KHK Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 Alea originale nu sunt din inox? Bineinteles ca da, la fel si cel de la TT (desi am impresia ca cele BMW sunt tot de TT produse). Insa despre cele de la HB am mari dubii ca ar fi inox; oricum pe site nu scrie, la BMW si TT scrie clar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 Daca e vorba de cele care sunt montate pe fostul GS al lui Aurelian, sigur nu sunt inox pt ca unde s-a zgariat vopseaua aia "ieftina"a inceput sa rugineasca. La inox in afara de aspect cel mai mare avantaj este rezistenta de doua ori mai mare la aceeasi dimensiune de teava. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 Oamenilor, aveti dreptate! Cand am spus "bretea laterala", ma refeream la cea marca cu sageta din poza atasata; In prima poza din linkul pus de xtrblack, este oarecum in penumbra si - cel putin eu - nu am identificat-o! Abia acum, uitandu-ma cu atentie, am vazut-o. My bad! Lipsa / neidentificarea acesteia m-a facut sa sustin ca nu despre H&B este vorba - desi declaratia celui in cauza si culoarea concludeau ca nu poate fi vorba de altceva! In situatia asta e bine de retinut acest incident si ... de ce nu, (poate) de evitat H&B! Inteleg ca motociclistul nu a patit nimic; ca atare, paguba nu este crash-ul in sine cat stricaciunea din carter! Urata treaba ...! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 2, 2013 Admin Share Postat Aprilie 2, 2013 Aurel, batranetea maica, bate-o vina:)))!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 Eu nu le-as mai pune deloc! Exista o protectie din plastic,care acopera frumos cilindrul,sau daca nu din aluminiu,cele standard pe ADV care la fel imbraca frumos cilindrul. Problema cu barile astea este ca sunt prinse de blocul motor! Daca o scapi asa de pe loc sunt bune ptr ca protejeaza,dar asta o fac si cele din aluminiu,sau cele din plastic.Dar daca e vorba de un impact mai dur mai multe sticaciuni fac! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 Si asa e labartat motorul. Mai greu sa-l protejezi fara sa maresti exagerat gabaritul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Aprilie 2, 2013 Autor Share Postat Aprilie 2, 2013 bogdan inca o data vorbesti in necunostiinta de cauza azi am trecut pe la bavaria am stat in sa la noul gs cu parbrizul ridicat la maxim privesc peste el la 5 metri in fata la GSA ul din showroom privesc peste el la 8 metri in fata ce dracu o fi asa de complicat chiar nu stiu am 1.83 ai facut aceasta comparatie????????? de ce TREBUIE SA PRIVIM PRIN EL????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 Luigi, batranetea pe naiba...! oboseala, omule...! Auzi, nu rade! esti in urma mea si batranetea nu te iarta nici pe tine ...! Ovidiu, nu cred ca este o idee (deloc) buna sa se renunte la protectie. Problema este atunci cand in loc sa protejeze ... face ceea ce am vazut. Bogdan, cu protectie cu tot, lungimea totala a motorului (tot) este sub lugimea ghidonului, asa ca nu este nicio problema. Ba mai mult, Wunderlich ofera niste foot-rest montabile pe protectia de motor, care la drum lung ... sunt o placere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 Si cum ti s-a parut saua? Nu o gasesti mai confortabila decat cea de GSA? Vis-a-vis de parbriz iti impartasesc parerea: atat timp cat confera protectia pentru care a fost conceput, nu trebuie sa fie mare cat o vela. Totusi, e studiat intr-u tunel aerodinamic, nu are cum sa fie rau; ramane de vazut la test ride ce si cum ... Apropos, pai prin parbriz te uiti la scuterele Vespa ...! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Aprilie 2, 2013 Autor Share Postat Aprilie 2, 2013 saua.... tau man am stat 5 min pe ea pe loc nu pot face comparatii...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 (editat) bogdan inca o data vorbesti in necunostiinta de cauza azi am trecut pe la bavaria am stat in sa la noul gs cu parbrizul ridicat la maxim privesc peste el la 5 metri in fata la GSA ul din showroom privesc peste el la 8 metri in fata ce dracu o fi asa de complicat chiar nu stiu am 1.83 ai facut aceasta comparatie????????? de ce TREBUIE SA PRIVIM PRIN EL????? Ca de obicei vedeti doar ce vreti sau ce va lasa BMW sa vedeti. Eu am criticat imaginea complet deformata ce strabate parbrizul. Inca o data in oras la liniile de tranvai si pe drumuri proaste la ocolit bolovani si gropi, trebuie sa vezi bine, cat mai in fata rotii privind si prin parbriz. Acum nu e un cap de tara, voi sunteti obisnuiti, ce e naspa la BMW e "studiat indelung" si cu timpul te obisnuiesti. Editat Aprilie 2, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 eh, la cati km "ai intre picioare" ... o simti imediat! stiam eu ca ti-a placut ...! cica pe fra-su o sa-l cheme R1200 GS LC Super Adventure Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Aprilie 2, 2013 Autor Share Postat Aprilie 2, 2013 Ca de obicei vedeti doar ce vreti sau ce va lasa BMW sa vedeti. Eu am criticat imaginea complet deformata ce strabate parbrizul. Inca o data in oras la liniile de tranvai si pe drumuri proaste la ocolit bolovani si gropi, trebuie sa vezi bine, cat mai in fata rotii privind si prin parbriz. Acum nu e un cap de tara, voi sunteti obisnuiti, ce e naspa la BMW e "studiat indelung" si cu timpul te obisnuiesti. promit ca atunci cand voi merge la cules cartofi sa l cobor la minim sa nu i vad deformati.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 (editat) Daca era motorul si mai lat faceau si ghidoanele mai lungi ca sa aiba o scuza. E anapoda, dar vorbim de BMW unde tot ce este anapoda tine de personalitate si caracter. Oricum este din ce in ce mai bine. Privesc si ei la ce au facut altii si incearca sa-i imite, eliminand rand pe rand majoritatea dudelor, amintire a deceniilor trecute. Actualul GS seamana tot mai mult cu "made in Japan style". Editat Aprilie 2, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 (editat) Bogdan, pai asta a spus si Ian: acolo unde / cand ai nevoie sa vezi aproape, VEZI! Prin filmutele din Maroc, nu l-a criticat nimeni; si cred ca s-a facut off-road la greu p-acolo. Si sa nu-mi spui ca nu le-ai vazut ...! Editat Aprilie 2, 2013 de tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 2, 2013 Admin Share Postat Aprilie 2, 2013 Daca era motorul si mai lat faceau si ghidoanele mai lungi ca sa aiba o scuza. Fratele meu negru, esti de coma, pe cinstea mea!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Aprilie 2, 2013 Autor Share Postat Aprilie 2, 2013 bogdan inca 3 sapt si se fac 5 ani de cand am deschis acest topic 140000 km rulati pe 2 bucati GSA crede ma daca ar trebui sa cumpar o noua motocicleta TOT UN GSA AR FI..... restul .... e CAN CAN ... specialitatea TA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 2, 2013 Admin Share Postat Aprilie 2, 2013 Luigi, batranetea pe naiba...! oboseala, omule...! Auzi, nu rade! esti in urma mea si batranetea nu te iarta nici pe tine ...! Asa este Relu, este boala molipsitoare.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 (editat) Ar fi si culmea sa-l critice cei care se plimba cu motoarele si pe banii BMW, fara sa vrea sa-l cumpere niciodata. O sa criticati voi parbrizul cand o sa-l inlocuiti in prima luna. Ianakime treci mai des prin zona. Fa o poza la gresia de la Bavaria prin parbriz si pune-o pe forum. Te ia ameteala. Editat Aprilie 2, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Aprilie 2, 2013 Autor Share Postat Aprilie 2, 2013 Ar fi si culmea sa-l critice cei care se plimba cu motoarele si pe banii BMW, fara sa vrea sa-l cumpere niciodata. O sa criticati voi parbrizul cand o sa-l inlocuiti in prima luna. Ianakime treci mai des prin zona. Fa o poza la gresia de la Bavaria prin parbriz si pune-o pe forum. Te ia ameteala. bogdan spre deosebire de tine eu merg ...PE ASFALT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 Asta ramane de vazut; auzi, da' tu nu l-ai inlocuit pe-al tau - cel original? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 (editat) Evident pe doua. Una nu ar fi rezistat. Tu ca tu, esti mai umblat, dar vorbesc de fiabilitate unii dupa 10-20 mii km, si vorba lor e lege, ca e cunoscatori. Specialitate mea e sa nu pun botul la marketing si reclama gratuita. In rest am laudat mai mult ca voi noutatile noului GS care este la ani lumina de vechiul GS. bogdaninca 3 sapt si se fac 5 ani de cand am deschis acest topic140000 km rulati pe 2 bucati GSAcrede madaca ar trebui sa cumpar o noua motocicletaTOT UN GSA AR FI.....restul .... e CAN CAN ... specialitatea TA Altii mai umili au facut acelasi lucru pe un singur motor si ala SH cu nusestiecati km inainte. Editat Aprilie 2, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 Lasa-i tu pe cei care au facut 10-2000km; pe advrider.com sunt destui ca Ian, si nu s-au plans de fiabilitate - arunca un ochi p-acolo, pe topicul dedicate, si te vei convinge. interesant este faptul ca si-au vandut GS-urile 1200 (2004-2006/2008) si si-au luat ... tot GS-uri (2008 / - 2010 si dupa); asa/ atat de nemultumiti au fost de ele ...! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 E nou in punga, nu am facut decat 36 km cu el si l-am schimbat. Nu deforma imaginea, dar toate mustele erau pe mine. Si eu merg PE ASFALT, dar am rau de mare pe valuri si vomit! bogdanspre deosebire de tine eu merg ...PE ASFALT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Aprilie 2, 2013 Autor Share Postat Aprilie 2, 2013 Evident pe doua. Una nu ar fi rezistat. Tu ca tu, esti mai umblat, dar vorbesc de fiabilitate unii dupa 10-20 mii km, si vorba lor e lege, ca e cunoscatori. Specialitate mea e sa nu pun botul la marketing si reclama gratuita. In rest am laudat mai mult ca voi noutatile noului GS care este la ani lumina de vechiul GS. Altii mai umili au facut acelasi lucru pe un singur motor si ala SH cu nusestiecati km inainte. exemple bogdan exemple ......../... si acum ce sa facem sa ne lluam toti sh sa fim umili???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.