Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Problema nu se pune de investitie...

 

Crede-ma ca am un magazin si un service de biciclete care a inceput de la 0 (acum e la 2, dar conteaza mai putin). Nu aveam produsele cela mai bune si ieftine, dar compensam asta cu personal de exceptie, sunam clientii sa ii intrebam daca e ok bicicleta si daca mai au nevoie de ceva. La vanzari stiam fiecare piesa ce face in plus fiecare bicicleta pt ce e destinata, nu cum face Dl. Ciupitu (zis si "n-as putea sa va zic exact") ca habar nu are ce reglaje are amortizorul de pe spate de la 1200 GS (i-am zis eu la ce foloseste surubul de rebound). Omu de la service incerca sa rpare cum putea mai bine, ii explica clientului de ce piesa e mai scumpa si ce inseamna aia materiale mai performante sau poate i se spunea a peste anumita suma nu mai merita facut upgrad-ul la bici respectiva, desi ne convenea sa incasam banii pe piese si manopera.... Si asa am ajuns sa contam in randul magazinelor de acest fel, doar intr-un sezon...

 

Deci revenind, nu vreau o hala cu roboti industriali ca sa-mi repare BMW sau sa miroasa a neamtz acolo. As vrea doar ca personalul sa compeseze (poate) indolenta celor din Germania. Poate sa ma suna ala de la piese si sa-mi zica ca tankbag-ul a venit de 2 saptamani nu sa astepte sa sun eu (chiar vroiam sa va sun) Poate Tibi sa imi spuna ca mobra mea nu are nimik, chiar il cred, dar eu ca inginer doresc valori care sa se incadreze intre minim si maxim admins de neamtz. Poate ala care imi face factura sa-mi factureze diagnosticare in valoare de 65 lei si nu sincronizare, caci nu a miscat un surub la ea...

,

Toate aceste lucruri se fac de personalul de acolo care e vinovat 99%, dar vina devine a noastra daca nu facem nimik, inseamna ca asta ne dorim. Nu cred ca daca face o scrisoare oficiala semnata de noi cu seriile de la bmw nu se va intampla nimik.

 

Cu privire la comenzi, ele ajung in 2 sapt de acolo va zic cu siguranta, dar baiatu de acolo uita fie sa dea comanda, fie sa sune la client, daca se iveste o problema suna la client si comunica. Cei de la comanzi sunt cel putin necomunicativi, deci incopetenti.

 

Cei de la vanzari habar nu au sa iti raspuna la intrebari, mai ales ca mobrele de la BMW sunt scumpe si cand cumperi ai vrea sa sti totuti ce face fiecare subansamblu. Habar nu au de mobrele alea desi au cel mult 10 tipuri in show room, deci incompetenti.

 

Cei de la service nu au cu ce lucra, au clienti, invart suruburile dupa ureche, probabil sunt platiti pe masura ultilarii de acolo asa ca isi baga ..., deci probabil ca sunt competenti dar nu in service-ul ala.

 

Sustin in contiunare proiectul asta. Nu ma bag sa formulez scrisoarea caci nu ma pricep f mult, iar engleza sau genmana nu imi sunt aproape. Daca e nevoie pot da idei, colabora etc. Parerea mea ca daca renuntam la lupta asta putem merge si la vot sa punem din nou hotii la conducere.

 

Reversul medaliei? mergem la budapesta sau ne predam de bunavoie bai de la biciclete. Sa fim seriosi, acum sunt atatea cai de atac ca sa face de rahat ceea ce e de rahat incat eu cred ca o sa raspunda favorabil.

 

Si daca revistele se pun rau cu ei nu e nimik, exista internetul, existe motociclism.ro care poate sa ne sustina cu un link spre scrisoare, tip petitie semnata de cat mai multi, exista advrider unde le faci praf imaginea. Mai putem gasi, totul e sa ne miscam si nu sa ne plangem.

 

Ce ziceti?

 

Btw: cei care vor sa-si schimbe uleiul pot veni la mine la mag, pun la dispozitie scule si recipiente free...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

f adevarat graiti

doar un link cu toata discutia despre problemele astea ar trebui trimis conducerii de la bmw romania;si problema nu e doar la moto ca sa zici ca nu au avut timp sa se invete,un prieten bun a mers la service bmw in timisoara ,avea o problema cu un martor de bord de la abs -ramanea aprins,dupa ce au incercat ei ce au incercat au zis ca are un scurt circuit si nu comunica cu calculatorul si ca trebuie desfacut si cautat scurtul,problema este ca tipul a plecat la szeged dupa ce a fost taxat cu 100 lei pt nimic,si acolo in 10 minute a rezolvat problema ,trebuia doar resetat,cost 40 euro. concluzie clara -personal incompetent(sa nu zic ca a mers si cu pile ca sa isi dea interesul cum trebuie cica)

eu personal in primavara am sa merg tot la szeged pt revizia de 60000

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca as fi din partea civilizara a tzarii asteia as merge in start peste granita pt service.

Dar pentru noi care ne opunem manelizarii, tzaranizarii (in sensul rau), tziganizarii aici in buc nu prea avem de ales.

As veni cu placere si as face revizia sau service-ul la Viena, caci am si ce vedea acolo. Dar.... 200 euro, drum si diurna parca nu ma dau afara din casa.

Totul e sa nu uitam sa facem ceva. Poporul asta de romani (cred ca inca suntem la stadiu de romani si nu rromi) e un popor care uita extrem de repede si suficient de pututros ca sa nu existe opinie publica. De ce sa nu fac eu scandal pana in panzele albe ca atunci cand am fo la service m-au taxat aiurea cand pot sa tac ca poate data aviatoare o sa fie ok? Nu o sa fie, din contra cand ieseam pe usa isi spunea: alt bou pe care l-am tzepuit. Creste factura creste leafa, cool prostia in Ro.

 

Ca sa pun cireasa pe tort trebuie sa va spun ca initial vroiam sa iau un BMW 1200gs de la ei doar ca era in TM, un buy back. La an si km era acceptabil doar ca eu gasisem unu la fel pe mobile.de Evident i-am cerut dl Ciupitu sa-mi de-a pe mail informatiile de la el si ce accesorii mai avea (asta urmand sa faca diferenta) L-am sunat zilnic, mi-a trimis pe mail linia din excel cu an, marca, model, km, pret. Asta e tot!!!! Nu a reusit o saptamana sa imi spuna daca avea crash-uri cutii, etc. Am aflat prin acest forum a cui a fost mobra, cum s-a dat cu ea precum si ce optionale avea. Era mai convenabil sa o iau de aici avand in vedere ca aveam si un an garantie. Am preferat sa platesc in Germania la o reprezentanta cealalta mobra numai ca sa nu ii incurajez. Pt ca exista D-zeu am obtinut o reducere acolo si cutiile laterale la un pret bun, ceea ce a facut ca alegerea mea sa fie in aceeasi bani. Si nu sunt singurul care si-a cumparat mobra din afara tzarii. Oare cei din Germania sunt mai saraci? Sau poate Romanii sunt mai avari?

 

Mergem inainte!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate va aduceti aminte de problema mea cu bateria. Am schimbat-o intre timp (sulfatata) si am crezut ca am scapat. Pana azi, cand iar am impins 4 km la ea. Multumesc Alex pentru curentul de la boxerul tau :unsure: In fine, cert e ca am verificat cu multimetrul si citirile au fost urmatoarele:

 

* 13.7V la relanti

* 13.6V la 3000 rpm fara consumatori

* 12.8V la 3000 rpm cu toti consumatorii

* 11.6V la 6000 rpm cu toti consumatorii

 

Bun, releul de incarcare e intact, nu miroase, nu a fumegat, nu e deloc ars. Sau cel putin asa cred. Alternatorul, in schimb... Cum spuneau niste baieti cu Kawa-uri care m-au intalnit prin Floreasca, ar putea fi carbunii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

as vrea sa cred ca se va rezolva ceva prin scrisoarea catre BMW germania...dar acu ceva vreme in urma citeam de niste forum-uri prin toata lumea...Mexic,Canada,USA,Irlanda,etc si ei cu probleme majore...engine blow up...braking faliure...gen intersectie mobra nu se mai opreste...si raspunsul celor din germania a fost...vom informa dealer-ul din zona care la rindui va va contacta ptr a rezolva problema...si problemele erau iarasi taraganate...

Personal cred ca ar trebui sa evitam AB-ul si sa anuntam si pe cei de linga noi de experientele neplacute...si poate vom avea norocul ca noua reprezentanta BMW din Vilcea sa fie pe masura marcii...adica...PREMIUM...stiu suna cam idiot dar in rromania asta e nivelul...mai mult nu se poate...cel putin ptr moment...si aci nu ma poate contrazice nimeni...

Cu respect...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai putin MAGG, ca deviem de la subiect.

Problema nu e ca mobrele sunt proaste, in fond acum e societate de consum si totul trebuie sa se schimbe nu sa dureze 5 ani (nu vad rostul in a scoate un model pe an doar ca sa-ti zica ca e modelul 2009, sa fim seriosi ca din 2004 nu s-a schimbat nimik la mobra aia), revenind problema e la oameni, la bavaria rroamania. Aici trebuie sa luptam.

A ca se strica mobra e alta treaba, de aceea avem forumul asta, unii dintre noi avem si manuale de reparatii, altii manuale cu coduri de piese, cd cu tutoriale, etc. Multi dintre noi si-au reglat tachetii la dacia, la bmw e la fel. Cred ca putem sa ne ajutam intre noi.

Daca facem treaba catre BMW Germania o facem ca o scrisoare de protest venita de la popesorii de BMW pt ca nu sunt multumiti de cei de la Bavaria si pt ca acei incopetenti le strica numele.

Azi vreau sa-mi puna mobra pe tester si sa-mi arate ca totul e ok si e in parametri, in plus fiing din 2004 vreau sa fac si un upgrade la soft... Azi-ul asta la mine e de 3 luni!!!! Am banii, nu am intrebat cat costa, dar ei nu vor sa mi ia.

Vorbind ieri cu un politist am inteles ca si ei sunt nemultumiti, povestea ca unu a plecat de la ei si a ramas fara frane... Pot fi povesti, dar pot fi si adevarate...

 

Mergem inainte!

 

P.S. Cine face un draft la scrisoarea aia? Cineva care le are cu formularile oficiale... Eu daca ar fi as incepe cu F..K bavaria

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

P.S. Cine face un draft la scrisoarea aia? Cineva care le are cu formularile oficiale... Eu daca ar fi as incepe cu F..K bavaria

 

 

daca faceti o scrisoare sau ceva de genul asta, va sustin si eu...

dar!

ramin la parerea mea, noi sintem o piata mult prea neinsemnata ca si vinzari, deocamdata, pentru bmw

si totul pleaca si sfirseste la bani...si aici si mai ales in germania.

pe cei din germania ii intereseaza vinzarile. ori la capitolul asta probabil automobiler bavaria sta bine, per total.asa ca ...

nu va iluzionati ca ii intereseaza pe ei prea tare ca 20 motociclisti din ro nu or sa mai mearga la automobile bavaria...

 

pe de alta parte, altfel ar sta treaba daca am lua atitudine impreuna si cu cei cu masini care sint nemultumiti de serviciile bmw in romania, ca sint si aia destui

daca se aduna multi abia atunci ar putea eventual sa apara un semn mai de sus, de la bmw

 

bob

Editat de bobita
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ramin la parerea mea, noi sintem o piata mult prea neinsemnata ca si vinzari, deocamdata, pentru bmw

si totul pleaca si sfirseste la bani...si aici si mai ales in germania.

pe cei din germania ii intereseaza vinzarile. ori la capitolul asta probabil automobiler bavaria sta bine, per total.asa ca ...

nu va iluzionati ca ii intereseaza pe ei prea tare ca 20 motociclisti din ro nu or sa mai mearga la automobile bavaria...

 

Este adevarat... dar asta nu scuza atitudinea pe de o parte nesimtita si pe de alta parte neprofesionista a angajatilor.

 

Eu as formula ceva de genul: "Stim ca nu suntem inca ...bla-bla (mare reprezentanta, cu vanzari extraordinare) ... dar asta nu inseamna ca trebuie sa mergem cu retineri si "scarba" acolo doar pt ca nu avem alternativa"

 

Am insa o intrebare... ati incercat sa vorbiti concret si cu cineva cat mai de sus de la AB?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am auzit acum stire la TV ca politia romana va achizitiona cateva sute de BMW X3 si 330xd... cu inca cateva zeci de mii de euro echipament per masina...

 

Cum credeti voi ca ii mai pasa cuiva de la AB de niste amarati de motociclisti nemultumiti? :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum credeti voi ca ii mai pasa cuiva de la AB de niste amarati de motociclisti nemultumiti? :disappointed:

 

Mah, amarati nu suntem ca atunci aveam scutere chinezesti cumparate din alimentara (cora), tocmai asta e ceea ce ne deranjeaza ca suntem tratati ca niste amarati, asa ca nu mai pune sare pe rana... :(

 

Noutati in legatura cu intalnirea de joi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ramin la parerea mea, noi sintem o piata mult prea neinsemnata ca si vinzari, deocamdata, pentru bmw

si totul pleaca si sfirseste la bani...si aici si mai ales in germania.

pe cei din germania ii intereseaza vinzarile. ori la capitolul asta probabil automobiler bavaria sta bine, per total.asa ca ...

nu va iluzionati ca ii intereseaza pe ei prea tare ca 20 motociclisti din ro nu or sa mai mearga la automobile bavaria...

 

pe de alta parte, altfel ar sta treaba daca am lua atitudine impreuna si cu cei cu masini care sint nemultumiti de serviciile bmw in romania, ca sint si aia destui

daca se aduna multi abia atunci ar putea eventual sa apara un semn mai de sus, de la bmw

 

bob

 

Bobita, dupa parerea mea gresesti si gresesti grav. Si am sa ma justific:

 

1.TOATE companiile vestice sunt interesate de pietele emergente - Romania este una dintre ele: de ce crezi ca ne-au primit in UE ? (Lucrez la o multinationala si pot sa afirm cu tarie ca Romania este unul dintre polii de maxim interes in Europa in acest moment, nu Bulgaria, nu Ungaria. In lume India e the next frontier)

2. Principial, companiile cu un brand puternic sunt interesate de satisfactia clientilor chiar daca in tara respectiva exista un singur client.

3. Intradevar dezvoltarea retelei de dealeri este redusa dar nu din cauza nemtilor ci din cauza faptului ca, probabil, impun o suma de investit care intra poate din punctul de vedere al unui om de afaceri roman nu se justifica pentru moment; nu-mi amintesc exact dar se pare ca la Valcea se pregateste un nou dealer iar perioada de training a mecanicilor e ceva de genul 6 luni in Germania.

4. De unde dracu sa stie nemtii de la BMW ca unui client i sa facturat testarea mobrei fara ca ea sa se intample daca NIMENI nu le sesizeaza acest fapt. Mai mult de unde dracu sa stie aia ca voi propietarii de mobre BMW sunteti nemultumiti de serviciile AB?

 

Asadar, eu zic, ca ar fi o initiativa necesara si cu un efect pozitiv foarte probabil redactarea unei scrisori de nemutlumire catre BMW AG Germania.

Ea trebuie redactata simplu si concis cu serii de mobre ale propietarilor, intr-un ton politicos, cu enumerarea incidentelor si o scurta descriere dupa care , foarte important, mentiunea " We are looking forward to hear an official position of BMW AG to the related issues"

 

Multa bafta si hai sa nu mai traim cu mania persecutiei si a complexului de tara mica. :disappointed:

Editat de Clau_C
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate va aduceti aminte de problema mea cu bateria. Am schimbat-o intre timp (sulfatata) si am crezut ca am scapat. Pana azi, cand iar am impins 4 km la ea. Multumesc Alex pentru curentul de la boxerul tau :disappointed: In fine, cert e ca am verificat cu multimetrul si citirile au fost urmatoarele:

 

* 13.7V la relanti

* 13.6V la 3000 rpm fara consumatori

* 12.8V la 3000 rpm cu toti consumatorii

* 11.6V la 6000 rpm cu toti consumatorii

 

Bun, releul de incarcare e intact, nu miroase, nu a fumegat, nu e deloc ars. Sau cel putin asa cred. Alternatorul, in schimb... Cum spuneau niste baieti cu Kawa-uri care m-au intalnit prin Floreasca, ar putea fi carbunii.

 

 

ai aruncat bateria sulfatata ? te intreb pentru ca am un incarcator cu functie de reconditionare pentru baterii sulfatate sau descarcate total (CTEK 7000) pe care n-am probat-o pana acum. L-as incerca pe bateria ta daca tot o arunci :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bobita, dupa parerea mea gresesti si gresesti grav. Si am sa ma justific:

 

1.TOATE companiile vestice sunt interesate de pietele emergente - Romania este una dintre ele: de ce crezi ca ne-au primit in UE ? (Lucrez la o multinationala si pot sa afirm cu tarie ca Romania este unul dintre polii de maxim interes in Europa in acest moment, nu Bulgaria, nu Ungaria. In lume India e the next frontier)

2. Principial, companiile cu un brand puternic sunt interesate de satisfactia clientilor chiar daca in tara respectiva exista un singur client.

3. Intradevar dezvoltarea retelei de dealeri este redusa dar nu din cauza nemtilor ci din cauza faptului ca, probabil, impun o suma de investit care intra poate din punctul de vedere al unui om de afaceri roman nu se justifica pentru moment; nu-mi amintesc exact dar se pare ca la Valcea se pregateste un nou dealer iar perioada de training a mecanicilor e ceva de genul 6 luni in Germania.

4. De unde dracu sa stie nemtii de la BMW ca unui client i sa facturat testarea mobrei fara ca ea sa se intample daca NIMENI nu le sesizeaza acest fapt. Mai mult de unde dracu sa stie aia ca voi propietarii de mobre BMW sunteti nemultumiti de serviciile AB?

 

Asadar, eu zic, ca ar fi o initiativa necesara si cu un efect pozitiv foarte probabil redactarea unei scrisori de nemutlumire catre BMW AG Germania.

Ea trebuie redactata simplu si concis cu serii de mobre ale propietarilor, intr-un ton politicos, cu enumerarea incidentelor si o scurta descriere dupa care , foarte important, mentiunea " We are looking forward to hear an official position of BMW AG to the related issues"

 

Multa bafta si hai sa nu mai traim cu mania persecutiei si a complexului de tara mica. :disappointed:

 

da doamne sa gresesc, nica nu m-ar face mai fericit!

dar, tu singur zici ca nu nse justifica investitia intr-o repr bmw-moto pt moment(sper sa ma insel si aici si la vilcea sa fie asa cum trebuie, daca e asa, promit sa renunt sa-mi mai fac reviziile si reparatiile singur, de placere, si vin pina acolo 500km numa sa sustin vinzarile!)

iar cu scrisu in germania, poate n-ai citit posturile mele mai din urma, am trimis mailuri pe la diverse adrese oficiale, sa le zic asa,cu problemele explicate in amanunt iar raspunsul a fost invariabilceva de genul multumim ca ne-ati contactat, o sa transmitem problema dealerului din tara dvs....spre dezamagirea mea....

si de aici atitudinea mea si fata de cei de la bmw germania.

iar aici nu e vorba de mania persecutiei sau de complexul de tara mica...e vorba de realitate la capitolul vinzari , asta e, tu poate ar trebui sa stii mai bine asta .om fi noi o piata in curs de dezvoltare si cu potential da deocamdata nu si acolo unde ma intereseaza pe mine, si aici ma gindesc si la moto si la meseria mea sau la diverse hobbyuri.Simtem saraci si asta se vede.

 

acuma astept si eu cu interes repr de la vilcea si zau ca o sa le fac vinzare numa de dragul lor, daca or sa fie seriosi.

 

bob

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da doamne sa gresesc, nica nu m-ar face mai fericit!

dar, tu singur zici ca nu nse justifica investitia intr-o repr bmw-moto pt moment(sper sa ma insel si aici si la vilcea sa fie asa cum trebuie, daca e asa, promit sa renunt sa-mi mai fac reviziile si reparatiile singur, de placere, si vin pina acolo 500km numa sa sustin vinzarile!)

iar cu scrisu in germania, poate n-ai citit posturile mele mai din urma, am trimis mailuri pe la diverse adrese oficiale, sa le zic asa,cu problemele explicate in amanunt iar raspunsul a fost invariabilceva de genul multumim ca ne-ati contactat, o sa transmitem problema dealerului din tara dvs....spre dezamagirea mea....

si de aici atitudinea mea si fata de cei de la bmw germania.

iar aici nu e vorba de mania persecutiei sau de complexul de tara mica...e vorba de realitate la capitolul vinzari , asta e, tu poate ar trebui sa stii mai bine asta .om fi noi o piata in curs de dezvoltare si cu potential da deocamdata nu si acolo unde ma intereseaza pe mine, si aici ma gindesc si la moto si la meseria mea sau la diverse hobbyuri.Simtem saraci si asta se vede.

 

acuma astept si eu cu interes repr de la vilcea si zau ca o sa le fac vinzare numa de dragul lor, daca or sa fie seriosi.

 

bob

 

salut @bobita...exact asta am spus in postul anterior...ca pozitia celor de la BMW AG este de a lua mana de pe problemele clientului...orice problema din teritoriu este strict treaba dealer-ului. Geaba facem scrisori\plangeri\petitii...raspunsul va fi acelasi...dealerul va va contacta...fuck him...dealerul e pork d-le...m-am enervat...numai cind ma gindesc la asta imi vine sa vind mobra(o nu!!!o iubesc),sa iau alta si sa surubaresc personal...ma cacao pe dealer

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

grupul incercuit cu rosu din imagine- ma intereseaza daca poate fi mutat in sus sau in jos

Salut!!! m-am uitat la bmw-ul meu si cred ca poate fii mutat dar cu conditia sa dai o noua gaura in ghidon ,deoarece piesa este tinuta de un surub(holtzsurub)!!!asta la o privire sumara !am sa desfac si o sa vad in amanunt ca vreau sa-l dau si eu mai jos ca schimb destul de greu fazele !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...