"Fanes" Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 Salutare,am si eu un GPZ 500 limitat la 34 HP.As vrea sa stiu in ce consta piesa sau pisele ce limiteaza si cum o dau/le dau jos si daca in urma scoaterii acesteia/acestora vor trebui sincronizate carburatoarele.Va multumesc si Asfalt Uscat! nu am idee cum sta treaba cu limitarea la 34 hp ...daca exista asa ceva! Insa stiu ca majoritatea celor pe care le-am vazut si cu care am mers sunt limitate la 10000 rpm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzepy77 Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 Merci oricum.Dar am inteles ca e ceva in carburatoare care nu permite o deschidere completa.Dar nu stiu ce,de aceea va cer ajutorul.Cat despre cele 10000 rpm la care face Fanes referire nu stiu ce sa zic,pt ca in cartea ei spune ca cei 34 hp apar la 7000rpm,iar la 60hp acestia apar la 9500 rpm.Cred ca este vorba despre o limitare mecanica si nu stiu care,de acea am cerut ajutor.Deci inca odata cum fac sa o ,,dezlimitez''si mai trebuie sincronizare in urma acestei operatiuni.Asfalt Uscat si va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pr0wler Postat Februarie 28, 2010 Share Postat Februarie 28, 2010 Salut gpzisti! Are cineva manual in engleza pentru gpz500s din 96? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 Salutare , Acum ca a venit vremea mai buna m-am apucat sa lucrez pe la motor. Fiind prima oara cand mesteresc la GPZ-zica (model '90 500s) am intampinat ceva probleme : Cum reglati nivelul benzinei ? in manual este un dispozitiv special (un furtun transparent) . Nu exista si varianta reglarii cu sublerul ? Unde gasesc o cheie de bujii (cea care o am eu e prea groasa in carne si nu merge ). Jocul supapelor e complicat de reglat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 Salutare , Acum ca a venit vremea mai buna m-am apucat sa lucrez pe la motor. Fiind prima oara cand mesteresc la GPZ-zica (model '90 500s) am intampinat ceva probleme : Cum reglati nivelul benzinei ? in manual este un dispozitiv special (un furtun transparent) . Nu exista si varianta reglarii cu sublerul ? Unde gasesc o cheie de bujii (cea care o am eu e prea groasa in carne si nu merge ). Jocul supapelor e complicat de reglat ? cheie de bujii eu mi-am confectionat sudand 2 tubulare intre ele! jocul supapelor ...(nush daca asa se numeste dar in principiu nu este greu de reglat) dai chiulasa jos si pur si simplu reglezi jocul, dar cand o montezi sunt anumite zone in care trebuie(este recomandat) sa pui silicon rosu! Citeste manualul si o sa vezi despre ce este vorba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 cheie de bujii eu mi-am confectionat sudand 2 tubulare intre ele! jocul supapelor ...(nush daca asa se numeste dar in principiu nu este greu de reglat) dai chiulasa jos si pur si simplu reglezi jocul, dar cand o montezi sunt anumite zone in care trebuie(este recomandat) sa pui silicon rosu! Citeste manualul si o sa vezi despre ce este vorba! jocul supapelor = valve clearance in manual . nush care e exact jargonul printre mecanici. Am citit in manual , si nu pare prea complicat( complicat ma refer la faptul ca nu vreau sa desfac tot motorul, sa am acces cat mai usor) si intr-adevar se recomanda silicon rosu (Gasket nu? asta cred ca e traducerea) . Mai intai o sa schimb bujiile, carb l-am curatat deja si sa incerc sa ii dau o cheie. Mesaj completat Si inca ceva; voi schimba si filtru de aer ...si am citit ca trebuie imbibat cu ulei tip SAE 30 ??? De ce se imbiba cu ulei ? ca sa se reduca volumul de aer ce trece prin el, sau pentru oprirea impuritatilor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 jocul supapelor = valve clearance in manual . nush care e exact jargonul printre mecanici.Am citit in manual , si nu pare prea complicat( complicat ma refer la faptul ca nu vreau sa desfac tot motorul, sa am acces cat mai usor) si intr-adevar se recomanda silicon rosu (Gasket nu? asta cred ca e traducerea) . Mai intai o sa schimb bujiile, carb l-am curatat deja si sa incerc sa ii dau o cheie. Mesaj completat Si inca ceva; voi schimba si filtru de aer ...si am citit ca trebuie imbibat cu ulei tip SAE 30 ??? De ce se imbiba cu ulei ? ca sa se reduca volumul de aer ce trece prin el, sau pentru oprirea impuritatilor ? da gasket-ul se refera la silicon... garnitura etc. nu am idee daca trebuie imbibat, dar am vazut tot in manual ca ii dadea la suprafata cu ulei. Daca il imbibi nu cred ca o sa mai poata lua aer!!!! stiu ca si la comuniste in cutia filtrului se punea putin ulei...plrobabil sa opreasca impuritatile care intra pe acolo si care se depun! astfel ele raman pe cutie, pe filtru si nu intra la motor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristik Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 Salutare posesori de GPZ. Am avut o Yamaha FZR 600R si am vandut-o, dar am observat ca imi este prea dor de 2 roti . Am ocazia sa cumpar(cu bani putini ) un Kawasaki GPZ500 din 1990 cu urmatoarele bube : 1.Daca ma dau la ea(gaz la maxim) patineaza putin ambreajul.Daca merg economic e ok. 2.Porneste si uneori se opreste aleator din mers, apoi dupa 10 min iar porneste si tot asa.Cand e pornita merge frumos si rotund(fara rateuri,fum,etc.) Nefiind inca a mea nu am stat sa-i demontez mobra proprietarului, dar ma gandeam sa va dati si voi cu parerea. 1.S-ar putea rezolva numai cu un schimb de ulei cu unul mai vascos? In caz contrar cam cat costa un ambreaj? 2.S-ar putea rezolva numai cu o curatare+reglare+sincronizare carburi ? M-as incumeta sa o cumpar....e bine ca e destul de activ sub-forumul de GPZ-isti...desi pe strada nu prea am vazut multi . Mesaj completat Am citit aici pe forum, si fiind sub 1994 ca an de productie mosteneste si "buba" cu magnetzii, exista vreo solutie de prevenire ? salut , acum depinde si pretul.am un prieten care vrea sa schimbe un gpz pt un motor mai mare. motorul e super ok si il da f ieftin .daca te ajuta 0721415562 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 salut ,acum depinde si pretul.am un prieten care vrea sa schimbe un gpz pt un motor mai mare. motorul e super ok si il da f ieftin .daca te ajuta 0721415562 merci pt pont, dar deja mi-am luat unul, acum incerc sa il readuc la viata(a stat vreo 2 ani pe bara). Dar oricum, cam cu cat se mai da un GPZ 500? Am cumparat ceva consumabile si o sa pun si preturile poate mai intereseaza pe cineva sa pregateasca mobra de sezon : Filtru aer -110 ron (nu inteleg de ce sunt asa scumpe) Filtru ulei - 30 lei (Hilfo) Bujii Ngk DR8ES - 15 lei/buc Cheie Bujie - 30 lei (si asta e cam scumpa dar n-am avut drum in Obor) Spray Lant (curatare+ungere) - 40 lei setul Ulei - inca nu mi-am luat, nu stiu ce sa fac !!! are rost sa iau semi/full-sintetic ? e asa de pretentioasa? am gasit un ulei Lukoil 20W50 si 10W40 mineral la 60 lei 4L, cele sintetice sunt cam 140 lei. Fostul proprietar mi-a zis ca patineaza putin (adica numai cand dai blana in viteza I,II) abreajul . Ma gandesc sa nu fie de la ulei, deci ar trebui sa bag ceva mai vascos gen 20W50 ,nu ? Multumesc pt raspunsuri, sper ca in weekend sa o pornesc si fac si ceva poze. Mesaj completat Merci oricum.Dar am inteles ca e ceva in carburatoare care nu permite o deschidere completa.Dar nu stiu ce,de aceea va cer ajutorul.Cat despre cele 10000 rpm la care face Fanes referire nu stiu ce sa zic,pt ca in cartea ei spune ca cei 34 hp apar la 7000rpm,iar la 60hp acestia apar la 9500 rpm.Cred ca este vorba despre o limitare mecanica si nu stiu care,de acea am cerut ajutor.Deci inca odata cum fac sa o ,,dezlimitez''si mai trebuie sincronizare in urma acestei operatiuni.Asfalt Uscat si va multumesc! Ai dat carburile jos? Uita-te sa nu fie vreun mecanism ceva de blocare astfel incat sa nu se deschida clapetele la maxim. In caz ca exista nu ai cum sa nu il vezi. Pune poze cu carburile tale si facem o comparatie. Cum ti-ai dat seama ca este limitata ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 Eu m-am gandit ca este limitata pt ca mai mult de 10000 de ture nu urca...parca ii taie ceva alimentarea! Filtru de aer ce marca este? eu am luat un champion cu 75 de lei(parca vrei 16-17 euro) ! Vroiam sa intreb daca are cineva crashbar la GPZ !!! as vrea sa vad si eu un exemplu, o schema etc! ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibiph Postat Martie 7, 2010 Share Postat Martie 7, 2010 Salut Stiti ce marime are cheia de bujii ? (16 sau 18 ) Vreau sa cumpar si nu stiu marimea Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzepy77 Postat Martie 7, 2010 Share Postat Martie 7, 2010 Iti trebuie cheie-bujie de 18,dar sa ai grija sa fie cat mai subtire in ,,carne''altfel nu o sa-ti intre.Spor si Asfalt Uscat!(cat mai repede ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibiph Postat Martie 8, 2010 Share Postat Martie 8, 2010 Multumesc ! ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cezarzanf Postat Martie 8, 2010 Share Postat Martie 8, 2010 Salut. Nu stiu de ce nu ai in trusa ei si cheia pt bujii. Eu am luat motorul si am trusa originala cu toate cheile necesare. Ma intereseaza daca merita sa schimb bujiile cu unele cu iridium. Am chimbat acum 200 sau max 300 km bujiile cu cele pe care le am acum ca imi facea probleme si acum motorul merge foarte ok. Am inteles ca cele cu iridium au aprinderea mai buna si scan consumul. Cele de la NKG au costata 35 lei. Cele pe iridium costa cam 140 lei. Se merita diferenta de pret? Castig ceva ca performanta ? Sau mai mult ii fac rau? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Martie 8, 2010 Share Postat Martie 8, 2010 Salut. Nu stiu de ce nu ai in trusa ei si cheia pt bujii. Eu am luat motorul si am trusa originala cu toate cheile necesare. Ma intereseaza daca merita sa schimb bujiile cu unele cu iridium. Am chimbat acum 200 sau max 300 km bujiile cu cele pe care le am acum ca imi facea probleme si acum motorul merge foarte ok. Am inteles ca cele cu iridium au aprinderea mai buna si scan consumul. Cele de la NKG au costata 35 lei. Cele pe iridium costa cam 140 lei. Se merita diferenta de pret? Castig ceva ca performanta ? Sau mai mult ii fac rau? Multumesc. Poti pune cu iridium , dar singurul lucru pe care il vei imbunatatii va fi doar fiabilitatea bujiei, performante sporite nu prea cred. Atu- ul aliajului de iridium ar fi durabilitate marita, punct de topire ridicat, scanteie mai puternica. Rau nu are ce sa pateasca, daca reglezi disntanta intre elctrozi si ai in vedere si echivalenta intre bujii. Cifra din codul unei bujii (ex 8-ul din NKG DR8ES ) reprezinta gama de temperaturi de lucru, deci ar trebui cautata o bujie care are tot cifra 8 in codul ei. MI-am resuscitat si eu mobra , si a pornit intr-un final, mai greu la inceput, dar dupa ce se incalzeste merge foarte frumos. Ce am remarcat ca pe o toba scoate mai mult fum, ar trebui o sincronizare ? Mesaj completat Pics : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cezarzanf Postat Martie 8, 2010 Share Postat Martie 8, 2010 Scanteie mai puternica inseamna ce? Stiu ca porneste mai repede dar scanteie mai puternica inseamna ca merge mai ok? La tine nu stiu cum este de scoate numai pe o teava. La mine daca trag socul si o las sa se incalzeasca mai tare cotul din dreapta e mai rosu decat cel din stanga. Daca o las sa merga fara soc tras, ambele sunt la fel. Adica nu prea sunt rosii. Dar motorul merge perfect fara sa dea in gat sau fara lipsa de putere. In concluzie se merita sa schimb bujiile? Si ce model de NKG pe iridium imi trebuiesc mie? Multumesc frumos. Mesaj completat Nu imi mergea sa fa edit nu stiu de ce asa ca postez iar. Toata iarna am tinul motorul in casa. Adica intr-un hol si cu bateria in casa. Invelita cu o patura groasa si cu husa pe ea. Lantul uns. Prostia mea e urmatoarea. Miercuri, saptamana trecuta am scot motorul din casa. Am zis ca se face cald. Si am scot motorul din casa, l-am pus sub o bolta sa nu ploua sau sa ninga pe el, i-am dat o cheie sa vad ce si cum, am dat apoi bateria jos si l-am acoperit cu husa si am asteptat sa se faca cald. Bateria in casa iar. Dar uite ca a venit frigul. E vreo problema daca mai sta asa afara vreo 10 zile pana se incalzeste? Are ce sa pateasca? Antigel are, lantul este uns, benzina are aproape jumatate de rezervor. Multumesc. Mesaj completat Scanteie mai puternica inseamna ce? Stiu ca porneste mai repede dar scanteie mai puternica inseamna ca merge mai ok? La tine nu stiu cum este de scoate numai pe o teava. La mine daca trag socul si o las sa se incalzeasca mai tare cotul din dreapta e mai rosu decat cel din stanga. Daca o las sa merga fara soc tras, ambele sunt la fel. Adica nu prea sunt rosii.Dar motorul merge perfect fara sa dea in gat sau fara lipsa de putere. In concluzie se merita sa schimb bujiile? Si ce model de NKG pe iridium imi trebuiesc mie? " Benefits of improved ignition/combustion include better fuel economy, increased power/acceleration and especially better throttle response." Asta scrie pe acest site: http://www.spark-plugs.co.uk/pages/technic...spark_plugs.htm Multumesc frumos. Mesaj completat Nu imi mergea sa fa edit nu stiu de ce asa ca postez iar. Toata iarna am tinul motorul in casa. Adica intr-un hol si cu bateria in casa. Invelita cu o patura groasa si cu husa pe ea. Lantul uns. Prostia mea e urmatoarea. Miercuri, saptamana trecuta am scot motorul din casa. Am zis ca se face cald. Si am scot motorul din casa, l-am pus sub o bolta sa nu ploua sau sa ninga pe el, i-am dat o cheie sa vad ce si cum, am dat apoi bateria jos si l-am acoperit cu husa si am asteptat sa se faca cald. Bateria in casa iar. Dar uite ca a venit frigul. E vreo problema daca mai sta asa afara vreo 10 zile pana se incalzeste? Are ce sa pateasca? Antigel are, lantul este uns, benzina are aproape jumatate de rezervor. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Martie 8, 2010 Share Postat Martie 8, 2010 (editat) Scanteie mai puternica inseamna ce? Stiu ca porneste mai repede dar scanteie mai puternica inseamna ca merge mai ok? La tine nu stiu cum este de scoate numai pe o teava. La mine daca trag socul si o las sa se incalzeasca mai tare cotul din dreapta e mai rosu decat cel din stanga. Daca o las sa merga fara soc tras, ambele sunt la fel. Adica nu prea sunt rosii.Dar motorul merge perfect fara sa dea in gat sau fara lipsa de putere. In concluzie se merita sa schimb bujiile? Si ce model de NKG pe iridium imi trebuiesc mie? Multumesc frumos. Mesaj completat Nu imi mergea sa fa edit nu stiu de ce asa ca postez iar. Toata iarna am tinul motorul in casa. Adica intr-un hol si cu bateria in casa. Invelita cu o patura groasa si cu husa pe ea. Lantul uns. Prostia mea e urmatoarea. Miercuri, saptamana trecuta am scot motorul din casa. Am zis ca se face cald. Si am scot motorul din casa, l-am pus sub o bolta sa nu ploua sau sa ninga pe el, i-am dat o cheie sa vad ce si cum, am dat apoi bateria jos si l-am acoperit cu husa si am asteptat sa se faca cald. Bateria in casa iar. Dar uite ca a venit frigul. E vreo problema daca mai sta asa afara vreo 10 zile pana se incalzeste? Are ce sa pateasca? Antigel are, lantul este uns, benzina are aproape jumatate de rezervor. Multumesc. N-are ce sa pateasca ,mai ales ca are si benzina,lantz uns, nu are bateria pe el, al meu a stat 2 ani fara nimic pe el. Legat de bujii, scanteie mai puternica adica arcul electric e mai puternic si merge mai ok. Ideea e ca de fiecare data cand aprinderea declanseaza momentul scanteii bujia sa dea si ea scanteie.Partea cu echivalentele nu prea stiu ce sa-ti zic, intreaba la un magazin care are catalog. Dar de castigat s-ar putea la o accelerare de la 0-100 km sa scoti cu 0,3 s mai bine. Parerea mea e ca diferenta de pret/performanta e cam mare pentru GPZ. Mai bine iti cumperi un ulei bun de banii aia, sau faci o sincronizare de carburi. Voi ce capacitate aveti la baterie ? Ca trebuie sa imi cumpar una si nu gasesc in manual capacitatea minima. Editat Martie 8, 2010 de vinkator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cezarzanf Postat Martie 8, 2010 Share Postat Martie 8, 2010 DR9EIX este modelul de bujie cu iridium. Am gasit pe net acum. 2 bujii ma costa cam 100-140 lei cel mult. Sincronizare cred ca ma costa cam 200-300 lei am inteles. Cam mult. Probleme nu am cu ea sa fie nevoie de carburatie. Sau asa cred. Ulei am cumparat. Motul 4L 10w40 5100 si filtru Mann. Ramane sa curat filtru de aer daca e nevoie. Am vazut ca furtunele de la frana sunt racing nu sunt normal cum vine ea din fabrica. Placutele de frana ma mai tin 2000-3000km garantat. Poate chiar mai mult. Discurile de frana sunt ok. Nu au uzura decat foarte putin. De aceea ma gandema la bujii. Dar daca nu se simte clar diferenta atunci nu bag banii in ele. Eu credeam ca simti un spor de performanta de cel putin 15%. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Martie 8, 2010 Share Postat Martie 8, 2010 ..Eu credeam ca simti un spor de performanta de cel putin 15%. Cam optimist, numai din schimbari de bujii sa ai asa marire de performanta.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Martie 8, 2010 Share Postat Martie 8, 2010 DR9EIX este modelul de bujie cu iridium. Am gasit pe net acum. 2 bujii ma costa cam 100-140 lei cel mult. Sincronizare cred ca ma costa cam 200-300 lei am inteles. Cam mult. Probleme nu am cu ea sa fie nevoie de carburatie. Sau asa cred. Ulei am cumparat. Motul 4L 10w40 5100 si filtru Mann. Ramane sa curat filtru de aer daca e nevoie. Am vazut ca furtunele de la frana sunt racing nu sunt normal cum vine ea din fabrica. Placutele de frana ma mai tin 2000-3000km garantat. Poate chiar mai mult. Discurile de frana sunt ok. Nu au uzura decat foarte putin. De aceea ma gandema la bujii. Dar daca nu se simte clar diferenta atunci nu bag banii in ele. Eu credeam ca simti un spor de performanta de cel putin 15%. DR9EIX ar trebui sa fie ok, are cifra 9 mai mare decat 8 de la cele originale DR8ES . Lucreaza la temp mai mare. Nu ai cum sa obtii 15% doar cu asta, ar trebui sa te apuci si de un tuning pe la carb,filtru sport,etc. Incearca si anunta-ne daca se simte ceva performanta. E bine ca bagi piese bune in motor, e un lucru bun oricum. Da' ai bagat ceva banutzi la revizia asta.Cat te-a dus uleiul? Eu inainte am avut o Yamaha FZR, si i-am pus Iridium (am dat o carutza de bani pentru 4 bujii) si nu am simtit mai nimic. Parca un pic asa se tura ceva mai bine. Le-am vandut si mi-am luat normale. Asa ca pastreaza bonul sa dovedesti ca abia le-ai cumparat in caz ca nu prea se simt diferente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cezarzanf Postat Martie 8, 2010 Share Postat Martie 8, 2010 4l motul 5100 10w40 - 120 lei . Bidon de 4l Filtrul de ulei Mann - 28 lei Furtunasele racing erau montata cand am cumparat-o. Eu doar asta am schimbat si cand am luat-o de la tip. Uleiul si filtrul . Apoi bujiile. Dar a aparut iarna si abia am facut 2500km cu ce am schimbat. Mai multe nu am schimbat la ea pt ca nu am nevoie. Nu imi face nicio pb. Am avut in toamna niste pb dar totul era de la bujii. Adica de la una. De cand am schimbat bujiile am simtit ca merge mult mai ok. De aceea ma gandesc daca merita sa cumpar sau nu bujii noi. Nu stiu daca o sa mai simt mare diferenta din ce am inteles de pe forum. Si nici sa nu arunc banii nu vreau. Ma mai gandesc dar incep sa inclin spre nu. Primul schimb de ulei si filtru a fost mai ok. Ulei Motul 10w40 7000 si filtru KN sport. Am iesit cu 80 lei mai scump atunci ca acum. Adica 230 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_burlacu Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 Va salut pe toti gepezisti,am sa va spun ca tot sa adus discutia de inlocuitul bujiilor clasice cu cele cu iridium este o decizie foarte buna din punctul meu de vedere.Eu la motorul meu l-am inlocuit cu iridium ,pentru ca la un momendat cu bujile cele clasice imi pornea mai greu la rece ,dupa ce l-am inlocuit cu cele cu iridium pornirea la rece a devenit foarte buna,si mai vreau sa va zic ca s-a inbunatatit si cuplu motor,si motorul merge mai rotund am mai remarcat un amanunt de cind am schimbat bujiile ca daca nu pornesc motorul un timp cand incerc sa il pornesc, la rece, porneste fara soc tras,chiar daca ii rece afara.Eu am cumparat bujiile cu iridium la momentul la care nu stiam ce sa mai fac sa pornesca mai usor la rece.Este adevarat ca pretul bujiilor cu iridium este cam mare dar nu imi pare rau ca le-am inlocuit ca isi fac toti bani si la mine a fost o schimbare in bine .Vreau sa mai zic ca o scinteie foarte bine determinata si de o intensitate mai mare face numai bine la motoarele noastre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 Va salut pe toti gepezisti,am sa va spun ca tot sa adus discutia de inlocuitul bujiilor clasice cu cele cu iridium este o decizie foarte buna din punctul meu de vedere.Eu la motorul meu l-am inlocuit cu iridium ,pentru ca la un momendat cu bujile cele clasice imi pornea mai greu la rece ,dupa ce l-am inlocuit cu cele cu iridium pornirea la rece a devenit foarte buna,si mai vreau sa va zic ca s-a inbunatatit si cuplu motor,si motorul merge mai rotund am mai remarcat un amanunt de cind am schimbat bujiile ca daca nu pornesc motorul un timp cand incerc sa il pornesc, la rece, porneste fara soc tras,chiar daca ii rece afara.Eu am cumparat bujiile cu iridium la momentul la care nu stiam ce sa mai fac sa pornesca mai usor la rece.Este adevarat ca pretul bujiilor cu iridium este cam mare dar nu imi pare rau ca le-am inlocuit ca isi fac toti bani si la mine a fost o schimbare in bine .Vreau sa mai zic ca o scinteie foarte bine determinata si de o intensitate mai mare face numai bine la motoarele noastre. Presupun ca ai reglat si carburile cand ai schimbat bujiile si normal ca se simte . Si pornirea la rece intr-adevar este imbunatatita de Iridium , dar faza cu socul nu o inteleg (de ce nu trebuie sa mai tragi socul pentru ca ai Iridium) . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0zmin Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 Salutare,am si eu un GPZ 500 limitat la 34 HP.As vrea sa stiu in ce consta piesa sau pisele ce limiteaza si cum o dau/le dau jos si daca in urma scoaterii acesteia/acestora vor trebui sincronizate carburatoarele.Va multumesc si Asfalt Uscat! sper sa nu fie prea tarziu dar doar acum am vazut post-ul... asa a fost si a mea cand a venit dai carburatoarele jos si ai acolo 2 limitatoare pe galerii(2 saibe ce limiteaza admisia). Le scoti pe alea, montezi carburile la loc si vei observa o diferenta mare.... foarte mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cezarzanf Postat Martie 11, 2010 Share Postat Martie 11, 2010 Cat ai dat pe 2 bujii? Si de unde le-ai cumparat? Si eu sunt interesat de asa ceva. Ai facut si carburatia? Sau doar ai schimbat bujiile si atat. Multumesc. Mesaj completat Nu inteleg nimic. In uk costa intre 5 lire si 8 lire o bujie NGK DR9EIX. Adica cel mult 16 lire. Cum e posibil ca la noi sa fie muuult mai scumpe? Ce tara mai e asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.