KHK Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 saptama viitoare inmatriculez bivolu si apoi rodaj tocmai vroiam sa te intreb daca dam o tura in weekend prin "tara ta"... daca nu cumva ne vor obliga la electrice. da' ce, te muti la Zermatt? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 N ar fi rau sa stai la zermatt....desi e prea liniste . Pai am cu ce sa dau tura, daca e faina vremea luam mobra sotiei, numai sa nu vrei prin partea germana ca abia ajung la geneva in seara asta. vb pe pm pt detalii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 neeee. varadero sigur ramanea intreg. rupea copacu in doua. Carcotas.baftaiou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 (editat) [/color] [/color] Aureliane, 87000/an motociclete vinde orice japonez (fabricant) din numai 2 modele. Mai studiaza si productiile celorlalti. BMW se vinde bine in EU, moderat in SUA, Australia si cam atat. Lumea este mult mai mare de atat si acolo recupereaza galbejitii. ST-ul s-a vandut in primul an(7 luni ca au inceput in iunie) 5000 buc, numai in EU si Australia, dupa care a venit tzunami si s-a ales praful. Relevant o sa fie 2013. Acum a inceput livrarea si in SUA si sa vezi acolo fierbere. Dar ce vand fabricantii pt mine este mai putin important. Calitatea fierului de sub poponeata primeaza. Hai sa fii iubit si poate vii pe plaja cu noi in weekend-ul 9-11 sep, in BG. O sa fie si BMW-uri cu noi. Editat August 11, 2011 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
road_runner 1400 Postat August 12, 2011 Share Postat August 12, 2011 (editat) Eh... prin "mica omisiune" ai mai facut si tu cativa oameni fericiti pt. cateva ore, s-au mai refulat niste frustrari... tot e bine ca s-a mai animat putin topicul. Poate ai vrut sa zici ca frustrarile DEfuleaza, nu REfuleaza (din frantuzescul dĂŠfouler). DEFULĂ, defulez, vb. I. Tranz. (Psih.) A da curs liber ideilor sau tendințelor refulate în subconștient. ♦ (Fam.) A-și descărca sufletul. – Din fr. dĂŠfouler. REFULA, refulez, vb. I. Tranz. 1. A respinge, a înăbuși din domeniul conștientului în subconștient imagini, dorințe, reprezentări, idei sau tendințe neplăcute, care contrazic conștiința morală a individului Inteleg ca pana la urma esti foarte bine informat cand vine vorba de "regina Alpilor" sau de ce chiloti a mai scos BMW, insa deficitar cand e vorba de limba romana. Incearca sa respecti pe cei care-ti citesc posturile, sau daca nu pe ei, macar pe tine daca tot te lauzi ca traiesti in lumea buna, scriind cat de cat corect, ca nimeni nu are pretentii academice. Si acum on-topic in mod sigur accidentului respectiv nu-i rezista alta motocicleta, poate nu i se intampla ce i s-a intamplat GS-ului respectiv, poate chiar mai rau, insa e clar ca e un punct de rezistenta medie si nu mare acolo unde s-a rupt. Sunt inclinat sa iau in considerare parerea unuia care chiar merge in toate regimurile de turatie si viteza cu GS-ul, si mai ales pe orice fel de drum, aici referindu-ma desigur la Cristi, cand e vorba de ce poate si stie sa faca acest model si in niciun caz parerea unora care merg cu ele ca si cum ar fi din portelan, adica nu trec de 110 km/h si dupa ce se intorc din plimbarea prin "Alpii francezi" numita mai nou ARC, isi spala motorul cu periuta sa nu cumva ca microbii sa poposeasca pe modelul mult iubit si protejat. Drumuri bune. Editat August 12, 2011 de phantom21042003 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat August 12, 2011 Share Postat August 12, 2011 Aureliane, 87000/an motociclete vinde orice japonez (fabricant) din numai 2 modele. Mai studiaza si productiile celorlalti. BMW se vinde bine in EU, moderat in SUA, Australia si cam atat. Lumea este mult mai mare de atat si acolo recupereaza galbejitii. ST-ul s-a vandut in primul an(7 luni ca au inceput in iunie) 5000 buc, numai in EU si Australia, dupa care a venit tzunami si s-a ales praful. Relevant o sa fie 2013. Acum a inceput livrarea si in SUA si sa vezi acolo fierbere. Dar ce vand fabricantii pt mine este mai putin important. Calitatea fierului de sub poponeata primeaza. Hai sa fii iubit si poate vii pe plaja cu noi in weekend-ul 9-11 sep, in BG. O sa fie si BMW-uri cu noi. Bogdan, eu am fost deja saptamana trecuta si maine plec din nou - caci zilele astea e luna plina, spectacolul nu trebuie pierdut! Pe de alta parte, stii tu cum va fi vreme in 9-11 septembrie? Hai, pe cai si bataie, ca viata trece ...! Cat despre GS vs ST si invers - sau BMW vs. orice alta marca - ... mai stai si tu potolit! Nu te-ai saturat sa te tot dai la noi si sa raspunzi la tot felul de provocari? Tu nu stii cum este - fiecare isi lauda ce are?! Bine ca avem, ca suntem sanatosi si ca ne plimbam cu ele. Hai sa nu mai poluam topicul cu discutii d-astea copilaresti si banale, ca nu e benefic pentru nimeni! Calatorii multe, placute, si numai bine, la toata lumea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 12, 2011 Share Postat August 12, 2011 Inteleg ca pana la urma esti foarte bine informat cand vine vorba de "regina Alpilor" sau de ce chiloti a mai scos BMW, insa deficitar cand e vorba de limba romana. Desi daca ma compar cu vreo 95% din cei care posteaza pe forumul asta, inclusiv destui despre care stiu ca ar fi terminat eventual si o facultate in viata asta, consider ca scriu destul de corect romaneste in general. Asta nu inseamna ca nu pot sa gresesc si iti multumesc pt. lectia de limba romana. Ce nu inteleg in continuare este atitudinea ta fata de mine; am inteles ca te-a deranjat ca am publicat aici castigatorul celui mai amplu test facut anual de cea mai mare revista moto din Europa (care are niste reguli si criterii specifice de testare in acest caz, publicate si in Univers Moto vreo 4 ani la rand, pe care multi nu le cunosc dar stiu sa vorbeasca, ca nu-i costa nimic); am inteles ca te-a deranjat expresia "a-si gasi nasul" desi stii bine cred ca este o expresie folosita uzual si de multe ori in gluma in limba romana; am inteles ca ai ceva cu chilotii BMW... dar tot n-am inteles atitudinea ta personala cu mine, nu m-am bagat cu nimic pe viata ta. Dar sincer ma cam doare in basca de ceea ce spui, viata merge inainte si fiecare se bucura cum poate de ea. Acum de exemplu vad ca e deja ora 14, nu mai am nimic important de facut la birou si in prostia mea ma bucur ca in parcare ma asteapta "Regina Alpilor" cu bagajele pe ea sa plecam impreuna catre Elvetia, sa mai parcurgem cateva pasuri impreuna. Iti doresc si tie un weekend placut. (pt. mine conversatia asta este inchisa, nu are rost sa poluam topicul cu aberatii) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
road_runner 1400 Postat August 12, 2011 Share Postat August 12, 2011 Desi daca ma compar cu vreo 95% din cei care posteaza pe forumul asta, inclusiv destui despre care stiu ca ar fi terminat eventual si o facultate in viata asta, consider ca scriu destul de corect romaneste in general. Asta nu inseamna ca nu pot sa gresesc si iti multumesc pt. lectia de limba romana. Ce nu inteleg in continuare este atitudinea ta fata de mine; am inteles ca te-a deranjat ca am publicat aici castigatorul celui mai amplu test facut anual de cea mai mare revista moto din Europa (care are niste reguli si criterii specifice de testare in acest caz, publicate si in Univers Moto vreo 4 ani la rand, pe care multi nu le cunosc dar stiu sa vorbeasca, ca nu-i costa nimic); am inteles ca te-a deranjat expresia "a-si gasi nasul" desi stii bine cred ca este o expresie folosita uzual si de multe ori in gluma in limba romana; am inteles ca ai ceva cu chilotii BMW... dar tot n-am inteles atitudinea ta personala cu mine, nu m-am bagat cu nimic pe viata ta. Dar sincer ma cam doare in basca de ceea ce spui, viata merge inainte si fiecare se bucura cum poate de ea. Acum de exemplu vad ca e deja ora 14, nu mai am nimic important de facut la birou si in prostia mea ma bucur ca in parcare ma asteapta "Regina Alpilor" cu bagajele pe ea sa plecam impreuna catre Elvetia, sa mai parcurgem cateva pasuri impreuna. Iti doresc si tie un weekend placut. (pt. mine conversatia asta este inchisa, nu are rost sa poluam topicul cu aberatii) Drumuri bune in continuare sa ai, nu am nimic cu tine. Apropos, "a-si" se scrie "as", scuze, dar nu ma pot abtine. Si eu abia astept sa plec pe ale mele, oriunde ar fi. Cele bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 12, 2011 Share Postat August 12, 2011 Ba chiar "a-si" se scrie in contextul asta, as in "a isi gasi". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator PopaCosmin Postat August 12, 2011 Share Postat August 12, 2011 In loc sa va duelati in probleme gramaticale, mai bine va duelati in poze frumoase ... asa ne putem bucuram si noi de disputa voastra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
road_runner 1400 Postat August 12, 2011 Share Postat August 12, 2011 (editat) Ba chiar "a-si" se scrie in contextul asta, as in "a isi gasi". Touche mon cher! Credeam ca e vorba de conditional optativ la persoana intai singular " eu as gasi", insa e vorba de "a isi gasi" cu forma scurta "a-si gasi". Mea culpa, m-a luat valul. Drumuri bune. On-topic, cu ce cauciucuri vin GS-urile din fabrica si ce credeti despre ele, aderenta, nr de km parcursi, cum se comporta pe carosabil ud. Ma bate gandul sa schimb producatorul de gume ptr Varadero, de la michelin pilot road simplu, spre metzeler tourance sau altceva. Iata si niste poze, zic eu frumoase, ca sa nu se mai supere nimeni. Editat August 12, 2011 de phantom21042003 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 12, 2011 Share Postat August 12, 2011 Eh, toti gresim, si mie mi se mai impulecã degetele pe tastatura din cand in cand Cat despre gume, am avut si anakee, tourance si anakee2, acu pe RT am pilot road 2. Niciodata nu am patit sa imi alunece spatele sau fata intr-o curba, pe asfalt. Orice e peste 1000 ron setu sunt bune. Anakee2 is mai bune ca 1 ca tin mai mult. Turance tine mai mult ca Anakee. Si am dadeam destul de sportiv cu gumele astea, in limita in care te dai sportiv pe strada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 12, 2011 Share Postat August 12, 2011 Bogdan, eu am fost deja saptamana trecuta si maine plec din nou - caci zilele astea e luna plina, spectacolul nu trebuie pierdut! Pe de alta parte, stii tu cum va fi vreme in 9-11 septembrie? Hai, pe cai si bataie, ca viata trece ...! 9-11 sep este primul weekend in care suntem disponibili si vreau neaparat cu cortul pe malul marii. Daca nu ninge evident. Pana atunci mai avem un rest de concediu si plecam in GR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
massi Postat August 14, 2011 Share Postat August 14, 2011 [/color] [/color] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 20, 2011 Share Postat August 20, 2011 (editat) Ianakim@, Dan Cata@, Tau@ si ceilalti, legat de profit, evident toti lucram pt profit, dar una este sa-l obtii din tehnologie si productivitate si alta din mutarea productiei in China. Un producator, in cazul nostru moto, care face miscarea asta, inseamna ca a epuizat toate celelalte resurse si a apelat la ultima, cea mai ieftina si facila, mizand pe salariile de mizerie practicate acolo, dar suportand inevitabil si o scadere a calitatii. Chiar daca la unele modele piesele chinezesti probabil lipsesc, filozofie de gestionare a calitatii este unitara pe intreaga firma, si sigur apar repere mai slabe, achizitionate mai ieftin de la alti producatori, chiar si din EU. Vlad, fiind un erudit in materie de BMW ar putea sa exemplifice si detalieze subiectul. Eu ca novice pot aminti doar electronica fabricata in Ungaria si montata pe modele de varf. Din ce in ce mai aproape! Vine apa si la boxer BMW. http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=717768 Editat August 14, 2011 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 20, 2011 Share Postat August 20, 2011 Din ce in ce mai aproape! Vine apa si la boxer BMW. http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=717768 e veche stirea Boxeru a ajuns la limita performantei la care poate ajunge un motor racit doar cu aer si ulei. Baga astia apa si apoi s avezi performanta... si probleme in plus. BTW, azi am vazut un R80GS pt prima data live. Sublim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 21, 2011 Share Postat August 21, 2011 (editat) Stirea este veche, intradevar, dar pozele nu le-am mai vazut. Mai ramane Moto Guzzi sa faca pasul. Editat August 21, 2011 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat August 21, 2011 Share Postat August 21, 2011 BMW Camp, mai facem una anul asta? http://bmw-camp.myforum.ro/hai-la-mare-2-4-septembrie-vt4.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 24, 2011 Share Postat August 24, 2011 Boxeru a ajuns la limita performantei la care poate ajunge un motor racit doar cu aer si ulei. Baga astia apa si apoi s avezi performanta... si probleme in plus. Si totusi face fata cu brio concurentei si performantelor actuale, de fapt inca da clasa per total. Problema e ca, vazand ca succesul acestei clase nu este deloc unul de ignorat, concurenta se straduieste sa scoata modele noi. Pe langa Multistrada si SuperTenere, Honda va scoate Crosstourer, la Triumph se vorbeste de Tiger-ul de 1200, la fel si la KTM. Iar BMW nu se va lasa si urmatorul GS (1250 ?) va fi se pare un model cu totul nou; cardanul va fi pe stanga, cadrul nu va mai fi dintr-o singura bucata astfel incat in cazul unei cazaturi grave sa nu se schimbe neaparat integral, suspensii si frane noi, toba (pe dreapta) va fi mai plata sa rapeasca cat mai putin loc din sidecase. Bordul va fi de asemenea total schimbat, cu noul display TFT ca la K1600 si din fericire se vor pastra cadranele analogice pt. turometru si tahometru. (mi se par total aiurea cele digitale si ma bucur mult ca BMW nu apeleaza la asa ceva decat la putine modele gen RR sau micul GS) Cea mai importanta schimbare va fi insa motorul racit cu apa care va lua ceva din "farmecul boxerului" si este posibil sa aduca dupa sine, cum spune si Dan mai sus, posibile probleme. Vor disparea insa furtunurile groase de la admisie, din spatele celor doi cilindri. Toate astea bineinteles daca la BMW se va lua decizia inlocuirii actualului concept. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 Are cineva un link/document pt un manual de GSA? Mobra a venit cu el in Germana si nu au reusit sa mi dea in Engleza sau Franceza. Sunt relativ incepator la Germana asa ca prefer ceva in celelalte 2 limbi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 Manual de reparatie sau de intretinere? De intretinere nu am dar sigur gasesti pe net, cat despre manualul de reparatie, am alceva mult mai bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 Manual de reparatie sau de intretinere? De intretinere nu am dar sigur gasesti pe net, cat despre manualul de reparatie, am alceva mult mai bun Nu ar fi rau nici ala de reparatie daca tot venii vorba, te cinstesc cu prima ocazie, de sarbatori o sa fiu vreo 2 3 zile la Campia Turzii, aproape de CJ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 BMW Camp - hai la MARE! - ultimele detalii aici: http://bmw-camp.myforum.ro/-vp97.html#97 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Septembrie 13, 2011 Share Postat Septembrie 13, 2011 Salutare.... Cam cat mai mere un GS1200? Consum? Confort pasager? Etc? Vrea cineva sa il schimbe cu un ier unu . Hai cu vara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Septembrie 14, 2011 Share Postat Septembrie 14, 2011 Intrebare rodaj: De ce dealerul zice ca in primii 1000 de km turatia sa fie de max 4500 cu eventuale reprize scurte la 5000 iar in manualul de utilizare dupa primii 200 de km de poate incrementa turatia cu reprize scurte de pana la 7500rpm intre 800-1000km? Eu am respectat dealerul dar sunt curios de unde vine diferenta intre recomandari. Pareri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.