stokerel Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 Foarte decenta greutatea "la aproape plin" tinand cont de capacitatea rezervorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 Iar aia 20mm sunt fata de versiunea normala, GS. Exact asta am am spus si eu initial. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 Ne-am mai linistit. Varianta de top, piele,aer conditionat , trece sigur de 20000 euro, iar s-o iei cheala nu se face, ca doar nu de aia ai ales BMW. Cam mult pt doar doua roti, dar fanii sunt obisnuiti deja cu aceste cifre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 (editat) Dupa ce m-am documentat am tras urmatoarele concluzii: La capitolul greutate, este cu 4 kg mai greu decat vechiul GSA, iar cele 260 kg sunt cu rezervorul, aproape plin mai precis 90%. Ca o consideratie personala, ma enerveaza astia de la BMW marketing, care nu se hotarasc la un format standard de date tehnice si dau greutatea dupa cum bate vantul, de parca n-ar fi asa de simplu sa o dea "dry weight" ca sa stim o treaba ... Nu stiu cum te-ai documentat tu dar pt ca saptmana trecuta s-au batut putin campii referitor la posibila greutate a noului Adv pe topicul vechiului GS, m-am uitat special pe bmw-motorrad.de ai ADV vechi avea 264kg. Atentie, este vorba de 2013 cu ABS standard. Asadar, prin comparatie directa putem spune ca din contra, noul Adv este cu 4 kg mai usor decat precedentul. Legat de greutate nu stiu ce te enerveaza la felul de expunere al datelor... mie mi se pare foarte normal sa dea greutatea gata de drum (= "la gol" conform literaturii de specialitate in engleza si germana) adica cea cu toate lichidele, asa cum firesc va fi utilizata. Greutatea "dry" mi se pare mult mai putin relevanta. Recunosc, nu mi-e foarte clar acel 90% dar nu mi se pare semnificativ, mai ales daca cumva este standardul la care si competitia declara si per total inseamna doar 1% motiv pt care n-as insista pe asta. Editat Octombrie 7, 2013 de KHK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Octombrie 7, 2013 Autor Share Postat Octombrie 7, 2013 khk de cand ai plecat in romania s a dat lege noua vinieta la moto in functie de greutate.... diferentele de 100g costa 15 euro... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 Am gasit si pretul: 15,900€ standard, foarte previzibil de altfel. Diferenta de 1500€ fata de GS este similara cu diferenta de la generatia anterioara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 Ce inseamna standard ? Fara ce? Si cu detoate cat e ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 Ce inseamna standard ? Fara ce? Si cu detoate cat e ? Standard inseamna... standard!!! Adica fara optionale si/sau accesorii. Din cele clasice, in standard sunt incluse acum, asa cum scrie parca si in pdf-ul atasat de mine mai sus, ABS, ASC, doua riding-modes etc. (chiar si afisaj pt treapta de viteza ) ESA, manere incalzite, tempomat, RDC, semnalizatoare LED, far LED, alarma (d-astea de care la a ta de exemplu nu se pot comanda deloc original) nu sunt standard, sunt optiuni. La GS LC de exemplu toate optiunile posibile costa cca 3000€ extra. Apoi se adauga accesoriile: side/topcase, tankbag, scut enduro, crashbar (la Adv e standard) etc etc. Daca vrei sa vezi preturi complete, mai relevant ar fi sa intri bmw-motorrad.de (stim ca preturile din Germania unt f apropiate de cele din Ro) si vezi acolo exact cat costa. Sau mai simplu ceri o lista de pret la Bavaria. Nu trebuie sa ma crezi pe mine sau pe altul, mai ales ca multi vorbesc in necunostinta de cauza sau fac comparatii gresite/neechivalente. Notiunea "cu de toate" este foarte relativa mai ales cand vine vorba de acesorii, pt multi "de toate" inseamna ce au considerat ei suficient sa plateasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Octombrie 7, 2013 Autor Share Postat Octombrie 7, 2013 deci cum ziceam 20000 ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 O caruta de bani. Ferice de cei ce-si permit asa ceva. Avand in vedere ca din constructie a scapat de multe puncte nevralgice as zice ca "se merita", comparative cu cea veche care tot pe acolo se scalda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 (editat) deci cum ziceam 20000 ..... Gasesc cumva inutila discutia pe seama pretului. Motocicleta de baza (GS) costa cat concurenta directa (cca 14.000€) si are in standard cam tot ce-i trebuie si-ti ofera foarte multa placere de a conduce. Mai departe ca vrei fite gen ADV, optiuni de top, accesorii etc este alta problema. Cine vrea sa si-o cumpaere stie foarte bine ce alege si cam cat plateste. Nu este nimic nou in aceste preturi. Restul sunt discutii aiurea pe forum... Editat Octombrie 7, 2013 de KHK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 Pai d-aia e forum ca sa discutam aiurea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 Nu stiu cum te-ai documentat tu dar pt ca saptmana trecuta s-au batut putin campii referitor la posibila greutate a noului Adv pe topicul vechiului GS, m-am uitat special pe bmw-motorrad.de ai ADV vechi avea 264kg. Atentie, este vorba de 2013 cu ABS standard. Asadar, prin comparatie directa putem spune ca din contra, noul Adv este cu 4 kg mai usor decat precedentul. Legat de greutate nu stiu ce te enerveaza la felul de expunere al datelor... mie mi se pare foarte normal sa dea greutatea gata de drum (= "la gol" conform literaturii de specialitate in engleza si germana) adica cea cu toate lichidele, asa cum firesc va fi utilizata. Greutatea "dry" mi se pare mult mai putin relevanta. Recunosc, nu mi-e foarte clar acel 90% dar nu mi se pare semnificativ, mai ales daca cumva este standardul la care si competitia declara si per total inseamna doar 1% motiv pt care n-as insista pe asta. http://www.bmwmotorcycles.com/us/en/index.html?content=http://www.bmwmotorcycles.com/us/en/bike/enduro/r1200gsa/r1200gsa_data.html&prm_action=¬rack=1 Uite de acolo m-am documentat, adica primul site official pe care il afiseaza Google. Cat despre cum se da greutatea la BMW nu vreau sa intru in polemici cu tine, am impresia ca s-a mai discutat. Varianta asta dezavantajaza mobrele cu rezervor mare. Iar pe mine nu ma intereseaza decat comparatia fier cu fier. khkde cand ai plecat in romania s a dat lege nouavinieta la moto in functie de greutate....diferentele de 100g costa 15 euro... Iana man nu fi hater. Este unul din parametrii care pentru mine devine din ce in ce mai important. Oricum faptul ca au reusit sa scoata noile modele WC la o greutate foarte apropiata de cea a modelelor racite cu aer este un plus. Bineinteles ca mi-as fi dorit sa fie mai usoare, dar ......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 De ce s-a optat pentru racire pe apa si ambreiaj umed la modele 2013? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 Pai dupa 13 ani i-a instiintat cineva si pe cei de la BMW ca suntem in sec 21. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 (editat) In teorie racirea cu aer nu este chiar proasta, fiind pasiva nu cere piese in miscare, etansari, furtune, termostat, radiator, vas de expansiune, greutate suplimentara. BMW a profitat cat s-a putut de aceste avantaje si a amanat la max momentul trecerii pe apa, trecere pe care nici acum nu a facut-o total ci doar pt chiuloasa si acolo doar pe evacuare. Editat Octombrie 8, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FBogdan Postat Octombrie 10, 2013 Share Postat Octombrie 10, 2013 A aparut si noul GSA https://www.pemotoare.ro/bmw-r-1200-gs-adventure-lansat-oficial-date-tehnice-si-fotografii/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 10, 2013 Share Postat Octombrie 10, 2013 A aparut si noul GSA Pai... cam despre asta se vorbeste aici de vreo 3 zile (incepand de la postul 996) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FBogdan Postat Octombrie 11, 2013 Share Postat Octombrie 11, 2013 De fapt ceea ce ma atragea la BMW, ideea de traditie, a disparut odata cu noile modele WC care nu sunt nici cai, nici magari. S-au pus comenzile standard (semnalizare, etc) pentru a castiga din clientela japonezelor, dar cred ca de fapt ca si in cazul Scarverului vor pierde per ansamblu . BMW nu mai putea scoate niste cai in plus fara sa mareasca cilindreea si a aplicat solutia WC spunand ca a "inventat" un GS nou pe baza unui motor vechi. Cu toate cuvintele de lauda din presa, cam seamana a carpeala, parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Octombrie 11, 2013 Autor Share Postat Octombrie 11, 2013 (editat) In teorie racirea cu aer nu este chiar proasta, fiind pasiva nu cere piese in miscare, etansari, furtune, termostat, radiator, vas de expansiune, greutate suplimentara. BMW a profitat cat s-a putut de aceste avantaje si a amanat la max momentul trecerii pe apa, trecere pe care nici acum nu a facut-o total ci doar pt chiuloasa si acolo doar pe evacuare. bogdan_harea parerea ta, de ce au facut trecerea asta??? merci Editat Octombrie 11, 2013 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 11, 2013 Share Postat Octombrie 11, 2013 (editat) Nu e parerea mea, este realitatea. Nu puteau tine in frau noxele fara un control mai exact al temperaturii motorului. Micsorarea temperaturii in zona de evacuare sigur va micsora consumul de ulei si va usura sarcina supapelor de evacuare rezultand o fiabiliate marita si eventual o marire a intervalelor de verificare si reglaj la supape. Editat Octombrie 11, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Octombrie 11, 2013 Autor Share Postat Octombrie 11, 2013 Nu e parerea mea, este realitatea. Nu puteau tine in frau noxele fara un control mai exact al temperaturii motorului. DOAR pentru un amarat de PARTZ ........????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 11, 2013 Share Postat Octombrie 11, 2013 (editat) Fi realist. Vechea solutie cu aer si "ulei", precum si ambreiajul uscat amplasat intre motor si cutia de viteze, fiecare cu carcasa proprie a din alt film, unul alb-negru si eventual mut. Frumos, artistic, languros, dar complet depasit. Editat Octombrie 11, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Octombrie 11, 2013 Autor Share Postat Octombrie 11, 2013 faza cu ambreiajul daca nu ma insel era benfica ca puteai pune orice ulei.... in caz de nevoie DAR noua amplasare .... jos palaria .. nu mai rupi moto in 2 sa schimbi ambreiajul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 11, 2013 Share Postat Octombrie 11, 2013 (editat) Si nici nu mai pute a incins pe offroad. Faza cu uleiul nu e faza. In orice motor poti pune orice ulei... in caz de nevoie. Editat Octombrie 11, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.