Sari la conținut

Detinatori de GPZ.


Ablenick
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

Acum intrebare generala:

 

Ce autonomie max ati avut pana sa treceti pe rezerva?

Cat va consuma GPZ-ul in oras? Dar afara?

 

4.7 l/100km cu pasager si bagaje, 5 l/100km in oras, la ambele cu incalzirea motorului la fiecare pornire (chiar daca este a 10-a din zi) pana ajunge acul la apa pe "verde".

 

P.S. Eu tin robinetul permanent pe rezerva, nici nu l-am miscat de cand l-am luat...

Editat de ZAPPY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In curand v`a trebui sa schimb cauciucul pe spate avetzi iedee sau daca stitzi careva daca a pus cineva caucic spate de 140(am inteles ca merge) oare are mobra un alt comportament,cum sta pe curbe e bine ce fac nu e bine ....daca poate sa ma lamureasca si pe mine cineva ii multumesc din suflet :) si raman dator si cu o bere :)

 

PS: ulei la catzi km schimbazti eu am bagat in al meu ulei sintetic mai gros 15w50 au zis ca e recomandat pt forja ...nu ca ar fi avzut mobra mea forja prea mare dar mi`a mai placut sa schim rareori pe rosu ! cam la cat sa schimb ulei ?avand in vedre ca cica e de calitate .....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun atunci faptul ca am scos cam 6,3 -6,5 in oras oare ce sa fie? :)

 

(deh, am mers si cu pasager cateva zeci de km sanatosi, am si tras de ea un pic, am fatzait-o numai prin oras. hmmm, am o scuza oarecum pentru consumul ala :) )

 

 

Si ca tot veni vorba de evenimente mai deosebite, iete ca mi se rupse si cablul de ambreiaj. Norocul meu CHIOR? Mi s-a rupt cand ma intorceam spre casa si am mers cu a doua frumos pana ce a trebuit sa franez si o murit motoru. Eram la 100 m de casa si vreo 300 m de garaj. Am impins-o asadar pana acolo :D

 

post-7333-1189542547_thumb.jpg

 

 

 

Ah, btw, smok3, eu am 130 pe spate ca de 120 n-a gasit Bronto cauciuc deloc. Si asa am cumparat-o. Nu ma intreba cum am trecut la autentificare de ea, cert e ca n-am facut-o in Voluntari :hurt:

 

Din cate stiu, dupa '93 GPZul s-a ales cu 130 pe spate. Despre 140 nu stiu ce sa zic, presupun ca se incadreaza in intervalul de latime a gumelor gandit de ei. Cert e ca marirea aia au gandit-o si cu trecerea de la rotile de 16 la cele de 17.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ah, btw, smok3, eu am 130 pe spate ca de 120 n-a gasit Bronto cauciuc deloc. Si asa am cumparat-o. Nu ma intreba cum am trecut la autentificare de ea, cert e ca n-am facut-o in Voluntari :hurt:

 

Din cate stiu, dupa '93 GPZul s-a ales cu 130 pe spate. Despre 140 nu stiu ce sa zic, presupun ca se incadreaza in intervalul de latime a gumelor gandit de ei. Cert e ca marirea aia au gandit-o si cu trecerea de la rotile de 16 la cele de 17.

 

 

:) ok ms dar banuiesc ca ai mers o perioada si cu cuciucul de 120 pe spate ...Intrebare: simiti vreo diferenta intre asta de 120 si 130 care l`ai pus acum??? se comporta altfel,e ceva care nu te nemultumeste ,sta mai bine pe curbe,trage altfel motorul....??? :D

 

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aaa, Bronto stie cel mai bine, eu cu cauciuc de 130 am luat-o de la el.

 

Cand se intoarce am sa-l rog sa-ti raspunda aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aaa, Bronto stie cel mai bine, eu cu cauciuc de 130 am luat-o de la el.

 

Cand se intoarce am sa-l rog sa-ti raspunda aici.

 

 

 

Ok ma dar o intrunire intre GePeZisti cand faceam si noi la Arc (mai multi asa :)) sa vb si noi de cheti tresti ,bem un stics ,mancam o cola... dastea asa....Ce zicetzi miercurea asta?...poate cu ocazia asta facem si cunostintza astia dupa forum :)

Editat de smok3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Ia cititi aici o discutie interesanta despre ce ulei de motor se baga in GPZ

 

http://www.ex-500.com/index.php/topic,290.0.html

 

Acestea ziind fise, ce ulei aveti in GPZ-urile voastre? Ce recomandati?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun venit printre GPZisti :bigstar:

 

 

On topic now:

 

Fratilor, mi-a murit kilometraju :D

A patit careva deja asta, sau sunt eu primul cu cablul de km cedat? :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi`am vandut gpz`u unui preten tot incepator pot spune ca am avut norok si el la fel tot odata :eek: asa ca fratzi gepeziti se pare ca am sa scriu pt ultima oara la acest topic o sa imi fie dor de voi :D dar tot o sa ne mai vedem pe forum sau daca nu pe stradaaa :ok:

Pt cei interesatzi mi`a ramas parbrziul original atata tot doar ca e negru l`am vopist pt ca a fost scos dupa el o matritza din fibra de sticla care a fost modificata si atunci mi s`a matuit ..... asa ca daca are cineva nevoie il ajut cu placere nu trebuie decat data o vopsea noua pe el ....sprayul meu nu a fost bun :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt cei interesatzi mi`a ramas parbrziul original atata tot doar ca e negru l`am vopist pt ca a fost scos dupa el o matritza din fibra de sticla care a fost modificata si atunci mi s`a matuit ..... asa ca daca are cineva nevoie il ajut cu placere nu trebuie decat data o vopsea noua pe el ....sprayul meu nu a fost bun :eek:

 

 

Salutare!

 

As avea eu nevoie de parbrizul ala de GPZ. Lasa te rog un numar de telefon sau da-mi un PM!

 

Multumesc! :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut baieti!

sunt si eu o gpz-ista

am si eu de 2 luni un kawa gpz de 500 din 92

detalii tehnice nu pot sa va dau sau un consum....

dar sunt multumita de el

iulia ma numesc si poate o sa vin si eu pe la arc....

 

Buna, sunt Gabi si am si eu un GPZ din 92 pe care mi-am facut ucenicia, si pe care as vrea sa-l schimb. Cat ai dat tu pe motor? As vrea sa stiu cat pot sa cer pe el. Asfalt uscat si poate ne vedem la arc sau la intruniri.

 

--- Mesaj completat în 24 Oct 2007 16:04 -------------
Salut,

 

As vrea si eu sa stiu unde gasesc pt un GPZ 500S din '92 un releu de incarcare si maneta de frana (care e stramba); nu tin neaparat sa fie noi. Daca ma puteti ajuta, va raman dator pana ne vom vedea la o intrunire.

 

Merci,

G

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum va spuneam a trebuit sa ma despart de GePeZache meu si mi`a ramas parbrizul original nu tocmai in stare perfecta si ma refer optik ....nu ar trebui decat un finisaj pe el si de ce nu o noua vopsea am sa pun si poze ...doritaorii ma pot contacta pe pm sau de ce nu pe mess...

 

Asfalt uscat ;)

post-14727-1193386269_thumb.jpg

post-14727-1193386277_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Buna GPZ isti,sint si eu unnou posesor de Kava 500s de si nu sint nou in materie,am mai avut 25 comuniste si m-a tras inima la o japoneza dar am mici nelamuriri in comportamentul ei.De ex.cind pornesc nu am o pornire lina ca alte motociclete ci la cea mai mica atingere a acceleratiei parca e un armasar,sare si numai la 3000 de ture merge lin dar si viteza e peste 50 iar la traficul nostru ...Ce se poate intimpla e un defect la comenzi s-aue specificul motorului ,si inca un lucru...am rulat cam 8 Km.si mi s-a aprins becul de veghe la ulei si nici dupa 2 ore nu s-s stins ,2 ore cind motorul era oprit.Sa se fi blocat contactul la bulbul de ulei ? ca nivelul e corect. Cine i-mi poate deslega misterul il rog sa-mi dea un semn de viata.Ca incheiere doresc drum uscat tuturormaniacilor ghidonului.matelopop@yahoo.com

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna GPZ isti,sint si eu unnou posesor de Kava 500s de si nu sint nou in materie,am mai avut 25 comuniste si m-a tras inima la o japoneza dar am mici nelamuriri in comportamentul ei.De ex.cind pornesc nu am o pornire lina ca alte motociclete ci la cea mai mica atingere a acceleratiei parca e un armasar,sare si numai la 3000 de ture merge lin dar si viteza e peste 50 iar la traficul nostru ...Ce se poate intimpla e un defect la comenzi s-aue specificul motorului ,si inca un lucru...am rulat cam 8 Km.si mi s-a aprins becul de veghe la ulei si nici dupa 2 ore nu s-s stins ,2 ore cind motorul era oprit.Sa se fi blocat contactul la bulbul de ulei ? ca nivelul e corect. Cine i-mi poate deslega misterul il rog sa-mi dea un semn de viata.Ca incheiere doresc drum uscat tuturormaniacilor ghidonului.matelopop@yahoo.com

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna GPZ isti,sint si eu unnou posesor de Kava 500s de si nu sint nou in materie,am mai avut 25 comuniste si m-a tras inima la o japoneza dar am mici nelamuriri in comportamentul ei.De ex.cind pornesc nu am o pornire lina ca alte motociclete ci la cea mai mica atingere a acceleratiei parca e un armasar,sare si numai la 3000 de ture merge lin dar si viteza e peste 50 iar la traficul nostru ...Ce se poate intimpla e un defect la comenzi s-aue specificul motorului ,si inca un lucru...am rulat cam 8 Km.si mi s-a aprins becul de veghe la ulei si nici dupa 2 ore nu s-s stins ,2 ore cind motorul era oprit.Sa se fi blocat contactul la bulbul de ulei ? ca nivelul e corect. Cine i-mi poate deslega misterul il rog sa-mi dea un semn de viata.Ca incheiere doresc drum uscat tuturormaniacilor ghidonului.matelopop@yahoo.com

 

--- Mesaj completat în 05 Nov 2007 05:48 -------------
Pt.cine cauta cauciucuti pt.Kawa.noi cu dimensiunile:130/70/17 M/C ..62H.......110/70/17 M/C 54 H Marca Pirelli Super Demon la pretul de 100 E.Amanunte la adresa de meil ...matelopop@yahoo.com s-au la telefon 0726712763.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna GPZ isti,sint si eu unnou posesor de Kava 500s de si nu sint nou in materie,am mai avut 25 comuniste si m-a tras inima la o japoneza dar am mici nelamuriri in comportamentul ei.De ex.cind pornesc nu am o pornire lina ca alte motociclete ci la cea mai mica atingere a acceleratiei parca e un armasar,sare si numai la 3000 de ture merge lin dar si viteza e peste 50 iar la traficul nostru ...Ce se poate intimpla e un defect la comenzi s-aue specificul motorului ,si inca un lucru...am rulat cam 8 Km.si mi s-a aprins becul de veghe la ulei si nici dupa 2 ore nu s-s stins ,2 ore cind motorul era oprit.Sa se fi blocat contactul la bulbul de ulei ? ca nivelul e corect. Cine i-mi poate deslega misterul il rog sa-mi dea un semn de viata.Ca incheiere doresc drum uscat tuturormaniacilor ghidonului.matelopop@yahoo.com

 

<small>--- Mesaj completat în 05 Nov 2007 05:48 -------------</small><br/>Pt.cine cauta cauciucuti pt.Kawa.noi cu dimensiunile:130/70/17 M/C ..62H.......110/70/17 M/C 54 H Marca Pirelli Super Demon la pretul de 100 E.Amanunte la adresa de meil ...matelopop@yahoo.com s-au la telefon 0726712763.

 

Hai sa incerc sa ma lamuresc:

"cand pornesti" inseamna ce? pornirea motorului la rece, sau plecarea de pe loc?

In primul caz, nici nu accelera pana nu impingi de tot socul, dupa 1-2 minute.

In al doilea caz, adica in timp ce rulezi, incearca s-o "porti" mult peste 3000 de ture, pentru ca sub 3000 da, smunceste lantul. Iar treapta de viteza, in ce treapta de viteza mergi? Ca nu cred ca intr-a doua la 3000 de ture depasesti viteza legala... :cheers:

Becul de la ulei... Ca sa stea aprins, trebuie sa tii cheia in contact, si contactul pus. E normal sa se aprinda asa, impreuna cu neutralul. Daca s-a aprins in mers, e nasol. Dar cum adica "nu s-a stins nici dupa 2 ore de cand era motorul oprit"? Ai tinut contactul pus 2 ore??!

Si... de ce ai la profil Honda cb500? Ai dat deja GPZ-ul?

Bafta si asfalt uscat!

Editat de ZAPPY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru ca honda cb era in plan...era ca si a mea...dar asa a fost sa fie...amales kawa gpz :cheers:

 

sper sa nu regret.... :moto:

 

N-o sa regreti, e un motor care are grija de tine daca si tu ai grija de el... :lol:

Incearca sa dai mai multe detalii, nu prea sunt lamurit cu problemele alea de zici ca le ai.

An fabricatie? O poza-doua ai? Hai, baga aici, nu te sfii! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SALVE...

 

AM SI EU UN GPZ MITITEL DIN 93. Din iunie de cand l-am cumaprat, nu m-am mai dezlipit de el, asa ca am facut aproape 8000 km.

Acum am o problema. Cineva mi-a daramat motorul, sambata, de pe cric si mi-a rupt maneta frana.... Unde gasec alta? Trebuie sa fie musai de GPZ sau orice alta maneta de frana se potriveste?

 

Mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...