu voblaju la franari. Am mers la un servicce si i-au strans ceva pe la prinderea furcii. Acum de o vreme, parca agata cand virezi, sa fie prea strans? Aveti ceva idei?" gri cu negru este modelul 2003 in 2002 a fost facut doar cel visiniu Ps baga silicon rezistent la temp in spatiul dl toba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pmc Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 Salut. Ionut sunt din Piatra Neamt. Tocmai am cumparat un GPZ din 96 si am observat ca are ruptcablul pentru decelerare. E grav sau mai merge. Pentru cauciucuri incercati la WILDMOTORS TULCEA Daca stiu eu bine e pus acolo pentru siguranta ca sa nu se blocheze cablul de acceleratie si sa ramana accelerat motorul. Cred ca totusi e bine sa fie functional Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
euforiu Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 eu iti doresc sa nu cazi...nu te mai gandi chestii din astea DRUM BUN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 am un exemplar de vanzare, poate stiti cui ii trebuie. e adus din germania, crash bar, suport topcase, nu are defecte. 1200e neg. 0743990417 sau almostcyborg@yahoo.com http://www.youtube.com/watch?v=ruh2aZKL9k0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drc Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 (editat) am un stator de vanzare am eu nevoie de bucata care face parghie intre maneta de frana si pompa de frana URGENT pentru ca am rupt`o acum 5 minute cand incercam sa parchez motorul si nu aveam loc de masini Editat Mai 20, 2009 de drc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 cumpar telescop dreapta pt gpz 500s din '90:pierde ulei pt ca suprafata nu e perfecta..si degeaba schimb semeringu...cine are de vanzare rog sa ma contacteze: tamas_09 sau 0766 945 711 am si cv piese de vanzare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Mai 23, 2009 Share Postat Mai 23, 2009 de vanzare fostul meu GPZ . nou proprietar a reusit sa faca cam 100 km cu el si la scapat intr-o parte . a julit o carena si o toba + maneta de ambreiaj . ...si cand ma gandesc cata grija am avut eu de el . OK . GPZ500 S din 1999 . 19.000km (era) stare impecabila . pun poze cu el . contact 0751223726 robi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mooaaa Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 (editat) Salutare! Ca un intro trebuie sa va spun ca am achizitionat un GPZ si eu, an '93, modelul vechi(87-93). Ce ma doare este faptul ca nu am avut deajuns bani sa imi iau unul ok(chiar daca aveam, la cata experienta am eu in motoare cred ca luam teapa mare) asa ca am optat pt unul functional, dar care are nevoie de intretinere. Acum dupa ce l-am luat, am inceput sa desfac la el, asa ca o sa va pun la curent cu ce se intampla, cum se prezinta. Pana acum am desfacut carenele, si am obs ca are suportul de care este prins bordul si carenele+oglinzi modoficat, adica sudat ca sa se poata totusi folosi.Furca am inspectat-o si pare in regula, cred ca a fost schimbata. Cadrul nu prezinta semne de indoire, lovire sau deformare. Am desfacut si cutia filtrului de aer si am observat ca doar bateria este acolo, si nema filtru de aer, de fapt filtrul este modificat, are doua filtre din acelea conice, cum am mai vazut pe la chopere. PROBLEMA este ca acel airbox nu are partea dinspre carburator, care face legatura dintre carb si airbox.Cine are asa ceva, sau ma poate ajuta in vreun fel va rog mult. Apoi, anvelopa spate este de 150, am facut deja comanda de unul 120/90/16, deci aici s-o rezolvat. Mai am apoi o problema la racire, adica dupa vreo jumatate de ora cu motorul pornit apa s-a ridicat inspre rosu, iar ventilatorul nu a pornit. Am cumparat antigel sa schimb si acolo tot. Problema sper sa fie de la siguranta lipsa care am observat-o cand am inceput sa desfac si sa consult manualul.daca nu se rezolva va anunt. Ca ulei o sa iau un mobil 10w40 semisintetic, am gasit la 27 lei litrul, e ok? Un filtru de ulei ieftin unde gasesc si eu?Sau spunetimi ce s-ar potrivi altceva. Am luat o solutie de curatat carburatoarele sa le fac luna pe ale mele. Niste sfaturi la ce ar trebui sa am grija? Rezervorul este plin de rugina, am incercat faza cu electroliza, dar nu mi-o mers bine de loc. Cuiul care este pe post de anor s-a facut doar putin maro dupa o noapte intreaga. O sa incerc si cu lantul sa vad ce rezolv. Becul din far unde gasesc si ce model este? Este compatibil vreunul de la auto? O sa atasez si poze mai tarziu, si sa revin cu celelalte probleme. Mai am o problema la electromotor, in sensul ca face ca la dacie, se aude clant, dar nu invarte, iar dupa ce o bag in viteza si o imping putin porneste. Sa il desfac si pe asta? Multumesc mult pentru topicul acesta unde am invatat multe. Astept sper o gramada de raspunsuri. Editat Mai 26, 2009 de Mooaaa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut pn Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 merci pmc. Intre timp am aflat si eu. Drum bun la toti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TaviS Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 Saluare tuturorCam la ce pret pot achizitiona un gpz furat sau avariat sau orice doar pt piese schimb, stie cineva? Multumesc Asa ceva nu credeam sa citesc pe forumul asta. Daca nu cumva i s-a furat si incearca sa-i dea de urma. Daca nu e asa, i doresc domnului ce a emis chestia de mai sus, sa-i se fure motorul in ziua in care il termina de reparat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 Asa ceva nu credeam sa citesc pe forumul asta. Daca nu cumva i s-a furat si incearca sa-i dea de urma. Daca nu e asa, i doresc domnului ce a emis chestia de mai sus, sa-i se fure motorul in ziua in care il termina de reparat! daca prostia ar durea ar fi multi in chinuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.