Sari la conținut

Detinatori de GPZ.


Ablenick
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

este acelasi, din cate am reusit sa citesc prin sticla farului am deslusit pana acum un h4 cu 65/55 W ...mai multe nu stiu in momentul asta!

mi-ar folosi totusi o informatie sigura, deci in primul rand este un singur bec pentru ambele faze, asta am priceput, dar ce fel de bec este te rog daca se poate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e un halogen H4 60w/55w - altceva ce as mai putea zice? marca si restul nu cred ca or sa conteze! pe al meu mai scrie ca e fabricat in germania spre exemplu :lol: Cel mai simplu il iei in mana si mergi cu el la un magazin de piese auto! mare atentie sa nu atingi cu degetul bulbul din sticla al becului nou!

Editat de crz-one
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca mai multi GPZ-isti au tot cerut informatii despre o anumita piesa, am hotarat sa postez linkuri catre site-ul oficial Kawasaki, unde puteti vedea atat codul original al piesei respective, cat si eventuale informatii despre aceasta.

 

Pentru GPZ-urile de pana in 1993 (cele cu tambur pe spate, cu bordul "patrat"):

1. Mergeti aici

2. Dati click pe anul de fabricatie a motocicletei.

3. Pe pagina care va apare dati click pe "View Parts Diagrams".

4. Daca va mai apare o pagina cu "sub"-modele (ceva de genul "EX500A7" si "EX500A7L") selectati primul element (nu cred ca pot fi prea multe diferente intre ele).

 

Pentru GPZ-urile (ma rog, lor le place sa li se zica Ninja :crack:) din 1994 pana in zilele noastre (cele cu disc pe spate, cu bordul "rotund"):

1. Mergeti aici

2. Dati click pe anul de fabricatie a motocicletei.

3. Pe pagina care va apare dati click pe "View Parts Diagrams".

4. Daca va mai apare o pagina cu "sub"-modele (ceva de genul "EX500D1" si "EX500D1L") selectati primul element (nu cred ca pot fi prea multe diferente intre ele).

 

Dupa ce ati selectat "sub"-modelul va apare o lista cu sectiuni ale motocicletei (de exemplu "Headlight(s)", "Chain Kit", etc.) si selectand o sectiune va este afisata diagrama cu fiecare parte componenta.

 

Succes! :D

 

P.S.:

va foarte salut...

fratzilor ce tip de bec mi-ar trebui pentru un GPZ 500 pentru faza scurta? sau ma rog nu stiu daca este acelasi cu cel de pe faza lunga?...

ashtept un rasp. merci fain...

Ca sa-ti raspund la intrebare: da, este un bec de 12V - 60/55W H4 si are codul intern Kawasaki 92069-1002.

 

Asfalt uscat! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

Primiti si pe ala micu? E GPX nu e GPZ dar cred ca e cam acelasi lucru ( daca gresesc cineva sa ma corecteze ).

Foarte multumit de bicicleta. e ok pentru un 250 si e perfecta pentru oras ( nu se incinge f rau si consuma putin).

Intrebarea mea pentru posesorii de EX-uri : merg suportii de scarita de la fratii mai mari la cea de 250?

Va salut respectuos

Ride safe

NK

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@declspec thx man !

-> un manual pt modelele "ninja" nu stii unde se poate gasii !? :lol:

 

@niku'le .. bun venit :crack: cat despre supporti nush ce sa zic , nu am vazut modelul de 250, deci nu prea stiu cum arata!

Editat de crz-one
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti! Si eu sunt posesoare de GPZ de 1 an de zile. Numai cuvinte de lauda. Perfect pt incepatori (cu ceva experineta in trafic, adica B-ul) si mai ales pt fete nu asa inalte (eu am 1.65 si ajung bine jos cu picioarele) .

Merci Moscku pt bec !

 

Trebuie sa schimb uleiul , am inteles ca 10W40 imi trebuie. Dar ce filtru ?

 

Multumesc anticipat ! Asfalt uscat si miiiiiiiiii de kilometri!!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am comandat de pe louis.de filtrul asta:

 

Filtru ulei :

 

cod catalog: 10050674 OELFILTER DELO

KAWASAKI 16097-1064

KAWASAKI GPZ 500 S (EX500E1) [bJ 94-97]

 

pret: 6,45 eur

inca nu a ajuns acasa, dar totul ar trebui sa fie ok! este pt model '94-'97 -desii nu cred ca e vre-o diferenta intre toate modelele de pe gpz, pt. ca sunt dotatte cu acelasi motor de aproape 20 ani :crack:

Editat de crz-one
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca mai am eu un semering de furca (ele vin pereche)!

vezi ca ulei aveau pe la scorpio era vreo 400 000...asta e bine sa il schimbi la ambele!

schimbarea nu e asa dificila...poate fi facuta si in fata blocului(ca sa nu dai 1 mil. cat am dat eu)!

da...l-am gasit!...(gpz-ul meu e din 93 ,adica modelul mai vechi)

 

Salut, imi cer scuze ca nu am raspuns, dar am fost plecat in concediu si pe urma la intoarcere am descoperit ca s-a stricat calculatorul, ( inca nu stiu sigur ce are :what:( ), eram destul de grabit atunci ca tb sa plec la mare cu ea asa ca am schimbat ambele semeringuri si uleiul de la furca la moto adventure

m-a costat cam 150 lei RON toata operatia, intradevar se pot schimbat si in fata blocului ( acum dupa ce am vazut cum se face :what: ) dar iti tb totusi niste chei si scule :crack:

nu stiam exact ce ulei sa pun asa ca am ales ( urmand si recomandarea lui orestte ) 10W, eu zic ca amortizoarele se comporta la fel ca inainte

 

apropo am facut in concediu aprox 2000 km prin maramures si marea-neagra :what: cu gpz-ica impreuna cu prietena si ceva bagaj, dar despre asta o sa scriu maine de la servici :what: si o sa pun si ceva poze

 

as vrea sa imi schimb cauciucurile ( cel mai urgent ar fi cel de spate), ce marca recomandati ? stiti cine aduce second-uri sau unde se gasesc noi si binenteles si niste preturi m-ar interesa :crack:

 

noroc , asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am o mica problema care ma cam deranjeaza: se rabateaza foarte greu oglinzile -defapt bratul oglinzilor! tin motorul la un prieten in garaj care are masina, si e destul de ingust garajul si mi-e frica ca nu cumva sa atinga oglinda intr-o zii, iar sa o rabatez merge foarte greu -trebuie sa tin contra de suportul din interior ca altfel se indoaie! la voi cum e?

post-1186-1156156362_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am o mica problema care ma cam deranjeaza: se rabateaza foarte greu oglinzile -defapt bratul oglinzilor! tin motorul la un prieten in garaj care are masina, si e destul de ingust garajul si mi-e frica ca nu cumva sa atinga oglinda intr-o zii, iar sa o rabatez merge foarte greu -trebuie sa tin contra de suportul din interior ca altfel se indoaie! la voi cum e?

 

Dap, si la mine e la fel, bine ca am suficient spatiu in garajul meu si nu trebuie sa fac asta , dar am incercat si nu am reusit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa schimb uleiul , am inteles ca 10W40 imi trebuie. Dar ce filtru ?

 

Trebuie 15W50 sau 15W40. Am mai scris aici filtrele: Champion F302 sau Mann MW68.

 

iar sa o rabatez merge foarte greu

 

La oglinzile vechi, se rabata usor bratul, dar era prea "flexibil" si in mers ma trezeam cu ele; la astea noi, bratul este fix, in schimb oglinda se roteste in jurul nucii si se pliaza vertical (mult mai bine asa, nu mai am problema cu rabatarea in mers, dar nu se mai misca bratul).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

i-am facut de curand schimbul de ulei, i-am bagat un semisintetic, i-am schimbat si filtrul de ulei, dar am o problema mai veche: imi curge ulei la pe la semeringul de la pinion.i-am luat seria de pe el, dar chiar nu stiu unde as putea gasi.a mai avut cineva problema asta? inscriptiile de pe semering sunt NOKAE 234F 12

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am o mica problema care ma cam deranjeaza: se rabateaza foarte greu oglinzile -defapt bratul oglinzilor! tin motorul la un prieten in garaj care are masina, si e destul de ingust garajul si mi-e frica ca nu cumva sa atinga oglinda intr-o zii, iar sa o rabatez merge foarte greu -trebuie sa tin contra de suportul din interior ca altfel se indoaie! la voi cum e?

 

am obs si eu aceasta problema, dar dupa prima cazatura cand mi s-a rupt oglinda stanga si am fost nevoit sa cumpar alta noua, am obs ca nu e fix bratul

 

la asta noua se misca destul de usor ca sa o inchizi cand vrei , dar nu mi s-a inchis nicio data in mers

 

iar la a doua cazatura pe aceeasi parte in urma contactului oglinda s-a inchis si nu s-a mai rupt

 

am auzit ca ar fi niste spray-uri pentru curatat ( eu zic ca e de la praf si alte chestii care au intrat pe acolo in timp si acum nu mai dau voie oglinizii sa se miste )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

am obs si eu aceasta problema, dar dupa prima cazatura cand mi s-a rupt oglinda stanga si am fost nevoit sa cumpar alta noua, am obs ca nu e fix bratul

 

la asta noua se misca destul de usor ca sa o inchizi cand vrei , dar nu mi s-a inchis nicio data in mers

 

iar la a doua cazatura pe aceeasi parte in urma contactului oglinda s-a inchis si nu s-a mai rupt

 

am auzit ca ar fi niste spray-uri pentru curatat ( eu zic ca e de la praf si alte chestii care au intrat pe acolo in timp si acum nu mai dau voie oglinizii sa se miste )

 

Unsoare se cheama solutia... Iei matale un spray de lant, pui o carpa sub oglinda sa nu dai pe carene, shi apoi, ungi putzin imbinarea dintre partea fixa shi cea mobila. Nu exagra cu unsoarea ca dupa aia se pliaza laviteza..

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare fratilor!

 

Mi-am luat si eu GPZ 500s de 2 luni (si de o sapt. mi-am luat si o mana in gips).

Motoru' e superb dar pentru un incepator e putin cam greu.

Am o problema la el : de cand l-am cumparat avea o piesa lipsa la un carburator (vezi poza 16017 /A)

si mergea intr-un singur cilindru dar cu 10l/100km. L-am facut la strung da' nu cred ca mi-a iesit exact ca acum da rateuri in carburatorul respectiv ca si cand nu primeste benzina.Mai bine de atat nu cred ca iese la strung ca e mic al dracu'. E, ca sa ajung la problema, unde gasesc piesa asta, sau un kit de carburatoare, sau un carburator intreg (chiar defect), ca dupa 5-600 de turatii intra si al doilea carburator in functiune si-mi da cate un sut de ma lasa in urma,si chiar de n-ar fi numai asta, nu-i normal sa fie asa....post-12119-1159036900_thumb.jpg

Editat de Ferodaktyl
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce nu oi fi luat tu gpz-ul meu acum 2 luni care avea toate piesele nu stiu...

 

Kit-uri de reparatie se gasesc la louis dar nu stiu daca, contzin shi ala...

 

Apropo cat ai dat pe ea shi din ce an e?

 

'93 si 2000E cu tot cu acte

ce-mi pare rau e ca asta de la care am luat-o nu prea mai da 2 bani pe mine ,

ma tot duce cu vorba si il bag undeva si o sa o repar singur(adica cu prietenii)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

am facut un drum mai lung pe vreme rece si dupa un timp de rulare fara a folosii frana fata am observat ca maneta frana a mers ca in gol (nu chiar, ca a franat totusi, doar ca a creat presiune mai tarziu, spre finalul cursei - e reglat din distantier sa fie cat mai aproape de manson si cursa este astfel mai scurta) - si-a revenit imediat cand am mai tras odata de proba functionand normal - sa fie devina temperaturile scazute? Poate s-a mai discutat, voi ce benzen folositi? de regula bag Fb, dar am vb cu cineva care are cb500 si zice ca in manual scrie ca e recomandat pt cb'u benzen cu Pb. A incercat careva benzen cu cifra oct 98 sau super100 ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hello! am un gpz 600r din `86 si sunt multumita tare de el .de fapt eram, pt ca acum ii trebuie alt motor ( mecanicul zice ca-i dusa distributia). VA ROG dati-mi ceva info: unde pot gasi un motor sau un kawa pt piese? s-ar putea adapta un motor de zzr pe el? am auzit ca daca se potrivesc la ani...

de ce sunt asa rare gpz 600 la noi? au mai multe probleme ca altele? :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal all. me posesor de GPZ de ceva vreme (inceputu' verii) am deja 12000 Km cu el, e super ok, am kit Krauser cu topcase si coburi si e super tare. imi papa 4 -5 afara si 6-7 oras daca merg frumos. nu am nici cea mai mica prbl cu el :)) sincer inafara de semnalizari, ogilnzi, maneta ambreiaj :P am avut un mic acc adika, doar ca nu am putut sa il tin in 2 :)) si a cazut pe o parte dar a fost destul cat sa sara cele sus mentionate si maneta sa se rupa , dar e pe vinde de la asigurari :eek:. am mers cu el cu 205 cu Top case plin si cu rezervoru' plin :moto:) serios, la mare. ll-am dotat si cu o alarma ... ca a fost mocaciune :hug: in fine, vreau sa il dau sa imi iau unul pe lizing mult mai nou (dupa 2001 - 2002 ) asa ca cine e interesat sa zica. motorul este impecabil si ... are kit de lant nou (1000 Km) , gumele tre schimbate dar .... credeti-ma pana la proba contrarie ca motorul este f deosebit. si merge fara nici macar cea mai mica problema. porneste la "sfert de cheie" si daca nu il pornesc 1 sapt si ... e special, tocmai de aia vreau unul acelasi model. este din 1993 si ... are 56 K km. pretul este 2300 EUr. nu este negociabil deloc, si daca cineva este interesat cu cea mai mare placere ofer detalii si il recomand. in rest... as avea nevoie de cauciucuri pentru el ... si ... cam vreau sa ii schimb uleiul inainte de iernat cu 1 zi si apoi la primavara din nou.:moto:) :ok: :angry: :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate da cineva mai multe detalii despre cum se poate scoate limitarea la gpz'u ?

are 2 chetii :ok: nu le prea am cu mecanica, dar mi-a zis mecanicul meu. 2 supape de cauciuc care pot fii cu usurinta scoase / adjustate astfel incat sa dispara limitarea . sper ca am fost de vreun folos :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...