Sari la conținut

Chichitz In Treapta A Doua


ionut5
 Share

Postări Recomandate

salut, mi-am luat o moto yamaha, din `99, un YZF R6, am schimbat ulei, filtre bujii, am intins lantul putin, verificat frane,lumini :) totul ok. imi place foarte mult, sunt multumit de moto dar, dupa ce am inceput sa o turez mai mult, am observat ca in treapta a doua, pe la 6 mii de ture, altadata pe la 8 mii de ture, are un fel de "scapare", ca si atunci cand lasi in frana de motor, si accelerezi din nou dar cu rapiditate.numai in treapta a doua, uneori pe la 8 mii, si la 9 mii, una dupa alta. oare ce sa fie? nu ma deranjeaza tare, ca i-am prins schema :blbl: dar totusi, daca as putea remedia problema, m-as simti mai bine. e ciudat cand depasesc, trag de acceleratie, si simt rateul asta... daca ridic turatia cu calm, nu apare rateul, sau nu intotdeauna :moto:

Hai cu parerile :moto: Multumesc numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu-i adevarat, e vina constructorilor care au pus 1-n-2 in loc de n-1-2. a doua chiar si la schimbari normale e mai abuzata decat celelalte viteze. si a-ntaia daca ai obiceiul sa schimbi in mers si sa mergi cu 80...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu-i adevarat, e vina constructorilor care au pus 1-n-2 in loc de n-1-2. a doua chiar si la schimbari normale e mai abuzata decat celelalte viteze. si a-ntaia daca ai obiceiul sa schimbi in mers si sa mergi cu 80...

Intrebare:

Daca constructori au gresit, crezi ca, in atitia ani de dezvoltare a motoarelor pina in 2008 inclusiv nu ar fi remediat problema!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..nu sant defecte...asa trebuie sa fie, sa se strice un pic(sau de tot dupa 30.000), sa se frustreze cetateanul si , compulsiv sa tot cumpere altele , sa tot schimbe carenele , culorile, kiturile de 'racing'....lucrurile merg , afacerile se invart , si specialistii bine platiti isi freaca manile fericiti ca le-a mai iesit o galeata care cedeaza la fix cam atunci cand i se duce supergarantia...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A cam trecut asa vremea cand costau 2-3000$, finisajele erau perfecte si generoase, motoarele duceau si sute de mii de km.

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acelasi fenomen apare des si la cutia de pe yzf-r1 98-99.

 

Din punctul meu de vedere fenomenul asta este favorizat 100% de cum este pilotat motorul.

 

"nu-i adevarat, e vina constructorilor care au pus 1-n-2 in loc de n-1-2."

... asta e o mare prostie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu asa am luat motorul, e prima mea japoneza, sigur nu am bulit-o eu :) iar "felul cum pilotezi motorul", ce inseamna? daca e motor cu 18 mii de ture, si e motor de viteza , cum altfel poti pilota motorul? :moto: anyway, cam cat ma costa sa remediez problema? pinioanele alea, si unde le gasesc? ce altceva mai am nevoie sa schimb daca desfac sa inlocuiesc treapta a doua? multumesc de raspunsuri :moto: numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu asa am luat motorul, e prima mea japoneza, sigur nu am bulit-o eu :moto: iar "felul cum pilotezi motorul", ce inseamna? daca e motor cu 18 mii de ture, si e motor de viteza , cum altfel poti pilota motorul? :lol: anyway, cam cat ma costa sa remediez problema? pinioanele alea, si unde le gasesc? ce altceva mai am nevoie sa schimb daca desfac sa inlocuiesc treapta a doua? multumesc de raspunsuri :blbl: numai bine

presupun ca daca schimbi a 2 a pana in maxim 4000 nu face asa urat( cel putin asa patesc eu la cbr) cand schimb in turatii mari nu cupleaza si mi-o scoate pe liber(urat mai face :) ) probleme la schimbat a 2-a dintr-antaia atat. in rest pot sa le schimb si in 13000 nu face nici un fel de figura. bine k nu sare din viteza in mers sau mai stiu eu cum k atuci chiar trebuiau schimbate pinioanele. problema asta e intalnita la toate motocicletele pt ca tr. 1 si a 2-a sunt cele mai des folosite si nah normal ca se uzeaza ca nimic nu dureaza la infinit :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu-i adevarat, e vina constructorilor care au pus 1-n-2 in loc de n-1-2. a doua chiar si la schimbari normale e mai abuzata decat celelalte viteze. si a-ntaia daca ai obiceiul sa schimbi in mers si sa mergi cu 80...

 

Inginerii e prosti....

 

presupun ca daca schimbi a 2 a pana in maxim 4000 nu face asa urat

 

Omul a intrebat ce este cu cutia, am incercat sa ii dau un raspuns pertinent. Da daca este exploatata in regim de ture inalte, mers cu treapta a I-A in jur de 8-10000 rot/min si apoi schimbat brusc ( cu debraiere rapida deci timp foarte scurt de folosire a ambreiajului) a II-a apare in timp fenomenul uzurii pinioanelor- aici motorul are aproape puterea maxima ce este cedata prin cele doua pinioane spre roata. De ce nu in a I-a, deoarece se foloseste mai mult regimul patinat al ambreiajului la plecarea de pe loc si uzura este mai mica. Mai poate apare cu timpul si la a III-a dar mai rar.

Raman la parerea ca fostul proprietar a fost umbra lui Rossi...

Rezolvarea este cum am spus schimbarea pinioanelor dar nu asta este problema caci ele sunt ieftine, ci reparatia in sine , trebuie dat jos motorul desfacut cutia, ceva timp si bani din cate aam auzit in jur de 700-1000lei. Sper sa ma insel eu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare:

Daca constructori au gresit, crezi ca, in atitia ani de dezvoltare a motoarelor pina in 2008 inclusiv nu ar fi remediat problema!

 

pai treb sa apara si motocilistele-mecanic, dupa aparitia motociclistelor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...