Sari la conținut

Detinatori de GPZ.


Ablenick
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

eu vreau un parpriz mai inalt... o sa incerc sa improvizez unul!

da eu de aia l`am dat jos ca am avut unul modificat ,il facusem din fibra de sticla dar imi palce cum iesise si cum arata sa nu iti mai spun diferenta de cel stoc

post-14727-1258713014_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.as vrea sa-mi iau un gpz 500 din 89 ,eu fiin d incepator si sa dori sa stiu la ce sa ma uit la ea ca sa nu am probleme pe viitor.orice sfat mi-ar fi de folos.multumesc. ;)

 

 

 

 

Pai in primul rand k sa iti dai seama cat de bun este trebuie sa il testezi sa vezi cum se comporta la drum! gpz-urile au o oarecare vibratie in coarne daca iei mana de pe ele pe la o anumita viteza , nimic grav binenteles dar k sa nu te sperii .

In al doilea rand vrifica sudura , in zona de la jug(nush cum sa ma exprim... in zona in care cadrul este in legatura cu furca fata) ca sa iti dai seama daca a fost busita . mai poti verifica si aliniamentul rotilor.

daca a fost cazuta uita-te pe laterale; in partea dreapta ar putea fi zgariata sau indoita pedala de frana , in partea stanga ar putea fi indoitschimbatorul de viteze...nu este ceva grav doar sa nu fi cazut foarte tare. o mica zgarietura indica o cadere usoara. o zgarietura mare sau o spargere a carenei poate fi mai rau... depinde...

uita-te si la cauciucuri...de preferat sa fie cat mai noi...dar asta nu conteaza...poti sa iei un motor f bun si cu cauciucuri proaste

 

porneste motorul la rece...vezi sa nu ai ba batai si sa nu scoata sunete ciudate

cam la astea am reusit sa ma gandesc deocamdata...

 

succes !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E boala relativ intalnita cu saritul din viteza.

Poti sa ai ghinion, poti sa nu ai.

A mea avea peste 70000 de km si cutia nu facea figuri. In schimb aveam probleme cu electromotorul (starterul) si am avut clasica problema cu magnetii sariti si facuti praf de pe volanta (ansamblu generator de curent pt reincarcarea bateriei)

 

proaspat posesor de gpz 500 s 93 ;)

 

Sa-ti traiasca, mestere! Cum de ai ajuns la GPZ? Te vedeam cautand CB500. Be welcomed :) Vreo nelamurire la ea, let me know.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum pot sa-mi dau seama daca motorul este uzat?motorul este din 89.cutia de viteze am inteles ca este sensibila la modelul acesta din 89 ...in viteza a doua sare pe neutru.multumesc.

 

poti sa iti dai seama daca are compresie buna! ce trebuie sa faci este sa o duci in treapta a treia...sau a patra(...in orice treapte defapt ) la o turatie mare , dupa care dai drumu la gaz si ar trebui sa aiba o frana buna de motor, tipic motocicletelor!

Mesaj completat

E boala relativ intalnita cu saritul din viteza.

Poti sa ai ghinion, poti sa nu ai.

A mea avea peste 70000 de km si cutia nu facea figuri. In schimb aveam probleme cu electromotorul (starterul) si am avut clasica problema cu magnetii sariti si facuti praf de pe volanta (ansamblu generator de curent pt reincarcarea bateriei)

 

 

 

Sa-ti traiasca, mestere! Cum de ai ajuns la GPZ? Te vedeam cautand CB500. Be welcomed ;) Vreo nelamurire la ea, let me know.

 

 

cum reactiona starterul la tine? as putea si eu sa am aceeasi problema!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite asa facea

 

O rezolvam cumva, cu ea in viteza 1, o impingeam cu ambreiajul apasat apoi dadeam drumul la jumate sau chia brusc la tot ambreiajul (ca si cum as opri-o din frana de motor). Astfel invarteam volanta care printr-un lantz e conectata la electromotor (starter) si miscam prin urmare si electromotorul. Asa il scoteam din pozitia din care nu mai vroia sa invarta. Am facut asta de mi s-a acrit.

Si in final asa am reusit sa o pornesc si impinsa ;)

Da, bateria era buna si incarcata, nu avea nici o vina. Si toate contactele fusesera verificate si date cu spray special pt asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se duc carbunii din interiorul lui si trebuie inlocuiti (daca nu vrei sa inlocuiesti tot starterul)

 

De rezolvat nu s-a mai rezolvat, ca mi-au furat-o asa, cu el problematic rau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se duc carbunii din interiorul lui si trebuie inlocuiti (daca nu vrei sa inlocuiesti tot starterul)

 

De rezolvat nu s-a mai rezolvat, ca mi-au furat-o asa, cu el problematic rau.

Domnu watt ce mai faceti .....

 

Ps prin febrarie - martie probabil se incepe dezmembrarea sau refacerea mobrei

Editat de drc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

voi ce filtre de aer folositi la GPZ? ce marca ? eu as vrea un kn dar este foarte scump...si nush daca se merita macar!

Mesaj completat

mia caut si un releu daca stie cineva de unde pot lua!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am si un GPz, de 900, si imi da multe rateuri la relanti. In afara de probleme cu amestecul, ce mai poate fie?

Am descoperit ca trage aer fals pe la burdufe intre carburatoare si chiulasa. Chiar daca coliere sunt stranse la max. Am cam rezolvat asta, a ramas numai 1 cilindru care mai are un rateu cand in cand in admisie, dar am impresie ca asa face numai cand e motor cald. Poate se fie de la un joc necorespunzator la o supapa?

Mesaj completat

voi ce filtre de aer folositi la GPZ? ce marca ? eu as vrea un kn dar este foarte scump...si nush daca se merita macar!

Nu stiu cum e la gpz de 500, dar la cele de 900 am inteles ca mai bine folosesti un filtru original, ca altfel iti da carburatie peste cap (merge prea sarac).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cum e la gpz de 500, dar la cele de 900 am inteles ca mai bine folosesti un filtru original, ca altfel iti da carburatie peste cap (merge prea sarac)

 

ms de informatie... oricum am vreo trei variante de preturi la filtre : 60(K&N) euro, 15(nu_stiu_name) euro sau 17(champion) euro.... deci champion este singura solutie pana acum!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

L-ai desfacut sa-l cureti? Da-l si cu aer comprimat si spala-l si cu apa sub dush (presiune). O sa iasa jeg destul din el. E din burete nu e de hartie, rezista bine la curatat, am facut asta deja.

Fa asa, apoi vezi cum merge motorul, poate asa scapi de cumpararea unuia nou pt sezonul urmator.

Editat de Mr.Watt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cum e la gpz de 500, dar la cele de 900 am inteles ca mai bine folosesti un filtru original, ca altfel iti da carburatie peste cap (merge prea sarac)

 

ms de informatie... oricum am vreo trei variante de preturi la filtre : 60(K&N) euro, 15(nu_stiu_name) euro sau 17(champion) euro.... deci champion este singura solutie pana acum!

 

http://cgi.ebay.co.uk/Kawasaki-GPZ500-EX50...=item3a4771dc67

 

nu mi se pare deloc scump, sincer, ai doar grija sa nu cumperi filtrul sport sport. modelul asta pe care l-am aratat aici e drop in, are aceleasi dimensiuni ca si originalul, permite doar o miscare a aerului mai libera. asa ceva comand si eu pt primavara.

 

watt are mare dreptate in schimb, curata bine filtrul original si te vor surprinde diferentele de performanta a motorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://cgi.ebay.co.uk/Kawasaki-GPZ500-EX50...=item3a4771dc67

 

nu mi se pare deloc scump, sincer, ai doar grija sa nu cumperi filtrul sport sport. modelul asta pe care l-am aratat aici e drop in, are aceleasi dimensiuni ca si originalul, permite doar o miscare a aerului mai libera. asa ceva comand si eu pt primavara.

 

watt are mare dreptate in schimb, curata bine filtrul original si te vor surprinde diferentele de performanta a motorului.

 

oricum pana in primavara nu vreau sa iau filtru...dar cele pe care le-am enumerat eu sunt exact pt modelul GPZ 500... de pe louis. probabil pana atunci o sa il curat pe cel original....desi intr-o zona mica i-a sarit puful!!sau ce o fi materialul ala!

Editat de "Fanes"
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor GPZistilor , sunt incepator , scriu pentru prima data si as avea si eu o intrebare pentru voi .

Am un GPZ din 94 care pierde antigel (cred ca este antigel deoarece este verzuliu) , iese pe o gaurica din partea stanga a motorului (cred ca piston) , intrebarea care se pune , este normal sa picure pe acolo ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor GPZistilor , sunt incepator , scriu pentru prima data si as avea si eu o intrebare pentru voi .

Am un GPZ din 94 care pierde antigel (cred ca este antigel deoarece este verzuliu) , iese pe o gaurica din partea stanga a motorului (cred ca piston) , intrebarea care se pune , este normal sa picure pe acolo ?

 

 

Ca posesor de motocicleta si in speta de GPZ, parerea mea este ca orice scurgere/pierdere de lichide(de orice fel) din motor nu este normala.

 

Din pacate nu te pot ajuta, fiind in necunostinta de cauza, las pe cei care se pricep sa-ti raspunda. Poate ar fi bine sa pui intrebarea si pe subforumul "Service"

 

Toate cele bune! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor GPZistilor , sunt incepator , scriu pentru prima data si as avea si eu o intrebare pentru voi .

Am un GPZ din 94 care pierde antigel (cred ca este antigel deoarece este verzuliu) , iese pe o gaurica din partea stanga a motorului (cred ca piston) , intrebarea care se pune , este normal sa picure pe acolo ?

pentru aprofundarea problemei ar fi utila o poza cu"gaurica" nu de alta dar sa nu apara confuzii :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...