Sari la conținut

Detinatori de GPZ.


Ablenick
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sa apeleze la userul ROMI3, aduce cauciucuri omu.

 

I-as recomanda Metzeler Lasertec. Insa sa aiba grija. De 120 pe spate cum cere talonu, nu se mai gasesc. Decat de latime 130. Iar asta creeaza probleme la ITP (daca te duci fix la fascistul de Dinicutu de la RAR Voluntari pt asta (sa nu faca asta!) pt ca ala se uita la absolut orice. Daca se duce la un ITP normal, n-ar fi probleme.

Sau la revanzarea mobrei, anvelopa aia de 130 pe spate in loc de 120, la fel creeaza probleme viitorului propietar, am patit-o cu Dinicutu care m-a respins pt asta.

Altfel, cauciuc de 130 pe spate e foarte ok; nu influenteaza in rau dar nici mult in bine aia 10mm in plus la latime.

 

 

Uite aici si site-ul lui Romi http://www.romimoto-piese.ro/category/2090...6/?show=gallery

 

 

eu am de 150 pe spate si nush daca influenteaza cu ceva ...cand o sa incerc cu 120 o sa vad si eu cum este. Pana atunic sper sa nu ma "verifice careva"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nope, Romi trimite cu posta/curier. Au cumparat o gramada de la el astfel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut domnilor posesori de GPZ. Sunt si eu bucurosul posesor a unui GPZ din 1995. Am chiar si cateva mici probleme cu el pe care le-am postat la rubrica service de pe acest site in speranta ca am sa fiu ajutat. Multumesc celor care au venit cu cate o idee dar doresc sa va intreb si pe dumneavoasta urmatoarele:

 

- de unde pot sa cumpar niste fise pentru bujii?

- cat ma costa sa sincronizez si sa fac carburatia?

 

 

Problemele care le am eu cu Gpzica sunt cele de mai jos:

 

/index.php?showtopic=433443

 

Problema este ca au aparut cateva probleme care m-au cam speriat. Apare una, dispare si apoi apare alta. Insa de la ultima cand am observat ca un cot este rosu de la caldura si celalat nu este aproape deloc dupa 5 minute de incalzit motorul cu socul tras nu am mai mers cu ea. De ieri adica. Imi este teama si vreau sa o fac sa mearga ceas pentru ca imi place enorm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.In privinta cauciucurilor,se gasesc in continuare si 120.Eu mi-am luat acum aproximativ 1 luna 120/90-16 63H ME77 TL Metzeler si m-a costat undeva la 70 de euro.Comanda a sosit intr-o saptamana,cauciucul fiind de productie 2009.Recomand sa nu se schimbe dimensiunile date in carte.Va las si datele de contact ale persoanei de unde mi-am luat eu cauciuc,sper sa nu fie o problema:

 

 

VICTOR

MOBIL : +40 723 322 877

FAX : +40 318 151 344

www.anvelopemoto.eu

comenzi@anvelopemoto.eu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut domnilor posesori de GPZ. Sunt si eu bucurosul posesor a unui GPZ din 1995. Am chiar si cateva mici probleme cu el pe care le-am postat la rubrica service de pe acest site in speranta ca am sa fiu ajutat. Multumesc celor care au venit cu cate o idee dar doresc sa va intreb si pe dumneavoasta urmatoarele:

 

- de unde pot sa cumpar niste fise pentru bujii?

- cat ma costa sa sincronizez si sa fac carburatia?

 

 

Problemele care le am eu cu Gpzica sunt cele de mai jos:

 

/index.php?showtopic=433443

 

Problema este ca au aparut cateva probleme care m-au cam speriat. Apare una, dispare si apoi apare alta. Insa de la ultima cand am observat ca un cot este rosu de la caldura si celalat nu este aproape deloc dupa 5 minute de incalzit motorul cu socul tras nu am mai mers cu ea. De ieri adica. Imi este teama si vreau sa o fac sa mearga ceas pentru ca imi place enorm.

 

salut,

 

curatatul si sincronizatul carburilor nu ar trebui sa coste mai mult de 100 lei. fise nu stiu de unde poti cumpara, teoretic orice shop ce aduce piese moto trebuie sa aiba asa ceva.

 

tu ai cam multe probleme cu ea dintre care toate se rezuma mai mult sau mai putin la bujii si sau fise sistemul de carburatie si rezervor. pe topicul de la service ti s-au dat cam toate indiciile, acum trebuie doar sa te pui la lucru.desfaci carena, dai jos rezervorul si ai ajuns la bujii. la bujii da cu un jet de aer neaparat. in jurul bujiilor se aduna jeg, noroi, tot felu, care la momentul in care desfaci bujia, pica direct pe piston. nu e foarte recomandat deci da cu aer, incearca sa cureti cat mai bine inainte sa scoti bujiile. bujiile ar trebui sa fie colorate identic, preferabil un brun asa galbui-rosiatic (ca argila) daca ai o bujie neagra si cealalta alba, inseamna ca acolo ai prb. daca tot ai ajuns sa desfaci nu strica sa schimbi bujiile, cu niste NGK dr9ea, astea le poti comanda cam la orice magazin moto sau auto si te costa cam 20 lei bucata. dupa ce schimbi, nu maipune rezervorul la loc, incearca sa mai pornesti odata motorul, sa lasi sa se incalzeasca, si scoate iar bujiile sa vezi daca se repeta fenomenu (ar trebui sa se innegreasca in max 5 minute daca sunt probleme la cilindru resp)

 

rezervorul, ti sa spus, incearca sa il golesti, sa cureti cam tot ce este de curatat, inclusiv busonul si stii ca ai mai scapat de o buba.

 

daca tot ai ajuns aici, fa un bine si curata filtrul de aer, se simte foarte mult diferenta, si nu e mare lucru 20 min iti ia maxim odata ce ai dat jos rezervorul.

 

pt curatarea/reparatia carburilor mai bine apelezi la un seervice si nu la sistemele de sincronizat improvizate in garajul lui gigi. pt 100 lei nu mertia sa te tragi pe dos. sincronizatul face ca motorul sa traga lin, sa mearga rotund si sa consume optim (undeva la 4 litri max afara mers constant 100-110).

 

si inca o chestie, s-ar putea sa nu te fi inteles bine, dar daca bine am citit tu tii motorul 5 minute cu socul tras??? nu e prea bine. socul il tragi, pornesti motorul si dupa 1min-2 maxim deja merge fara soc. socul doar iti ineaca motorul daca il tii mult timp tras. se incalzeste foarte bine si din ralanti motorul, eventual ti gazul din mana constant (1500-1800 ture) pana se incalzeste.

 

PS: WD-40, learn to love it!!! :disappointed:

Editat de kwakazaki
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

ma bag si eu ca musca-n ...topic :cheers: cu o intrebare. La zephyr-ul din dotare am o problema cu parghia de la cablul de ambreiaj, mai exact un "mecanic" a strans un surub acolo pana l-au luat dracii si a plesnit urechea care leaga cablul de ambreiaj. Am pus cateva poze pentru a vedea mai bine despre ce e vorba. Scuze pentru calitatea lor dar alta scula n-am avut la indemana.

 

Intrebarea e: seamana cu piesa de la GPZ? Modelul meu nu e deloc unul comun si ma gandeam ca poate pot folosi ceva de pe GPZ. Orice indicatie e binevenita.

 

10x!

 

img001i.jpg img002xl.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

ma bag si eu ca musca-n ...topic :) cu o intrebare. La zephyr-ul din dotare am o problema cu parghia de la cablul de ambreiaj, mai exact un "mecanic" a strans un surub acolo pana l-au luat dracii si a plesnit urechea care leaga cablul de ambreiaj. Am pus cateva poze pentru a vedea mai bine despre ce e vorba. Scuze pentru calitatea lor dar alta scula n-am avut la indemana.

 

Intrebarea e: seamana cu piesa de la GPZ? Modelul meu nu e deloc unul comun si ma gandeam ca poate pot folosi ceva de pe GPZ. Orice indicatie e binevenita.

 

10x!

 

 

userul thunderbytes /index.php?showuser=18053 ar trebui sa te poata ajuta. el are motor gpz550 si din cate stiu a surubarit cam tot ce exista la el. trimite-i eventual un PM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Shi eu sunt unul dintre posesorii de GPZ, shi mi-a placut mult initiativa celor cu gs-ur...

 

Cauciucuri se pot lua de la reprezentantza MITAS noi noutze, bune shi ieftine.

 

Se face comanda (nu se achita nici un avans) shi dupa 2 saptamani itzi vine.

 

Pe mine un cauciuc de spate nou 130/90/16(GPZ-ul e dotat din fabrica cu 120 dar ei nu au ) [nu e nici o problema shi cu 130 merge bine]; m-a costa 1.398.000 lei.

 

 

Il mai stiu pe BUCS care are GPZ dar nu l-am mai vazut de ceva vreme pe forum...

pe unde vine magazinul asta ca am si eu pe cineva cu gpz si ii trebuie cauciuc pe spate??????????????????????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca citeai cu o pagina in urma, ai fi vazut ca am scris de la cine poti comanda anvelope. Ai toate detaliile acolo.

 

De reprezentanta mitas nu mai stiu nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am parbriz de la fostul meu GPZ cineva interesat ?mai multe detali pe privat

 

eu vreau un parpriz mai inalt... o sa incerc sa improvizez unul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu vreau un parpriz mai inalt... o sa incerc sa improvizez unul!

da eu de aia l`am dat jos ca am avut unul modificat ,il facusem din fibra de sticla dar imi palce cum iesise si cum arata sa nu iti mai spun diferenta de cel stoc

post-14727-1258713014_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.as vrea sa-mi iau un gpz 500 din 89 ,eu fiin d incepator si sa dori sa stiu la ce sa ma uit la ea ca sa nu am probleme pe viitor.orice sfat mi-ar fi de folos.multumesc. ;)

 

 

 

 

Pai in primul rand k sa iti dai seama cat de bun este trebuie sa il testezi sa vezi cum se comporta la drum! gpz-urile au o oarecare vibratie in coarne daca iei mana de pe ele pe la o anumita viteza , nimic grav binenteles dar k sa nu te sperii .

In al doilea rand vrifica sudura , in zona de la jug(nush cum sa ma exprim... in zona in care cadrul este in legatura cu furca fata) ca sa iti dai seama daca a fost busita . mai poti verifica si aliniamentul rotilor.

daca a fost cazuta uita-te pe laterale; in partea dreapta ar putea fi zgariata sau indoita pedala de frana , in partea stanga ar putea fi indoitschimbatorul de viteze...nu este ceva grav doar sa nu fi cazut foarte tare. o mica zgarietura indica o cadere usoara. o zgarietura mare sau o spargere a carenei poate fi mai rau... depinde...

uita-te si la cauciucuri...de preferat sa fie cat mai noi...dar asta nu conteaza...poti sa iei un motor f bun si cu cauciucuri proaste

 

porneste motorul la rece...vezi sa nu ai ba batai si sa nu scoata sunete ciudate

cam la astea am reusit sa ma gandesc deocamdata...

 

succes !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E boala relativ intalnita cu saritul din viteza.

Poti sa ai ghinion, poti sa nu ai.

A mea avea peste 70000 de km si cutia nu facea figuri. In schimb aveam probleme cu electromotorul (starterul) si am avut clasica problema cu magnetii sariti si facuti praf de pe volanta (ansamblu generator de curent pt reincarcarea bateriei)

 

proaspat posesor de gpz 500 s 93 ;)

 

Sa-ti traiasca, mestere! Cum de ai ajuns la GPZ? Te vedeam cautand CB500. Be welcomed :) Vreo nelamurire la ea, let me know.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum pot sa-mi dau seama daca motorul este uzat?motorul este din 89.cutia de viteze am inteles ca este sensibila la modelul acesta din 89 ...in viteza a doua sare pe neutru.multumesc.

 

poti sa iti dai seama daca are compresie buna! ce trebuie sa faci este sa o duci in treapta a treia...sau a patra(...in orice treapte defapt ) la o turatie mare , dupa care dai drumu la gaz si ar trebui sa aiba o frana buna de motor, tipic motocicletelor!

Mesaj completat

E boala relativ intalnita cu saritul din viteza.

Poti sa ai ghinion, poti sa nu ai.

A mea avea peste 70000 de km si cutia nu facea figuri. In schimb aveam probleme cu electromotorul (starterul) si am avut clasica problema cu magnetii sariti si facuti praf de pe volanta (ansamblu generator de curent pt reincarcarea bateriei)

 

 

 

Sa-ti traiasca, mestere! Cum de ai ajuns la GPZ? Te vedeam cautand CB500. Be welcomed ;) Vreo nelamurire la ea, let me know.

 

 

cum reactiona starterul la tine? as putea si eu sa am aceeasi problema!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...