Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Legat de ce intrebam eu mai sus, cu intsalarea ABS Pro-ului pe '13-'15, se pare ca ar fi posibila. Copy paste de pe alt forum, de la un utilizator de '15:

 

"Today I've talked to Service Manager about retrofiting. At the same time, their tech showed up and SM asked him about it. He said , I am gonna check it out , and will let you know . SM told me that they ( technicians) have some kind of service bulletins that they can see about upgrades, retrofits ...After about 10 min SM told me that he talked to tech and was told that ABS PRO will be a Software Update and that retrofit will depend on the ECM of the bike being updated. . "So If we push an update it will be up to that bike computer to accept it", he said. He didnt know what year, ECM versions or anything else will be retrofittable. He said all the needed hardware is already on the bike . Lets hope he is right."

Editat de Cap0ne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Legat de ce intrebam eu mai sus, cu intsalarea ABS Pro-ului pe '13-'15, se pare ca ar fi posibila.

 

Zilele urmatoare merg la service sa-mi faca update la soft-ul de "shift assistent Pro". Am inteles ca exista si un update pentru cutia de viteze, daca e cazul voi face si asta.

 

Cu ocazia asta voi intreba si de ABS Pro, daca se poate instala la modelele anterioare. Oricum, ABS Pro este dependent de "ride modes Pro". In configuratorul 2016 vad ca ABS Pro este gratis daca se comanda ride modes Pro. Asa poate si dynamic brake light va fi disponibila... o sa intreb si te anunt. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"yuasa mea e de 14 Ah si Aurelian nu a schimbat-o, cand am luat moto de la el inca nu avea un an"

 

 

Adi, cand ai luat motorul de la mine, avea peste 1 an; din cate imi aduc aminte, parca a fost fabricat in Februarie 2013 - poti verifica dupa serie.

ai dreptate, este martie 2013, deci avea un an si o luna. cert este ca baietii de la APAN inclusiv la ultima revizie au gasit o eroare de low voltage, desi motorul sta in garaj cu un optimate 4 pe el.

am adus discutia la baterii deoarece cateodata, cand pornesc (si la cald si la rece) are o fractiune de secunda cand invarte, dupa care o alta fractiune cand "da in nas" - se opreste dupa care o ia...

Editat de dexxter
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intereseaza pe cineva un set de tkc80? sunt aproape noi..zic asta deoarece am facut 2 drumuri cu ele...garaj-acasa/acasa-vulcanizare sa le schimb cu tourance exp.

 

800 ron

bucuresti

0723 669 091

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

/index.php?/topic/731008-senzori-de-presiune-roti-cum-sa-faci-sa-nu-se-rezolve-bavaria-motors/

 

Salut!

Am deschis si eu acest topic in sectiunea de "Service, ... schimb de experienta" cautand o solutie referitoare la inlocuirea unui senzor de presiune roata.

Deasemenea am scris si despre experienta (telefonica - nereusita) cu Bavaria Motors Otopeni.

Apreciez daca aveti vreo idee despre cum sa gasesc o rezolvare? Atat cu senzorul, cat si cu Bavaria?

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am deschis si eu acest topic in sectiunea de "Service, ... schimb de experienta" cautand o solutie referitoare la inlocuirea unui senzor de presiune roata.

 

Florin, am postat si eu pe topicul de la Service. Deci te-ai hotarat pentru Adv... s-o stapanesti sanatos! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si ? Va mai merg GS-urile sau deja s-au stricat ? :laugh: Eu din pacate n-am prea avut timp anul asta pana acum sa il plimb pe cat mi-as fi dorit...

 

A incercat cineva TKC70? Pareri? Ma gandesc sa incerc un set cand se duc Next-urile...

 

post-37979-0-63068600-1440963263_thumb.jpg post-37979-0-05780300-1440963277_thumb.jpg post-37979-0-36225200-1440963438_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de ce intrebam eu mai sus, cu intsalarea ABS Pro-ului pe '13-'15, se pare ca ar fi posibila. Copy paste de pe alt forum, de la un utilizator de '15:

 

"Today I've talked to Service Manager about retrofiting. ...http://m.auto-bild.ro/headline/vacanta-in-thassos-top-5-sfaturi-de-calatorie-72611.html

I-am lasat si eu moto SM-ului de aici si mi-a facut update de soft. Problema mea era shift assistant-ul Pro (trebuia updatat pentru ca mie mi l-au pus in mai 2014 cand nici dealerii nu prea stiau de existenta lui, atunci nu aparea ca si optiune) si mai nou citisem si despre update-ul pentru cutie (care, normal, are legatura cu motronic-ul). Practic a fost un singur update al intregii motociclete, nu separat cum credeam eu.

Am apucat sa merg doar cca 10km si la prima vedere diferenta mi se pare foarte mare, asistentul schimba clar mai usor si la poate fi folosit acum si la turatii mai joase iar cutia pare mult mai precisa. O sa ma conving insa la primul drum.

Oricum, sa stiti ca exista un update ce se poate face (gratuit, normal) la dealerii Motorrad.

Mi s-a promis ca la iarna cat motocicleta va sta la ei la iernat imi vor desface si anbreiajul pt posibile imbunatatiri, legat de acel zgomot la schimbare si de gasirea mai rapida a neutralului.

 

Legat de ABS Pro si lumina de frana dinamica, momentan nu este soft disponibil pt modelele '13-'15 dar nu este exclus sa apara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I-am lasat si eu moto SM-ului de aici si mi-a facut update de soft. Problema mea era shift assistant-ul Pro..... si mai nou citisem si despre update-ul pentru cutie

Oricum, sa stiti ca exista un update ce se poate face (gratuit, normal) la dealerii Motorrad.

Multam fain de info :)

Cand spui de update-ul de cutie te referi strict la Assistant Pro ? Sau are vreun efect asupra cutiei in sine (desi nu vad cum/ce ar putea face) ?

Pe "fisa" de update scrie si ce alte modificari aduce ?

 

Saptamana viitoare merg si eu la revizie si o sa ii rog sa mi-l faca si sunt curios daca mai vine si cu alte imbunatatiri. Eu tot astept sa imi puna Snake sa il joc cu rotita de pe ghidon :D

post-40715-0-42061700-1441960860_thumb.jpg

Editat de Cap0ne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cre' ca sare 'siguranta'...

haha, da. nu stiu cum e la dohc-uri sau la cele cum ai tu. umblu cu compresor dupa mine, dar n-am avut ocazia sa testez niciodata. singura data cand am facut pana, eram la 2 pasi de benzinarie si am folosit compresoarele de acolo cand am bagat snur.

Editat de dexxter
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam mort topicul, se plimba lumea :)

 

am o intrebare la voi: se pare (din experienta prietenilor plecati in Islanda) ca la LC-uri priza standard nu suporta un compresor pt umflat rotile. singura data cand am facut pana, eram la 2 pasi de benzinarie, deci nici eu nu l-am folosit. aveti idee daca pe DOHC sau pe modelele pre-dohc sare protectia la sarcina unui mini-compresor sau cobor in garaj sa trezesc vecinii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am folosit de multe ori compresorul alimentat la motor (DOHC) fara nicio problema.

Prietenul la nevoie s-a cunoscut ;)

» Post actualizat in 12 Sep 2015 20:07

aveti idee daca pe DOHC sau pe modelele pre-dohc sare protectia la sarcina unui mini-compresor ...

In prima ta tura cu mine, la Arabba, Daniel a vrut sa-si faca presiunea cu compresorul si tim minte ca n-a putut, sarea dracia si la mine la GS si la el la RT.

In schimb am vazut ca Robert nu a avut probleme, mi-am facut presiunea la al lui. Cred ca depinde de compresor (?).

 

@Robert, am incercat la alte benzinarii si pentru ca difera (minimal) unghiul tevii de la umflator, la unele am reusit si la roata fata. Din pacate pt. RDC nu exista adaptor compatibil (unghi de 90).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

In prima ta tura cu mine, la Arabba, Daniel a vrut sa-si faca presiunea cu compresorul si tim minte ca n-a putut, sarea dracia si la mine la GS si la el la RT.

In schimb am vazut ca Robert nu a avut probleme, mi-am facut presiunea la al lui. Cred ca depinde de compresor (?).

 

Esti groaznic ce memorie pot sa ai! Asa e, acu' ca ai zis tu, imi amintesc perfect ca eram langa voi cand va chinuiati cu dracia.

Am un airman luat de la louis, pe care pana acum l-am folosit cu succes doar la diverse masini, inclusiv la roti de SUV. Dar imi ridicase problema la fileu Marcel cand mi-a povestit de patania din Islanda.

Editat de dexxter
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand spui de update-ul de cutie te referi strict la Assistant Pro ? Sau are vreun efect asupra cutiei in sine (desi nu vad cum/ce ar putea face) ?

Pe "fisa" de update scrie si ce alte modificari aduce ?

 

Eu tot astept sa imi puna Snake sa il joc cu rotita de pe ghidon

 

Deci, eu oricum vorbisem de update pt Assistant Pro; intre timp am citit despre update-ul legat de cutie care nu are legatura cu asistentul. Cand s-a facut update, a fost o singura operatie ca se customizeaza pentru fiecare moto pe toate functiile (in cazul meu inclusiv asistentul).

Legatura dintre soft si cutie este la motronic, pe felul cum este influentat motorul in momentul schimbarii. Valabil mai ales la Assistent Pro care depinde clar de asta.

Am amanat sa-ti raspund sa sa mai fac km in weekend. Legat de cutie nu simt ceva deosebit, problemele cu gasitul ceva mai greu al neutralului sau oarecare agatare in jurul treptei a treia nu par sa se fi schimbat si poate (mai ales la neutral) nici nu aveau cum. Sunt tare curios daca se va schimba ceva dupa ce la iarna, cum am zis mai sus, intentioneaza sa-mi schimbe nu stiu ce pe la ambreiaj. Acolo intervine partea mecanica...

Am simtit insa imbunatatire clara la felul in care schimba Assistenat Pro, pe o plaja mai larga de turatie si mai fin. Acum chiar este o placere!

 

Legat de Snake, daca te chinuie amintirile, exista app si il poti juca exact ca pe vremuri, cu butoane de Nokia 5110 pe ecran :D Eu il am instalat :)

» Post actualizat in 14 Sep 2015 13:30

Daca vreti sa va umflati rotile folosind ca sursa bricheta din dotare,uitati.

De la acea bricheta puteti incarca doar telefoane,aparate foto,etc.

 

Marcel, Adi a deschis discutia si pe topicul celalalt de 12GS, cum am zis si acolo, foarte posibil depinde si de tipul de compresor. M-as mira sa fie la LC diferit de modelele precedente.

 

Mai bine iei o mini-pompa, nu e cel mai comod dar poate cel mai sigur :D

http://www.bmw-motorrad-store.de/bmw-minifusspumpe-mit-digitalem-manometer.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam fain de info Khk :) Azi am facut si eu pe langa revizie si update-ul de soft.

Inainte zici ca aveam windows Vista pe mobra si acum au pus un Win 7/10 :) Este mult mai smooth dupa update. Atat la schimbarea vitezelor (aici nu a devenit uau, dar clar se simte ca parca nu mai "agata" si nu mai cloncane ca un harley), cat si la comportamentul general.

La viteza f mica prin oras de ex pot merge acum fara probleme fara sa patinez ambreiajul. Nu mai da sa moara, sau sa mearga in hopuri, zmucita etc. Pot sa dau treptele 1 sau 2 in situatii in care inainte trebuia sa reduc foarte mult ca sa intre fara zgomote dubioase. La fel in mersul general, se misca altfel, mult mai elegant parca. Pana acum zici ca aveam un Ktm :laugh:

Singura chestie (cred) negativa este ca in anumite situatii parca nu mai este atat de "brutala" cand tragi de gaz. Gen sunt momente in care in modul Road se simte cum se simtea inainte pe Rain. Sau e posibil puterea pusa jos sa fie tot aia, dar datorita smoothnesului general sa lasa impresia ca nu mai bruscheaza. Overall sunt f multumit de noul soft. Chiar daca tot nu au pus tetris.

 

Legat de pompa intr-adevar, depinde de model. Parca scrie si prin manual ca priza deafult taie curentul daca consumul este mai mare de nush cati amperi (parca 5).

 

PS - macs, nu ne suparam deloc daca pui si tu pozele alea mai mari.

Editat de Cap0ne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Titlul topicului asta e corect? In 2013 era "noul", acum nu mai sunt asa de sigur :)

 

Teoretic ai dreptate, evident, dar practic sa face mai bine diferenta pentru a evita confuziile cu topicul de 1200GS mai vechi.

» Post actualizat in 16 Sep 2015 08:06

La viteza f mica prin oras de ex pot merge acum fara probleme fara sa patinez ambreiajul.

 

Deci compenseaza acel 1kg in plus la roata din interiorul motorului modelelor 2015 (sau Adv 2014) :D

» Post actualizat in 16 Sep 2015 08:10

Gen sunt momente in care in modul Road se simte cum se simtea inainte pe Rain.

 

Pai ce cauti pe Road? Eu pe merg pe Road doar cand ploua.

Cand am plecat dupa resoftare, pana sa ma uit la bord/mod mi s-a parut ca nu mai trage "asa bine", si cum am trecut pe Dynamic mi-am regasit motocicleta :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...