Sari la conținut

Detinatori de GPZ.


Ablenick
 Share

Postări Recomandate

Pai, in primul rand sa nu bata motorul, sa nu-i dea cu ulei pe la garnitura de la capacul la tacheti, sa intre in viteze bine si sa iasa usor la Neutral, sa nu patineze ambreiajul, sa nu traga intr-o parte daca tii semighidonul usor doar cu o mana (nu incerca fara maini daca nu cunosti mobra), sa nu curga ulei pe la semeringurile la furca, motorul sa il probati rece, nu pornit inainte.

Seriile la cadru si motor sa fie identice cu cele din acte, sa aibe fiscalul la zi.

Restul, cum se cauta mai nou motorete de 15-20 de ani care sa nu aiba carene revopsite sau lipite e can-can...

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

AJUTOR am un GPZ 900 R...totul e ok...dar cand merg forjat se aude o bataie ...dupa ce se linisteste si nu forjez nu se mai aude.....nu e linie sau pistoane ......merg 5 minute cu ea turata peste 6000....incetinesc si cand accelerez batai de la 1500 ...se linisteste si daca nu trec de 4000 nu mai bate ...bataia e ascutita

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AJUTOR am un GPZ 900 R...totul e ok...dar cand merg forjat se aude o bataie ...dupa ce se linisteste si nu forjez nu se mai aude.....nu e linie sau pistoane ......merg 5 minute cu ea turata peste 6000....incetinesc si cand accelerez batai de la 1500 ...se linisteste si daca nu trec de 4000 nu mai bate ...bataia e ascutita

 

lantul de distributie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AJUTOR am un GPZ 900 R...totul e ok...dar cand merg forjat se aude o bataie ...dupa ce se linisteste si nu forjez nu se mai aude.....nu e linie sau pistoane ......merg 5 minute cu ea turata peste 6000....incetinesc si cand accelerez batai de la 1500 ...se linisteste si daca nu trec de 4000 nu mai bate ...bataia e ascutita

De obicei, bataie ascutita inseamna bataie de biela, posibil cuzinet de palier cu uzura mai pronuntata. Mai poate fi din lantul primar de la vibrochen, e des intalnita la GPZ-uri, dar nu e un capat de lume asta.

O intrebare am la tine: ce tip de ulei are si cand a fost inlocuit ultima data?

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate sa fie lant de distributie, lant de alternator. Au intinzatoare mai putin stralucite. Am avut si o bataie urata din cauza ca s-a desfacut surubul de la flansa de la alternator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am schimbat anvelopele cu unele noi ,comandate pe "pneuri moto" ,iar azi am facut o mica iesire si am ramas uimit .... Voblajul care il aveam,a disparut complet ...deci cauza era unul din cauciucuri ,nu rulmentii de la jug,asa cum credeam eu !

Am accesorizat-o putin,un voltmetru digital si priza 12 v.

post-65982-0-54194100-1397416836_thumb.jpg

post-65982-0-88450700-1397416850_thumb.jpg

post-65982-0-91714000-1397416862_thumb.jpg

post-65982-0-64784800-1397416877_thumb.jpg

post-65982-0-86272300-1397416890_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare,

 

Sunt prins in punerea pe roti pentru un prieten a unu GPZ500 din 1991 care a fost un pic neglijat de proprietari anteriori. Motocicleta este complecta cu mici defecte optice dar a stat nepornit mai bine de 2-3 ani. Am reusit sa pornim motorul la prima incercare dar nu statea la relanti decat cu socul tars si se oprea la accelerare, problema rezolvata prin desfacera si curatarea carburatoarelor dar avem o problema cu nivelul benzinei in carburatoare.

Plutitoare au fost verificate si setate la 17mm conform cartii de service iar cuiele pontou inchid la test de suflat aer prin admisia de benzina totusi carburatoarele se ineaca de benzina.

A doua problema o avem cu pompa de apa, pierde lichid de racire in timpul functionarii. Am demontat pompa si se pare ca problema vine de la semeringul-garnitura mecanica de pe axul pompei de apa. Inlocuirea este relativ costisitoare si ma gandesc sa va intreb daca ati intimpinat problema si daca nu cumva ati reusit sa o rezolvati fara a inlocui garnitura mecanica.

 

numa' bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un prieten cu un er5 a avut aceiasi problema cu alimentarea.De trei ori am curatat carburile si tot dadea benzina peste tot. In final am rezolvat problema curatind tot sistemul de alimentare. Separat carburatoarele ,curatat teava de alimentare comuna (am gasit pe ea bucati mari de depuneri gen parafina din motorina),schimbat toate furtunele de alimentare si ca ultima masura montarea unui filtru de benzina. Mentionez ca motoreta era trasa pe dreapta de vreo doi ani,exact ca in cazul vostru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un prieten cu un er5 a avut aceiasi problema cu alimentarea.De trei ori am curatat carburile si tot dadea benzina peste tot. In final am rezolvat problema curatind tot sistemul de alimentare. Separat carburatoarele ,curatat teava de alimentare comuna (am gasit pe ea bucati mari de depuneri gen parafina din motorina),schimbat toate furtunele de alimentare si ca ultima masura montarea unui filtru de benzina. Mentionez ca motoreta era trasa pe dreapta de vreo doi ani,exact ca in cazul vostru.

merci. o sa tinem cont

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am schimbat anvelopele cu unele noi ,comandate pe "pneuri moto" ,iar azi am facut o mica iesire si am ramas uimit .... Voblajul care il aveam,a disparut complet ...deci cauza era unul din cauciucuri ,nu rulmentii de la jug,asa cum credeam eu !

Am accesorizat-o putin,un voltmetru digital si priza 12 v.

Alta viata Cupi_34 cu gume noi. Eu ii duc dorul GPZ-ului meu, dar sunt la alta categorie care imi ofera alte distractii.

Din surubarit nu m-am oprit. Continui pe aceeasi idee ca o mobra veche are bucuriile ei pentru cineva priceput la mecanica.

 

Salutare,

 

Sunt prins in punerea pe roti pentru un prieten a unu GPZ500 din 1991 care a fost un pic neglijat de proprietari anteriori. Motocicleta este complecta cu mici defecte optice dar a stat nepornit mai bine de 2-3 ani. Am reusit sa pornim motorul la prima incercare dar nu statea la relanti decat cu socul tars si se oprea la accelerare, problema rezolvata prin desfacera si curatarea carburatoarelor dar avem o problema cu nivelul benzinei in carburatoare.

Plutitoare au fost verificate si setate la 17mm conform cartii de service iar cuiele pontou inchid la test de suflat aer prin admisia de benzina totusi carburatoarele se ineaca de benzina.

A doua problema o avem cu pompa de apa, pierde lichid de racire in timpul functionarii. Am demontat pompa si se pare ca problema vine de la semeringul-garnitura mecanica de pe axul pompei de apa. Inlocuirea este relativ costisitoare si ma gandesc sa va intreb daca ati intimpinat problema si daca nu cumva ati reusit sa o rezolvati fara a inlocui garnitura mecanica.

 

numa' bine.

Salut.

Vezi sa nu aibe probleme cu vacuum-ul de la robinetul rezervorului.

In mod normal, daca lasi robinetul pe ON sau pe RES, ar trebui sa nu mai curga benzina deloc.

Fa-i proba cu robinetul pe una dintre cele doua pozitii. Mai ai un furtun de vacuum, care vine tot de la carburatoare. Daca sufli pe el spre robinet, trebuie sa deschida robinetul si sa curga benzina.

In timp, daca sta uscata, garnitura se rascoace si nu mai etanseaza.

Daca e problema din robinet, am doua robinete in stare buna.

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa este eugen ! Nu credeam ca niste gume noi pot schimba total mersul motocicletei ! Si eu as trece pe enduro,dar nu-mi vine sa-l dau pe nimica toata. Fiecare categorie are beneficiile ei ,iar cat priveste surubaritul...nevoia te invata! Vreau sa-i fac si carburatia,am comparat mersul unui kle (cu carburtia reglata),cu al meu...concluzia...trebuie sa ajung si eu la mecanic .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alta viata Cupi_34 cu gume noi. Eu ii duc dorul GPZ-ului meu, dar sunt la alta categorie care imi ofera alte distractii.

Din surubarit nu m-am oprit. Continui pe aceeasi idee ca o mobra veche are bucuriile ei pentru cineva priceput la mecanica.

 

Salut.

Vezi sa nu aibe probleme cu vacuum-ul de la robinetul rezervorului.

In mod normal, daca lasi robinetul pe ON sau pe RES, ar trebui sa nu mai curga benzina deloc.

Fa-i proba cu robinetul pe una dintre cele doua pozitii. Mai ai un furtun de vacuum, care vine tot de la carburatoare. Daca sufli pe el spre robinet, trebuie sa deschida robinetul si sa curga benzina.

In timp, daca sta uscata, garnitura se rascoace si nu mai etanseaza.

Daca e problema din robinet, am doua robinete in stare buna.

salut,

am facut testul cu un flacon PET in loc de rezervor si furtunul transparent de pe preaplinul carburatoarelor... cred ca am intampinat aceeasi problema de care amintea ciupi_34 si anume mizerie pe furtun... Am demontat din nou carburatoarele si am gasit in paharele din cnc un fel de material gelatinos. Deocamdata stam blocati de problema de la pompa de apa, care la fel a fost demontata in asteptarea rezolvarii problemei cu presetupa. Asa ca inca nu stiu cum se comporta carburatoarele, oricum vom pune si un filtru de benzina in sistem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper ca ai curatat bine si teava de alimentare comuna celor doua carburi. Pana nu am separat efectiv carburile unul de celalalt ,nu am putut rezolva problema. Acea gelatina tapeta peretele interior al conductei. Folosisem un tub intreg de decarburol si suflate cu aer. Cea mai eficienta metoda de curatire a fost cea mecanica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, dar nu o mai folosesc :)

Poate vi luna viitoare la intrunirea de la mare..

 

salut Eugen, eu mai plimb mobra din cind in cind .... cind nu ploua

Aha, la ce vreme avem, merge doar cu costum de ploaie, ca in Anglia :P

Nu mai retin, tu locuiesti in Aviatiei, cu GPZ albastru?

 

My mistake, acum mi-am adus aminte, tu ai RX-ul de 1000 cu fostele probleme la carburatoare / rezervor...din Drumul Taberei.

Ai rezolvat-o pana la urma?

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate vi luna viitoare la intrunirea de la mare..

Luna viitoare e SW? Vedem, nu stiu nici ce fac maine.

 

Ai rezolvat-o pana la urma?

Din ce stiu eu, s-a rezolvat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Luna viitoare e SW? Vedem, nu stiu nici ce fac maine.

 

Din ce stiu eu, s-a rezolvat.

Da, intrunirea este in perioada 13 - 15 Iunie.

 

In alta ordine de idei, mai este vreun posesor de GPZ 500, model pana in `94, din Bucuresti?

Am mai multe piese de care vreau sa scap si vreau sa fac o donatie.

Printre ele sunt: un set complet de roti, sa retapitata si nefolosita de atunci, comenzi electrica, semighidoane, set de contact cu cheie, 2 rezervoare, pedala schimbator si frana, doua stopuri spate, bobine inductie.. Nu vreau sa le trimit prin curier, ci vreau ca eventualul posesor sa vina sa le ia din Zona Oras Pantelimon.

Vreau doar o sticla de suc, asa, simbolic.

Vreau sa le dau cuiva care chiar le va folosi, nu sa le vanda, pentru ca o parte din ele le-am primit si eu la randul meu, mie nu imi sunt necesare pentru ca am trecut de un an la o superba Aprilia Pegaso Garda din `99.

 

post-74306-0-48004300-1400653081_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,da Eugen am pus pe roate GPZ 1000rx, la un momentdat nu mai credeam ca o voi rezolva, Am dus-o la Florin V,Cesar si Adi nu in ultimul rind Bart (Falkenberg) care au facut ca Gpzica sa zburde din nou, le multumesc si pe aceasta cale ca ma-u ajutat,sa iti stapinest noua motocicleta sanatos,citi mai multi Km fara evenimente. multam pentru incurajari, am un prieten care calareste un Gpz de 500 am sa ii dau Nr tau de tel sa vorbiti nu are cont aici,cit despre intrunire mai vorbim,chiar nu stiu ce fac pina atunci.numai bine si asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Am inteles.

In caz de probleme poti sa apelezi cu incredere si pe performance solutions sau TNG, te vor ajuta cu sfaturi.

Da-i nr meu de telefon din anunturile afisate in semnatura. Eu voi Sambata de dimineata pana la pranz in Pantelimon, ca am ceva de lucru la mobra.



Da, intrunirea este in perioada 13 - 15 Iunie.

 

In alta ordine de idei, mai este vreun posesor de GPZ 500, model pana in `94, din Bucuresti?

Am mai multe piese de care vreau sa scap si vreau sa fac o donatie.

Printre ele sunt: un set complet de roti, sa retapitata si nefolosita de atunci, comenzi electrica, semighidoane, set de contact cu cheie, 2 rezervoare, pedala schimbator si frana, doua stopuri spate, bobine inductie.. Nu vreau sa le trimit prin curier, ci vreau ca eventualul posesor sa vina sa le ia din Zona Oras Pantelimon.

Vreau doar o sticla de suc, asa, simbolic.

Vreau sa le dau cuiva care chiar le va folosi, nu sa le vanda, pentru ca o parte din ele le-am primit si eu la randul meu, mie nu imi sunt necesare pentru ca am trecut de un an la o superba Aprilia Pegaso Garda din `99.

 

attachicon.gif10246545_726140434113588_1982048982141301071_n.jpg

Bun, vad ca nu s-a inghesuit nimeni din Bucuresti, pentru piese.

Acestea vor ajunge la Andrei, din Berceni, cu GPZ alb/albastru, amic cu maricughe.

Cu ocazia asta, am scapat si de fiarele inutile pentru mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc, Bart.

Eu mi-am facut treaba, mi-am recuperat din investitie, iar o parte din piese le-am primit si eu la randul meu de la Andrei111.

Sper sa ii fie de folos lui Andrei din Berceni, care asteapta de mult timp sa i se activeze contul pe motociclism.ro. Culmea e ca atunci cand m-a sunat din partea lui Maricughe, amandoi aveam nr de telefon in agenda, pentru ca m-a mai sunat acum ceva timp pentru sfaturi.

 

Oricum, GPZ-urile vor avea mereu un loc special in inima mea. Prima mea japoneza a fost un GPX 600R, urmat de GPZ 600R, apoi de cele doua GPZ 500.

La vremea lor, dadeau clasa la multe motociclete din segmentul lor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

GPZ500 mi s-a parut cam micut, pare un fel de bicicleta mai mare, dar am mers doar un pic pe modelul respectiv, si asta imediat dupa ce m-am dat jos de pe GPZ900.

 

Cel de 900 este inca o motocicleta foarte capabila si versatila si azi. In anii pe care o detin, am mers in companie de mai multe motociclete si nu a fost o situatie in care am simtit ca nu face fata. Exlus off-road, desigur, acolo greutate mare pe roata fata si garda la sol redus pun probleme.

 

1000RX.. o stiu doar din vedere, e si mai mare, mai carenat, mai umflat asa, nu stiu daca mi-ar placea sau nu.

 

Alte variante de GPZ nu am vazut in the flesh.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...