Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Noul Adv:

 

 

 

Il vad cu Anakee 3. Sa fi schimbat de la Continental?

 

Parerea mea este ca discutiile ar fi mult mai relevante cand vor aparea primele poze adevarate/oficiale. Acestea cu stema acoperita nu se pot incadra la aceasta categorie, deci ceea ce vedem aici nu cred ce este designul final.

De asemenea, stim cu totii ca exista deja topic dedicat noului 1200GS care implicit ar fi cel mai indicat pentru subiectul "noul Adv" ;)

 

Referitor la Anakee3/Continental nu inteleg deloc nedumerirea. Ultimelele GS/Adv dohc au fost echipate cu Tourance EXP; dar si mai relevant este faptul ca noul GS cu noile dimensiuni de anvelope a este echipat din fabrica fie cu Anakee 3 fie cu Toutance Next. Conti au fost candva, de ex pe modele 2010/11 (pe GS in general, nu numai Adv).

 

Asta e ADV-ul. Is ferm convins ca si ciclistica a ramas la fel, daca nu cumva si mai buna ca la predecesoare.

 

Mi s-ar parea foarte firesc ca, asa cum noul GS are o ciclistica sensibil imbunatatita fata de predecesorul, si noul Adv sa fie la fel de sensibil mai bun decat predecesorul.

 

In schimb observ niste lipsuri pe care ma asteptam sa le includa in ADV, gen protectii radiator, scut mai mare etc. Dar trebuie sa manance si partenerii lor o paine :) Sau poate asta nu e varianta finala sau vor exista doar ca extra.

 

Nu-mi este clar la ce te referi cand spui protectii de radiator. In mod normal, protectii de radiator sunt alea care protejeaza de pietre si muste lamelele radiatorului; ca si la GS-ul anterior, alea deja exista de la Touratech & co pentru noul GS LC deci implicit si pt noul Adv.

Poate te referi insa la protectii la cazaturi; in cazul asta eu cred ca partea superioara a crashbar-ului (vizibila in poze, exact ca si la Adv precedent, in zona rezervorului) va avea si rol de protectie pt. radiatoare, exact cum fac deja cele de la Touratech & co pe noul GS LC.

 

Scut mai mare nu a avut nici precedentul Adv in standard; ca si la GS, era si este optional, fie original BMW fie Touratech & co.

 

Cred ca va avea min 260 la gol, deci cam 300 cu toate plinurile.

 

Nu inteleg nedumeririle legate de greutate! (sau poate se gaseste iar vreun mare fizician sa ne zica de fapt ca vorbim de "masa", nu de greutate ;) )

In primul rand, aduc aminte ca greutatea "la gol", cel putin asa cum este descrisa in engleza si germana, inseamna cu plinurile facute; se mai numeste si "gata de drum". Greutatea "fierului" fara lichide ei o numesc "uscat". Insa asta este exprimata rar din cate am vazut si mi se pare firesc, eu nu-i vad deloc relevanta, nu merg niciodata fara ulei, benzina sau lichid de frana, nu?

Asadar, vorbim mai bine despre greutatea "gata de drum".

 

In al doilea rand, se stie clar ca noul GS cu tot cu ABS standard cantareste cu numai 9kg mai mult decat vechiul GS FARA ABS. De asemenea, putem foarte usor vedea ca ADV actual, cu tot cu ABS, cantareste 264kg. In conditiile astea, cum naiba sa ajunga la 300 noul model???

Diferenta de cca 30kg (la vechea generatie) era cert influentata de cei 13L diferenta de capacitate a rezervorului si de crashbar (motor + rezervor, care la GS nu erau standard iar la Adv da) plus alte mici diferente.

Asadar, apreciez ca noul Adv va cantari poate max 270kg cu toate plinurile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu-mi este clar la ce te referi cand spui protectii de radiator. In mod normal, protectii de radiator sunt alea care protejeaza de pietre si muste lamelele radiatorului; ca si la GS-ul anterior, alea deja exista de la Touratech & co pentru noul GS LC deci implicit si pt noul Adv.

Poate te referi insa la protectii la cazaturi; in cazul asta eu cred ca partea superioara a crashbar-ului (vizibila in poze, exact ca si la Adv precedent, in zona rezervorului) va avea si rol de protectie pt. radiatoare, exact cum fac deja cele de la Touratech & co pe noul GS LC.

 

Scut mai mare nu a avut nici precedentul Adv in standard; ca si la GS, era si este optional, fie original BMW fie Touratech & co.

La grilele de protectie ma refeream. Stiu ca se gasesc la partenerii 3'rd party, de asta ziceam ca trebuie sa manance si ei o paine :) Cum spuneam, ma asteptam ca pe noul Adv sa vina producatorul cu unele stock. Idem pt scut.

De ce ma asteptam ?... nu stiu... asa mi s-ar parea normal pt ceea ce e gandita mobra si pt diferenta de pret pe care sigur o va avea fata de varianta nonAdv.

Eh, dar asta sa fie problema :) In rest mi se pare super faina, macar ca idee din pozele astea "beta"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exista cu siguranta un parteneriat intre BMW si producatorii de .... fiare " suplimentare.....

 

numai la romani toti facem de toate si iese o LABA'

 

la noul GSA am inteles ca exista parteneriat cu JOLIDON...

 

pentru aia mai fricosi sa le bage in traficul din bucuresti se dau CADO' 2 perechi de chiloti PERSONALIZATI!!!!!!

 

.......

 

.......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

la noul GSA am inteles ca exista parteneriat cu JOLIDON...

 

pentru aia mai fricosi sa le bage in traficul din bucuresti se dau CADO' 2 perechi de chiloti PERSONALIZATI!!!!!!

 

.......

 

.......

:lol: :lol:

iar la precedentul GS ar fi fost bun un parteneriat cu BISON

 

 

post-47766-0-24191300-1380742240_thumb.jpg

 

am auzit ca lipeste bine angrenaje metalice

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:lol: :lol:

iar la precedentul GS ar fi fost bun un parteneriat cu BISON

 

 

attachicon.gif464634.jpg

 

am auzit ca lipeste bine angrenaje metalice

angrenaj??!! ai idee ce e ala?

daca spuneai elemente metalice, putea fi tratata ca o gluma....nu una buna, insa la modul asta e cel mult zazanie ieftina, adica invidie....

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prima poza m-a impresionat. Imi place la nebunie :)

 

 

Turela si tunul lipsesc...

Cred ca de asta imi place cum arata :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

angrenaj??!! ai idee ce e ala?

daca spuneai elemente metalice, putea fi tratata ca o gluma....nu una buna, insa la modul asta e cel mult zazanie ieftina, adica invidie....

nu e nici invidie nici zazanie eu ma refeream cand am spus angrenaj la partea spate a mobrei zona cardan, flansa roata, rulmenti etc , cunosc caz , dar mai bine tac sa nu tulbur apele unora :crack:

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

JOI, PE 3 OCTOMBRIE, M-AM INTALNIT PE GROSSGLOCKNER CU 4 CLUJENI CU MOTOARELE, BUCUROS PENTRU EI, CIUDA CA EU IN MAI AM PRINS O VREME DE GROAZA CU NINSOARE SI ZERO GRADE, ACUM ERAU VREO 14-15 GRADE SI SOARE.

post-19252-0-32004500-1381079840_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata cu speculatiile! :)

A aparut oficial noul R1200GS Adventure LC, model 2014.

 

post-9546-0-00946600-1381142444_thumb.jpgpost-9546-0-25855400-1381142445_thumb.jpgpost-9546-0-68394700-1381142446_thumb.jpgpost-9546-0-06501300-1381142448_thumb.jpgpost-9546-0-98065900-1381142448_thumb.jpgpost-9546-0-02821300-1381142450_thumb.jpgpost-9546-0-38026400-1381142451_thumb.jpgpost-9546-0-17771700-1381142452_thumb.jpgpost-9546-0-19395800-1381142453_thumb.jpgpost-9546-0-47258300-1381143340_thumb.jpg

 

Toate datele, optiunile etc aici:

 

The_new_BMW_R_1200_GS_Adventure1.pdf

 

As zice ca nu este nimic spectaculos/neasteptat, poate doar greutatea de numai 260kg gata de drum. Eventual si plasarea proiectoarelor mai jos.

Suspensia cu 20mm si saua cu 40mm mai sus decat la GS, garda cu 10mm mai sus decat ADV precedent.

Cu ocazia asta vad in poze si noul Navigator 5.

 

Nu am vazut inca detalii despre pret dar vor aparea in viitorul apropiat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

260kg gata de drum.

 

 

Ce inseamna gata de drum ?

 

Suspensia cu 20mm si saua cu 40mm mai sus decat la GS, garda cu 10mm mai sus decat ADV precedent.

 

Sa inteleg ca suspensia e cu 20mm mai lunga decat la vechiul GSA?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce m-am documentat am tras urmatoarele concluzii:

  • La capitolul greutate, este cu 4 kg mai greu decat vechiul GSA, iar cele 260 kg sunt cu rezervorul, aproape plin mai precis 90%.
  • La capitolul suspensie, este la fel cu vechiul GSA. Iar aia 20mm sunt fata de versiunea normala, GS.

Ca o consideratie personala, ma enerveaza astia de la BMW marketing, care nu se hotarasc la un format standard de date tehnice si dau greutatea dupa cum bate vantul, de parca n-ar fi asa de simplu sa o dea "dry weight" ca sa stim o treaba, si de asemenea, nu sunt in stare sa masoare o garda la sol, in schimb insa, stiu ca noua garda la sol, e cu 10 mm mai mare decat la modelul anterior. :lool:

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce m-am documentat am tras urmatoarele concluzii:

  • La capitolul greutate, este cu 4 kg mai greu decat vechiul GSA, iar cele 260 kg sunt cu rezervorul, aproape plin mai precis 90%.

Ca o consideratie personala, ma enerveaza astia de la BMW marketing, care nu se hotarasc la un format standard de date tehnice si dau greutatea dupa cum bate vantul, de parca n-ar fi asa de simplu sa o dea "dry weight" ca sa stim o treaba ...

 

Nu stiu cum te-ai documentat tu dar pt ca saptmana trecuta s-au batut putin campii referitor la posibila greutate a noului Adv pe topicul vechiului GS, m-am uitat special pe bmw-motorrad.de ai ADV vechi avea 264kg. Atentie, este vorba de 2013 cu ABS standard. Asadar, prin comparatie directa putem spune ca din contra, noul Adv este cu 4 kg mai usor decat precedentul.

 

Legat de greutate nu stiu ce te enerveaza la felul de expunere al datelor... mie mi se pare foarte normal sa dea greutatea gata de drum (= "la gol" conform literaturii de specialitate in engleza si germana) adica cea cu toate lichidele, asa cum firesc va fi utilizata. Greutatea "dry" mi se pare mult mai putin relevanta. Recunosc, nu mi-e foarte clar acel 90% dar nu mi se pare semnificativ, mai ales daca cumva este standardul la care si competitia declara si per total inseamna doar 1% motiv pt care n-as insista pe asta.

Editat de KHK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce inseamna standard ? Fara ce? Si cu detoate cat e ?

 

Standard inseamna... standard!!! Adica fara optionale si/sau accesorii.

Din cele clasice, in standard sunt incluse acum, asa cum scrie parca si in pdf-ul atasat de mine mai sus, ABS, ASC, doua riding-modes etc. (chiar si afisaj pt treapta de viteza ;) )

ESA, manere incalzite, tempomat, RDC, semnalizatoare LED, far LED, alarma (d-astea de care la a ta de exemplu nu se pot comanda deloc original) nu sunt standard, sunt optiuni.

 

La GS LC de exemplu toate optiunile posibile costa cca 3000€ extra. Apoi se adauga accesoriile: side/topcase, tankbag, scut enduro, crashbar (la Adv e standard) etc etc.

 

Daca vrei sa vezi preturi complete, mai relevant ar fi sa intri bmw-motorrad.de (stim ca preturile din Germania unt f apropiate de cele din Ro) si vezi acolo exact cat costa. Sau mai simplu ceri o lista de pret la Bavaria. Nu trebuie sa ma crezi pe mine sau pe altul, mai ales ca multi vorbesc in necunostinta de cauza sau fac comparatii gresite/neechivalente.

 

Notiunea "cu de toate" este foarte relativa mai ales cand vine vorba de acesorii, pt multi "de toate" inseamna ce au considerat ei suficient sa plateasca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci cum ziceam 20000 .....

 

Gasesc cumva inutila discutia pe seama pretului. Motocicleta de baza (GS) costa cat concurenta directa (cca 14.000€) si are in standard cam tot ce-i trebuie si-ti ofera foarte multa placere de a conduce. Mai departe ca vrei fite gen ADV, optiuni de top, accesorii etc este alta problema.

Cine vrea sa si-o cumpaere stie foarte bine ce alege si cam cat plateste. Nu este nimic nou in aceste preturi.

Restul sunt discutii aiurea pe forum... :D

Editat de KHK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...