Gixu. Postat August 6, 2006 Share Postat August 6, 2006 sincer inainte sa imi iau niprul m-a batut un gand sa imi iau un credit shi sa-mi iau un gpz sau un gpx...inca ma mai gandesc...dupa nipru sunt sanse mari...IAR IN CEEA CE PRIVESTE "SA NE STRANGEM INTR-UN COLT LA ARC"...eu cred ca suntem prea putini(motociclisti) ca sa ne apucam sa facem bisericute(ex cei cu Harley)...atata timp cat merg pe 2 roti sunt egal cu tine shi tu cu mine...nu conteaza pretul calului ci pasiunea CARE II(NE) UNESTE PE toti cei care aleg arc-ul ca loc de intalnire shi motorul ca pasiune... ASFALT USCAT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
declspec Postat August 7, 2006 Share Postat August 7, 2006 Ieri seara ma intorceam cu Kamisaki spre casa pe un bulevard (progresului, pentru bucuresteni) cu 2 linii de tren "industrial" care intersecteaza oblic sensul de mers (la distanta de 2-3 km una de alta) + cateva denivelari "serioase" (despre care stiam ca exista, dar nu stiam exact unde). Eh, pentru ca era deja intuneric afara am realizat ca nu am vizibilitatea dorita (adica farul "nu imi lumina calea spre adevar" ) si din acest motiv am tot tinut-o la 40km/h. Nu puteam sa merg cu faza lunga pentru ca-i orbeam pe cei care veneau in intampinare, dar chiar si asa nu cred ca as fi rezolvat problema. Sunt eu prea "pretentios" sau s-ar putea sa am niste becuri slabe sau/si necalitative? Ce becuri folosit pentru far (ceva pentru care sa nu fie nevoie sa modific instalatia electrica )? M-as baga diseara sa verific ce becuri am, dar nu stiu exact cum ajung la ele. Am vazut ca in fata, sub far, exista 2 suruburi. O fi aia calea de acces spre becurile farului sau trebuie sa demontez "1/2" motocicleta (carenaj) pentru a verifica/schimba becurile? Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crz-one Postat August 9, 2006 Share Postat August 9, 2006 (editat) .. hmm se pare ca lumea e plecata prin concedii! ... deci are cineva idee despre Motul si filtru de ulei? @kevin77: eu zic ca e excelenta in oras! .. nu am apucat sa circul prea mult (aproape 2000 km), dar marea majoritate au fost facuti prin localitate, care tre sa recunosc ca nu e foarte aglomerata - traficul e destul de lejer; ca aspect negativ as putea amintii de schimbatul vitezelor cam des, insa conteaza stilul in care se conduce motocicleta! Editat August 9, 2006 de crz-one Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UncleFester Postat August 9, 2006 Share Postat August 9, 2006 Sunt eu prea "pretentios" sau s-ar putea sa am niste becuri slabe sau/si necalitative? Ce becuri folosit pentru far (ceva pentru care sa nu fie nevoie sa modific instalatia electrica )? M-as baga diseara sa verific ce becuri am, dar nu stiu exact cum ajung la ele. Am vazut ca in fata, sub far, exista 2 suruburi. O fi aia calea de acces spre becurile farului sau trebuie sa demontez "1/2" motocicleta (carenaj) pentru a verifica/schimba becurile? Nu, ala e farul perioadei respectivei (dpdv optic). Sincer sa fiu, n-am nici cea mai mica idee despre puterea becului, nu scrie pe nicaieri si nici de scos nu l-am scos pana acum de scos insa, da, se scoate cu cele 2 suruburi, dupa care scoti mufa si garnitura de cauciuc, si ridici clema de prindere. cum se comporta gpz-ul ka motor de orash? Acceptabil, insa e destul de maricel pentru oras (adica tot scuterul e rege in oras). .. hmm se pare ca lumea e plecata prin concedii! ... deci are cineva idee despre Motul si filtru de ulei? Vezi mai devreme, am pus codurile de filtru de ulei de la Mann si Champions. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
declspec Postat August 9, 2006 Share Postat August 9, 2006 cum se comporta gpz-ul ka motor de orash? Se comporta bine, dar e un pic cam greluta. Te obisnuiesti repede, insa. Si, am mai spus asta, este linistita. Adica poti sa mergi cu ea la 3-4 mii ture, la 50-60 km/h. Este mai mult o motocicleta pentru drumuri in afara (parerea mea), fara prea mari pretentii: nu te duce cu 300 km/h, dar nici spatele nu te doare dupa 2 ore de mers continuu. .. hmm se pare ca lumea e plecata prin concedii! ... deci are cineva idee despre Motul si filtru de ulei? Uleiul mi l-au schimbat baietii de la firma de leasing si nu stiu exact ce mi-au pus (o sa ma uit si o sa-ti spun). Filtrul mi l-au schimbat odata cu uleiul, dar chiar nu stiu ce anume. La anul, cand o sa fac singur schimbarea, o sa-ti dau mai multe detalii. Nu, ala e farul perioadei respectivei (dpdv optic). Sincer sa fiu, n-am nici cea mai mica idee despre puterea becului, nu scrie pe nicaieri si nici de scos nu l-am scos pana acum de scos insa, da, se scoate cu cele 2 suruburi, dupa care scoti mufa si garnitura de cauciuc, si ridici clema de prindere. Multam. Am citit si eu in manual. Dupa ce am aruncat un ochi pe ex500riders.com si kawasakimotorcycle.org cred ca primul pas ar fi sa incerc sa reglez lumina. Poate e dereglat farul si raza este orientata "in stele cu satelitul". Am gasit un "step-by-step" pentru a regla raza de lumina (sunt 3 pasi, de fapt ). Incerc asta si va tin la curent. Daca merge o sa postez aici cum se face reglajul (nu ca ar fi foarte complicat, dar eu nu am gasit decat vreo 2 "how to"-uri pentru asta). Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
najnaj Postat August 10, 2006 Share Postat August 10, 2006 gs-ul fata de gpz are racirea pe aer(dezavantaj in oras), ceva mai putin caluti si in afara are o protectie la vant mai slaba decat gpz-ul. nu mi se pare a fi greu,este foarte manevrabil...al meu e din 93 si are oglinzile montate mai jos decat cele de dupa 94 , fiind cam la nivelul oglinzilor de conserva si asta imi ingradeste putin din posibilitatea de a ma strecura la semafor. mie imi place mai mult sa merg cu el in oras decat in afara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
declspec Postat August 10, 2006 Share Postat August 10, 2006 gs-ul fata de gpz are racirea pe aer(dezavantaj in oras), ceva mai putin caluti si in afara are o protectie la vant mai slaba decat gpz-ul. La capitolul racire cu aer gandeste-te ca daca mergi prin oras, la 36 grade la umbra, si esti blocat undeva pe la Gara de Nord s-ar putea sa fii nevoit sa opresti ca sa eviti fierberea. La GPZ mi-a crescut temperatura pana aproape de zona rosie, dar nu a trecut niciodata (ventilatorul isi facea treaba). In schimb, am observat ca dupa 300-400 m de mers cu 50-60 km/h se raceste instant (ajunge pe la mijlocul gradatiei). al meu e din 93 si are oglinzile montate mai jos decat cele de dupa 94 , fiind cam la nivelul oglinzilor de conserva si asta imi ingradeste putin din posibilitatea de a ma strecura la semafor. Si al meu e din `93. Eu am oglinzile slabite un pic (multumesc @Remyx ) si cand ajung intr-o "stramtoare" le trag (inchid) si trec printre masini apoi le re-pozitionez. Intrebare (a N-a ) In ultimile zile au inceput sa-mi scarzaie franele fata. O fi timpul sa-mi schimb placutele sau o fi din cauza ploilor (a nimerit apa, nisip)? O sa incerc in weekend sa le scot si sa le verific. Sper sa nu ma "ratacesc" in timpul (de)montarii. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dancri Postat August 10, 2006 Share Postat August 10, 2006 sal! cumpar semnalizare fata dreapta si scarita pt. picior dreapta spate pentru un gpz 500 s din '87 daca ma poate ajuta cineva, rog raspuns mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat August 10, 2006 Share Postat August 10, 2006 (editat) GS rules in orash. Racirea pe aer rules! Nu am avut niciodata probleme, ZERO batai de cap! Si am fost prin Buc la 30+ de grade si stateam in spatele conservelor la semafor zeci de minute, nu ma strecuram ca mai eram cu un preten cu un Golf! nu am auzit inca de vreun GS cu motorul fiert. Editat August 10, 2006 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crz-one Postat August 10, 2006 Share Postat August 10, 2006 @emppu: next time incearca sa atasezi la motor un senzor de temperatura, sa vezi cam pe la cate grade C ajunge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat August 10, 2006 Share Postat August 10, 2006 (editat) @emppu: next time incearca sa atasezi la motor un senzor de temperatura, sa vezi cam pe la cate grade C ajunge @crz-one Atata timp cat motoru functioneaza bine si nu se strica nu ma intereseaza temperatura. Daca aia cu ochi mici nu ai pus un indicator de temperaturii inseamna ca nu este nevoie la GS si oricum nu se tiganeau ei la costuri pt un ceas acolo cum s-au tiganit aia de la Kawa cu tamburu ala preistoric la GPZ pe spate pana in '94. Si oricum, cu racirea lui pe aer cu tot da clasa GPZului cand e vorba de fiabilitate, asta daca e sa fim sinceri. Mi se parte destul de naspa ca in urma unui test de anduranta cu GPZ 500S, la 40.000 KM a trebuit "renovat" motorul. Editat August 10, 2006 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crz-one Postat August 10, 2006 Share Postat August 10, 2006 (editat) referitor la tamburu ala de pe spate nu am auzit sa se planga cineva, atunci ce sa zicem despre honda care abia in '98 a introdus disc pe spate? ... si as vrea un link sa vad si eu testul ala de anduranta! Editat August 10, 2006 de crz-one Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat August 10, 2006 Share Postat August 10, 2006 referitor la tamburu ala de pe spate nu am auzit sa se planga cineva, atunci ce sa zicem despre honda care abia in '98 a introdus disc pe spate? ... si as vrea un link sa vad si eu testul ala de anduranta! Referitor la tambur: o solutie tehnica complet depasita pt anii '90 (se ovalizeaza si e mai greu dozabil ca si forta a franarii, in final... mai ineficient). La fel si rotiile de 16 toli la o astfel de motocicleta... tot pana ion '94. Insa nu ma apuc aici sa desfiintez GPZul pt ca e un motor f ok. Intr-o vreme chiar imi placea mult si imi doream unul insa m-am hotarat in favoarea GSului in final (nu din considerente financiare) si nu am regretat nici o clipa. Honda a introdus discul pe spate la CB 500 in 1997 si da, si in cazul ei mi se pare penibil faptul ca nu l-au introdus de la inceput, in conditiile in care era si e mult mai scump ca si GSul. ... "linkul" referitor la testul de anduranta se afla in Univers Moto pe luna aceasta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
declspec Postat August 10, 2006 Share Postat August 10, 2006 [...]cum s-au tiganit aia de la Kawa cu tamburu ala preistoric la GPZ pe spate pana in '94. Si oricum, cu racirea lui pe aer cu tot da clasa GPZului cand e vorba de fiabilitate, asta daca e sa fim sinceri. Mi se parte destul de naspa ca in urma unui test de anduranta cu GPZ 500S, la 40.000 KM a trebuit "renovat" motorul. referitor la tamburu ala de pe spate nu am auzit sa se planga cineva, atunci ce sa zicem despre honda care abia in '98 a introdus disc pe spate? ... si as vrea un link sa vad si eu testul ala de anduranta! Referitor la tambur: o solutie tehnica complet depasita pt anii '90 (se ovalizeaza si e mai greu dozabil ca si forta a franarii, in final... mai ineficient). La fel si rotiile de 16 toli la o astfel de motocicleta... tot pana ion '94. Pentru comparatii intre motociclete exista suficiente topicuri special create. Daca nu exista - mai creati unul. Acest topic este destinat posesorilor de GPZ si ar fi bine sa-l pastram asa. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat August 10, 2006 Share Postat August 10, 2006 Pentru comparatii intre motociclete exista suficiente topicuri special create. Daca nu exista - mai creati unul. Acest topic este destinat posesorilor de GPZ si ar fi bine sa-l pastram asa. Asfalt uscat! Ai mare dreptate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex-Alex Postat August 11, 2006 Share Postat August 11, 2006 Si eu tot la GPZ m-am oprit Imi place ideea de motor twin, scoala o fac pe un GS si cum gs-urile carenate sunt rare (si-s racite cu aer) am ajuns la un GPZ dupa '94. Mi-ar placea insa sa rasfoiesc manualul. Am deschis toate linkurile din topicul asta si sunt toate MOARTE. Unde mai pui ca si situl ManualClub.com e in constructie... Asa ca sine are un manual de la Clymer sau de la ceilalti (cu H parca) mi-ar face un mare bine daca l-ar pune pe yousendit.com ... please... nu mai dati alte linkuri netestate si nu, nu l-am gasit nici pe DC++ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crz-one Postat August 11, 2006 Share Postat August 11, 2006 (editat) si eu il vreauu pe cel post '94 indiferent daca e Clymer sau Hynes -sper ca nu am gresit! Editat August 11, 2006 de crz-one Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crz-one Postat August 11, 2006 Share Postat August 11, 2006 mai vreau sa va intreb ceva, cat fug gpz'urile voastre? ...hai fara jena Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moscku Postat August 15, 2006 Share Postat August 15, 2006 va foarte salut... fratzilor ce tip de bec mi-ar trebui pentru un GPZ 500 pentru faza scurta? sau ma rog nu stiu daca este acelasi cu cel de pe faza lunga?... ashtept un rasp. merci fain... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crz-one Postat August 15, 2006 Share Postat August 15, 2006 este acelasi, din cate am reusit sa citesc prin sticla farului am deslusit pana acum un h4 cu 65/55 W ...mai multe nu stiu in momentul asta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moscku Postat August 15, 2006 Share Postat August 15, 2006 este acelasi, din cate am reusit sa citesc prin sticla farului am deslusit pana acum un h4 cu 65/55 W ...mai multe nu stiu in momentul asta! mi-ar folosi totusi o informatie sigura, deci in primul rand este un singur bec pentru ambele faze, asta am priceput, dar ce fel de bec este te rog daca se poate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crz-one Postat August 15, 2006 Share Postat August 15, 2006 (editat) e un halogen H4 60w/55w - altceva ce as mai putea zice? marca si restul nu cred ca or sa conteze! pe al meu mai scrie ca e fabricat in germania spre exemplu Cel mai simplu il iei in mana si mergi cu el la un magazin de piese auto! mare atentie sa nu atingi cu degetul bulbul din sticla al becului nou! Editat August 15, 2006 de crz-one Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moscku Postat August 15, 2006 Share Postat August 15, 2006 merci mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
declspec Postat August 15, 2006 Share Postat August 15, 2006 Pentru ca mai multi GPZ-isti au tot cerut informatii despre o anumita piesa, am hotarat sa postez linkuri catre site-ul oficial Kawasaki, unde puteti vedea atat codul original al piesei respective, cat si eventuale informatii despre aceasta. Pentru GPZ-urile de pana in 1993 (cele cu tambur pe spate, cu bordul "patrat"): 1. Mergeti aici 2. Dati click pe anul de fabricatie a motocicletei. 3. Pe pagina care va apare dati click pe "View Parts Diagrams". 4. Daca va mai apare o pagina cu "sub"-modele (ceva de genul "EX500A7" si "EX500A7L") selectati primul element (nu cred ca pot fi prea multe diferente intre ele). Pentru GPZ-urile (ma rog, lor le place sa li se zica Ninja ) din 1994 pana in zilele noastre (cele cu disc pe spate, cu bordul "rotund"): 1. Mergeti aici 2. Dati click pe anul de fabricatie a motocicletei. 3. Pe pagina care va apare dati click pe "View Parts Diagrams". 4. Daca va mai apare o pagina cu "sub"-modele (ceva de genul "EX500D1" si "EX500D1L") selectati primul element (nu cred ca pot fi prea multe diferente intre ele). Dupa ce ati selectat "sub"-modelul va apare o lista cu sectiuni ale motocicletei (de exemplu "Headlight(s)", "Chain Kit", etc.) si selectand o sectiune va este afisata diagrama cu fiecare parte componenta. Succes! P.S.: va foarte salut... fratzilor ce tip de bec mi-ar trebui pentru un GPZ 500 pentru faza scurta? sau ma rog nu stiu daca este acelasi cu cel de pe faza lunga?... ashtept un rasp. merci fain... Ca sa-ti raspund la intrebare: da, este un bec de 12V - 60/55W H4 si are codul intern Kawasaki 92069-1002. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nikudead Postat August 15, 2006 Share Postat August 15, 2006 Salutare Primiti si pe ala micu? E GPX nu e GPZ dar cred ca e cam acelasi lucru ( daca gresesc cineva sa ma corecteze ). Foarte multumit de bicicleta. e ok pentru un 250 si e perfecta pentru oras ( nu se incinge f rau si consuma putin). Intrebarea mea pentru posesorii de EX-uri : merg suportii de scarita de la fratii mai mari la cea de 250? Va salut respectuos Ride safe NK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.