Nyt Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 Sa o stapanesti sanatos Nicule si sa te bucuri de ea ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 asa bro...bafta maxima si kilometrii cat mai multi fata incidente si sa ne vedem peste o luna cu noile achizitii(old school si new school) cu bine Sa o stapanesti sanatos Nicule si sa te bucuri de ea ! Multumesc pentru urari, baieti! Motorul arata bine si l-ai cump la un pret ff bun 5600 e bun. Sa il stapanesti sanatos. Cine a zis ca a fost 5.600? Am iesit astazi si am facut cativa km cu el. Pfu... am ramas cu gura cascata de puterea pe care o primeam la iesirea din viraje. Aveam un zambet larg sub casca. Momentan, pana ma redresez putin financiar, n-o sa scot limitarile. Oricum e mult peste ceea ce pot eu iar pe circuit o sa ajunga ocazional, la cate un trackday. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Killer_533 Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 E limitata si in viteza a 3-a, mult. Si in a 4-a e putin limitata. Nu mai e nici groapa de putere in jurul turatiei de 7 000ture. Am un amic care s-a dat in ultima simbata cu un R1 resoftat, i-l las pe el sa spuna. Salut, Am iesit sambata la plimbare cu motorul ca sa vad ce s-a schimbat de la tuning-ul din iarna (dar si faptul ca nu mai puteam sa dorm, sa lucrez, sa joc jocuri bine de cand s-a incalzit m-a impins sa ies, desi nu era prea indicat pe praful si mizeria de acum din Bucuresti). Era cam 1:45 pm, deci exact perioada cand se inregistreaza maximul de temperatura (20 ~ 21 C). Traseul a fost intrarea pe autostrada A1 (Militari) > centura Bucuresti > directia Chitila, Otopeni, Voluntari, pana la intrarea pe A2 > intors in Militari. Inca de la primele acceleratii am simtit ca nu mai merg cu acelasi R1. Nu am decat 2300 de KM experienta pe motocicleta, toti facuti doar pe acest R1 si tot ce scriu mai jos nu trebuie interpretat ca opinia unui specialist ... incerc doar sa descriu ce mi s-a parut mie (subiectiv): > relanti-ul modificat la 1500 RPM - mersul motorului este mult mai 'rotund' si cursiv; - inainte de modificare motorul bolborosea (se aprindeau timpii 1,2,3,4 ... pauza ... iar aprindera 1,2,3,4 .. ... pauza ... ) si mi se parea ca da sa se opreasca daca scapam putin ambreiajul la plecari de pe loc. Mi s-a oprit si in mers la schimbarea din a 2-a in a 1-a ceea nu-i prea interesant daca te apropii de intersectie si chiar trebuie sa pleci altfel de ia un camion ca musca pe parbriz; - dupa modificarea relanti-ului din softul ECU, R1 pleaca de pe loc mult mai lin, iar la accelerare motorul reactioneaza mult mai repede. Jagi poate explica mai bine, dar din ce am priceput eu, clapetele nu mai stau inchise complet, si cand se primeste comanda de deschidere, deja este gaz in conducte suficient cat sa ridice turatia fara 'delay'. Incercati sa 'ciupiti' (de la 1100 RPM ~ la max 3000 RPM ) acceleratia la modelul stock si o sa vedeti ca nu urca turele instant. Incercati sa tineti din maneta undeva la 1500 ~ 1800 si 'ciupiti' iar .. e diferenta. > la turatii mici (2000 ~ 4000) motorul nu mai vibreaza - nici nu credeam ca scap de chestia asta super enervanta ... nu stiu, poate era doar specifica R1-ului meu, dar cand acceleram de exemplu cu a 2-a, motorul vibra exact cum face o masina iarna cand e motorul rece si incerci sa pleci de pe loc; - nici nu aveam cine stie ce putere pe plaja asta de turatii, apoi aparea un alt fenomen: 2000 ~ 4000 .. vibratii, nu tragea mai deloc ... 4000 ~ 7000 tragea destul de OK, apoi iar intram intr-un fel de 'groapa' .. 7000 ~ 8000, pt. ca mai apoi sa explodeze si sa traga de ziceam ca pleca de sub mine. > livrarea puterii este constanta, am scapat de 'groapa' de la 8000 de ture - acest punct este continuarea celui precedent, de la 3000 ~ 4000 RPM pana la 13000, totul de intampla predictibil. - nu cred ca o sa fiu vreodata in curba cu 8000 de ture cu a doua (aprox. 140 KM/H), dar la curse cu modelul de soft stock, daca tragi de gaz, sigur se petrece explozia de la 9000 si fuge spatele; Trebuie sa astepti linia dreapta pana sa poti accelera. > frana de motor - este mai mica, ceea ce m-a facut sa incerc sa schimb a (minus 1)-a tot drumul . Eram obisnuit cu comportamentul vechi... cand ma apropiam de o intersectie cu 110 ~ 130 KM/H si trebuia sa opresc, schimbam in jos pana la a 1-a iar in combinatie cu frana fata ajungeam la o viteza de unde puteam opri in siguranta. Acum, simtind ca nu ma trage ceva inapoi asa de tare cum se intampla inainte (normal ca nu ma uitam nici pe bord sa vad cum trec prin neutru) incercam sa schimb in jos crezand ca poate oi fi cu a 2-a. > nu mai sunt smuncit la deschiderea gazului in mers - inainte de fiecare daca cand acceleram de la relanti cu a 2-a sau 1-a, parca imi dedea cineva un sut la motor si era super naspa senzatia mai ales pe curbe; - efectul a disparut; > acceleratia la full-power - mi-a fost prea frica .. mai ales cu praful de pe strada in perioada asta ; - revin cu teste dupa ce imi vin noile cauciucuri; > acceleratia la 50% throttle - din cauza ca e mai predictibila si nu te arunca cu capul pe spate ca inainte, ti se pare ca nu sunt mari schimbari.. DAR arunci un ochi la ceasuri si vezi ca deja ai suta cu 1-a si de abia ai facut cativa metri, iar la a 2-a daca mai ai timp sa te uita la ceas, vezi ca ai trecut de 200 ... deci trage de o iau toti dracii. - in drumul de intoarcere, dupa ce condusesem cateva zeci de KM si i-am dat reprize de accelerare si franare, am incercat iar pe o portiune dreapta sa ii dau tare cu a 1-a si a 2-a ca sa vad cum face aproape de limitare ... si surpriza, mi-a fugit spatele la 160 la ora ... . E foarte naspa senzatia, dar cine are cauciucuri mai bune si curaj, poate experimenta acceleratii si mai brutale, pt. ca mai erau 50% de cursa de acceleratie nefolosita. > limitarea de ture - Jagi a spus ca a dat putin drumul la restrictii, pana la 13.850 parca; Probabil a fost si inertia acului, dar eu am vazut 14.500 ~ 14.700 pe ceas, dar nu am stat sa ma minunez, am lasat-o mai moale ca motorul e in rodaj si nu am voie sa trec de 9000 ... parca Concluzie: - Am venit la garaj cu un zambet prostesc pe fata, si multumirea ca au fost cei mai buni bani investiti pe vreun upgrade. - Daca adun costurile, si insumez Kit-ul de tobe (120 $), Akrapovic Y Pipe (250 $), re-flash ECU (.. . $) , obtin o suma cu care daca pot sa iau un Power Commander la SH si niste finale din carbon obosite. Castigul de cai ar fi fost cu 5 poate 8 peste cei stock, dar toate problemele cu adevarat suparatoare din motor ar fi ramas. - Am 163 HP la roata (fara aer fortat) si un motor complet diferit. Motorul merge, suna si se simte la fel de bine pe cum arata: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 (editat) Ai uitat sa zici si de cei 210roni la Dyno, prin iarna. Cu ocazia tuningului, ai invatzat sa desfaci carene, tobe,etc, care inainte, ti se parea imposibil, fiind nou in bransa. Editat Martie 19, 2012 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 m-am dat astazi pe circuit cu un r1 2009..incredibil de bine intra in curbe dar la ture joase e instabila rau la deschiderea gazului apoi pauza si dupa iar explozie.daca nu ar avea exploziile alea ar fi motorul ideal,maine l-as cumpara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 m-am dat astazi pe circuit cu un r1 2009..incredibil de bine intra in curbe dar la ture joase e instabila rau la deschiderea gazului apoi pauza si dupa iar explozie.daca nu ar avea exploziile alea ar fi motorul ideal,maine l-as cumpara Se rezolva prin resoftare . E simplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 Se rezolva prin resoftare . E simplu. din ecu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 din ecu? Da,ai mers pe mod A sau STD? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 Da,ai mers pe mod A sau STD? STD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 Harta de YCC-T are niste gauri, exact cum descrii tu, nu trebuie decit rescrierea valorilor.Oricum, softul de 09 e mult mai elaborat decit cel incipient de pe R6(06-07, 08-11), R1(07-08). Practic, are harta de acceleratie pt fiecare treapta de viteza plus neutral. Chiar daca inchizi gazul brusc la 14 000ture, YCC-T ramine deschis la 5% pina mai coboara turatia motorului la 8500tr, dupa aceea scade la 0% progresiv abia la 5500tr. Foarte smechera. Si la 2008 am sa editez harta de YCCT asemenea lui 2009, sa vad ce se intimpla. Nu chiar 5%, dar macar 2-3%. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 Multumesc pentru urari, baieti! Cine a zis ca a fost 5.600? Am iesit astazi si am facut cativa km cu el. Pfu... am ramas cu gura cascata de puterea pe care o primeam la iesirea din viraje. Aveam un zambet larg sub casca. Momentan, pana ma redresez putin financiar, n-o sa scot limitarile. Oricum e mult peste ceea ce pot eu iar pe circuit o sa ajunga ocazional, la cate un trackday. Iti cam place cand tragi de gaz in a 4-a? Si eu prima data am zis ca nu e adevarat.... 5600?! atat a fost sau vorbeste lumea prostii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 (editat) Iti cam place cand tragi de gaz in a 4-a? Si eu prima data am zis ca nu e adevarat.... Imi place cand trag de gaz in toate treptele. Inca e frig afara si cum nu m-am dat toata iarna pe mobre, nu pot sa fac o comparatie corecta. Pot doar sa spun ca IMI PLACEEEE! 5600?! atat a fost sau vorbeste lumea prostii? Vorbeste lumea prostii. Editat Martie 20, 2012 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 Nicu, sa o stapanesti sanatos, arata muy bien Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerozen Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 Cam seamana cu asta nu? http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-yamaha-yzf%20r1-din-2008-432782.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 (editat) Nicu, sa o stapanesti sanatos, arata muy bien Multumesc, Robert! Cam seamana cu asta nu? http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-yamaha-yzf%20r1-din-2008-432782.html Ma bucur ca ai observat asemanarile intre doua motociclete care au coloristica stock. Acesta e anuntul pe care l-a postat fostul proprietar. Doar ca l-am luat fara tobe si capac monopost. Intrebare: Pe motocicleta am si un indicator de treapta doar ca nu functioneaza corespunzator. Cand e scos din viteza e ok, dau I-a si plec - iar e ok, doar ca de la a II-a in sus indica tot treapta I. Stie cineva cum sa-l setez? Editat Martie 21, 2012 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puffy2zero10 Postat Martie 24, 2012 Share Postat Martie 24, 2012 (editat) Baieti! caut si eu carena fata si far yamaha R1 98-99 sau chiar si 00-01!!! pot fi si crapate sau zgariate! Hello! Sunte-ti toti pe IDLE ? Editat Martie 24, 2012 de puffy2zero10 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doru.tanasoiu Postat Martie 24, 2012 Share Postat Martie 24, 2012 Salut, Va rog frumosa ma ajutati si pe mine cu urmatoare problema:Azi am spalat motoru si dupa cateva ore de mers cu ea acu de la turometru se ridica singur la 3000 de tura.Am inteles ca ar fi ceva senzor de la acceleratie.Va rog sa imi spuenti cum sa rezolv problema si daca pot sa mai merg cu ea asa:( Va multumesc si astept raspunsurile voastre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ar88rol Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 Are cineva din greseala manualul de service pt r1 2002 ? vreau sa schimb ambreaju si ma intereseaza cota de strangere la suruburi multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doru.tanasoiu Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 Salut, Incearca in link-ul urmator: http://www.r1messagenet.com/forums/showthread.php?t=312 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ar88rol Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 Salut, Incearca in link-ul urmator: http://www.r1message...hread.php?t=312 l`am luat de pe site, mersi mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 http://www.asphaltandrubber.com/news/yamaha-r1-sand-dunes/#more-29138 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 (editat) @ Stau-De-6 : Welcome to the crazy club,s-o stapanesti sanatos. Am invatat ca R1 devine mai buna odata cu trecerea timpului (pt ca invat usor-usor ce poate intr-adevar sa faca motocicleta asta). Ma intreba un prieten (care schimba motoarele ca pe ciorapi) zilele trecute : "da tu nu-ti iei alta,pe asta o ai deja de 3 ani !? Si sa-mi iau CE ? @ Sabin : Ce aditiv spuneai pt curatarea valvelor la rn12,cum se numeste?Thks. Editat Martie 26, 2012 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 Mai eu sincer deschid quloasa si curat atat pistoanele cat si valvele, plus curat quloasa pe interiorul admisiei si evacuarii. La 30 000km deja calamina depusa pe pistoane e groasa rau si nu mai face fata un aditivsi o forja exagerata. Mai e o problema cu aditivul respectiv, poate ataca cilindri cu nikasil... Am sa fac niscai poze ca sa vezi un rn12 cum il curat (200euro) si daca ai ce-ti trebuie atunci fa-l singur. Mi-e frica personal de aditivi curatare si nici nu i-am folosit cu motorul in mers. Ii bag seara in motorul desfacut si a doua zi trec la curatarea lui ptr a inmuia super calamina... Apropo. Jagi nu minte cu softul!!! Mi l-a bagat in R1 meu si am simtit o imbunatatire si flexibilitate a motorului. Recomand nu doar cursierilor ci chiar tuturor stilurilor de mers. Ma duc la munca ca R1 rile ma cheama... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 (editat) Revin cu o atentionare pt cei ce au R1 2004-2006. La Serres am vazut deja a doua R1 2004 cu furcile fatza inmuiate, e vorba de hidraulica. Plonjeaza repede in fatza cind frineaza, plus ca se toaca foarte tare cauciucul fatza, ambele reglaje de compresie si rebound erau aproape pe maxim strinse. Solutia e , ori supape aftermarket(200-300$+plus manopera), ori furci sau internale de R1 2007 2008. La 2007 furca se intzepeneste daca-i stringi hidraulica,din fabrica motoreta vine echipata cu arcuri liniare pt 95kg. Plaja de reglaj,in functie de greutate, este foarte mare. Sint convins ca foarte multi posesori de R1 au avut accidente din cauza suspensiei fatza uzate, si nu au stiut niciodata cauza, ca ar fi putut evita intimplarea nedorita. Iese masina in fatza, frina brusc, se dezechilibreaza motoreta, nu mai ai control pe frina. Editat Martie 27, 2012 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 Hai sa-ti spun eu cum sta treaba pe la Romanika. Nu-s bani si lumea trage cat poate de ele. Cand erau bani, preferinta era: 50% de a cumpara ceva mai nou, dar erau si 50% care vroiau ceva preparat sau macar sa fie atza... Nu-s bani si ce conteaza acum, e sa fi "Zana Carpace" din povesti... Sa-i faci tinichigeria... Ca pe vremea Raposatu lui. Cei care vor motociclete performante nu intra decat de 2-3 ori si gata. Noroc cu noi ca le mai dam idei din motorsport racing. Adica cum sa o repui pe linia de Start in mod Racing... Apropo. Plec in Italia dupa PIESE RACING. Daca vrea cineva ceva sa ma sune. Plec Maine seara (Miercuri) si vin Luni. Trimiti sms cu piesa dorita si primesti raspuns cu pretul si contul bancar RaceTek. 0726 974 121 Cu cat raspunzi si achiti mai repede cu atat prinzi pretul si piesa dorita, asigurata ca e in stare perfecat sau cu ce probleme are. Depinde de ce vrea omul si cat de scumpa e originalul pe piatza. Adica daca vrei ceva si nu gasesti sau e scump... Expertul ti-o gaseste!!! Cat despre suspensiile lui 2007 (cazul meu) vreau sa le schimb in si mai tare, deci Dul Jagi daca aveti client cu modelul anterior... Uite dastea as vrea ca sa fiu sigur ca e Torpila cu frana... http://racetech.com/ProductSearch/2/Yamaha/YZF-R1/2007-08 Asa arata din ele si ce fac: http://racetech.com/page/id/71 Am un pret bun de la astia dar astept si oferta K-tech. Sa vedem daca ma face sa lucrez cu ei si sa probez pe a mea in campul de bataie. RaceTech e probat si e super cel mai smecher cunoscut de mine. Am avut suspensii mii, zeci de mii sau doar cateva sute, pe mana mea la reparat, la teste si la curse... RaceTech e foarte tare si mi-l doresc cel mai mult dar K-Tech are dealer in Romania si poate vrea sa demonstreze ca-i bun... Preturi si garantii... Asta dau si asta vreau. Pe sapt viitoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.