Sari la conținut

Detinatori de GPZ.


Ablenick
 Share

Postări Recomandate

Andrei, vezi ca se poate sa-ti ramana pe inchis cuiul pontou si de aici problema cu faptul ca nu se mai alimenteaza. Ca sa te convingi ca nu e vacumul de vina anuleaza-l si pune alimentarea pe direct, adica prin cadere. Se mai poate sa faca vid in rezervor in cazul in care gauricea de aerisire de la busonul rez ervorului este infundata de mizerie. Am si eu aceeasi problema si e de vina cuiul pontou. Trebuie schimbat , se dau la set si sunt scumpusoare. Carburatia completa s-ar putea sa rez treaba, deoarece daca este mizerie prin ele pot pricinui probleme de felul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am sa o las mai putin sa se incalzeasca, desi nu cred ca ar fi o problema. Totusi, motorul nu se incalzeste repede si nici nu se incinge in timpul mersului, functioneaza in parametrii normali. Singura problema este ca se opreste pur si simplu in timpul mersului, indiferent de viteza. Parca nu se mai alimenteaza...

Cand se opreste si desfaci buson de rezervor, sa aude cum trage aer? Poate nu mai vine benzina din cauza vacuum in rezervor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tacanitul de care vorbeai cred ca este de la uzura patinei de la lantul de distributie, boala generala la acest model si nu numai. Se poate mere fara probleme in continuare asa, incearca sa dai relantiul la 1400 ture, in loc de 1200 cat e specificat, eu asa am facut si nu se mai aude in relanti asa zgomotos clantanitul respectiv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare la voi gpz-isti.

In zona Clujului unde gasesc pe cineva sa-mi sincronizeze carburatoarele?si cam cat costa o asemenea procedura?

Ms mult.Astept sfaturi.

 

cred ca sunt multe motociclete in ziua de azi care inca mai folosesc pt alimentare cu amestec(aer-benzina) carburatoarele! in concluzie GPZ-urile nu sunt singurele care functioneaza "pe carburatie" ! Mai bine intrebi la comunitatile moto regionale(din zona ta) ca sunt si acolo motociclisti care au motoare care folosesc carburatoare ...cred ;) !

Vreau sa spun ca ai mai multe sanse sa afli de acolo decat de aici! Daca te gandesti putin ... sunt mult mai multi oameni din Cluj care au motoare , decat posesorii de GPZ care sunt din Cluj !

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aseara am pierdut singura cheie care o aveam la gpz (gpz500s din 93) ...rog pana diseara daca intra cineva pe aici , care are gpz 500s model pana in 93 sa ia legatura cu mine telefonic ca ma gandesc daca mergea sa scot cheia din contact cand motorul era pornit, ar merge si cu alta cheie daca-s norocos

daca nu . maine o sa ma duc sa-i scot butucul si-am sa ma duc la astia care fac chei dupa butuc ...(o sa le arat si cartea si talonul sa nu creada ca-i ciordeles si vreau sa fac cheie naspa)

 

care ai gpz pana in 93 model .... 0761 676 544 .. fac cinste daca se potriveste

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

Vreau sa va spun si eu ce problema am cu GPZ , poate stiti sau poate ati patit la fel, care ar fi cauza ?

 

Mi s-a oprit in mers dupa care n-a vrut sa mai plece de pe loc nici de-al naibi. Cind bagam in viteza si vroiam sa plec se oprea motorul, sau cind incercam sa accelerez tragea niste rateuri ;) . Treaba asta a durat cam o ora , aci mergea aci se oprea , cind ii dadeam a doua murea ,la un moment dat cind a pornit am mers cu ea cam un chilometru cu ea turata la maxim si si-a dat drumul. Acum merge ca si cum nimic nu s-ar fi intimplat. Ce naiba sa fi apucato ,simcer imi este frica sa mai plec la drum lung.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

Vreau sa va spun si eu ce problema am cu GPZ , poate stiti sau poate ati patit la fel, care ar fi cauza ?

 

Mi s-a oprit in mers dupa care n-a vrut sa mai plece de pe loc nici de-al naibi. Cind bagam in viteza si vroiam sa plec se oprea motorul, sau cind incercam sa accelerez tragea niste rateuri ;) . Treaba asta a durat cam o ora , aci mergea aci se oprea , cind ii dadeam a doua murea ,la un moment dat cind a pornit am mers cu ea cam un chilometru cu ea turata la maxim si si-a dat drumul. Acum merge ca si cum nimic nu s-ar fi intimplat. Ce naiba sa fi apucato ,simcer imi este frica sa mai plec la drum lung.

 

 

Cumva pe Plevnei ti s a oprit moto ? :D

 

 

Off topic da stiu .. :agree:

Editat de Black_horse
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o problema cu kawa-ul meu...sper ca doar una. Posed un GPZ500S (EX500) din 1992. S-a cazut undeva prin august 2009 si de atunci nu prea s-a mai pornit. Am schimbat electromotorul acum 2 seri, a pornit dupa fara nici o problema, torcea ca o pisicutza. Astazi m-am urcat pe el sa plec si dupa 200 de metri s-a oprit motorul. Am tras pe dreapta, l-am pornit si cum incercam sa il turez oricat de putin, chiar si de pe loc, murea, am incercat sa fac asta si cu socul tras (desi motorul era incalzit) si cum lasam socul, murea. Benzina din rezervor a ramas din august 2009, mai sunt aproximativ 2-3 litri mi se pare, peste care am turnat azi 10 litri de premium 99, dar, fara nici un rezultat.

 

Inca ceva, cand am schimbat electromotorul, a trebui sa-i dau jos capacul de la motor si dupa ce l-am montat la loc a inceput sa curga ulei din el...oricat de tare strang suruburile de la capac, curge ulei.

 

Multumesc :agree:

Mesaj completat

aseara am pierdut singura cheie care o aveam la gpz (gpz500s din 93) ...rog pana diseara daca intra cineva pe aici , care are gpz 500s model pana in 93 sa ia legatura cu mine telefonic ca ma gandesc daca mergea sa scot cheia din contact cand motorul era pornit, ar merge si cu alta cheie daca-s norocos

daca nu . maine o sa ma duc sa-i scot butucul si-am sa ma duc la astia care fac chei dupa butuc ...(o sa le arat si cartea si talonul sa nu creada ca-i ciordeles si vreau sa fac cheie naspa)

 

care ai gpz pana in 93 model .... 0761 676 544 .. fac cinste daca se potriveste

 

 

Ai rezolvat cu cheia?

Mesaj completat

Cumva pe Plevnei ti s a oprit moto ? :D

 

 

Off topic da stiu .. ;)

 

 

Eu sunt ala de pe plevnei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

Vreau sa va spun si eu ce problema am cu GPZ , poate stiti sau poate ati patit la fel, care ar fi cauza ?

 

Mi s-a oprit in mers dupa care n-a vrut sa mai plece de pe loc nici de-al naibi. Cind bagam in viteza si vroiam sa plec se oprea motorul, sau cind incercam sa accelerez tragea niste rateuri ;) . Treaba asta a durat cam o ora , aci mergea aci se oprea , cind ii dadeam a doua murea ,la un moment dat cind a pornit am mers cu ea cam un chilometru cu ea turata la maxim si si-a dat drumul. Acum merge ca si cum nimic nu s-ar fi intimplat. Ce naiba sa fi apucato ,simcer imi este frica sa mai plec la drum lung.

 

 

Ai folosit cumva benzina de rezerva? Daca DA atunci PROBABIL ti-a intrat mizerie la carburator si se infundase...ai mers cu 10000rpm si s-o fi desfundat si acum merge perfect!

Eu zic ca mai bine iesi cu ea sa vezi daca mai face figuri!

Asa am patit si eu cu al meu cand am trecut pe rezerva! A trebuit sa dau carburatoarele jos sa le curat ca facea mereu asa!

Mesaj completat

Am si eu o problema cu kawa-ul meu...sper ca doar una. Posed un GPZ500S (EX500) din 1992. S-a cazut undeva prin august 2009 si de atunci nu prea s-a mai pornit. Am schimbat electromotorul acum 2 seri, a pornit dupa fara nici o problema, torcea ca o pisicutza. Astazi m-am urcat pe el sa plec si dupa 200 de metri s-a oprit motorul. Am tras pe dreapta, l-am pornit si cum incercam sa il turez oricat de putin, chiar si de pe loc, murea, am incercat sa fac asta si cu socul tras (desi motorul era incalzit) si cum lasam socul, murea. Benzina din rezervor a ramas din august 2009, mai sunt aproximativ 2-3 litri mi se pare, peste care am turnat azi 10 litri de premium 99, dar, fara nici un rezultat.

 

Inca ceva, cand am schimbat electromotorul, a trebui sa-i dau jos capacul de la motor si dupa ce l-am montat la loc a inceput sa curga ulei din el...oricat de tare strang suruburile de la capac, curge ulei.

 

Multumesc :agree:

 

Daca inca mai da ulei pe afara , s-ar putea sa trebuiasca sa schimbi garnitura respectiva(daca are asa ceva)!

 

Problema cu socul ai putea sa incerci sa o rezolvi de la carburatoare...acolo unde reglezi relantiul! si mie mi-a facut ceva figuri de genul asta!... dar totusi nu murea daca o tineam turata!

 

Oricum mai bine rezolvi problema cu uleiul mai intai!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai folosit cumva benzina de rezerva? Daca DA atunci PROBABIL ti-a intrat mizerie la carburator si se infundase...ai mers cu 10000rpm si s-o fi desfundat si acum merge perfect!

Eu zic ca mai bine iesi cu ea sa vezi daca mai face figuri!

Asa am patit si eu cu al meu cand am trecut pe rezerva! A trebuit sa dau carburatoarele jos sa le curat ca facea mereu asa!

Mesaj completat

 

 

Daca inca mai da ulei pe afara , s-ar putea sa trebuiasca sa schimbi garnitura respectiva(daca are asa ceva)!

 

Problema cu socul ai putea sa incerci sa o rezolvi de la carburatoare...acolo unde reglezi relantiul! si mie mi-a facut ceva figuri de genul asta!... dar totusi nu murea daca o tineam turata!

 

Oricum mai bine rezolvi problema cu uleiul mai intai!

 

merci pentru sfaturi ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara!

 

Am si eu o problema cu GPZ-ul: se opreste in timpul mersului si nu stiu de ce. Eu o pornesc corespunzator, o las 7-10 minute sa se incalzeasca, plec cu ea la drum, si dintr-o data 'da in nas'. Si desi incerc sa accelerez, se opreste. De obicei, o lasam 10-12 minute, apoi pornea ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic. Dar astazi, dupa ce s-a oprit, nu a mai pornit sub nici o forma. Am scos bujiile, erau in regula. Dupa aproximativ o ora de stat pe langa ea, a pornit. Dar nu prea ma mai incumet sa circul asa cu ea.

Daca a mai patit cineva acelasi lucru, va rog sa-mi raspundeti . Daca nu, macar un sfat, pana ajung la mecanic. Multumesc anticipat!

 

GPZ-ul are inima de KLE (SAU INVERS) aceeasi problema avea capra mea. S-a rezolvat prin sincronizare Carburatoare. Parca am schimbat si bujiile.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gpz-ul meu de 1 mai catre Albena ...

 

nu ...n-am rezolvat cu cheia pierduta inca ... din pacate n-am avut dublura ( da ..trebuia sa-mi fac o copie)

ce e problema, gandesc eu ...este faptul ca in momentul cand bagam cheia in contact si porneam motorul , mergea pe urma sa scot cheia cu motorul pornit ...deci cred ca sunt uzati catzeii din butuc (parerea mea)

am gasit sa-mi faca cheie dupa butuc,insa fiind uzat , nu va fi precisa cheia facuta la fel ca cea originala ..adica daca o voi baga in busonul de benzina s-ar putea sa nu mearga sau sa nu mearga perfect, zic eu

ah ...uitasem . .mai e si butucul de la sa :P

 

care ai o cheie sa vad daca merge ?

Editat de blue_nightwishX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intradevar eram pe rezerva , sa fie din alimentare ? din cauza unui gunoi ,daca curat rezervorul rezolv problema

Mesaj completat

 

Scuze !! am uitat sa va mai intreb ceva

 

Daca umblu la carburatoare sa le curat ,le dereglez ? trebuiesc sincronizate dupa aceia ?

 

Si referitor la consum GPZ meu consuma cam 6 si ceva , mi se pare cam mult totusi , voi cam ce consum scoateti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intradevar eram pe rezerva , sa fie din alimentare ? din cauza unui gunoi ,daca curat rezervorul rezolv problema

Mesaj completat

 

Scuze !! am uitat sa va mai intreb ceva

 

Daca umblu la carburatoare sa le curat ,le dereglez ? trebuiesc sincronizate dupa aceia ?

 

Si referitor la consum GPZ meu consuma cam 6 si ceva , mi se pare cam mult totusi , voi cam ce consum scoateti

 

poti sa il cureti daca nu ai alta treaba, mizerie tot se va aduna ! sau mai simplu... dupa ce cureti carburatoarele(nu le dereglezi daca umbli cu grija... ) NU MAI MERGI PE REZERVA [punct] :P ! Asta e parerea mea :)

 

la consum scot intre 4,5 si 5,5 l !

Mesaj completat

gpz-ul meu de 1 mai catre Albena ...

 

nu ...n-am rezolvat cu cheia pierduta inca ... din pacate n-am avut dublura ( da ..trebuia sa-mi fac o copie)

ce e problema, gandesc eu ...este faptul ca in momentul cand bagam cheia in contact si porneam motorul , mergea pe urma sa scot cheia cu motorul pornit ...deci cred ca sunt uzati catzeii din butuc (parerea mea)

am gasit sa-mi faca cheie dupa butuc,insa fiind uzat , nu va fi precisa cheia facuta la fel ca cea originala ..adica daca o voi baga in busonul de benzina s-ar putea sa nu mearga sau sa nu mearga perfect, zic eu

ah ...uitasem . .mai e si butucul de la sa :P

 

care ai o cheie sa vad daca merge ?

 

te ajut eu cu o cheie...desi cred ca nu merge! dar in fine...merita incercat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai avut dreptate cu carburatoarele

 

M-am riscat si le-am dat jos ,le-am curatat (aveau ceva gunoaie) si vreau sa zic ca se simte ceva diferenta ,,merge mai rotund motorul,, mai fara zgomot, i-am reglat si relantiul cam pe la 900.

 

Cind am umblat la ele am vazut ca un cablu este rupt , dar nu stiu ce rol are ? nu este acceleratia nici socul, este un al treilea cablu care vine prins linga acceleratie si nu stiu ce face (ce este cablul acela si ce rol are )

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai avut dreptate cu carburatoarele

 

M-am riscat si le-am dat jos ,le-am curatat (aveau ceva gunoaie) si vreau sa zic ca se simte ceva diferenta ,,merge mai rotund motorul,, mai fara zgomot, i-am reglat si relantiul cam pe la 900.

 

Cind am umblat la ele am vazut ca un cablu este rupt , dar nu stiu ce rol are ? nu este acceleratia nici socul, este un al treilea cablu care vine prins linga acceleratie si nu stiu ce face (ce este cablul acela si ce rol are )

 

Bafta

 

Ma bucur ca ai rezolvat! nu este un risc mare , insa trebuie sa ai grija cum le asamblezi .

 

Mie imi place sa numesc cablul ala, cablu de rezerva sau de siguranta, nush exact ce rol are dar pot sa banuiesc ca ajuta in cazul in care ar fi cedat cablul principal! In cazul meu insa avea si un alt rol , acela de a me enerva, deoarece incepuse sa se blocheze si ramanea acceleratia in pozitia in care o lasai... un fel de "pilot automat" daca este sa privim partea buna a lucrurilor :) .Insa am decis sa scap de el si merge foarte bine si asa!

 

 

Mesaj completat

Va salut pe toti.

Sunt posesorul unui gpz 500 din 1994.Motorul merge ok, sunt multumit de el...mint, defapt il iubesc :P .Am dos-o la service pentru ca mi se parea ca se aude un tacanit dubios la rece in motor.Mesterul de acolo mi-a spus, dupam ce am tinut-o vreo saptamana, ca e nus' ce lant uzat prin ea dar ca sa stau fara grija ca nu are cum sa se rupa, fiind foarte gros si ca dc nu ma deranjeaza fonic, sa-l las asa.o fii ok?

Mai jos aveti si o poza cu frumoasa... :P

 

te-am vazut sigur prin bucuresti cu motorul asta! undeva aproape de Plaza...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e cumva vorba de cablul de revenire al acceleratiei ? Iti revine acceleratia la normal fara acel cablu ?

 

Da revine! tocmai asta spuneam eu ca la mine cablul ala de revenire , asa cu il numesti tu, se bloca si din aceasta cauza nu mai revenea acceleratia. Acum revine!

 

Sunt sigur ca are si el un rost... dar nu stiu exact pt ce este! Stiu doar ca sunt mai multe persoane care au renuntat la el!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo , voi unde va gasiti piese pe gpZeu ? Eu am gasit un singur site cu piese pt gpzuri . Daca va intereseaza il postez ( daca am voie aici ) . Voi ati avut probleme cu robinetul de la rezervor ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo , voi unde va gasiti piese pe gpZeu ? Eu am gasit un singur site cu piese pt gpzuri . Daca va intereseaza il postez ( daca am voie aici ) . Voi ati avut probleme cu robinetul de la rezervor ?

 

eu am avut probleme ! posteaza site-ul ca nu-i problema!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cablul ala e de siguranta, ca sa inchida fortat clapeta de acceleratie daca iti intra nisip/jeg/pietricele/orice/ la cablul care deschide clapeta, sa nu te trezesti ca ramane turat motorul. In mod normal revenirea o asigura arcul de la clapeta. Cind rotesti de mason ca sa accelerezi tragi de un cablu, cind rotesti in celalalt, tragi de cablul ala "de siguranta", care inchide clapeta in caz ca arcul nu face fatza daca ai ceva blocaje.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Firma este din Cluj RomiMoto . Nu stiu ce sa zic de preturi ca nu prea ma pricep , eu am gasit ce am cautat . Sunt piese pentru multe motociclete . Sper sa ti fie de folos.

Ps: Luni au zis ca mi trimit un colet , sper sa se tina de cuvant ca mi sta gpzu`n garaj.

 

Later:

 

Aveam probleme la carburatoarele ( cui pontou , plutitoare , garnituri ) . Imi curgea benzina prin ele ... se ineca motorul si imi ajungea benzina in baia de ulei . Am rezolvat cu carburatoarele si acuma am gasit probleme la garnitura de la robinet ( era cam praf ) . Astept sa mi ajunga si sa o schimb . Eu`s pe dinafara cu mecanica si am observat ca iar imi ajunge benzina in baia de ulei . Aveti ceva idei pt remediere ? Sfaturi ?

Editat de rapboyhed
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Firma este din Cluj RomiMoto . Nu stiu ce sa zic de preturi ca nu prea ma pricep , eu am gasit ce am cautat . Sunt piese pentru multe motociclete . Sper sa ti fie de folos.

Ps: Luni au zis ca mi trimit un colet , sper sa se tina de cuvant ca mi sta gpzu`n garaj.

 

Later:

 

Aveam probleme la carburatoarele ( cui pontou , plutitoare , garnituri ) . Imi curgea benzina prin ele ... se ineca motorul si imi ajungea benzina in baia de ulei . Am rezolvat cu carburatoarele si acuma am gasit probleme la garnitura de la robinet ( era cam praf ) . Astept sa mi ajunga si sa o schimb . Eu`s pe dinafara cu mecanica si am observat ca iar imi ajunge benzina in baia de ulei . Aveti ceva idei pt remediere ? Sfaturi ?

 

ti-am spus ca si eu am avut probleme cu robinetul ala... in principiu cauti set nou de garnituri, membrana si le montezi! stiam de romimoto...

Editat de "Fanes"
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...