adorlith Postat Mai 31, 2005 Share Postat Mai 31, 2005 (editat) Salut, asta e primul meu post aici. Am mai vazut cateva topicuri aici despre cumpararea unui enduro, dar nu-i exact ce vreau eu. Deci vreau sa-mi iau un al doilea motor sa mergi prin gropile bucurestiului si ocazional, o data la 1-2 luni ceva drumuri de 1-2 zile pe macadam. Deci nu am nevoie sa fie prea capabil de off road, dupa aia incepe sa-mi placa. Al doilea criteriu e sa fie racit cu lichid, la aglomeratia si temperaturile din Bucuresti, sigur e nevoie. Apoi sa fie macar de 400, pana in 600, 650 ccm, vreau sa traga cat de cat, m-am obisnuit prea mult cu motor de 1400 . Si sa fie cat mai inalt, sa nu stau cu genunchii in gura. Pretul pana in 2500 euro. Ce model imi recomandati la pretul asta ? (Fara Yamaha) PM. sa fie cat mai subtire, sa fac lane splitting cand merg dimineata la munca Editat Mai 31, 2005 de adorlith Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pit Postat Iunie 1, 2005 Share Postat Iunie 1, 2005 Kawasaki KLR 650 ( mai de strada ) Kawa KLX 650 ( mai de offroad ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adorlith Postat Iunie 1, 2005 Autor Share Postat Iunie 1, 2005 In sfarsit, credeam ca nu exista solutie pentru problema mea . Am citit cateva review-uri despre KLR pe net si pare un motor destul de solid. Cum e cagiva canyon 600, am gasit cateva oferte pe net, fiabilitate, pret. De asemenea, a vazut o gilera 600 pe net, acum am aflat si eu ca astia mai fac si altceva in afara de scutere. Cum e ca fiabilitate; piese presupun ca e destul de greu cata vreme nu se mai fabrica modelul asta. Cred ca pana la urma imi iau Dominator si-i dau o bere lui Axa sa-mi pileasca carburatorul, ca am vazut ca are experinta. Pit, cum e dr 650 prin oras, nu se incalzeste prea tare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djidji_duru Postat Iunie 1, 2005 Share Postat Iunie 1, 2005 ia de citeste de aici sfaturile lui Smokey Sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pit Postat Iunie 1, 2005 Share Postat Iunie 1, 2005 Canyon habar nu am cum e. Da am un prieten care are o gilera rc de prin 93-94 si a mers destul cu ea fara nici o problema. are racire pe apa si e pe curea . Nu prea am mers io prin oras cu dr`u .. da nu cred ca se incalzeste ca are racire pe ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Loris Postat Iunie 1, 2005 Share Postat Iunie 1, 2005 daca te intereseaza asa ceva /index.php?showtopic=16097 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adorlith Postat Iunie 2, 2005 Autor Share Postat Iunie 2, 2005 daca te intereseaza asa ceva /index.php?showtopic=16097 Merci, Loris, vreau sa-l folosesc mare parte in oras, e pacat de motor si de cei 60hp sa-i tin numai in oras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demostene Postat Iunie 2, 2005 Share Postat Iunie 2, 2005 Dupa indelungate cautari si intrebari am ajuns la concluzia ca tot Dominator iau. Vreau exact pt acelasi motiv ca si tine: oras si eventual cateva plimbari mai lungi cu pasager si bagaje cu iesiri si pe drumuri forestiere. In banii astia optiunile erau: Dominator , Transalp, DR, Pegaso, KLR, Cagiva Acum prin eliminare am facut urmatorul rationament... Cagiva = no f**** way! KLR = Kawasaki = problema la piese fiindca nu prea sunt multe la noi si se gasesc greu! Putere si tot ce vrei dar fiabilitate redusa in comparatie cu celelalte. DR = o alta optiune. Nu BIG pt ca e prea mare pt oras. Din pacate am gasit doar RS, adik fara demaror si ma si vedeam cocotat la stop sa dau repede pedala daca mi se opreste. Totusi merita si asa unul in stare buna. Parca mi s-a parut seaua mai ingusta totusi decat la dominator si a mai fost si rationamentul ca piese de honda se gasesc mai usor si mai ieftin. Mai ales ca Dominatorul a fost facut si in EU. Pegaso = model mai nou un pic fata de celelalte la care le poti lua 89-93 fiindca e europeana. Motorul Rotax nu e insa cel de la F 650 din pacate, care e prezent doar pe motoarele noi Era o optiune si un Pegaso... Transalp = motor in V = cuplu constant peste tot, uzuri mai mici, racire cu apa. Mai barca insa, potrivit mai pt touring decat pt oras. Mi-as fi luat daca as fi gasit insa in banii astia iarasi gasesti unul din 89-90 si nicidecum 92. Dominator = calea de mijloc. Mai mic decat transalpul, si ca kile dealtfel, se comporta bine in oras dar si la drumuri lungi. Mai usor de stapanit pe offroad. Nu e atat de comfortabil ca transalpul cand vine vorba de touring dar diferenta e minora. Racit cu aer, nu ma deranjeaza ca astea sunt facute sa se incinga ca dracu Monocilindru, adik mai putine de schimbat daca e cazul si mai ieftin... Si asta va fi optiunea mea. Daca era sa merg ca timp mai mult la drumuri lungi decat prin oras atunci optam pt un Transalp. Dar cum 99,99% din actiune se petrece aici am preferat ceva care sa ma avantajeze. Si pe drumurile forestiere iarasi, cand va fi de mers, are un avantaj fiind mai usoara si mai micutza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adorlith Postat Iunie 2, 2005 Autor Share Postat Iunie 2, 2005 Merci, pana la urma raman si eu la 2 optiuni, DR si Dominator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Iunie 2, 2005 Share Postat Iunie 2, 2005 Merci, pana la urma raman si eu la 2 optiuni, DR si Dominator. La 80% folosire in oras..iti recomand Dominatorul.E mai comod decat DR-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adorlith Postat Iunie 2, 2005 Autor Share Postat Iunie 2, 2005 La 80% folosire in oras..iti recomand Dominatorul.E mai comod decat DR-ul. Merci, pana la urma raman si eu la 1 optiuni, Dominator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Iunie 2, 2005 Share Postat Iunie 2, 2005 Merci, pana la urma raman si eu la 1 optiuni, Dominator. sau ca sa te bag in ceatza iar, poti lua in calcul varianta carenata de la DR 650 (RSE adica).are si electrostarter si e mai spre touring decat 650R. si in plus are si radiator de racire pt. ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adorlith Postat Iunie 2, 2005 Autor Share Postat Iunie 2, 2005 (editat) sau ca sa te bag in ceatza iar, poti lua in calcul varianta carenata de la DR 650 (RSE adica).are si electrostarter si e mai spre touring decat 650R. si in plus are si radiator de racire pt. ulei Adica Dominatorul nu are radiator de ulei ? Daca are as alege tot Dominatorul, am inteles ca e mai usor cu cateva kg. Editat Iunie 2, 2005 de adorlith Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djidji_duru Postat Iunie 2, 2005 Share Postat Iunie 2, 2005 si pentru probleme tehnice bate-l la cap pe axacuscame . prietenii stie ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Iunie 2, 2005 Share Postat Iunie 2, 2005 Adica Dominatorul nu are radiator de ulei ? Daca are as alege tot Dominatorul, am inteles ca e mai usor cu cateva kg. Dominatorul nu are radiator de ulei. Model: Suzuki DR 650 RSE Year: 1992 Rating: Do you know this bike? Click here to rate it. We miss 2 votes to show the rating. Engine and transmission Displacement: 640.00 ccm (39.05 cubic inches) Engine type: Single cylinder Stroke: 4 Power: 46.00 HP (33.6 kW)) @ 6800 RPM Compression: 9.7:1 Bore x stroke: 95.0 x 90.4 mm (3.7 x 3.6 inches) Valves per cylinder: 4 Fuel control: OHC Cooling system: Air Gearbox: 5-speed Transmission type final drive: Chain Physical measures Weight incl. oil, gas, etc: 195.0 kg (429.9 pounds) Chassis and dimensions Front tyre dimensions: 90/90-21 Rear tyre dimensions: 120/90-17 Front brakes: Single disc Rear brakes: Single disc Speed and acceleration Top speed: 156.0 km/h (96.9 mph) Other specifications Fuel capacity: 20.00 litres (5.28 gallons) Model: Honda NX 650 Dominator Year: 1992 Category: Enduro / offroad Rating: 55.5 out of 100. Show full rating and compare with other bikes Engine and transmission Displacement: 644.00 ccm (39.30 cubic inches) Engine type: Single cylinder Stroke: 4 Power: 44.00 HP (32.1 kW)) @ 6000 RPM Compression: 8.3:1 Bore x stroke: 100.0 x 82.0 mm (3.9 x 3.2 inches) Valves per cylinder: 4 Fuel control: OHC Cooling system: Air Gearbox: 5-speed Transmission type final drive: Chain Physical measures Weight incl. oil, gas, etc: 178.0 kg (392.4 pounds) Chassis and dimensions Front tyre dimensions: 90/90-21 Rear tyre dimensions: 130/80-17 Front brakes: Single disc Rear brakes: Single disc Speed and acceleration Top speed: 153.0 km/h (95.1 mph) Other specifications Fuel capacity: 13.00 litres (3.43 gallons) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Iunie 2, 2005 Share Postat Iunie 2, 2005 Deci Dominatorul ar fi mai usor cu 9 kg uscat...pt. ca are si rezervorul mai mic.La plin se mai adauga 7 litri de gaz la DR. It's your choice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demostene Postat Iunie 6, 2005 Share Postat Iunie 6, 2005 Eu mi-am luat Dominatoru si pot sa spun ca nu regret deloc, e mai genial decat mi-am inchiupuit. Am mers prin oras cu el de-am rupt si este extraordinar de manevrabil. M-am plimbat si cu un Transalp in oras si mi s-a parut prea barca. Nu ai deloc probleme cu racirea chiar daca este pe aer la NX. Se incinge dar asta este regimul lui si nu pare deloc stresat. La drum lung iarasi, pozitia mi s-a parut extrem de relaxanta. Usor de controlat, stabil, etc... Dominating the world Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adorlith Postat Iunie 6, 2005 Autor Share Postat Iunie 6, 2005 Merci de sfaturi, tot dominator o sa-mi iau si eu, in 2 -3 saptamani. Dar am o neclaritate, de ce au bagat uleiul in cadru ??? Daca dau cu ea de pamant, tre sa strang apoi uleiul de pe jos ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Iunie 6, 2005 Share Postat Iunie 6, 2005 Dar am o neclaritate, de ce au bagat uleiul in cadru ??? De ce oare? pai sa vedem...zicea cineva ca nu are radiator de ulei... Pai e simplu: Cadrul e un MARE radiator! La astea 2 modele ajunsesem si eu ca optiune...DR RS sau NX650.Diferenta intre ele nu e mare lucru, mai mult optiunea personala. Dominatorul mi s-a parut mai compact si cu un design mai reusit, plus ca am mizat pe Honda pentru fiabilitate.Se manevreaza mai usor, e mai "ascultator", adica prietenos cu calaretul, dar DR-ul mi s-a paut mai puternic.Ca nivel de vibratii NX pare mai echilibrat.Ca si greutate pe hartie nu e mare diferenta, dar NX pare mai usor cand esti calare. Una peste alta,cauta si probeaza ambele modele. A ta e aia pe care te simti tu mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Iunie 7, 2005 Share Postat Iunie 7, 2005 Optional, pe dominator se poate pune radiator de ulei pentru o racire mai buna. Cred ca merita investitia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Iunie 23, 2005 Share Postat Iunie 23, 2005 Da la Yamaha ce nu-ti place ca nu ne-ai spus??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AndreiRN Postat Iunie 26, 2005 Share Postat Iunie 26, 2005 Da, NX650 e o masina frumoasa foc dar de ce va aruncati la asa de mara ca pe teren e dificil de folosit. Dar nu prea iese nimeni cu el pe unde drum nu mai este. Acasa am un NX125 si urca frumos pe unde drum nu mai este si in nisip se descurca frumos. Mai si tine la tavaleala ce de multe ori ne-am trintit. In schimb am un NX250 cu racire cu apa si are cam mult plastic frumos sa-l dau de pietre dar marge lejer pe autostrada cu 130. Oricum eu mai mult pt cimp le-am luat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trilapis Postat Iunie 29, 2005 Share Postat Iunie 29, 2005 mai trebuie mentionat ca motoru de pe DR (anii 90) se foloseste si acum pe CCM de exemplu. probabil pentru ca e foarte fiabil... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adorlith Postat Iunie 29, 2005 Autor Share Postat Iunie 29, 2005 Mi-am luat Dominator pana la urma, sa vad ce-o fi si cu honda asta, tre sa reglez supape, sa ung lantul, etc La intruder bag numa gaz si merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator Postat Iunie 30, 2005 Share Postat Iunie 30, 2005 Mi-am luat Dominator pana la urma, sa vad ce-o fi si cu honda asta, tre sa reglez supape, sa ung lantul, etc La intruder bag numa gaz si merge Ai facut cea mai buna alegere. Eu am avut Dominator timp de 5ani si am fost foarte multumit de el. In ceea ce priveste racirea pot sa spun ca este mai eficienta decit la Kawasaki KLR 650. Acum citiva ani fiind in concediu la mare m-am imprietenit cu un neamt care avea KLR-ul. In ziua aceea, dupa 1 ora de mers prin oras in forja (ca sa ma tin aproape de KLR) am oprit la un supermarket. Dupa ce am coborit din sa am apropiat mina de motorul neamtului. L-am atins si m-am fript. La Dominator in schimb aproape ca puteam tine mina pe motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.