dexxter Postat Septembrie 11, 2015 Share Postat Septembrie 11, 2015 cam mort topicul, se plimba lumea am o intrebare la voi: se pare (din experienta prietenilor plecati in Islanda) ca la LC-uri priza standard nu suporta un compresor pt umflat rotile. singura data cand am facut pana, eram la 2 pasi de benzinarie, deci nici eu nu l-am folosit. aveti idee daca pe DOHC sau pe modelele pre-dohc sare protectia la sarcina unui mini-compresor sau cobor in garaj sa trezesc vecinii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_bobariu Postat Septembrie 12, 2015 Share Postat Septembrie 12, 2015 Am folosit de multe ori compresorul alimentat la motor (DOHC) fara nicio problema. Fie-ti mila de vecini! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 12, 2015 Share Postat Septembrie 12, 2015 Am folosit de multe ori compresorul alimentat la motor (DOHC) fara nicio problema. Prietenul la nevoie s-a cunoscut » Post actualizat in 12 Sep 2015 20:07 aveti idee daca pe DOHC sau pe modelele pre-dohc sare protectia la sarcina unui mini-compresor ... In prima ta tura cu mine, la Arabba, Daniel a vrut sa-si faca presiunea cu compresorul si tim minte ca n-a putut, sarea dracia si la mine la GS si la el la RT. In schimb am vazut ca Robert nu a avut probleme, mi-am facut presiunea la al lui. Cred ca depinde de compresor (?). @Robert, am incercat la alte benzinarii si pentru ca difera (minimal) unghiul tevii de la umflator, la unele am reusit si la roata fata. Din pacate pt. RDC nu exista adaptor compatibil (unghi de 90). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Septembrie 13, 2015 Share Postat Septembrie 13, 2015 (editat) In prima ta tura cu mine, la Arabba, Daniel a vrut sa-si faca presiunea cu compresorul si tim minte ca n-a putut, sarea dracia si la mine la GS si la el la RT. In schimb am vazut ca Robert nu a avut probleme, mi-am facut presiunea la al lui. Cred ca depinde de compresor (?). Esti groaznic ce memorie pot sa ai! Asa e, acu' ca ai zis tu, imi amintesc perfect ca eram langa voi cand va chinuiati cu dracia. Am un airman luat de la louis, pe care pana acum l-am folosit cu succes doar la diverse masini, inclusiv la roti de SUV. Dar imi ridicase problema la fileu Marcel cand mi-a povestit de patania din Islanda. Editat Septembrie 13, 2015 de dexxter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 14, 2015 Share Postat Septembrie 14, 2015 Cand spui de update-ul de cutie te referi strict la Assistant Pro ? Sau are vreun efect asupra cutiei in sine (desi nu vad cum/ce ar putea face) ? Pe "fisa" de update scrie si ce alte modificari aduce ? Eu tot astept sa imi puna Snake sa il joc cu rotita de pe ghidon Deci, eu oricum vorbisem de update pt Assistant Pro; intre timp am citit despre update-ul legat de cutie care nu are legatura cu asistentul. Cand s-a facut update, a fost o singura operatie ca se customizeaza pentru fiecare moto pe toate functiile (in cazul meu inclusiv asistentul). Legatura dintre soft si cutie este la motronic, pe felul cum este influentat motorul in momentul schimbarii. Valabil mai ales la Assistent Pro care depinde clar de asta. Am amanat sa-ti raspund sa sa mai fac km in weekend. Legat de cutie nu simt ceva deosebit, problemele cu gasitul ceva mai greu al neutralului sau oarecare agatare in jurul treptei a treia nu par sa se fi schimbat si poate (mai ales la neutral) nici nu aveau cum. Sunt tare curios daca se va schimba ceva dupa ce la iarna, cum am zis mai sus, intentioneaza sa-mi schimbe nu stiu ce pe la ambreiaj. Acolo intervine partea mecanica... Am simtit insa imbunatatire clara la felul in care schimba Assistenat Pro, pe o plaja mai larga de turatie si mai fin. Acum chiar este o placere! Legat de Snake, daca te chinuie amintirile, exista app si il poti juca exact ca pe vremuri, cu butoane de Nokia 5110 pe ecran Eu il am instalat » Post actualizat in 14 Sep 2015 13:30 Daca vreti sa va umflati rotile folosind ca sursa bricheta din dotare,uitati. De la acea bricheta puteti incarca doar telefoane,aparate foto,etc. Marcel, Adi a deschis discutia si pe topicul celalalt de 12GS, cum am zis si acolo, foarte posibil depinde si de tipul de compresor. M-as mira sa fie la LC diferit de modelele precedente. Mai bine iei o mini-pompa, nu e cel mai comod dar poate cel mai sigur http://www.bmw-motorrad-store.de/bmw-minifusspumpe-mit-digitalem-manometer.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macs Postat Septembrie 15, 2015 Share Postat Septembrie 15, 2015 Nu e bun GS asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stokerel Postat Septembrie 15, 2015 Share Postat Septembrie 15, 2015 Frumos la Craiova Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Septembrie 15, 2015 Share Postat Septembrie 15, 2015 (editat) Multam fain de info Khk Azi am facut si eu pe langa revizie si update-ul de soft. Inainte zici ca aveam windows Vista pe mobra si acum au pus un Win 7/10 Este mult mai smooth dupa update. Atat la schimbarea vitezelor (aici nu a devenit uau, dar clar se simte ca parca nu mai "agata" si nu mai cloncane ca un harley), cat si la comportamentul general. La viteza f mica prin oras de ex pot merge acum fara probleme fara sa patinez ambreiajul. Nu mai da sa moara, sau sa mearga in hopuri, zmucita etc. Pot sa dau treptele 1 sau 2 in situatii in care inainte trebuia sa reduc foarte mult ca sa intre fara zgomote dubioase. La fel in mersul general, se misca altfel, mult mai elegant parca. Pana acum zici ca aveam un Ktm Singura chestie (cred) negativa este ca in anumite situatii parca nu mai este atat de "brutala" cand tragi de gaz. Gen sunt momente in care in modul Road se simte cum se simtea inainte pe Rain. Sau e posibil puterea pusa jos sa fie tot aia, dar datorita smoothnesului general sa lasa impresia ca nu mai bruscheaza. Overall sunt f multumit de noul soft. Chiar daca tot nu au pus tetris. Legat de pompa intr-adevar, depinde de model. Parca scrie si prin manual ca priza deafult taie curentul daca consumul este mai mare de nush cati amperi (parca 5). PS - macs, nu ne suparam deloc daca pui si tu pozele alea mai mari. Editat Septembrie 15, 2015 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 16, 2015 Share Postat Septembrie 16, 2015 Titlul topicului asta e corect? In 2013 era "noul", acum nu mai sunt asa de sigur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 16, 2015 Share Postat Septembrie 16, 2015 Titlul topicului asta e corect? In 2013 era "noul", acum nu mai sunt asa de sigur Teoretic ai dreptate, evident, dar practic sa face mai bine diferenta pentru a evita confuziile cu topicul de 1200GS mai vechi. » Post actualizat in 16 Sep 2015 08:06 La viteza f mica prin oras de ex pot merge acum fara probleme fara sa patinez ambreiajul. Deci compenseaza acel 1kg in plus la roata din interiorul motorului modelelor 2015 (sau Adv 2014) » Post actualizat in 16 Sep 2015 08:10 Gen sunt momente in care in modul Road se simte cum se simtea inainte pe Rain. Pai ce cauti pe Road? Eu pe merg pe Road doar cand ploua. Cand am plecat dupa resoftare, pana sa ma uit la bord/mod mi s-a parut ca nu mai trage "asa bine", si cum am trecut pe Dynamic mi-am regasit motocicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Olaru Postat Septembrie 18, 2015 Share Postat Septembrie 18, 2015 Nu e bun GS asta Asa deci.Umbli cu Oltence Fierbinti..... Scuze celorlalti pt off Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bill Postat Octombrie 4, 2015 Share Postat Octombrie 4, 2015 (editat) salut ! cine ma poate ajuta ? mi s-a dus contactul de pornire, partea mecanica, concret, cheia nu se mai invarte sau foaaarte greu, a inceput sa ma dispere. incepuse de prin vara sa mearga cu mici piedici. nu stiu sa se fi intamplat la cineva asa ceva stima ! Editat Octombrie 4, 2015 de bill Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dellnegro Postat Octombrie 4, 2015 Share Postat Octombrie 4, 2015 Ai incercat sa-l ungi cu ceva? WD40 cred ca ar putea fi o solutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bill Postat Octombrie 4, 2015 Share Postat Octombrie 4, 2015 (editat) am bagat, acum nu mai vrea nici cu WD-40, tot greu merge Editat Octombrie 4, 2015 de bill Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 4, 2015 Share Postat Octombrie 4, 2015 (editat) nu WD40 ci praf de grafit trebuia... incearca sa-l cureti cu spray de frana caci ala se evapora Editat Octombrie 4, 2015 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bill Postat Octombrie 7, 2015 Share Postat Octombrie 7, 2015 (editat) cred ca stiu cum s-a ajuns in situatia blocarii contactului: am suflat aer cu presiune in acest contact la cateva spalari... asa e cavalere. am spalat cu benzina sub presiune de la rezervorul motorului barcii cu para de amorsare dupa care am uns cu WD-40 si iar benzina, apoi grafit de la o mina de creion chisat temeinic si acum merge ca nou deci am rezolvat-o. teoretic partea mecanica nu ar trebui sa se uzeze, clar e inoxidabil SPOR! Editat Octombrie 7, 2015 de bill Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Octombrie 9, 2015 Share Postat Octombrie 9, 2015 (editat) Aveti idee daca o merge facuta o combinatie cu proiectoarele de genul: Buton on off+cablaraie+suport de la Bmw , pupate cu niste proiectoare led 3rd party (nu ma incanta cele de la bmw, vreau ceva spot, probabil de la VisionX sau Denali). Adica de facut sigur se poate face, dar nu am idee cat de complicat ar fi, daca are ceva specific cablajul de la bmw, cat va trebui folosit cutterul, daca ar trebui sa iau un anume proiector care sa se pupe cu prinderea de pe suprtul bmw etc Editat Octombrie 9, 2015 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 9, 2015 Share Postat Octombrie 9, 2015 Adica de facut sigur se poate face, dar nu am idee cat de complicat ar fi, daca are ceva specific cablajul de la bmw, cat va trebui folosit cutterul, daca ar trebui sa iau un anume proiector care sa se pupe cu prinderea de pe suprtul bmw Daca am inteles corect, montajul proiectoarelor facut "ca la carte, la BMW" inseamna si introducerea/acceptarea lor in softul motocicletei, de aceea de exemplu mi-au zis ca nu este deloc usor sa mi le pastrez pt urmatoarea motocicleta si nici nu au fost de acord sa le scot de pe fosta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 10, 2015 Share Postat Octombrie 10, 2015 Intr-un final reusesc si eu sa ii schimb opincile azi A tinut nextul asta de m-am plictisit de el. Are peste 20k Salut. poti te rog sa pui doua trei poze cu handguradurile? sunt BMW sau alt brand, imi poti spune pretul? Multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Octombrie 10, 2015 Share Postat Octombrie 10, 2015 Salutare. Sunt astea de la Touratech, plus extensia dedicata, care vine in partea de sus. Daca vrei sa comanzi ceva de pe la ei da-mi de veste pliz ca e posibil sa iau si eu niste nimicuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 11, 2015 Share Postat Octombrie 11, 2015 Ms de raspuns. Arata bine dar e prea costisitor pt mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_n Postat Octombrie 14, 2015 Share Postat Octombrie 14, 2015 Salut,Postez in numele echipei Carpathian 2 Wheels Guide (site-ul proiectului) si vreau sa va cer o mana de ajutor.In wekeendul acesta (17-18 Octombrie) o sa filmam pentru un clip de prezentare al ghidului si avem nevoie de inca doi motociclisti care sa apara in clip.Cel mai important aspect este ca trebuie sa fie motociclete BMW, preferabil modele GS (1200/1150, 800 sau 650) si sa fie din apropierea Clujului.Filmarile o sa aiba loc in depresiunea Rimetea, jud Cluj si in apropierea Cheilor Manastirii, pe drumul neasfaltat care le traverseaza.O sa asiguram benzina, cazarea sambata noaptea si bautura de sambata seara.Noi o sa plecam sambata dupa-masa din Cluj si stam pana duminica seara.Daca sunteti interesati va rog sa imi scrieti pe privat.Mersi,Drumuri faine!Calin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Octombrie 14, 2015 Share Postat Octombrie 14, 2015 Nu ca as fi amator sa particip( nici nu am motocicleta BMW) dar de ce trebuie sa fie doar motociclete BMW? Ghidul se adreseaza doar posesorilor de BMW? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Octombrie 14, 2015 Share Postat Octombrie 14, 2015 Nu ca as fi amator sa particip( nici nu am motocicleta BMW) dar de ce trebuie sa fie doar motociclete BMW? Ghidul se adreseaza doar posesorilor de BMW? O fi sponsor... ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_n Postat Octombrie 14, 2015 Share Postat Octombrie 14, 2015 Salut, Cei de la BMW Motorrad România sunt colaboratorul nostru principal. Acesta e motivul pe tru care vrem să apăra doar motociclete BMW. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.