KHK Postat Octombrie 2, 2013 Share Postat Octombrie 2, 2013 Noul Adv: Il vad cu Anakee 3. Sa fi schimbat de la Continental? Parerea mea este ca discutiile ar fi mult mai relevante cand vor aparea primele poze adevarate/oficiale. Acestea cu stema acoperita nu se pot incadra la aceasta categorie, deci ceea ce vedem aici nu cred ce este designul final. De asemenea, stim cu totii ca exista deja topic dedicat noului 1200GS care implicit ar fi cel mai indicat pentru subiectul "noul Adv" Referitor la Anakee3/Continental nu inteleg deloc nedumerirea. Ultimelele GS/Adv dohc au fost echipate cu Tourance EXP; dar si mai relevant este faptul ca noul GS cu noile dimensiuni de anvelope a este echipat din fabrica fie cu Anakee 3 fie cu Toutance Next. Conti au fost candva, de ex pe modele 2010/11 (pe GS in general, nu numai Adv). Asta e ADV-ul. Is ferm convins ca si ciclistica a ramas la fel, daca nu cumva si mai buna ca la predecesoare. Mi s-ar parea foarte firesc ca, asa cum noul GS are o ciclistica sensibil imbunatatita fata de predecesorul, si noul Adv sa fie la fel de sensibil mai bun decat predecesorul. In schimb observ niste lipsuri pe care ma asteptam sa le includa in ADV, gen protectii radiator, scut mai mare etc. Dar trebuie sa manance si partenerii lor o paine Sau poate asta nu e varianta finala sau vor exista doar ca extra. Nu-mi este clar la ce te referi cand spui protectii de radiator. In mod normal, protectii de radiator sunt alea care protejeaza de pietre si muste lamelele radiatorului; ca si la GS-ul anterior, alea deja exista de la Touratech & co pentru noul GS LC deci implicit si pt noul Adv. Poate te referi insa la protectii la cazaturi; in cazul asta eu cred ca partea superioara a crashbar-ului (vizibila in poze, exact ca si la Adv precedent, in zona rezervorului) va avea si rol de protectie pt. radiatoare, exact cum fac deja cele de la Touratech & co pe noul GS LC. Scut mai mare nu a avut nici precedentul Adv in standard; ca si la GS, era si este optional, fie original BMW fie Touratech & co. Cred ca va avea min 260 la gol, deci cam 300 cu toate plinurile. Nu inteleg nedumeririle legate de greutate! (sau poate se gaseste iar vreun mare fizician sa ne zica de fapt ca vorbim de "masa", nu de greutate ) In primul rand, aduc aminte ca greutatea "la gol", cel putin asa cum este descrisa in engleza si germana, inseamna cu plinurile facute; se mai numeste si "gata de drum". Greutatea "fierului" fara lichide ei o numesc "uscat". Insa asta este exprimata rar din cate am vazut si mi se pare firesc, eu nu-i vad deloc relevanta, nu merg niciodata fara ulei, benzina sau lichid de frana, nu? Asadar, vorbim mai bine despre greutatea "gata de drum". In al doilea rand, se stie clar ca noul GS cu tot cu ABS standard cantareste cu numai 9kg mai mult decat vechiul GS FARA ABS. De asemenea, putem foarte usor vedea ca ADV actual, cu tot cu ABS, cantareste 264kg. In conditiile astea, cum naiba sa ajunga la 300 noul model??? Diferenta de cca 30kg (la vechea generatie) era cert influentata de cei 13L diferenta de capacitate a rezervorului si de crashbar (motor + rezervor, care la GS nu erau standard iar la Adv da) plus alte mici diferente. Asadar, apreciez ca noul Adv va cantari poate max 270kg cu toate plinurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Octombrie 2, 2013 Share Postat Octombrie 2, 2013 Nu-mi este clar la ce te referi cand spui protectii de radiator. In mod normal, protectii de radiator sunt alea care protejeaza de pietre si muste lamelele radiatorului; ca si la GS-ul anterior, alea deja exista de la Touratech & co pentru noul GS LC deci implicit si pt noul Adv. Poate te referi insa la protectii la cazaturi; in cazul asta eu cred ca partea superioara a crashbar-ului (vizibila in poze, exact ca si la Adv precedent, in zona rezervorului) va avea si rol de protectie pt. radiatoare, exact cum fac deja cele de la Touratech & co pe noul GS LC. Scut mai mare nu a avut nici precedentul Adv in standard; ca si la GS, era si este optional, fie original BMW fie Touratech & co. La grilele de protectie ma refeream. Stiu ca se gasesc la partenerii 3'rd party, de asta ziceam ca trebuie sa manance si ei o paine Cum spuneam, ma asteptam ca pe noul Adv sa vina producatorul cu unele stock. Idem pt scut. De ce ma asteptam ?... nu stiu... asa mi s-ar parea normal pt ceea ce e gandita mobra si pt diferenta de pret pe care sigur o va avea fata de varianta nonAdv. Eh, dar asta sa fie problema In rest mi se pare super faina, macar ca idee din pozele astea "beta" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Octombrie 2, 2013 Autor Share Postat Octombrie 2, 2013 exista cu siguranta un parteneriat intre BMW si producatorii de .... fiare " suplimentare..... numai la romani toti facem de toate si iese o LABA' la noul GSA am inteles ca exista parteneriat cu JOLIDON... pentru aia mai fricosi sa le bage in traficul din bucuresti se dau CADO' 2 perechi de chiloti PERSONALIZATI!!!!!! ....... ....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Octombrie 2, 2013 Share Postat Octombrie 2, 2013 (editat) la noul GSA am inteles ca exista parteneriat cu JOLIDON... pentru aia mai fricosi sa le bage in traficul din bucuresti se dau CADO' 2 perechi de chiloti PERSONALIZATI!!!!!! ....... ....... :lol: iar la precedentul GS ar fi fost bun un parteneriat cu BISON am auzit ca lipeste bine angrenaje metalice Editat Octombrie 2, 2013 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Octombrie 3, 2013 Share Postat Octombrie 3, 2013 (editat) :lol: iar la precedentul GS ar fi fost bun un parteneriat cu BISON 464634.jpg am auzit ca lipeste bine angrenaje metalice angrenaj??!! ai idee ce e ala? daca spuneai elemente metalice, putea fi tratata ca o gluma....nu una buna, insa la modul asta e cel mult zazanie ieftina, adica invidie.... Editat Octombrie 3, 2013 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Sam Postat Octombrie 3, 2013 Share Postat Octombrie 3, 2013 Prima poza m-a impresionat. Imi place la nebunie Turela si tunul lipsesc... Cred ca de asta imi place cum arata ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Octombrie 5, 2013 Share Postat Octombrie 5, 2013 (editat) angrenaj??!! ai idee ce e ala? daca spuneai elemente metalice, putea fi tratata ca o gluma....nu una buna, insa la modul asta e cel mult zazanie ieftina, adica invidie.... nu e nici invidie nici zazanie eu ma refeream cand am spus angrenaj la partea spate a mobrei zona cardan, flansa roata, rulmenti etc , cunosc caz , dar mai bine tac sa nu tulbur apele unora Editat Octombrie 5, 2013 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat Octombrie 6, 2013 Share Postat Octombrie 6, 2013 JOI, PE 3 OCTOMBRIE, M-AM INTALNIT PE GROSSGLOCKNER CU 4 CLUJENI CU MOTOARELE, BUCUROS PENTRU EI, CIUDA CA EU IN MAI AM PRINS O VREME DE GROAZA CU NINSOARE SI ZERO GRADE, ACUM ERAU VREO 14-15 GRADE SI SOARE. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 Gata cu speculatiile! A aparut oficial noul R1200GS Adventure LC, model 2014. Toate datele, optiunile etc aici: The_new_BMW_R_1200_GS_Adventure1.pdf As zice ca nu este nimic spectaculos/neasteptat, poate doar greutatea de numai 260kg gata de drum. Eventual si plasarea proiectoarelor mai jos. Suspensia cu 20mm si saua cu 40mm mai sus decat la GS, garda cu 10mm mai sus decat ADV precedent. Cu ocazia asta vad in poze si noul Navigator 5. Nu am vazut inca detalii despre pret dar vor aparea in viitorul apropiat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Octombrie 7, 2013 Autor Share Postat Octombrie 7, 2013 pasionatii sa pregateasca 20k iepuroi MINIM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 260kg gata de drum. Ce inseamna gata de drum ? Suspensia cu 20mm si saua cu 40mm mai sus decat la GS, garda cu 10mm mai sus decat ADV precedent. Sa inteleg ca suspensia e cu 20mm mai lunga decat la vechiul GSA? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Octombrie 7, 2013 Autor Share Postat Octombrie 7, 2013 Ce inseamna gata de drum ? Sa inteleg ca suspensia e cu 20mm mai lunga decat la vechiul GSA? gata de drum lichide in ea inclusiv rez plin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 (editat) Dupa ce m-am documentat am tras urmatoarele concluzii: La capitolul greutate, este cu 4 kg mai greu decat vechiul GSA, iar cele 260 kg sunt cu rezervorul, aproape plin mai precis 90%. La capitolul suspensie, este la fel cu vechiul GSA. Iar aia 20mm sunt fata de versiunea normala, GS. Ca o consideratie personala, ma enerveaza astia de la BMW marketing, care nu se hotarasc la un format standard de date tehnice si dau greutatea dupa cum bate vantul, de parca n-ar fi asa de simplu sa o dea "dry weight" ca sa stim o treaba, si de asemenea, nu sunt in stare sa masoare o garda la sol, in schimb insa, stiu ca noua garda la sol, e cu 10 mm mai mare decat la modelul anterior. Editat Octombrie 7, 2013 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stokerel Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 Foarte decenta greutatea "la aproape plin" tinand cont de capacitatea rezervorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 Iar aia 20mm sunt fata de versiunea normala, GS. Exact asta am am spus si eu initial. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 Ne-am mai linistit. Varianta de top, piele,aer conditionat , trece sigur de 20000 euro, iar s-o iei cheala nu se face, ca doar nu de aia ai ales BMW. Cam mult pt doar doua roti, dar fanii sunt obisnuiti deja cu aceste cifre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 (editat) Dupa ce m-am documentat am tras urmatoarele concluzii: La capitolul greutate, este cu 4 kg mai greu decat vechiul GSA, iar cele 260 kg sunt cu rezervorul, aproape plin mai precis 90%. Ca o consideratie personala, ma enerveaza astia de la BMW marketing, care nu se hotarasc la un format standard de date tehnice si dau greutatea dupa cum bate vantul, de parca n-ar fi asa de simplu sa o dea "dry weight" ca sa stim o treaba ... Nu stiu cum te-ai documentat tu dar pt ca saptmana trecuta s-au batut putin campii referitor la posibila greutate a noului Adv pe topicul vechiului GS, m-am uitat special pe bmw-motorrad.de ai ADV vechi avea 264kg. Atentie, este vorba de 2013 cu ABS standard. Asadar, prin comparatie directa putem spune ca din contra, noul Adv este cu 4 kg mai usor decat precedentul. Legat de greutate nu stiu ce te enerveaza la felul de expunere al datelor... mie mi se pare foarte normal sa dea greutatea gata de drum (= "la gol" conform literaturii de specialitate in engleza si germana) adica cea cu toate lichidele, asa cum firesc va fi utilizata. Greutatea "dry" mi se pare mult mai putin relevanta. Recunosc, nu mi-e foarte clar acel 90% dar nu mi se pare semnificativ, mai ales daca cumva este standardul la care si competitia declara si per total inseamna doar 1% motiv pt care n-as insista pe asta. Editat Octombrie 7, 2013 de KHK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Octombrie 7, 2013 Autor Share Postat Octombrie 7, 2013 khk de cand ai plecat in romania s a dat lege noua vinieta la moto in functie de greutate.... diferentele de 100g costa 15 euro... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 Am gasit si pretul: 15,900€ standard, foarte previzibil de altfel. Diferenta de 1500€ fata de GS este similara cu diferenta de la generatia anterioara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 Ce inseamna standard ? Fara ce? Si cu detoate cat e ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 Ce inseamna standard ? Fara ce? Si cu detoate cat e ? Standard inseamna... standard!!! Adica fara optionale si/sau accesorii. Din cele clasice, in standard sunt incluse acum, asa cum scrie parca si in pdf-ul atasat de mine mai sus, ABS, ASC, doua riding-modes etc. (chiar si afisaj pt treapta de viteza ) ESA, manere incalzite, tempomat, RDC, semnalizatoare LED, far LED, alarma (d-astea de care la a ta de exemplu nu se pot comanda deloc original) nu sunt standard, sunt optiuni. La GS LC de exemplu toate optiunile posibile costa cca 3000€ extra. Apoi se adauga accesoriile: side/topcase, tankbag, scut enduro, crashbar (la Adv e standard) etc etc. Daca vrei sa vezi preturi complete, mai relevant ar fi sa intri bmw-motorrad.de (stim ca preturile din Germania unt f apropiate de cele din Ro) si vezi acolo exact cat costa. Sau mai simplu ceri o lista de pret la Bavaria. Nu trebuie sa ma crezi pe mine sau pe altul, mai ales ca multi vorbesc in necunostinta de cauza sau fac comparatii gresite/neechivalente. Notiunea "cu de toate" este foarte relativa mai ales cand vine vorba de acesorii, pt multi "de toate" inseamna ce au considerat ei suficient sa plateasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Octombrie 7, 2013 Autor Share Postat Octombrie 7, 2013 deci cum ziceam 20000 ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 O caruta de bani. Ferice de cei ce-si permit asa ceva. Avand in vedere ca din constructie a scapat de multe puncte nevralgice as zice ca "se merita", comparative cu cea veche care tot pe acolo se scalda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 (editat) deci cum ziceam 20000 ..... Gasesc cumva inutila discutia pe seama pretului. Motocicleta de baza (GS) costa cat concurenta directa (cca 14.000€) si are in standard cam tot ce-i trebuie si-ti ofera foarte multa placere de a conduce. Mai departe ca vrei fite gen ADV, optiuni de top, accesorii etc este alta problema. Cine vrea sa si-o cumpaere stie foarte bine ce alege si cam cat plateste. Nu este nimic nou in aceste preturi. Restul sunt discutii aiurea pe forum... Editat Octombrie 7, 2013 de KHK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 Pai d-aia e forum ca sa discutam aiurea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.