Sari la conținut

enduro 400 - 600 ccm


Postări Recomandate

Salut, asta e primul meu post aici. Am mai vazut cateva topicuri aici despre cumpararea unui enduro, dar nu-i exact ce vreau eu.

Deci vreau sa-mi iau un al doilea motor sa mergi prin gropile bucurestiului si ocazional, o data la 1-2 luni ceva drumuri de 1-2 zile pe macadam. Deci nu am nevoie sa fie prea capabil de off road, dupa aia incepe sa-mi placa.

Al doilea criteriu e sa fie racit cu lichid, la aglomeratia si temperaturile din Bucuresti, sigur e nevoie. Apoi sa fie macar de 400, pana in 600, 650 ccm, vreau sa traga cat de cat, m-am obisnuit prea mult cu motor de 1400 :makeout: . Si sa fie cat mai inalt, sa nu stau cu genunchii in gura.

Pretul pana in 2500 euro.

Ce model imi recomandati la pretul asta ? (Fara Yamaha)

 

PM. sa fie cat mai subtire, sa fac lane splitting cand merg dimineata la munca

Editat de adorlith
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In sfarsit, credeam ca nu exista solutie pentru problema mea :makeout: . Am citit cateva review-uri despre KLR pe net si pare un motor destul de solid.

Cum e cagiva canyon 600, am gasit cateva oferte pe net, fiabilitate, pret. De asemenea, a vazut o gilera 600 pe net, acum am aflat si eu ca astia mai fac si altceva in afara de scutere. Cum e ca fiabilitate; piese presupun ca e destul de greu cata vreme nu se mai fabrica modelul asta.

Cred ca pana la urma imi iau Dominator si-i dau o bere lui Axa sa-mi pileasca carburatorul, ca am vazut ca are experinta.

Pit, cum e dr 650 prin oras, nu se incalzeste prea tare ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Canyon habar nu am cum e. Da am un prieten care are o gilera rc de prin 93-94 si a mers destul cu ea fara nici o problema. are racire pe apa si e pe curea .

Nu prea am mers io prin oras cu dr`u .. da nu cred ca se incalzeste ca are racire pe ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa indelungate cautari si intrebari am ajuns la concluzia ca tot Dominator iau.

Vreau exact pt acelasi motiv ca si tine: oras si eventual cateva plimbari mai lungi cu pasager si bagaje cu iesiri si pe drumuri forestiere.

In banii astia optiunile erau: Dominator :blbl: , Transalp, DR, Pegaso, KLR, Cagiva

Acum prin eliminare am facut urmatorul rationament...

 

Cagiva = no f**** way!

 

KLR = Kawasaki = problema la piese fiindca nu prea sunt multe la noi si se gasesc greu! Putere si tot ce vrei dar fiabilitate redusa in comparatie cu celelalte.

 

DR = o alta optiune. Nu BIG pt ca e prea mare pt oras. Din pacate am gasit doar RS, adik fara demaror si ma si vedeam cocotat la stop sa dau repede pedala daca mi se opreste. Totusi merita si asa unul in stare buna. Parca mi s-a parut seaua mai ingusta totusi decat la dominator si a mai fost si rationamentul ca piese de honda se gasesc mai usor si mai ieftin. Mai ales ca Dominatorul a fost facut si in EU.

 

Pegaso = model mai nou un pic fata de celelalte la care le poti lua 89-93 fiindca e europeana. Motorul Rotax nu e insa cel de la F 650 din pacate, care e prezent doar pe motoarele noi :moto: Era o optiune si un Pegaso...

 

Transalp = motor in V = cuplu constant peste tot, uzuri mai mici, racire cu apa. Mai barca insa, potrivit mai pt touring decat pt oras. Mi-as fi luat daca as fi gasit insa in banii astia iarasi gasesti unul din 89-90 si nicidecum 92.

 

Dominator = calea de mijloc. Mai mic decat transalpul, si ca kile dealtfel, se comporta bine in oras dar si la drumuri lungi. Mai usor de stapanit pe offroad. Nu e atat de comfortabil ca transalpul cand vine vorba de touring dar diferenta e minora. Racit cu aer, nu ma deranjeaza ca astea sunt facute sa se incinga ca dracu :ok: Monocilindru, adik mai putine de schimbat daca e cazul si mai ieftin... Si asta va fi optiunea mea. Daca era sa merg ca timp mai mult la drumuri lungi decat prin oras atunci optam pt un Transalp. Dar cum 99,99% din actiune se petrece aici am preferat ceva care sa ma avantajeze. Si pe drumurile forestiere iarasi, cand va fi de mers, are un avantaj fiind mai usoara si mai micutza.

 

 

:makeout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci, pana la urma raman si eu la 1 optiuni, Dominator.  B)

 

:ok:

sau ca sa te bag in ceatza iar, poti lua in calcul varianta carenata de la DR 650 (RSE adica).are si electrostarter si e mai spre touring decat 650R. :blbl: :moto:

si in plus are si radiator de racire pt. ulei :makeout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sau ca sa te bag in ceatza iar, poti lua in calcul varianta carenata de la DR 650 (RSE adica).are si electrostarter si e mai spre touring decat 650R. :moto:  :ok:

si in plus are si radiator de racire pt. ulei :makeout:

Adica Dominatorul nu are radiator de ulei ? Daca are as alege tot Dominatorul, am inteles ca e mai usor cu cateva kg.

Editat de adorlith
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adica Dominatorul nu are radiator de ulei ? Daca are as alege tot Dominatorul, am inteles ca e mai usor cu cateva kg.

 

Dominatorul nu are radiator de ulei.

 

Model: Suzuki DR 650 RSE

Year: 1992

Rating: Do you know this bike?

Click here to rate it. We miss 2 votes to show the rating.

Engine and transmission

Displacement: 640.00 ccm (39.05 cubic inches)

Engine type: Single cylinder

Stroke: 4

Power: 46.00 HP (33.6 kW)) @ 6800 RPM

Compression: 9.7:1

Bore x stroke: 95.0 x 90.4 mm (3.7 x 3.6 inches)

Valves per cylinder: 4

Fuel control: OHC

Cooling system: Air

Gearbox: 5-speed

Transmission type

final drive: Chain

Physical measures

Weight incl. oil, gas, etc: 195.0 kg (429.9 pounds)

Chassis and dimensions

Front tyre dimensions: 90/90-21

Rear tyre dimensions: 120/90-17

Front brakes: Single disc

Rear brakes: Single disc

Speed and acceleration

Top speed: 156.0 km/h (96.9 mph)

Other specifications

Fuel capacity: 20.00 litres (5.28 gallons)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Model: Honda NX 650 Dominator

Year: 1992

Category: Enduro / offroad

Rating: 55.5 out of 100. Show full rating and compare with other bikes

Engine and transmission

Displacement: 644.00 ccm (39.30 cubic inches)

Engine type: Single cylinder

Stroke: 4

Power: 44.00 HP (32.1 kW)) @ 6000 RPM

Compression: 8.3:1

Bore x stroke: 100.0 x 82.0 mm (3.9 x 3.2 inches)

Valves per cylinder: 4

Fuel control: OHC

Cooling system: Air

Gearbox: 5-speed

Transmission type

final drive: Chain

Physical measures

Weight incl. oil, gas, etc: 178.0 kg (392.4 pounds)

Chassis and dimensions

Front tyre dimensions: 90/90-21

Rear tyre dimensions: 130/80-17

Front brakes: Single disc

Rear brakes: Single disc

Speed and acceleration

Top speed: 153.0 km/h (95.1 mph)

Other specifications

Fuel capacity: 13.00 litres (3.43 gallons)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-am luat Dominatoru si pot sa spun ca nu regret deloc, e mai genial decat mi-am inchiupuit. Am mers prin oras cu el de-am rupt si este extraordinar de manevrabil. M-am plimbat si cu un Transalp in oras si mi s-a parut prea barca. Nu ai deloc probleme cu racirea chiar daca este pe aer la NX. Se incinge dar asta este regimul lui si nu pare deloc stresat. La drum lung iarasi, pozitia mi s-a parut extrem de relaxanta. Usor de controlat, stabil, etc...

Dominating the world :makeout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... cu pipeta ... :makeout:

 

 

scuza gluma...

 

daca dai cu ea pe jos [ceea ce nu iti doresc], nu are de ce sa pierzi din ulei .... decat daca se rupe cadrul ... si gandindu-ma la tipologia accidentelor in care se rupe cadrul ... BRRRRR ... ma ia cu fiori ... nu cred ca arre cum sa-ti mai pese de ulei in acele momente

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  Dar am o neclaritate, de ce au bagat uleiul in cadru ???

De ce oare? :makeout:

 

pai sa vedem...zicea cineva ca nu are radiator de ulei... :moto: Pai e simplu:

Cadrul e un MARE radiator! :ok:

 

La astea 2 modele ajunsesem si eu ca optiune...DR RS sau NX650.Diferenta intre ele nu e mare lucru, mai mult optiunea personala. Dominatorul mi s-a parut mai compact si cu un design mai reusit, plus ca am mizat pe Honda pentru fiabilitate.Se manevreaza mai usor, e mai "ascultator", adica prietenos cu calaretul, dar DR-ul mi s-a paut mai puternic.Ca nivel de vibratii NX pare mai echilibrat.Ca si greutate pe hartie nu e mare diferenta, dar NX pare mai usor cand esti calare.

 

Una peste alta,cauta si probeaza ambele modele. A ta e aia pe care te simti tu mai bine :blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
Vizitator AndreiRN

Da, NX650 e o masina frumoasa foc dar de ce va aruncati la asa de mara ca pe teren e dificil de folosit. Dar nu prea iese nimeni cu el pe unde drum nu mai este. Acasa am un NX125 si urca frumos pe unde drum nu mai este si in nisip se descurca frumos. Mai si tine la tavaleala ce de multe ori ne-am trintit. In schimb am un NX250 cu racire cu apa si are cam mult plastic frumos sa-l dau de pietre dar marge lejer pe autostrada cu 130. Oricum eu mai mult pt cimp le-am luat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...