"Fanes" Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 am demontat pana la urma unul din sistemele de prindere cu incuietoare de langa scaritele pasagerului ca sa fac copie dupa butuc .recomand cu incredere atelierul de chei din intersectia. vasile lascar-c.a.rosetti. acolo am aflat ca face copie dupa butuc ..chiar si daca ai cip pe cheie si cat te-a costat afacerea acolo? pe mine m-a costat 15 lei sa imi faca o copie dupa cheie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzestos Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 si cat te-a costat afacerea acolo? pe mine m-a costat 15 lei sa imi faca o copie dupa cheie. Mai Fane, pana la urma cum ramane cu adunarea gpz-istilor???.... sau macar sa dam o tura pe splai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 Mai Fane, pana la urma cum ramane cu adunarea gpz-istilor???.... sau macar sa dam o tura pe splai Eu as putea sa ies maine,joi sau vineri daca mai vrea cineva sunt dispus sa iesim cand vreti sa mai discutam despre fiare! daca vreti ne intalnim si in seara asta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzestos Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 Eu as putea sa ies maine,joi sau vineri daca mai vrea cineva sunt dispus sa iesim cand vreti sa mai discutam despre fiare! daca vreti ne intalnim si in seara asta! pai hai in seara asta...poate dam si o tura la AC DC... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 pai hai in seara asta...poate dam si o tura la AC DC... stai sa vedem daca se mai inscrie cineva de pe forum! asa noi doi ne-am mai intalnit...chiar daca intamplator! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hekate Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 Am si eu nevoie de un manual de service pentru gpz 400 din 95. Sau gpz 500, ca eu pe net n-am gasit decat manualul pana in 93 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzestos Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 stai sa vedem daca se mai inscrie cineva de pe forum! asa noi doi ne-am mai intalnit...chiar daca intamplator! oricum, eu tot ajung pe acolo...ma duc atarnache pe la porti poate poate...app, daca ajungi sa iti pui case daca ai, cica nu ai voie cu casti sa intri Mesaj completat Am si eu nevoie de un manual de service pentru gpz 400 din 95. Sau gpz 500, ca eu pe net n-am gasit decat manualul pana in 93 Ai gasit pana la urma cartea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 Salutare, Gpz-isti vitejisti.., mi-am luat si eu un strabunic al Gpz-ului de astazi.., anume Kawa Gpz 750 Turbo din 1983. Mai are cineva dintre voi una asemanatoare sau e unicata cum ar zice un manelist?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 si cat te-a costat afacerea acolo? pe mine m-a costat 15 lei sa imi faca o copie dupa cheie. dupa cheie costa 12 lei ...dar dupa butuc... 60 lei , i-am dat 100 cu tot cu spaga ca mi-a facut 3 chei ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei111 Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 stai sa vedem daca se mai inscrie cineva de pe forum! asa noi doi ne-am mai intalnit...chiar daca intamplator! Salutare, Daca va mai intalniti pe undeva scrieti si voi pe aici ca as veni si eu ....in limita timpului. Sunt curios sa mai aud baraiala de gpz sa vad daca suna la fel ca la mine , ca e cam dubios .Asfalt uscat tuturor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 (editat) Am si eu nevoie de un manual de service pentru gpz 400 din 95. Sau gpz 500, ca eu pe net n-am gasit decat manualul pana in 93 eu am de GPZ500 modelul pana in '93 , deci nu te pot ajuta . andrei daca vrei sa ne intalnim da si tu un nr de tel ! Mesaj completat un releu de incarcare de GPZ500 unde gasesc si eu? second hand binenteles si functional... Editat Mai 17, 2010 de "Fanes" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei111 Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 eu am de GPZ500 modelul pana in '93 , deci nu te pot ajuta . andrei daca vrei sa ne intalnim da si tu un nr de tel ! 0769044624-tel id- andrei.stan83 si vorbim.motorul meu este din '94. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rapboyhed Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 Credeam ca al meu ii cel mai batran dar m o salvat achizitia lui Jean ( `91 ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 Credeam ca al meu ii cel mai batran dar m o salvat achizitia lui Jean ( `91 ) al meu este din '90 si nu ma intereseaza ca este mai vechi! anul conteaza mult mai putin decat numarul de kilometri efectuati cu motorul si modul in care au fost parcursi kilometrii ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hekate Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 Ai gasit pana la urma cartea? N-am gasit decat pana in 93. Si chiar am nevoie de ea, ca am dezmembrat mobra si n-am nici cea mai vaga idee cum sa o pun la loc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 N-am gasit decat pana in 93. Si chiar am nevoie de ea, ca am dezmembrat mobra si n-am nici cea mai vaga idee cum sa o pun la loc Eu sunt de parere ca nu sunt foarte multe diferente intre motoarele din 93 si cele dupa 94 cand vine vorba de asamblat! in principiu sunt aceleasi operatiuni! cred ca te poti folosi foarte usor si de un manual mai vechi! Chiar asa ! cine stie ce diferente sunt intre motoarele pana in 93 si cele dupa 94! o sa incep eu cu ceea ce stiu(corectati-ma daca gresesc!): - jentile sunt pe 17 pentru modelele mai noi ; - motorul este acelasi in principiu, cu exceptia alternatorului(care a fost imbunatatit); - carenele sunt diferite; - au frana pe disc si pe spate . Cam atat mi-am amintit .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trollache Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 (editat) N-am gasit decat pana in 93. Si chiar am nevoie de ea, ca am dezmembrat mobra si n-am nici cea mai vaga idee cum sa o pun la loc Ai incercat sa o cauti si sub denumirea de Ninja 500? Pe unele piete s-a numite EX 500 pana in 94, iar din 94 i-au schimbat numele in Ninja 500. Poate ai mai mult succes asa. Am gasit si un link pe Wiki...mi se pare destul de relevant http://en.wikipedia.org/wiki/Kawasaki_Ninja_500R Editat Mai 17, 2010 de Trollache Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 Oricat de mult as aprecia GPZ-ul nu cred ca isi merita numele de Ninja... Asta este parerea mea si sper sa nu deranjez pe nimeni! Acum ca tot am vorbit foarte mult despre o intalnire de GPZ-isti...vrea cineva sa ne intalnim maine undeva prin zona Regie? Ma gandeam sa ne cunoastem la o bere fara alcool la Bordo(un local frumos de pe Spaiul Independentei, exact la intrarea in politehnica) dupa care sa ne plimbam o tura prin centru! asta pe la ora 20:00 Sa vedem cine se inscrie... Astept pana la ora 21:00 dupa care eu ii sun pe Testos si pe Andrei111 sa ii anunt personal ! Mesaj completat Sper sa mai vina cineva maine la ora 20:00 la Bordo! Pana acum am vorbit cu Testos si Andrei, de la amandoi am primit raspuns afirmativ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 Oricat de mult as aprecia GPZ-ul nu cred ca isi merita numele de Ninja... Asta este parerea mea si sper sa nu deranjez pe nimeni! Daca vorbesti de gpz 400 / 500 nu ma supar, dar gpz900r a fost prima ninja Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 Daca vorbesti de gpz 400 / 500 nu ma supar, dar gpz900r a fost prima ninja ma refeream la modelul GPZ 500... Mesaj completat uite si modificarile care au fost aduse la GPZ 500 din anul '94...ca tot cautase el pe wikipedia. Am omis decat suspensia! A partial redesign of the 500 was done in 1994. The changes made include the following: * bigger 17 inch wheels with wider tires replaced the original 16 inch wheels * redesigned front and rear fairing * new rear disk brake replaced rear drum brake * firmer suspension tuning * minor changes to the engine to improve reliability such as changes to the alternator and cam chain tensioning system Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rapboyhed Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 Am schimbat astazi supapa aia pt vacuum si 2 garnituri pe acolo dar parca tot nu inchide perfect . Am sa vad zilele astea cum se comporta . O intrebare: dc gazele de evacuare sunt fierbinti pe o teava si caldute doar pe cealalta ? Cum pot sa mi dau seama daca sunt desincronizate carburatoarele si ati incercat o curatare a rezervorului prin electroliza ? ps: mai multe intrebari ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 Am schimbat astazi supapa aia pt vacuum si 2 garnituri pe acolo dar parca tot nu inchide perfect . Am sa vad zilele astea cum se comporta . O intrebare: dc gazele de evacuare sunt fierbinti pe o teava si caldute doar pe cealalta ? Cum pot sa mi dau seama daca sunt desincronizate carburatoarele si ati incercat o curatare a rezervorului prin electroliza ? ps: mai multe intrebari ... Daca ai schimbat supapa pt vacuum(eu ii spun membrana) nu astepta sa vezi cum se comporta! ca s-ar putea sa iti bage benzina in ulei cum am patit eu. Nu stiu exact de ce gazele de pe evacuari au temperaturi diferite, dar o cauza ar putea fi carburatoarele nesincronizate. Asa se manifesta si la mine. Daca sunt nesincronizate carburatoarele ai probleme la relanti! Eu personal am curatat rezervorul doar cu apa si detergent... dar degeaba! Prefer sa nu ma mai folosesc de benzina din rezerva! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rapboyhed Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 Am citit ieri parca pe forum o metoda cu ajutorul electrolizei scrisa in engleza ... am s-o caut si s-o traduc apoi vad daca ma descurc cu ajutorul unui mecanic din zona . O sa vad daca stie sa le sincronizeze daca nu mai astept pana in toamna ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mosu_gpz Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 salutare GPZ-isti! scuze ma bag aici dar vreau sa -mi vand gpz din motive financiare si m-am gandit ca aici s-ar putea sa existe cumparator! e din '95, are 29000 in bord si nu stiu cat sunt de adevarati, dar merge ca nou!are lant distributie nou,kit lant,kit reparatie carb.,xenon,gume bune,consumabile de 1000 km si era pregatita pt mine.nevoia ma face sa pun acest anunt.doar 1300 e cu supotri si genti laterale givi de 45l! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RADAR Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 Salut, am o problema la gpz-ul meu. I-am schimbat motorul, l-am pornit, dar nu vrea sa intre in viteza. M-ati putea ajuta cu o idee, doua ce as putea sa fac sa intre in viteza si sa continue. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.