tamas_09 Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 Vand gpz500s din 91,revopsit modificat.1600 neg.ms id:tamas_09 Visit My Website Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mooaaa Postat Mai 30, 2009 Share Postat Mai 30, 2009 Progres si nevoie de ajutor: /index.php?...p;#entry1915751 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_motor Postat Iunie 4, 2009 Share Postat Iunie 4, 2009 Salutari la toata lumea, se pare ca motociclism e ereditar , frate-miu are un GPZ500s din 96 si eu un Transalp si alte 3 comuniste:). Desi am citit tot postul asta de 2 ani de cand are frate-miu GPZ ( ca eu sunt cel care se ocupa de partea mecanica a tuturor fiarelor din "ograda") n-am postat niciodata , acum a venit momentul din cauza unei intamplari nefericite. Dupa un impact cu un caine pe E85 inainte de Focsani, a cazut frate-miu cu GPZ-icul lui. Slava Domnului ca nu a avut nimic( echipamentul si-a facut 100% treaba , impact la 100+ km/h , caine rupt in 2, alunecat ceva pe asfalt => nici o zgarieutra), acum urmeaza partea nasoala, cautat piese ( de preferinta SH ( buget de criza!!!!) pentru GPZ500s dupa 94: 1. semighidon stanga cu toata comanda electrica; 2. carena fata . 3. scut motor( nu stiu exact cum se numeste e ciocul de jos de la motor ). Daca aveti careva sau auziti pe cineva VA ROG dati de stire... la tel 0722991441 sau Yahoo : dan_motor2003 sau pe forum . Cum preferati!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 cumpar amortizor fata-dreapta pt gpz 500s din '90. id:tamas_09 sau 0766 945 711 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mooaaa Postat Iunie 6, 2009 Share Postat Iunie 6, 2009 Mai vizitati-ma si pe mine aici : /index.php?...p;#entry1915751 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maa Postat Iunie 25, 2009 Share Postat Iunie 25, 2009 Nu m-a lamurit nimeni cu ghidonul pretenului meu. Inteleg, e vara nu mai sta nima pe comp ;-)"....a avut probleme cu voblaju la franari. Am mers la un servicce si i-au strans ceva pe la prinderea furcii. Acum de o vreme, parca agata cand virezi, sa fie prea strans? Aveti ceva idei?" rulmentul. s-a uzat. si eu aveam aceeasi problema. nu vobla, dar la franari mai bruste, din cauza jocului f mare, troncanea in momentul in care motorul se oprea pe loc. mi l-a mai strans mecanicul meu in service, dar agata si de-abia mai puteam lua viraje cu el; aveam impresia ca se duce unde vrea el, ca nu-l mai stapanesc. m-am intors in service si mi l-a mai slabit. ideea ar fi sa schimbe rulmentul ala, dar ca si compromis ar merge sa-l slabeasca, dar nu foarte mult incat sa aiba joc, ci indeajuns de mult incat sa nu mai agate. acum depinde si de cat de uzat este acel rulment, la mine a mers si in continuare ma dau cu el asa pana o sa il schimb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cheyenne Postat Iunie 26, 2009 Share Postat Iunie 26, 2009 Salut, Stiti vreun parbriz de vanzare pentru Gepezica 500? E cam din scurt, nu am gasit pe nicaieri, imi trebuie azi sau cel tarziu maine pana-n pranz... Multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mooaaa Postat Iunie 27, 2009 Share Postat Iunie 27, 2009 Cine stie cum se scoate volanta la modelul pana in 94? am desurubat surubul ala pe invers si nu iese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pr0wler Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 Salut nu stiu daca a mai fost postata insa eu acum am descoperit-o: http://www.youtube.com/watch?v=AF9YNDeExVA ------------------------------------- I took my gpz out for a ride The engine felt good between my thighs The air felt cool, its was forty degrees outside I rode to pennsylvania near the delaware gap Sometimes I got lost and had to check the map I stopped at a roadside diner for a burger and a coke There were some country folk and some hunters inside Somebody got themselves married and somebody died I went to the juke box and played a hillbilly song They was arguing about football as I waved and went outside And I headed for the mountains feeling warm inside I love that gpz so much, you know that I could kiss her -------------------------------------------------------------------- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinik86 Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 am nevoie urgenta de oglinda dreapta pentru gpz , stiti pe cineva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Iulie 7, 2009 Share Postat Iulie 7, 2009 sunt in procesul de strangere al banilor! caut GPZ... mai ieftin asa...mai pt bugetul unui student! mi-ar face mare placere sa ma alatur grupului GPZ-istilor! Proaspat proprietar de GPZ ! Ma bucur ca am reusit sa imi indeplinesc visul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TaviS Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 rulmentul. s-a uzat. si eu aveam aceeasi problema. nu vobla, dar la franari mai bruste, din cauza jocului f mare, troncanea in momentul in care motorul se oprea pe loc. mi l-a mai strans mecanicul meu in service, dar agata si de-abia mai puteam lua viraje cu el; aveam impresia ca se duce unde vrea el, ca nu-l mai stapanesc. m-am intors in service si mi l-a mai slabit. ideea ar fi sa schimbe rulmentul ala, dar ca si compromis ar merge sa-l slabeasca, dar nu foarte mult incat sa aiba joc, ci indeajuns de mult incat sa nu mai agate. acum depinde si de cat de uzat este acel rulment, la mine a mers si in continuare ma dau cu el asa pana o sa il schimb. Multam fain de informatii. Pretenul meu a mai mers pe la service, au desfacut ceva pe acolo au uns, nu stiu ce si acum merge bine. Intre timp mi-am luat si eu un GPZ, ma rog, Ninja EX 500 cum i zice in Canada si state. Am si eu troncanitul ala la franari puternice, bine ca stiu de la ce. In rest directia merge foarte bine. Chiar sant curios cum e ciclistica la motoarele sport, ca mie la gpzica mi se pare strasnica, e atit de manevrabil, se inclina asa mult si usor, se poate si mai mult de atit? Ma gandesc ca totusi nu e un motor sport; cum e treaba cu un motor sport? Tare as fi curios sa incerc! Mai am o intrebare: A desfacut cineva yala, sau cum sa-i zic, de contact? Ideea e ca la modelul meu se aprind pozitiile si farul automat dupa ce pornesti motorul. Uneori nu mi se aprinde pozitia pe spate, dar daca misc un pic de cheie isi revine. Deja am mers de doua ori, noaptea cu ea stinsa. Am bagat niste W40D, fara nici un rezultat. Daca bag ceva spray de contact de ala de electronisti, o sa fac totul varza pe acolo? O sa faca toata lumea contact cu toata lumea? Mai degraba gred ca e vreo lamela ceva slabita Mercic anticipat pentru orice sfaturi, pareri, opinii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Iulie 12, 2009 Share Postat Iulie 12, 2009 are cineva cartea tehnica a GPZ-ului? format PDF... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0zmin Postat Iulie 12, 2009 Share Postat Iulie 12, 2009 am si eu o posibila problema cu al meu gpz si anume: vibreaza urat cand il turez pe liber pana trece de 4500-5000 rpm, apoi urca bine pana la 9-10000 unde incepe sa dea innapoi.In mers nu pot sa merg sub 5000 rpm cu treptele 4-5-6 din cauza aceluiasi vibrat. intrebarea este: e bulit el sau asa trebuie sa fie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Iulie 13, 2009 Share Postat Iulie 13, 2009 Multam fain de informatii. Pretenul meu a mai mers pe la service, au desfacut ceva pe acolo au uns, nu stiu ce si acum merge bine. Intre timp mi-am luat si eu un GPZ, ma rog, Ninja EX 500 cum i zice in Canada si state. Am si eu troncanitul ala la franari puternice, bine ca stiu de la ce. In rest directia merge foarte bine. Chiar sant curios cum e ciclistica la motoarele sport, ca mie la gpzica mi se pare strasnica, e atit de manevrabil, se inclina asa mult si usor, se poate si mai mult de atit? Ma gandesc ca totusi nu e un motor sport; cum e treaba cu un motor sport? Tare as fi curios sa incerc! Mai am o intrebare: A desfacut cineva yala, sau cum sa-i zic, de contact? Ideea e ca la modelul meu se aprind pozitiile si farul automat dupa ce pornesti motorul. Uneori nu mi se aprinde pozitia pe spate, dar daca misc un pic de cheie isi revine. Deja am mers de doua ori, noaptea cu ea stinsa. Am bagat niste W40D, fara nici un rezultat. Daca bag ceva spray de contact de ala de electronisti, o sa fac totul varza pe acolo? O sa faca toata lumea contact cu toata lumea? Mai degraba gred ca e vreo lamela ceva slabita Mercic anticipat pentru orice sfaturi, pareri, opinii! la contact nu are nimic sprayul de contact . dupa parerea mea, baga linistit. la GPZ mi se pare prea lejera ciclistica. scaritele sunt prea joase, suspensia prea moale si garda la sol prea mica. sincer, o frec in curbe tot timpul de pamant si ma enerveaza mai ales cand dau cu scarita de asfalt si face sunteul acela de slefuit. dupa tura de croatia de anul acesta vreau sa o vand pe a mea si sa imi iau ceva mai serios la anu. intrebarea ta este cam asa si asa pai de ce s-ar mai face SSuri daca GPZul ar fi de ajuns. are cadru, motor si suspensii de 20 ani, iar pe vremea cand s-a proiectat , kawasaki vroia un motor de economii deci nu s-au cheltuit bani pe componente de calitate mare. aici calitate mare este relativ, ma gandesc aici la suspensii bune si tehnololgie serioasa in motor. ca si fiabilitate nu poate decat sa impresioneze acest sport tourer modest. uitate doar la cauciucuri, ce profil are un zx6r si ce profil ai tu, uitate cat de inalte sunt pe acela scaritele si iti vei da seama ca da, se poate mult mai mult decat poate gpzul. am si eu o posibila problema cu al meu gpz si anume: vibreaza urat cand il turez pe liber pana trece de 4500-5000 rpm, apoi urca bine pana la 9-10000 unde incepe sa dea innapoi.In mers nu pot sa merg sub 5000 rpm cu treptele 4-5-6 din cauza aceluiasi vibrat. intrebarea este: e bulit el sau asa trebuie sa fie? cam toate vibreaza la 4-5500 din cauza ca sunt 2 cilindri. 2 cilindri nu au cum sa isi elimine vibratiile din cauza constructiei decat daca sar folosi ceva contrabalansare, tehnologie, in care nu sa investit din cauza costurilor. cat de mult vibreaza a ta? mie de exemplu imi scutura putin carena dar inafara de bazaitul acesteia nu ma deranjeaza. depinde cat de mult vibreaza poate sau nu sa fie normal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut pn Postat Iulie 13, 2009 Share Postat Iulie 13, 2009 Help! Vreau si eu sa stiu ce fel de ulei si cat se baga in furca petru GPZ 500s fab. 96, eventual dupa carte ca dupa ureche nu as risca. Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Iulie 14, 2009 Share Postat Iulie 14, 2009 Help!Vreau si eu sa stiu ce fel de ulei si cat se baga in furca petru GPZ 500s fab. 96, eventual dupa carte ca dupa ureche nu as risca. Merci. eu am cerut parerea unui mecanic si mi-a spus 20W..si am gasit la un magazin ulei motul dar era 15W fork oil, nu 20W si deocamdata nu am luat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat Iulie 14, 2009 Share Postat Iulie 14, 2009 Poate stie careva: in afara de reprezentanta, unde as gasi segmenti pentru pistoane de GPZ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Iulie 14, 2009 Share Postat Iulie 14, 2009 stie cineva cat ulei se baga mai exact la Gpz? eu am bagat aprox. 2700 ml si este la semn dar vroiam sa fiu sigur! Si inca ceva... aveti idee unde pot gasi un filtru de aer prin bucuresti? ca placutze de frana si semeringuri pt furca fata am facut comanda...imi mai trb doar ulei pt furca, si maine cred ca il iau! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Iulie 15, 2009 Share Postat Iulie 15, 2009 dar de cateva stikere de gpz stie cineva unde se gasesc?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0zmin Postat Iulie 15, 2009 Share Postat Iulie 15, 2009 stie cineva cat ulei se baga mai exact la Gpz? eu am bagat aprox. 2700 ml si este la semn dar vroiam sa fiu sigur! Si inca ceva... aveti idee unde pot gasi un filtru de aer prin bucuresti? ca placutze de frana si semeringuri pt furca fata am facut comanda...imi mai trb doar ulei pt furca, si maine cred ca il iau! 2.8L fara filtru si 3.4L daca schimbi si filtrul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat Iulie 15, 2009 Share Postat Iulie 15, 2009 (editat) Unii dau alte date, astea sunt ce am gasit pe Bike Database de pe Louis Baujahr / Fahrgestellnr. Baujahr: 1987-1993 FĂźllmengen (cantitati de umplere) Gabel pro Holm(furca per jamba): 0,287 L. SAE 10W Ăl ohne Filter (ulei, fara filtru): 3,0 LITER 10W40 GP Ăl mit Filter (ulei, cu filtru): 3,2 LITER 10W40 GP BremsflĂźssigkeit (lichid de frana): DOT 4 Betriebsstoff (carburant): NORMAL BLEIFREI KĂźhlflĂźssigkeit (lichid de racire): 1,8 LITER Iar filtru de aer gasesti la magazinul MyMoyo din cotroceni. Editat Iulie 15, 2009 de Mr.Watt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut pn Postat Iulie 16, 2009 Share Postat Iulie 16, 2009 Am gasit pentru furca. fab. pana in 93 287ml ulei 10W fab. dupa 93 350ml ulei 10W Ulei ptr. furca am gasit pe www.bbmoto.ro la 48 lei MOTUL. Drum bun. Am o carte teh. pentru GPZ pana in 93 fab. PDF in germana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0zmin Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 Am gasit pentru furca.fab. pana in 93 287ml ulei 10W fab. dupa 93 350ml ulei 10W Ulei ptr. furca am gasit pe www.bbmoto.ro la 48 lei MOTUL. Drum bun. Am o carte teh. pentru GPZ pana in 93 fab. PDF in germana. eu o am in engleza... cine o vrea sa dea add pe mess ca e prea mare pt a o pune pe forum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 (editat) Da' o aveti aici - http://www.tanga-moteurs.ro/service/data/K...Manual_(EN).pdf cick dreapta, save as ...chestii d-astea, stiti voi Editat Iulie 17, 2009 de Mr.Watt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.