Falkenberg Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 Am sa o las mai putin sa se incalzeasca, desi nu cred ca ar fi o problema. Totusi, motorul nu se incalzeste repede si nici nu se incinge in timpul mersului, functioneaza in parametrii normali. Singura problema este ca se opreste pur si simplu in timpul mersului, indiferent de viteza. Parca nu se mai alimenteaza... Cand se opreste si desfaci buson de rezervor, sa aude cum trage aer? Poate nu mai vine benzina din cauza vacuum in rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 Tacanitul de care vorbeai cred ca este de la uzura patinei de la lantul de distributie, boala generala la acest model si nu numai. Se poate mere fara probleme in continuare asa, incearca sa dai relantiul la 1400 ture, in loc de 1200 cat e specificat, eu asa am facut si nu se mai aude in relanti asa zgomotos clantanitul respectiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 Am si eu o intrebare la voi gpz-isti. In zona Clujului unde gasesc pe cineva sa-mi sincronizeze carburatoarele?si cam cat costa o asemenea procedura? Ms mult.Astept sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 Am si eu o intrebare la voi gpz-isti.In zona Clujului unde gasesc pe cineva sa-mi sincronizeze carburatoarele?si cam cat costa o asemenea procedura? Ms mult.Astept sfaturi. cred ca sunt multe motociclete in ziua de azi care inca mai folosesc pt alimentare cu amestec(aer-benzina) carburatoarele! in concluzie GPZ-urile nu sunt singurele care functioneaza "pe carburatie" ! Mai bine intrebi la comunitatile moto regionale(din zona ta) ca sunt si acolo motociclisti care au motoare care folosesc carburatoare ...cred ! Vreau sa spun ca ai mai multe sanse sa afli de acolo decat de aici! Daca te gandesti putin ... sunt mult mai multi oameni din Cluj care au motoare , decat posesorii de GPZ care sunt din Cluj ! Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 aseara am pierdut singura cheie care o aveam la gpz (gpz500s din 93) ...rog pana diseara daca intra cineva pe aici , care are gpz 500s model pana in 93 sa ia legatura cu mine telefonic ca ma gandesc daca mergea sa scot cheia din contact cand motorul era pornit, ar merge si cu alta cheie daca-s norocos daca nu . maine o sa ma duc sa-i scot butucul si-am sa ma duc la astia care fac chei dupa butuc ...(o sa le arat si cartea si talonul sa nu creada ca-i ciordeles si vreau sa fac cheie naspa) care ai gpz pana in 93 model .... 0761 676 544 .. fac cinste daca se potriveste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibiph Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 Salut Vreau sa va spun si eu ce problema am cu GPZ , poate stiti sau poate ati patit la fel, care ar fi cauza ? Mi s-a oprit in mers dupa care n-a vrut sa mai plece de pe loc nici de-al naibi. Cind bagam in viteza si vroiam sa plec se oprea motorul, sau cind incercam sa accelerez tragea niste rateuri . Treaba asta a durat cam o ora , aci mergea aci se oprea , cind ii dadeam a doua murea ,la un moment dat cind a pornit am mers cu ea cam un chilometru cu ea turata la maxim si si-a dat drumul. Acum merge ca si cum nimic nu s-ar fi intimplat. Ce naiba sa fi apucato ,simcer imi este frica sa mai plec la drum lung. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_horse Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 (editat) Salut Vreau sa va spun si eu ce problema am cu GPZ , poate stiti sau poate ati patit la fel, care ar fi cauza ? Mi s-a oprit in mers dupa care n-a vrut sa mai plece de pe loc nici de-al naibi. Cind bagam in viteza si vroiam sa plec se oprea motorul, sau cind incercam sa accelerez tragea niste rateuri . Treaba asta a durat cam o ora , aci mergea aci se oprea , cind ii dadeam a doua murea ,la un moment dat cind a pornit am mers cu ea cam un chilometru cu ea turata la maxim si si-a dat drumul. Acum merge ca si cum nimic nu s-ar fi intimplat. Ce naiba sa fi apucato ,simcer imi este frica sa mai plec la drum lung. Cumva pe Plevnei ti s a oprit moto ? Off topic da stiu .. Editat Mai 12, 2010 de Black_horse Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trollache Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 Am si eu o problema cu kawa-ul meu...sper ca doar una. Posed un GPZ500S (EX500) din 1992. S-a cazut undeva prin august 2009 si de atunci nu prea s-a mai pornit. Am schimbat electromotorul acum 2 seri, a pornit dupa fara nici o problema, torcea ca o pisicutza. Astazi m-am urcat pe el sa plec si dupa 200 de metri s-a oprit motorul. Am tras pe dreapta, l-am pornit si cum incercam sa il turez oricat de putin, chiar si de pe loc, murea, am incercat sa fac asta si cu socul tras (desi motorul era incalzit) si cum lasam socul, murea. Benzina din rezervor a ramas din august 2009, mai sunt aproximativ 2-3 litri mi se pare, peste care am turnat azi 10 litri de premium 99, dar, fara nici un rezultat. Inca ceva, cand am schimbat electromotorul, a trebui sa-i dau jos capacul de la motor si dupa ce l-am montat la loc a inceput sa curga ulei din el...oricat de tare strang suruburile de la capac, curge ulei. Multumesc Mesaj completat aseara am pierdut singura cheie care o aveam la gpz (gpz500s din 93) ...rog pana diseara daca intra cineva pe aici , care are gpz 500s model pana in 93 sa ia legatura cu mine telefonic ca ma gandesc daca mergea sa scot cheia din contact cand motorul era pornit, ar merge si cu alta cheie daca-s norocos daca nu . maine o sa ma duc sa-i scot butucul si-am sa ma duc la astia care fac chei dupa butuc ...(o sa le arat si cartea si talonul sa nu creada ca-i ciordeles si vreau sa fac cheie naspa) care ai gpz pana in 93 model .... 0761 676 544 .. fac cinste daca se potriveste Ai rezolvat cu cheia? Mesaj completat Cumva pe Plevnei ti s a oprit moto ? Off topic da stiu .. Eu sunt ala de pe plevnei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 Salut Vreau sa va spun si eu ce problema am cu GPZ , poate stiti sau poate ati patit la fel, care ar fi cauza ? Mi s-a oprit in mers dupa care n-a vrut sa mai plece de pe loc nici de-al naibi. Cind bagam in viteza si vroiam sa plec se oprea motorul, sau cind incercam sa accelerez tragea niste rateuri . Treaba asta a durat cam o ora , aci mergea aci se oprea , cind ii dadeam a doua murea ,la un moment dat cind a pornit am mers cu ea cam un chilometru cu ea turata la maxim si si-a dat drumul. Acum merge ca si cum nimic nu s-ar fi intimplat. Ce naiba sa fi apucato ,simcer imi este frica sa mai plec la drum lung. Ai folosit cumva benzina de rezerva? Daca DA atunci PROBABIL ti-a intrat mizerie la carburator si se infundase...ai mers cu 10000rpm si s-o fi desfundat si acum merge perfect! Eu zic ca mai bine iesi cu ea sa vezi daca mai face figuri! Asa am patit si eu cu al meu cand am trecut pe rezerva! A trebuit sa dau carburatoarele jos sa le curat ca facea mereu asa! Mesaj completat Am si eu o problema cu kawa-ul meu...sper ca doar una. Posed un GPZ500S (EX500) din 1992. S-a cazut undeva prin august 2009 si de atunci nu prea s-a mai pornit. Am schimbat electromotorul acum 2 seri, a pornit dupa fara nici o problema, torcea ca o pisicutza. Astazi m-am urcat pe el sa plec si dupa 200 de metri s-a oprit motorul. Am tras pe dreapta, l-am pornit si cum incercam sa il turez oricat de putin, chiar si de pe loc, murea, am incercat sa fac asta si cu socul tras (desi motorul era incalzit) si cum lasam socul, murea. Benzina din rezervor a ramas din august 2009, mai sunt aproximativ 2-3 litri mi se pare, peste care am turnat azi 10 litri de premium 99, dar, fara nici un rezultat. Inca ceva, cand am schimbat electromotorul, a trebui sa-i dau jos capacul de la motor si dupa ce l-am montat la loc a inceput sa curga ulei din el...oricat de tare strang suruburile de la capac, curge ulei. Multumesc Daca inca mai da ulei pe afara , s-ar putea sa trebuiasca sa schimbi garnitura respectiva(daca are asa ceva)! Problema cu socul ai putea sa incerci sa o rezolvi de la carburatoare...acolo unde reglezi relantiul! si mie mi-a facut ceva figuri de genul asta!... dar totusi nu murea daca o tineam turata! Oricum mai bine rezolvi problema cu uleiul mai intai! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trollache Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 Ai folosit cumva benzina de rezerva? Daca DA atunci PROBABIL ti-a intrat mizerie la carburator si se infundase...ai mers cu 10000rpm si s-o fi desfundat si acum merge perfect! Eu zic ca mai bine iesi cu ea sa vezi daca mai face figuri! Asa am patit si eu cu al meu cand am trecut pe rezerva! A trebuit sa dau carburatoarele jos sa le curat ca facea mereu asa! Mesaj completat Daca inca mai da ulei pe afara , s-ar putea sa trebuiasca sa schimbi garnitura respectiva(daca are asa ceva)! Problema cu socul ai putea sa incerci sa o rezolvi de la carburatoare...acolo unde reglezi relantiul! si mie mi-a facut ceva figuri de genul asta!... dar totusi nu murea daca o tineam turata! Oricum mai bine rezolvi problema cu uleiul mai intai! merci pentru sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jane Roe Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 Buna seara! Am si eu o problema cu GPZ-ul: se opreste in timpul mersului si nu stiu de ce. Eu o pornesc corespunzator, o las 7-10 minute sa se incalzeasca, plec cu ea la drum, si dintr-o data 'da in nas'. Si desi incerc sa accelerez, se opreste. De obicei, o lasam 10-12 minute, apoi pornea ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic. Dar astazi, dupa ce s-a oprit, nu a mai pornit sub nici o forma. Am scos bujiile, erau in regula. Dupa aproximativ o ora de stat pe langa ea, a pornit. Dar nu prea ma mai incumet sa circul asa cu ea. Daca a mai patit cineva acelasi lucru, va rog sa-mi raspundeti . Daca nu, macar un sfat, pana ajung la mecanic. Multumesc anticipat! GPZ-ul are inima de KLE (SAU INVERS) aceeasi problema avea capra mea. S-a rezolvat prin sincronizare Carburatoare. Parca am schimbat si bujiile. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 (editat) gpz-ul meu de 1 mai catre Albena ... nu ...n-am rezolvat cu cheia pierduta inca ... din pacate n-am avut dublura ( da ..trebuia sa-mi fac o copie) ce e problema, gandesc eu ...este faptul ca in momentul cand bagam cheia in contact si porneam motorul , mergea pe urma sa scot cheia cu motorul pornit ...deci cred ca sunt uzati catzeii din butuc (parerea mea) am gasit sa-mi faca cheie dupa butuc,insa fiind uzat , nu va fi precisa cheia facuta la fel ca cea originala ..adica daca o voi baga in busonul de benzina s-ar putea sa nu mearga sau sa nu mearga perfect, zic eu ah ...uitasem . .mai e si butucul de la sa care ai o cheie sa vad daca merge ? Editat Mai 12, 2010 de blue_nightwishX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibiph Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 Intradevar eram pe rezerva , sa fie din alimentare ? din cauza unui gunoi ,daca curat rezervorul rezolv problema Mesaj completat Scuze !! am uitat sa va mai intreb ceva Daca umblu la carburatoare sa le curat ,le dereglez ? trebuiesc sincronizate dupa aceia ? Si referitor la consum GPZ meu consuma cam 6 si ceva , mi se pare cam mult totusi , voi cam ce consum scoateti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 Intradevar eram pe rezerva , sa fie din alimentare ? din cauza unui gunoi ,daca curat rezervorul rezolv problemaMesaj completat Scuze !! am uitat sa va mai intreb ceva Daca umblu la carburatoare sa le curat ,le dereglez ? trebuiesc sincronizate dupa aceia ? Si referitor la consum GPZ meu consuma cam 6 si ceva , mi se pare cam mult totusi , voi cam ce consum scoateti poti sa il cureti daca nu ai alta treaba, mizerie tot se va aduna ! sau mai simplu... dupa ce cureti carburatoarele(nu le dereglezi daca umbli cu grija... ) NU MAI MERGI PE REZERVA [punct] ! Asta e parerea mea la consum scot intre 4,5 si 5,5 l ! Mesaj completat gpz-ul meu de 1 mai catre Albena ... nu ...n-am rezolvat cu cheia pierduta inca ... din pacate n-am avut dublura ( da ..trebuia sa-mi fac o copie) ce e problema, gandesc eu ...este faptul ca in momentul cand bagam cheia in contact si porneam motorul , mergea pe urma sa scot cheia cu motorul pornit ...deci cred ca sunt uzati catzeii din butuc (parerea mea) am gasit sa-mi faca cheie dupa butuc,insa fiind uzat , nu va fi precisa cheia facuta la fel ca cea originala ..adica daca o voi baga in busonul de benzina s-ar putea sa nu mearga sau sa nu mearga perfect, zic eu ah ...uitasem . .mai e si butucul de la sa care ai o cheie sa vad daca merge ? te ajut eu cu o cheie...desi cred ca nu merge! dar in fine...merita incercat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trollache Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 S-a rezolvat cu cheia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibiph Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 Ai avut dreptate cu carburatoarele M-am riscat si le-am dat jos ,le-am curatat (aveau ceva gunoaie) si vreau sa zic ca se simte ceva diferenta ,,merge mai rotund motorul,, mai fara zgomot, i-am reglat si relantiul cam pe la 900. Cind am umblat la ele am vazut ca un cablu este rupt , dar nu stiu ce rol are ? nu este acceleratia nici socul, este un al treilea cablu care vine prins linga acceleratie si nu stiu ce face (ce este cablul acela si ce rol are ) Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 Ai avut dreptate cu carburatoarele M-am riscat si le-am dat jos ,le-am curatat (aveau ceva gunoaie) si vreau sa zic ca se simte ceva diferenta ,,merge mai rotund motorul,, mai fara zgomot, i-am reglat si relantiul cam pe la 900. Cind am umblat la ele am vazut ca un cablu este rupt , dar nu stiu ce rol are ? nu este acceleratia nici socul, este un al treilea cablu care vine prins linga acceleratie si nu stiu ce face (ce este cablul acela si ce rol are ) Bafta Ma bucur ca ai rezolvat! nu este un risc mare , insa trebuie sa ai grija cum le asamblezi . Mie imi place sa numesc cablul ala, cablu de rezerva sau de siguranta, nush exact ce rol are dar pot sa banuiesc ca ajuta in cazul in care ar fi cedat cablul principal! In cazul meu insa avea si un alt rol , acela de a me enerva, deoarece incepuse sa se blocheze si ramanea acceleratia in pozitia in care o lasai... un fel de "pilot automat" daca este sa privim partea buna a lucrurilor .Insa am decis sa scap de el si merge foarte bine si asa! Mesaj completat Va salut pe toti.Sunt posesorul unui gpz 500 din 1994.Motorul merge ok, sunt multumit de el...mint, defapt il iubesc .Am dos-o la service pentru ca mi se parea ca se aude un tacanit dubios la rece in motor.Mesterul de acolo mi-a spus, dupam ce am tinut-o vreo saptamana, ca e nus' ce lant uzat prin ea dar ca sa stau fara grija ca nu are cum sa se rupa, fiind foarte gros si ca dc nu ma deranjeaza fonic, sa-l las asa.o fii ok? Mai jos aveti si o poza cu frumoasa... te-am vazut sigur prin bucuresti cu motorul asta! undeva aproape de Plaza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rapboyhed Postat Mai 15, 2010 Share Postat Mai 15, 2010 (editat) Nu e cumva vorba de cablul de revenire al acceleratiei ? Iti revine acceleratia la normal fara acel cablu ? Editat Mai 15, 2010 de rapboyhed Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Mai 15, 2010 Share Postat Mai 15, 2010 Nu e cumva vorba de cablul de revenire al acceleratiei ? Iti revine acceleratia la normal fara acel cablu ? Da revine! tocmai asta spuneam eu ca la mine cablul ala de revenire , asa cu il numesti tu, se bloca si din aceasta cauza nu mai revenea acceleratia. Acum revine! Sunt sigur ca are si el un rost... dar nu stiu exact pt ce este! Stiu doar ca sunt mai multe persoane care au renuntat la el! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rapboyhed Postat Mai 15, 2010 Share Postat Mai 15, 2010 Apropo , voi unde va gasiti piese pe gpZeu ? Eu am gasit un singur site cu piese pt gpzuri . Daca va intereseaza il postez ( daca am voie aici ) . Voi ati avut probleme cu robinetul de la rezervor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Mai 15, 2010 Share Postat Mai 15, 2010 Apropo , voi unde va gasiti piese pe gpZeu ? Eu am gasit un singur site cu piese pt gpzuri . Daca va intereseaza il postez ( daca am voie aici ) . Voi ati avut probleme cu robinetul de la rezervor ? eu am avut probleme ! posteaza site-ul ca nu-i problema! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Mai 15, 2010 Share Postat Mai 15, 2010 Cablul ala e de siguranta, ca sa inchida fortat clapeta de acceleratie daca iti intra nisip/jeg/pietricele/orice/ la cablul care deschide clapeta, sa nu te trezesti ca ramane turat motorul. In mod normal revenirea o asigura arcul de la clapeta. Cind rotesti de mason ca sa accelerezi tragi de un cablu, cind rotesti in celalalt, tragi de cablul ala "de siguranta", care inchide clapeta in caz ca arcul nu face fatza daca ai ceva blocaje. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rapboyhed Postat Mai 15, 2010 Share Postat Mai 15, 2010 (editat) Firma este din Cluj RomiMoto . Nu stiu ce sa zic de preturi ca nu prea ma pricep , eu am gasit ce am cautat . Sunt piese pentru multe motociclete . Sper sa ti fie de folos. Ps: Luni au zis ca mi trimit un colet , sper sa se tina de cuvant ca mi sta gpzu`n garaj. Later: Aveam probleme la carburatoarele ( cui pontou , plutitoare , garnituri ) . Imi curgea benzina prin ele ... se ineca motorul si imi ajungea benzina in baia de ulei . Am rezolvat cu carburatoarele si acuma am gasit probleme la garnitura de la robinet ( era cam praf ) . Astept sa mi ajunga si sa o schimb . Eu`s pe dinafara cu mecanica si am observat ca iar imi ajunge benzina in baia de ulei . Aveti ceva idei pt remediere ? Sfaturi ? Editat Mai 15, 2010 de rapboyhed Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Mai 15, 2010 Share Postat Mai 15, 2010 (editat) Firma este din Cluj RomiMoto . Nu stiu ce sa zic de preturi ca nu prea ma pricep , eu am gasit ce am cautat . Sunt piese pentru multe motociclete . Sper sa ti fie de folos. Ps: Luni au zis ca mi trimit un colet , sper sa se tina de cuvant ca mi sta gpzu`n garaj. Later: Aveam probleme la carburatoarele ( cui pontou , plutitoare , garnituri ) . Imi curgea benzina prin ele ... se ineca motorul si imi ajungea benzina in baia de ulei . Am rezolvat cu carburatoarele si acuma am gasit probleme la garnitura de la robinet ( era cam praf ) . Astept sa mi ajunga si sa o schimb . Eu`s pe dinafara cu mecanica si am observat ca iar imi ajunge benzina in baia de ulei . Aveti ceva idei pt remediere ? Sfaturi ? ti-am spus ca si eu am avut probleme cu robinetul ala... in principiu cauti set nou de garnituri, membrana si le montezi! stiam de romimoto... Editat Mai 15, 2010 de "Fanes" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 S-a rezolvat cu cheia am demontat pana la urma unul din sistemele de prindere cu incuietoare de langa scaritele pasagerului ca sa fac copie dupa butuc . recomand cu incredere atelierul de chei din intersectia. vasile lascar-c.a.rosetti. acolo am aflat ca face copie dupa butuc ..chiar si daca ai cip pe cheie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.