Sari la conținut

Detinatori de GPZ.


Ablenick
 Share

Postări Recomandate

Salut

La multi ani!

 

as vrea sa imi cumpar si eu un gpz500s in primavara si as vrea daca se poate sa ma intalnesc cu cineva care are deja asa ceva sa-mi spuna parerea personala, si poate cand se mai indreapta vremea sa facem si o plimbare

 

am citit pe forumuri diferite pareri care m-au convins sa imi iau acest model, dar totusi as vrea "sa pun mana" cum se spune

 

10x

 

 

 

scuze am uitat sa spun

stau in bucuresti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

la multi ani! sunt si eu posesorul unui gpz500s de trei ani si sunt foarte multumit de el.exact cum au spus si ceilalti inaintea mea consum afara 4% la o viteza medie de 120-150 si oras 6%. recunosc nu o prea forjez. de cand o am nu am schimbat decat guma pe spate,bateria si bujiile.sa ne bucuram de ele ca tare bune sunt.la drum lung este foarte buna.eu am casa in maramures si fac drumul asta cam de 3-4 ori pe vara,in functie de cum scap in libere. :moto:acum o singura problema ma roade sa-mi fac esapamentica sunt mancati de rugina.imi puteti da si mie un sfat,unde sa ii repar.multam

Editat de gabrielgpz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

salutare tuturor. am si eu un gpz de 750 din 83. am si eu nevoie de supape de admisie si de niste segmentzi. nu gasesc la nimeni. :help:

Editat de alex_spd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Va salut baieti ! In februarie acum, fac un an de cand sunt motociclist calare(pe GPZ). Ca in suflet, de cand ma stiu numai motoare visam. Stateam cu nasul lipit de vitrina cand aparuse Hoinaru' - modelul nou al Mobrei si ma visam calare.

Anul asta nu cred sa reusesc dar la anul trebuie sa trec la ceva mai mare. Nu ca nu mi-a placut GPZ-ul, a fost super pentru inceput numai ca la 160 motorul se tureaza rau. Bine, asta a fost o singura data pentru ca nu prea am iesit din Bucuresti cu el, in oras e o bijuterie. Sunt nou pe forum dar abia astept sa ne intalnim cand se face mai cald. Pe Bronco il stiu de la o pizzerie pe langa Tomina si abia astept sa va cunosc si pe voi.

 

PS: Nici o posesoare de GPZ ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare tuturor! sunt si eu un posesor de gpz 500s de putin timp, vreo luna si jumate si am o mare,mare intrebare pentru voi. tre sa imi vopsesc o carena k e putin zgariata si nu stiu codul culorii. nu e trecut pe ea asa k nu stiu ce sa fac k n-as vrea s-o fac ochiometric, e pacat de ea. daca ar cineva codul culorilor de la kawasaki sau cartea tehnica,ceva, orice v-as fi foarte recunoscator. :laugh: culoarea e un mov inchis care pare negru dar nu e negru, e o culoare foarte neobisnuita

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un pic offtopic (sau cu totul offtopic), dar aici macar se citesc post-urile X-( : a facut cineva copii (accentul pe "o") pentru cheia de la motor? Daca da - unde?! Eu am fost la Bricostore si Carrefour si mi-au spus ca nu au cheie ;). Probabil este nevoie de o cheie similara ca si lungime / grosime. Lumea care a cautat mi-a spus ca nu prea gasesti :10:

 

Eu am o singura cheie care s-a indoit un pic :finger: si mi-e frica ca se rupe sau, mai rau, o pierd :10:

 

Multumesc.

 

 

 

in bucuresti poti face copie la cheia de gpz in obor, la parter, chiar langa o intrare....(e 100.000)

 

 

am si eu un gpz500s, dar il am doar de vreo 2 zile si nu am apucat sa merg cu el insa imi place mult pozitia in sea(e prima mea motocicleta).

Editat de najnaj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

In sfarsit a venit un pic primavara (cu toate ca astia "zice" ca spre sfarsitul saptamanii o sa se raceasca :yikes: si chiar o sa ninga :yikes: ) si cu aceasta ocazie felicit toti motociclistii si posesorii de GPZ in special!

 

in bucuresti poti face copie la cheia de gpz in obor, la parter, chiar langa o intrare....(e 100.000)

Pana la urma tot la bricostore orhideea am facut. 130.000 ROL m-a costat :yikes:

 

am si eu un gpz500s, dar il am doar de vreo 2 zile si nu am apucat sa merg cu el insa imi place mult pozitia in sea(e prima mea motocicleta).

E foarte buna motocicleta. Mie imi place enorm. Nu este prima mea motocicleta (am mai condus un Minsk si o Jawa) dar cu siguranta nu se compara cu celelalte. Sa o stapanesti sanatos si fara incidente!

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Dupa ce a stat o saptamana pe "tusa" azi m-am dus s-o pornesc pe Kamisaki. Am chinuit-o vreo 5 min cu "da-i cu choke-ul tras 6 sec, las-o 6 sec, etc.". Intr-un final a pornit dar motorul zici ca era un mos de 70 ani care a prins o raceala - "grrrrrr-grrrrr-grrrr". Dupa ce a "grrrrr"-uit asa vreo 10 min la un moment dat s-a auzit acel sunet inconfundabil pe care il stim cu totii "brrrrrrzzzzz-brrrrrrzzzz". :baldy: :D

Am stat langa ea vreo 15-20 min si s-a incalzit binisor. Asa ca probabil azi fac o plimbarica. :baldy:

 

Am o intrebare: sub carburator este un "surub de reglat cantitatea de aer" (cred). Daca invarti de el poti mari turatiile la care sta motorul la relenti. Eu in procesul de pornire am strans acel "surub" si turatiile erau mai maricele (aprox 1500-2000), pana cand a inceput motorul sa lucreze cum trebuie si atunci au sarit pana la 3000. Acum l-am mai slabit (surubul) si am redus turatiile un pic peste 1000. Acum si intrebarea: care ar fi turatiile optime pentru motor la relenti? La masina parca erau 900. La motor presupun ca trebuie sa fie un pic mai mari sau gresesc?

 

Asfalt uscat! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce a stat o saptamana pe "tusa" azi m-am dus s-o pornesc pe Kamisaki (...)

 

@declspec:

 

Salut,

Am vazut pe un forum ca ai/aveai niste probleme cu motocicleta - ceva legat de partea electrica, semnalizari, butonul stop/run, etc.

 

In cazul in care te ajuta, iti pot pune la dispozitie schema electrica a motocicletei.

 

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Saptamana viitoare vreau sa intru in gasca voastra, adica plec in Germania dupa GPZ 500 :laugh: .

Am o mare rugaminte la un gepezist din Bucale care a iesit deja cu motorul, sa mi-l prezinte mai de-aproape, eventual la ce sa fiu atent la cumparare...

M-am orientat la an de fabricatie 98-99 cu maxim 30-35 de mii de km la bord. Care-si face un pustiu de bine?

 

:cheers: :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@declspec:

 

Salut,

Am vazut pe un forum ca ai/aveai niste probleme cu motocicleta - ceva legat de partea electrica, semnalizari, butonul stop/run, etc.

 

In cazul in care te ajuta, iti pot pune la dispozitie schema electrica a motocicletei.

 

:laugh:

Da, n-am reusit sa rezolv problema cu butonul PASS (de fapt cu faza lunga si scurta). Se pare ca la mine sunt inversate cablurile pentru becul de la faza lunga si cea scurta. Cu alte cuvinte, atunci cand comutez faza lunga se activeaza becul de la faza scurta si vice-versa. O schema m-ar ajuta si in acelasi timp vreau sa va rog sa verificati care bec se aprinde la voi pentru faza scurta si care pentru cea lunga (la mine cel de jos se aprinde atunci cand comutez faza lunga).

 

Asfalt uscat! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, n-am reusit sa rezolv problema cu butonul PASS (de fapt cu faza lunga si scurta). Se pare ca la mine sunt inversate cablurile pentru becul de la faza lunga si cea scurta. Cu alte cuvinte, atunci cand comutez faza lunga se activeaza becul de la faza scurta si vice-versa. O schema m-ar ajuta si in acelasi timp vreau sa va rog sa verificati care bec se aprinde la voi pentru faza scurta si care pentru cea lunga (la mine cel de jos se aprinde atunci cand comutez faza lunga).

 

Asfalt uscat! :cheers:

 

Ti-am atasat schema electrica.

Sper sa-ti fie de folos.

post-7873-1142837662_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o problema care ma enerveaza. de fraier ce sunt am scapat motorul pe partea dreapta si normal ca s-a bulit ceva:maneta de frana! drept urmare am dat anunt pe net, dupa aia am dat comanda de la louis.m-am uitat in acte si am dat comanda pentru modelul de gpz pe care il aveam trecut in acte. acu eu nu stiu unde e buba ...nu se potrivesc! poate se pricepe cineva sa imi spuna unde e problema!

post-3711-1142967891_thumb.jpg asta e cea comandata

post-3711-1142968012_thumb.jpg si asta e aia pe care o am pe motor...nu stiu cat de bine se vede

:cheers:

in acte e EX500EA(iar codul pe louis e 10019855)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai nu se potriveste pentru ca ala de pe motor are doua orificii:unu e ala in care se prinde cablul cu o chestie pentru reglaj(cu 4 pozitii parca) si inca unu prin care se prinde de restul dispozitivului cu un surub

_ala de la louis e cu doar un orificiu...pot sa il intorc pe enshpe parti ca nu are cum sa fie montat

ma gandesc ca poate sistemul de pe motor e de la altul... :cheers:

mai pun o poza din alt unghi

post-3711-1142975729_thumb.jpg

 

 

pai nu se potriveste pentru ca ala de pe motor are doua orificii:unu e ala in care se prinde cablul cu o chestie pentru reglaj(cu 4 pozitii parca) si inca unu prin care se prinde de restul dispozitivului cu un surub

_ala de la louis e cu doar un orificiu...pot sa il intorc pe enshpe parti ca nu are cum sa fie montat

ma gandesc ca poate sistemul de pe motor e de la altul... :laugh:

mai pun o poza din alt unghi

post-3711-1142975729_thumb.jpg

post-3711-1142975878_thumb.jpgpost-3711-1142975978_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maneta e sigur buna (am una de rezerva acasa si am comparat-o), deci ceva e in neregula la sistemul de prindere. Reglajul este pe cablu (un inel filetat), si nu pe maneta (la fel e si la maneta de ambreiaj, care este aproape identica - difera nitel la dimensiuni).

 

Uite cum arata la mine:

post-2230-1142990434_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa va luminez eu...

 

ai 2 variante:

 

1. Demontezi maneta stricata, demontezi sistemul de ajustare a pozitiei manetei (ala cu cerculetzul cu 4 pozitzii) si dupa aia o sa vezi ca intra maneta.

 

2. Itzi faci comanda la luis pentru maneta care itzi trebuie tzie, nu pentru alta adik

 

Ceea ce ai comandat tu este maneta de frana pentru serie cadru ex500a care costa in jur de 5 euro, in timp ce tu rebuia sa itzi comanzi pentru ex500 simplu care costa vreo 10 euro.

 

ex500a - model 85-87

ex500 - model 87-93 - la care se incadreaza si a ta...

 

reglajul de cablu :cheers: este reglajul manetei pentru simplul fapt ca pe acolo nu trece nici un cablu... :laugh:

 

Uncle faster tu ai modelul vechi de comenzi

 

Oricum ti i-ai facut poza la ambreiaj nu la frana...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, nu stiam cum arata comenzile de pe generatia urmatoare, am presupus ca au ramas identice. Stiu ca e ambreiajul, dar aveam deja poza facuta :cheers: (oricum nu e mare diferenta intre manete, aia de ambreiaj are pintenul o idee mai lung)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut,

 

In momentul de fata motocicleta are ambele cauciucuri Metzeler ME 1.

Ma intereseaza sa-l schimb pe cel de pe spate, cu toate ca este inca destul de bun.

Ca varianta ar fi Mitas-ul care are ca principal avantaj faptul ca este ieftin.

 

Si acum intrebarile:

- mai are cineva pe GPZ cauciuc MITAS pe spate? daca da, cum se comporta, cum se uzeaza, aderenta, cum suporta umezeala, etc.

- este indicat sa desperechez cauciucurile (adica sa raman cu metzeler pe fata si cu mitas pe spate) sau ar fi mai bine sa achizionez tot un metzeler?

- in afra de pneurom, cine mai vinde metzeler in bucuresti?

 

multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am luat GPZ, mi-am luat GPZ :moto:

 

An 1996, 17700 km (ceva imi spune ca nu a dat inapoi prea multi :moto:, din 4 zile in Germania 3 au fost cu ploaie), rosu cu albastru (deh, FORZZA STEAUA), o tzâra polizat pe partea stanga. Azi am dat actele la tradus, maine constatarea vamala si probabil plata vamii (aoleu, 700 de euroi, mai mult de jumate din pretul motorului) sper ca a in doua saptamani sa am actele.

Poze inca nu am, fac cu prima ocazie, inca sunt mort de oboseala (din 6 nopti, 4 le-am atipit prin masina).

Felicitarile, masa si dansul in vinerea ulterioara obtinerii unor numere (rosii sau definitive), in Etrusco.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...