comarian Postat Septembrie 7, 2014 Share Postat Septembrie 7, 2014 maine seara vad daca porneste acum sunt in cluj, era pe gheara ca am ajuns seara tarziu si nu am parcato ca de obicei, benzina mai am indicatorul e la jumatate » Post actualizat in 08 Sep 2014 16:04a pornit doar cu acceleratia trasa si socul tras la maxim, mi-a dat niste rateuri si a scos de 2 ori flacari pe toba apoi a mers relativ ok doar ca merge subturat si dupa ce s-a incalzit acul a stat sub 1k turatii nu pe 1k ca inainte oare de ce face asa » Post actualizat in 08 Sep 2014 17:01mi-a venit in minte un posibil raspuns am pus juma de litru de benzina( primiti de la un prieten pe care l-am ajutat eu cu 1l cand avea nevoie litru pe care mi l-a inapoiat mai tarziu, el lucreaza la o firma de constructii si o avea de la un generator) ar mai fi un copil mic 7-8 ani care a venit in vizita pe la ai mei cu parintii si ma astept sa-mi fi umblat si ala pe acolo si poate mi-a deramjat el ceva pe acolo si nu as vrea sa gust benzina inainte sa fiu sigur ca e de la benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzestos Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 Scoate-i nene bujiile si curata-le. Vezi apoi cum se comporta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 Se incalzesc toate 4 evacuari? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comarian Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 azi am dat jos rezervorul si am scos benzina (asa am descoperit ca mi s-a taiat furtunul principal) pe care trebuie sa-l inlocuiesc dar deocamdata nu stiu cum sa-l scot si mai apoi sa-l pun inapoi( asta e partea cea mai grea fiindca un capat e intre carburatoare)am descoperit ca am 8-9 litri de benzina pentru aprins focul ca e ruginie acuma si ramane sa descopar cum inlocuiesc furtunul vietii, poate diseara daca are timp trece un mecanic si pe la mine si ma mai lumineaza, la bujii nu am umblat ca nu stiu cum se scoate cauciucul ala( si nici cum s-ar pune inapoi asa ca mai bine astept sa vina mecanicul) acum nu stiu cum sa scot putina benzina care a mai ramas care e muult mai murdara decat cealalta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 (editat) E greu de inlocuit furtunul, cele 2 carburatoare de mijloc au un T de legatura pe care se prinde si furtunul. Daca ai inca furtunul original transparent are si o clema acolo, dar asta nu te incomodeaza. Tragi de furtun cu sperante sa-si da drumul de acolo. Eu am reusit sa pun furtunul nou (8mm) tinand cu o mana T din partea de sub carburatoare, si cu celalta mana impingeam furtun din sus in jos pe T. Nu e usor. Cred ca la un moment at dam introdus si o surubelnita in furtunul cel nou, ca sa nu se flexeaza cand impingeam. Daca gasesti o metoda mai usoara, te rog sa-mi spui Rezervorul treubie clatit bine.. si vazut daca nu are inca apa in el, vazut unde a intrat apa. Sunt 2 variante, sau scurgerea de apa de sub buson s-a infundat, sau apa intre prin buson (eu asta am patit). Ideal ar fi sa curat si filtru de benzina de pe robinet, dar s-ar putea sa iese doar fortat din rezervor. Daca benzina murdara / apa a intrat in carburatoarele, s-ar putea sa ai probleme acolo. In prima instanta, desfaci suruburi de golire de la pahare (os sa curge benzina din ele), si cand ai montat rezervorul la loc, pune robinet pe Pri si mai lasa sa curge un pic, sa se clatesc paharele, cuiuri pontou. Apoi inchizi suruburi de golire (nu trebuie stranse are!), setezi robinet iar pe Pri, pornesti mobra, apoi muti robinet pe On. Vezi cum merge.. Cauciuc de la bujiile tragi, iese ca un dop din chiulasa. Iese cu pipa cu tot. Incearca sa le tragi chiar unde intre in chiulasa, unde este mai lat, am rupt odata o bucata cand am tras mai de sus. Daca nu se rezolva, mai repete partea cu golire de pahare pana te ai saturat si apoi duci motorul la un service pentru carburatie.. Editat Septembrie 9, 2014 de Falkenberg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comarian Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 (editat) furtune transparente nu am decat intre carburatoarele 1si 2 respectiv 3 si 4, furtunul care s-a taiat e negru, rezervorul l-am curatat( sper ca bine si acum sta la soare), apa nu cred sa aiba chiar daca busonul ala nu se inchide chiar etans ca nu m-a prins ploaia decat o data( la maxim 5 minute de casa si aveam un tankbag magnetic pus pe buson care in partea de deasupra are o folie transparenta deci nu avea cum sa intre apa acolo) cat despre curatarea carburatoarelor daca trebuie date jos nu prea indraznesc sa fac asta singur de prima data ca mi-e ca nu le pot pune inapoi cum trebuie si stric mai mult. Daca reusesc sa o fac sa mearga o duc pe roti la un mecanic care e foarte bun ( dar nu prea are timp) chiar daca acuma eu aveam alte planuri inainte de octombrie cand ma intorc la Cluj dar oricum nu ma plimb cu ea asa ( doar pentru plimbare o folosesc). poti sa imi spui care sunt suruburile de golire?(ulterior am citit si de benzina murdara) Editat Septembrie 9, 2014 de comarian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 (editat) Daca a avut rugina, a avut apa. Le am incercuit profi cu rosu. Ai nevoie de o surubelnita un pic mai lunga cruciforma ca sa le desfaci pe toate. Ajunge sa le desurubezi ceva ture, nu trebuie scoase de tot, benzina va curge prin orificiile de sub carburator daca e bine. In poza, carburatoarele sunt pe dos. Pe motor suruburiile sunt sub ele. Furtunesele de intre 1 si 2, si 3 si 4 sunt de aerisire. Cand le golesti, poate reusesti sa studiezi un pic ce iese din ele. Daca e benzina curata, ai avut noroc. Vezi si sfatul lui Tzestos, nu strica sa verifici si bujiile daca ai cheia de bujie. Editat Septembrie 9, 2014 de Falkenberg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comarian Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 multumesc, din pacate nu am cum sa ajug la suruburile alea fara sa dau carburatoarele jos( si desi am tot felul de chei si de surubelnite si nu am cunostinte de mecanica si nici rabdare ) asa ca mai bine nu ma bag pana nu vad cum se face ca altfel risc sa le duc la mecanic in sacosa si m-as simti si mai prost decat sunt, sper sa rezolv cu furtunul ala si sa o pot duce pe roti la mecanic ca altfel nu stiu cum as putea sa o transport ca e grea ca un bivol cred ca nici daca as cunoaste pe cineva care sa mi-o transporte pe platforma nu as reusi sa o urc pe platforma daca nu merge motorul, ma bucur macar ca sambata nu am facut plinul cum aveam de gand ( era o coada impresionanta la benzinarie cand am plecat si cand m-am intors nu am mai avut eu chef) ca altfel azi as fi turbat complet, mai vad eu maine ce fac cu bujiile alea ca azi desi am tras de capacele alea ( mai usor) nu au iesit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 Am inteles, la mine la motoreta sunt accesibile. Inseamna ca si la furtun ai acces mai greu. Nu merge sa-l tai unde e rupt si apoi sa prelungesti cat trebuie? Daca nu ai un filtru pe furtun de benzina ai putea sa folosesti un filtru ca legatura intre cele 2 bucati. Daca ai loc.. la mine abia incape un filtru mic. Filtru trebuie sa fie un pic mai permisiv ca sa permite sa trece benzina, eu dupa mai multe experimente am gasit ca cele de la petrom langa mine (Bucuresti) merg ok. La altele am avut ceva probleme cu debitul de benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comarian Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 si eu m-am gandit la asta, nu nu am filtru pe furtun, maine vad eu cum o asamblez inapoi si apoi sper sa merga ca s-o pot duce la mecanic, si apoi cand are timp sa se ocupe de ea se va ocupa poate merg si eu sa vad exact ce face si sa-mi iau notite, in carte sunt detaliate unele chestii pe care nu le prea desfaci si alea pe care poate le-ai desface mai des sunt doar cateva randuri fara poze » Post actualizat in 12 Sep 2014 07:27acum dupa ce am pus tot inapoi si am cumparat benzina noua tot nu merge, la inceput a scos fum pe tobe apoi n-a mai vrut, acum dupa ce apas pe start incearca cam 2 secunde apoi se opreste si se sting luminile din bord (uleiul si neutrul) care ar putea fi cauza, daca am timp diseara dau iar rezervorul jos si vad eu ce fac si cu bujiile alea trag eu mai tare de cauciucul ala poate reusesc sa il scot. dar totusi ma intreb de ce se opreste benzina i-am pus( aproape 5l) si acum daca trag socul se sopreste dupa 2 secunde » Post actualizat in 12 Sep 2014 08:56acum din pacate am uitat robinetul pe pri si a curs putina benzina jos are ceva daca dupa ce se usuca incerc sa o pornesc din nou? sau trebuie sa desfac ceva. acum oricum nu am timp dar ma gandesc sa ma apuc de ea diseara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzestos Postat Septembrie 17, 2014 Share Postat Septembrie 17, 2014 Eu iti recomand sa cauti un mecanic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 17, 2014 Share Postat Septembrie 17, 2014 Nu er normal sa curge benzina pe jos nici cu robinet pe pri. Posibil sa ai unul sau mai multe cui pontou blocati, nu o mai porni, daca ai un cilindru plina de benzina poti sa faci un hydrolock si ai sanse sa ramai cu o biela indoita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comarian Postat Septembrie 17, 2014 Share Postat Septembrie 17, 2014 doar atunci am incercat sa o pornesc dupa ce am pus rezervorul inapoi, acum saptamana asta am fost ocupat si n-am stat pe acasa, am luat legatura cu un mecanic sa vina s-o vada, iar mai ales daca e greu de reparat trebuie sa gasesc o metoda ca sa o transport de la mine la mecanic ca sa se ocupe de ea cand are el timp, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimas Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 salutare ... are cineva un motor de gpz 500 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Septembrie 24, 2014 Share Postat Septembrie 24, 2014 Specifică si ce an de fabricație, pentru că diferă aprinderea. Se poate adapta de la '94 la '93, dar invers merge doar prin inlocuire volanta, capac magnetou, cititor si stator magnetou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimas Postat Septembrie 25, 2014 Share Postat Septembrie 25, 2014 Specifică si ce an de fabricație, pentru că diferă aprinderea. Se poate adapta de la '94 la '93, dar invers merge doar prin inlocuire volanta, capac magnetou, cititor si stator magnetou. 2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Septembrie 25, 2014 Share Postat Septembrie 25, 2014 Deci trebuie sa cauti un motor fabricat dupa 1994. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maricughe Postat Septembrie 28, 2014 Share Postat Septembrie 28, 2014 salutare, am schimbat rotile la locomotiva, ajung cu picioarele la sol mult mai bine,imi pare ca arata mult mai bine cu rotile de honda (voi pune si citeva poze alta data)pina aici toate bune si frumoase,caut tablita aceea ce pune in miscare melcul de la Kilometraj si distantierul de pe ax fata de la gpz-ica 1000rx sau care se mai potrivesc,bine inteles nu moca.multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comarian Postat Octombrie 5, 2014 Share Postat Octombrie 5, 2014 bestia e bine acum, am adus-o acasa de la mecanic dupa curatarea carburatoarelor, bujiile sunt pe moarte dar a comandat altele care vin maine mai trebuie sa-i schimb uleiul si filtrul, acum in sfarsit plec la cluj fericit ca e bine si merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Octombrie 6, 2014 Share Postat Octombrie 6, 2014 Bravo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzestos Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 Se vinde http://bikeshop.ro/handler.php?src=db&act=view&tip=am&ID=589199 sau posibil sa se dezmembreze..va tin la curent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Noiembrie 8, 2014 Share Postat Noiembrie 8, 2014 salutare ... are cineva un motor de gpz 500 ? Am eu lipsa rotor alternator in rest mergea bine. Numai bine » Post actualizat in 08 Nov 2014 18:05 Cumpar aparatoare roata fata pentru GPZ 500 din 94. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comarian Postat Noiembrie 12, 2014 Share Postat Noiembrie 12, 2014 dat fiindca se apropie iarna ma gandesc sa pregatesc bestia pentru iernat( noroc de psd ca ne-a dat cateva zile libere- pt studenti) adresez o intrebare celor cu experienta referitoare la pregatirea pentru iarna. Ce ar trebui sa fac ca sa stea bine- fara probleme- din pacate nu am cum s-o tin in garaj si trebuie sa o tin pe terasa (nu o ninge dar temperatura v-a scadea cu siguranta) inca nu stiu ce lichid am in radiator asa ca intreb asa preventiv ce ar trebui sa fac. ( probabil vineri ii schimb uleiul si filtrul ) de ce alte operatiuni mai are nevoie pentru o iernare sanatoasa. Stiu ca e un pic cam devreme dar nu stiu daca voi mai avea timp sa merg acasa pana vine iarna serios si nu vreau sa ma surprinda nepregatit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Noiembrie 12, 2014 Share Postat Noiembrie 12, 2014 Exista un topic dedicat pe forum cu multe pareri si sfaturi. In orcice caz, schimbe antigel daca nu stii ce e acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Noiembrie 12, 2014 Share Postat Noiembrie 12, 2014 Comarian,chiar daca nu schimbi antigelul,macar scoate ce ai in motor pe la surubul de sub pompa de apa sau cel mai de jos furtun de antigel. In cazul in care ai doar apa in instalatie,risti sa inghete peste iarna si sa crape blocul motor sau chiulasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.