Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Bmw nu e cea mai smechera motoreta!!!

Daca nu mai are benzina chiar se opreste la un moment dat ...

 

Ps - eu sunt principalul vinovat ca nu am calculat corect ce autonomie am (litrometrul e defect).

 

Ps2 - e in plan vizita la LUV, saptamana asta, imediat ce imi montez senzorul de ABS comandat.

 

Ps3 - caut un adaptor de la priza bmw la priza bricheta normala. Stiu ca gasesc pe la magazinele de afara, dar nu am timp sa astept 1 saptamana. Vreau ceva pe stoc.

Comanda-ti de pe louis. Daca nu ajunge in timp util. iyti imprumut adaptorul meu pana ce te intorci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu as face si asa, dar nu stiu de unde sa iau mufa aia mica de BMW.

Pai eu de la un magazin cu profil de electrice ,electronice mi-am luat "prizele" ,le-am dus la un electrician el a pus cablul si a facut legaturile.

Asta in tg.mures deci nu te pot ajuta daca iti spun magazinul,eu sant in ploiesti ca as cumpara si ti-as trimite,imprumut si eu ti-o pot da pe a mea daca doresti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As of model year 2014 the BMW R 1200 GS will be available with the following altered standard features and options:

 

Pe langa modificareile mai sus mentionate, asa cum anticipam, modelul 2014 (fabricatie incepand cu sptembrie 2013) nu se va mai vinde cu sistemul actual de navigatie BMW Navigator 4 (echivalentul Garmin zumo 660).

Odata cu inlocuitorul lui 660 va aparea si noul BMW Navi (5?) care va avea suportul optional (+ comenzi pe ghidon) aferent pe GS. Nu am gasit inca date despre ele, cel mai probabil vor aparea la EICMA Milano in noiembrie.

 

Ca fapt divers... GS-ul LC se vinde ca painea calda, fiind principalul factor ce a contribuit la cresterea vanzarilor de motociclete BMW cu cca. 10% la nivel mondial.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Urmeaza sa imi ajunga din State niste amortizoare Ohlins fata si spate, ca sa le inlocuiesc pe cele OEM. Are cineva pe motor amortizoare aftermarket, se merita investita pe care am facut-o, adica se simte suspensia mai buna decat cea originala sau nu?Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am avut amortizoare noi aftermarket, dar pot sa iti zic din ce povestesc altii ca merita. Mai ales daca motorul pe care le pui are peste 60k km, cand, zice-s-ar ca suspensiile originale nu ar mai face fata. Adica is bune, dar nu ca din fabrica de bune.

 

Alt mare avantaj la astea aftermarket e ca le poti repara, lucru care nu il faci la alea originale. De aia cine merge in ture foarte lungi, de zeci de mii de km, aleg Ohlins, ca au aia prin state reprezentante la fiecare cold de ulita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Urmeaza sa imi ajunga din State niste amortizoare Ohlins fata si spate, ca sa le inlocuiesc pe cele OEM. Are cineva pe motor amortizoare aftermarket, se merita investita pe care am facut-o, adica se simte suspensia mai buna decat cea originala sau nu?Mersi.

 

oha, intreb si eu, nu dau cu parul... mai contaza?

 

suspensia e curva pe gustul si apucaturile fiecaruia... serios.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ai banii si ti prisosesc merita sa schimbi ce vrei tu la moto

dar

sa schimbi ca cele originale nu sunt bune si altele iti fac o moto total diferita NU CRED CA MERITA

vorbesc in cazul GSA...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mobra mea din 2005 nu are ESA, care intr-adevar e nemaipomenita, cel putin facand comparatie cu suspensia mea.

nu stiu daca ai fost atent la "istori" gsa la mine

insa 2007-2010 fara ESA si acum 2011- 2013 tot fara ESA

INSA

nu merg niciodata cu pasager

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In fine, vom vedea cum sunt și Ohlins, deși sunt convins că și-au pus și alții. Altă chestiune, are cineva șea de la Touratech sau Wunderlich, sunt mai confortabile decat originalele la drumuri mai lungi?Stiu ca GSA-ul are o sea mult mai confortabila decat GS-ul, așa am simțit eu când m-am dat cu unul.Sau a modificat cineva seaua originală la userul dan_moto din Timișoara, am văzut că are numai review-uri bune băiatul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Altă chestiune, are cineva șea de la Touratech sau Wunderlich, sunt mai confortabile decat originalele la drumuri mai lungi?

Eu dupa primul drum mai lung cu GS-ul m-am dus direct la Touratech si mi-am ales saua. Nu se compara cu cea originala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Urmeaza sa imi ajunga din State niste amortizoare Ohlins fata si spate, ca sa le inlocuiesc pe cele OEM. Are cineva pe motor amortizoare aftermarket, se merita investita pe care am facut-o, adica se simte suspensia mai buna decat cea originala sau nu?Mersi.

Amortizoarele originale (Showa la GSA 2007) sunt foarte slabe pt cineva care fie merge pe drumuri proaste sau chiar off-road, fie pt cineva care merge mult cu pasager.

Eu ma inscriu in ambele categorii, astfel imediat dupa ce mi-am cumparat GSA-ul, am si comandat amortizoare Öhlins (fata+spate).

 

Daca inainte amortizorul spate deseori ajungea la capat de ziceai ca se rupe mobra in doua, acum pot sa trec prin orice groapa si Öhlins-ul are isi face treaba cu brio.

Dar chiar si pe drumuri bune, cu amortizorul original spatele intra intr-o oscilatie si greu se stabiliza (sotia mea facea rau de mare :) ), cu Öhlins-urile este alta treaba,

Sa nu mai zic de posibilitatea de reglaje.

 

Am testat si GSA cu ESA, dar Öhlins-urile mele sunt tot mai bune (si asta nu zic doar eu ci cel cu care am facut schimb pt cateva sute de km).

Daca imi schimb mobra, o comand fara ESA si imi pun Öhlins (exista si Öhlins cu ESA, dar mega scump).

 

Btw., am o perche de amortizoare GSA originale de vanzare, folosite ca. 5.000 km :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Personal, cu cat merg mai mult, cu atat apreciez ESA. Diferenta de comportament este clar sensibila intre "comfort" si "sport". In plus, modurile off-road sunt iar interesante; weekendul asta am facut o tura mai lunga cu autostrada, drumuri rapide, drumuri proaste, curbe, pasuri, cateva zeci de km off-road... tot timpul ai suspensia care trebuie. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Am comandat senzorul dupa part number, l-am primit repede si surpriza: nu se potriveste in gaura, are diametrul prea mare :)

Am sunat la Bavaria, le-am dat datele motoretei si mi-au dat acelasi part number. Poza de pe realoem este identica cu senzorul primit prin posta.

Mi-as dori sa-mi cumpar senzorul de ABS de la GSA, dar parca nu as da sute de euro pe unul nou.Dupa part number(34527677824), l-am gasit pe asta de la un K1300gt din 2009-2010. O fi aceeasi treaba ca ala pt GSA? http://www.rubbersideup.com/servlet/the-25724/2009-2010-BMW-K1300GT/Detail

 

Atasez si eu poza cu FINAL DRIVE, la pozitia 1 si 2 sunt cele 2 urechi de prindere pt discul de frana.

La pozitia 3 este locul din care a fost smuls wheelspeed sensor sau senzorul de ABS.

 

Acesta este FD dat jos de pe moto, codul inscriptionat pe el este 7712569-02

 

@DanCata, ai idee care este cea mai usoara metoda de a separa flansa de FINAL DRIVE (citisem undeva ca ar trebui incalzite pana la 100grade)?

Editat de cristibmw
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scoate siguranta, da cu spray de frana sa cureti intre caneluri, incalzeste uniform si scoate-o uniform.

 

Ar trebui facut acolo ceva dispozitiv, dar iese selativ usor daca o scoti drept afara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bogdane, esti simpatic, dar partial ai si dreptate. Sunt curios care e procedura oficiala pentru schimbat flansa, la BMW.

 

DanCata, multumesc pentru sfaturi, au fost utile: cu FD montat pe motoreta, am dat cu spray, am incalzit cu feon-ul flansa de aluminiu (la un moment dat am bagat o carpa uda pe cilindrul de otel sa nu se dilate la fel de mult ca si aluminiul) primii 2-3 mm s-a miscat foarte bine flansa, iar apoi a mers f greu - cred ca a durat 1h sa o extraga.

 

Cand am comparat numerele inscriptionate pe cele 2 Final Drive-uri din dotare, am constatat ca erau diferite, cel montat pe moto in urma problemei cu flansa era de prin 2006 si de aceea nu se potrivea senzorul de ABS. Cel demontat acum 1 luna de pe moto era din 2009 si a mers uns cu senzorul de ABS comandat.

 

Multumesc LUV pentru diagnoza! Din multitudinea de probleme, am ramas doar cu 2: sonda de benzina(aprox 1200 lei noua) si LED far fata (ala mic) de inlocuit.

 

Concluzii:

  • ESA este din nou functional dupa montarea senzorului de ABS (de notat ca exista o legatura intre cele 2 sisteme)
  • Eroarea de ABS nu imi mai apare la diagnoza, probabil si martorul de ABS se va stinge dupa ce voi putea iesi cu moto din service si voi rula cu ea 10metri pt ABS check
  • inlocuirea flansei spate este un real pain in the ass daca o faci pt prima data si nu ai scule pe care probabil le folosesti 1 data in viata.
  • am inlocuit uleiul din diferential cu Bell Ray 70w90, sper sa fie ok. Am vazut ca BMW recomanda ceva Castrol 70w90.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...