MTM Moto Postat August 21, 2014 Share Postat August 21, 2014 Salutare! Am o problema cu gpz ica in sensul ca nu trece de 6000 de ture....mai precis daca o accelerez brusc da sa se inece. De la ce poate fi? Multumesc cdi,bobina,bujii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzestos Postat August 22, 2014 Share Postat August 22, 2014 Mai multe detalii. Cand s-a intamplat, scoate un sunet diferit?? Salutare! Am o problema cu gpz ica in sensul ca nu trece de 6000 de ture....mai precis daca o accelerez brusc da sa se inece. De la ce poate fi? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzaviola46 Postat August 22, 2014 Share Postat August 22, 2014 Am observat aseara dupa ce am dat o tura prin oras....am vrut sa i dau mai tare si a inceput sa mi dea in nas....parca se ineca (dadea sa moara) ( » Post actualizat in 27 Aug 2014 12:51Salutare! E ok uleiul asta pt gpz 500s...BEL-RAY 2T mineral si bujiile NGK DR8ES? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzestos Postat August 27, 2014 Share Postat August 27, 2014 (editat) Am observat aseara dupa ce am dat o tura prin oras....am vrut sa i dau mai tare si a inceput sa mi dea in nas....parca se ineca (dadea sa moara) ( » Post actualizat in 27 Aug 2014 12:51 Salutare! E ok uleiul asta pt gpz 500s...BEL-RAY 2T mineral si bujiile NGK DR8ES? Multumesc Uleiul nu-i cumva pentru motoare in 2 timpi?? foloseste motul sau motorex cu cu indice 15w50, semi sau fullsintetic. bujiile sunt pentru motoare pana-n 94 Editat August 27, 2014 de Tzestos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comarian Postat Septembrie 7, 2014 Share Postat Septembrie 7, 2014 stie cineva din ce cauza ultima oara cand am pornit gpz-ul mergea subturat ( asa la sub 1000 rpm) mergea cumva innecat si dupa ce l-am oprit (maxim 1 minut) nu a mai vrut sa porneasca? si cum fac sa il pornesc( am auzit o gramada de variante dar nu stiu care ar fi utila) in mod suspect cu o zi inainte a mers perfect la o plimbare de 30 km si a doua zi ... Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Septembrie 7, 2014 Share Postat Septembrie 7, 2014 Daca e innecata, e musai sa dai bujiile jos. Ca si metoda de urgenta pentru pornire, iei un spray deodorant simplu fara adaosuri gen substanta antiperspiranta..si pulverizezi la intrarea in filtrul de aer in timp ce dai la automat. Ar trebui sa dea ceva rateuri usoare si sa incerce sa porneasca. Obisnuieste-te sa inchizi robinetul la rezervor cand nu mergi mai multe zile cu ea, chiar daca e pe vacuum. In acelasi timp, verifica si daca nu are vreun dop de la carburatoare sarit. Ma refer la cele de cauciuc, unde se conecteaza furtunele de vacuum la reglare / sincronizare.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comarian Postat Septembrie 7, 2014 Share Postat Septembrie 7, 2014 n-am cum sa inchid robinetul de benzina are doar on/pri/res. si am iesit cu o zi inainte si a mers perfect ( am iesit seara) si dimineata nu a mai mers ok, cand am porit-o mergea innecat cu socul tras am oprit-o si am incercat s-o pornesc din nou dar nu a mai vrut, daca dupa ce ajung acasa nu porneste nici dupa ce dau rezervorul jos chem un doctor pentru ea, oricum aveam de gand sa fac asta doar ca era programat mai spre sfarsitul lui octombrie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 7, 2014 Share Postat Septembrie 7, 2014 Poate ai exagerat cu socul. Nu trebuia sa opresti motorul cnd merge inecat, trebuia sa opresti socul si sa mergi un pic cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comarian Postat Septembrie 7, 2014 Share Postat Septembrie 7, 2014 socul l-am tras ca de obicei un pic peste jumatate, de obicei il inchid cand vad ca se tureaza si trece de 2-3k de obicei o las sa se incalzeasca cam 2 minute pana merg si deschid poarta apoi ma echipez o scot in strada si inchid poarta. daca inchid socul dupa ce am pornit-o moare motorul, am patit-o la inceput cand l-am inchis ca sa nu fac galagie ca am iest la 5 dimineata si nu voiam sa trezesc pe toata lumea. doar ca pana acum nu a mai facut niciodata asa, si initial am crezut ca face asa din cauza pozitiei in care sta (era pusa pe gheara nu pe central)putin inclinata dar mai apoi nu a mai pornit de loc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Septembrie 7, 2014 Share Postat Septembrie 7, 2014 E innecata. Are bujiile ude. Da-le jos si usuca-le, eventual da-i cu spray de curatare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comarian Postat Septembrie 7, 2014 Share Postat Septembrie 7, 2014 (editat) ce fel de spray de curatare, acum sunt in cluj si gasesc mai usor dar maine plec inapoi acasa si in cimpulung nu mai am o gama asa larga de spray-uri din care sa aleg, chiar ma intrebam daca spraiul pentru curatat lanturi Nigrin e bun de ceva pentru uns ma gandeam sa-i cumpar altceva mai renumit dar pentru curatat banuiesc ca e bun si ala pentru curatat lantul Editat Septembrie 7, 2014 de comarian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Septembrie 7, 2014 Share Postat Septembrie 7, 2014 Merge si cu pray de curatat lantul. Pentru piese/produse de intretinere, apeleaza la romimoto-piese.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 7, 2014 Share Postat Septembrie 7, 2014 Mai bine o pornesti pe cric central, ungere la motor se face mai greu cand e pe cric lateral, spune lumea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzestos Postat Septembrie 7, 2014 Share Postat Septembrie 7, 2014 Pana la urma s-a rezolvat?? ai verificat bujiile? curatat?? era doar innecata?? Benzina ai?? Curata bujiile cu o perie de sarma...sau incearca sa le schimbi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comarian Postat Septembrie 7, 2014 Share Postat Septembrie 7, 2014 maine seara vad daca porneste acum sunt in cluj, era pe gheara ca am ajuns seara tarziu si nu am parcato ca de obicei, benzina mai am indicatorul e la jumatate » Post actualizat in 08 Sep 2014 16:04a pornit doar cu acceleratia trasa si socul tras la maxim, mi-a dat niste rateuri si a scos de 2 ori flacari pe toba apoi a mers relativ ok doar ca merge subturat si dupa ce s-a incalzit acul a stat sub 1k turatii nu pe 1k ca inainte oare de ce face asa » Post actualizat in 08 Sep 2014 17:01mi-a venit in minte un posibil raspuns am pus juma de litru de benzina( primiti de la un prieten pe care l-am ajutat eu cu 1l cand avea nevoie litru pe care mi l-a inapoiat mai tarziu, el lucreaza la o firma de constructii si o avea de la un generator) ar mai fi un copil mic 7-8 ani care a venit in vizita pe la ai mei cu parintii si ma astept sa-mi fi umblat si ala pe acolo si poate mi-a deramjat el ceva pe acolo si nu as vrea sa gust benzina inainte sa fiu sigur ca e de la benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzestos Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 Scoate-i nene bujiile si curata-le. Vezi apoi cum se comporta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 Se incalzesc toate 4 evacuari? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comarian Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 azi am dat jos rezervorul si am scos benzina (asa am descoperit ca mi s-a taiat furtunul principal) pe care trebuie sa-l inlocuiesc dar deocamdata nu stiu cum sa-l scot si mai apoi sa-l pun inapoi( asta e partea cea mai grea fiindca un capat e intre carburatoare)am descoperit ca am 8-9 litri de benzina pentru aprins focul ca e ruginie acuma si ramane sa descopar cum inlocuiesc furtunul vietii, poate diseara daca are timp trece un mecanic si pe la mine si ma mai lumineaza, la bujii nu am umblat ca nu stiu cum se scoate cauciucul ala( si nici cum s-ar pune inapoi asa ca mai bine astept sa vina mecanicul) acum nu stiu cum sa scot putina benzina care a mai ramas care e muult mai murdara decat cealalta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 (editat) E greu de inlocuit furtunul, cele 2 carburatoare de mijloc au un T de legatura pe care se prinde si furtunul. Daca ai inca furtunul original transparent are si o clema acolo, dar asta nu te incomodeaza. Tragi de furtun cu sperante sa-si da drumul de acolo. Eu am reusit sa pun furtunul nou (8mm) tinand cu o mana T din partea de sub carburatoare, si cu celalta mana impingeam furtun din sus in jos pe T. Nu e usor. Cred ca la un moment at dam introdus si o surubelnita in furtunul cel nou, ca sa nu se flexeaza cand impingeam. Daca gasesti o metoda mai usoara, te rog sa-mi spui Rezervorul treubie clatit bine.. si vazut daca nu are inca apa in el, vazut unde a intrat apa. Sunt 2 variante, sau scurgerea de apa de sub buson s-a infundat, sau apa intre prin buson (eu asta am patit). Ideal ar fi sa curat si filtru de benzina de pe robinet, dar s-ar putea sa iese doar fortat din rezervor. Daca benzina murdara / apa a intrat in carburatoarele, s-ar putea sa ai probleme acolo. In prima instanta, desfaci suruburi de golire de la pahare (os sa curge benzina din ele), si cand ai montat rezervorul la loc, pune robinet pe Pri si mai lasa sa curge un pic, sa se clatesc paharele, cuiuri pontou. Apoi inchizi suruburi de golire (nu trebuie stranse are!), setezi robinet iar pe Pri, pornesti mobra, apoi muti robinet pe On. Vezi cum merge.. Cauciuc de la bujiile tragi, iese ca un dop din chiulasa. Iese cu pipa cu tot. Incearca sa le tragi chiar unde intre in chiulasa, unde este mai lat, am rupt odata o bucata cand am tras mai de sus. Daca nu se rezolva, mai repete partea cu golire de pahare pana te ai saturat si apoi duci motorul la un service pentru carburatie.. Editat Septembrie 9, 2014 de Falkenberg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 unde gasesc si eu niste mebrane de carburatoare pt gpz? ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comarian Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 (editat) furtune transparente nu am decat intre carburatoarele 1si 2 respectiv 3 si 4, furtunul care s-a taiat e negru, rezervorul l-am curatat( sper ca bine si acum sta la soare), apa nu cred sa aiba chiar daca busonul ala nu se inchide chiar etans ca nu m-a prins ploaia decat o data( la maxim 5 minute de casa si aveam un tankbag magnetic pus pe buson care in partea de deasupra are o folie transparenta deci nu avea cum sa intre apa acolo) cat despre curatarea carburatoarelor daca trebuie date jos nu prea indraznesc sa fac asta singur de prima data ca mi-e ca nu le pot pune inapoi cum trebuie si stric mai mult. Daca reusesc sa o fac sa mearga o duc pe roti la un mecanic care e foarte bun ( dar nu prea are timp) chiar daca acuma eu aveam alte planuri inainte de octombrie cand ma intorc la Cluj dar oricum nu ma plimb cu ea asa ( doar pentru plimbare o folosesc). poti sa imi spui care sunt suruburile de golire?(ulterior am citit si de benzina murdara) Editat Septembrie 9, 2014 de comarian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 (editat) Daca a avut rugina, a avut apa. Le am incercuit profi cu rosu. Ai nevoie de o surubelnita un pic mai lunga cruciforma ca sa le desfaci pe toate. Ajunge sa le desurubezi ceva ture, nu trebuie scoase de tot, benzina va curge prin orificiile de sub carburator daca e bine. In poza, carburatoarele sunt pe dos. Pe motor suruburiile sunt sub ele. Furtunesele de intre 1 si 2, si 3 si 4 sunt de aerisire. Cand le golesti, poate reusesti sa studiezi un pic ce iese din ele. Daca e benzina curata, ai avut noroc. Vezi si sfatul lui Tzestos, nu strica sa verifici si bujiile daca ai cheia de bujie. Editat Septembrie 9, 2014 de Falkenberg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comarian Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 multumesc, din pacate nu am cum sa ajug la suruburile alea fara sa dau carburatoarele jos( si desi am tot felul de chei si de surubelnite si nu am cunostinte de mecanica si nici rabdare ) asa ca mai bine nu ma bag pana nu vad cum se face ca altfel risc sa le duc la mecanic in sacosa si m-as simti si mai prost decat sunt, sper sa rezolv cu furtunul ala si sa o pot duce pe roti la mecanic ca altfel nu stiu cum as putea sa o transport ca e grea ca un bivol cred ca nici daca as cunoaste pe cineva care sa mi-o transporte pe platforma nu as reusi sa o urc pe platforma daca nu merge motorul, ma bucur macar ca sambata nu am facut plinul cum aveam de gand ( era o coada impresionanta la benzinarie cand am plecat si cand m-am intors nu am mai avut eu chef) ca altfel azi as fi turbat complet, mai vad eu maine ce fac cu bujiile alea ca azi desi am tras de capacele alea ( mai usor) nu au iesit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 Am inteles, la mine la motoreta sunt accesibile. Inseamna ca si la furtun ai acces mai greu. Nu merge sa-l tai unde e rupt si apoi sa prelungesti cat trebuie? Daca nu ai un filtru pe furtun de benzina ai putea sa folosesti un filtru ca legatura intre cele 2 bucati. Daca ai loc.. la mine abia incape un filtru mic. Filtru trebuie sa fie un pic mai permisiv ca sa permite sa trece benzina, eu dupa mai multe experimente am gasit ca cele de la petrom langa mine (Bucuresti) merg ok. La altele am avut ceva probleme cu debitul de benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comarian Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 si eu m-am gandit la asta, nu nu am filtru pe furtun, maine vad eu cum o asamblez inapoi si apoi sper sa merga ca s-o pot duce la mecanic, si apoi cand are timp sa se ocupe de ea se va ocupa poate merg si eu sa vad exact ce face si sa-mi iau notite, in carte sunt detaliate unele chestii pe care nu le prea desfaci si alea pe care poate le-ai desface mai des sunt doar cateva randuri fara poze » Post actualizat in 12 Sep 2014 07:27acum dupa ce am pus tot inapoi si am cumparat benzina noua tot nu merge, la inceput a scos fum pe tobe apoi n-a mai vrut, acum dupa ce apas pe start incearca cam 2 secunde apoi se opreste si se sting luminile din bord (uleiul si neutrul) care ar putea fi cauza, daca am timp diseara dau iar rezervorul jos si vad eu ce fac si cu bujiile alea trag eu mai tare de cauciucul ala poate reusesc sa il scot. dar totusi ma intreb de ce se opreste benzina i-am pus( aproape 5l) si acum daca trag socul se sopreste dupa 2 secunde » Post actualizat in 12 Sep 2014 08:56acum din pacate am uitat robinetul pe pri si a curs putina benzina jos are ceva daca dupa ce se usuca incerc sa o pornesc din nou? sau trebuie sa desfac ceva. acum oricum nu am timp dar ma gandesc sa ma apuc de ea diseara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.