Roberte Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 Salutare Sabin, mi-as dori sa imi aduci din Italia urmatoarea piesa: http://www.ebay.de/itm/TANKHAUBE-YAMAHA-R6-06-07-RJ11-TANKSCHUTZ-TANKCOVER-FAIRING-GFK-NEU-/160706734166?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item256ade2856#ht_500wt_1054 Te sun un pic mai tarziu, sa vedem daca iti aduc motoreta azi sau dupa ce te intorci. nu stiam ca pleci azi din tara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 Revin cu o atentionare pt cei ce au R1 2004-2006. La Serres am vazut deja a doua R1 2004 cu furcile fatza inmuiate, e vorba de hidraulica. Plonjeaza repede in fatza cind frineaza, plus ca se toaca foarte tare cauciucul fatza, ambele reglaje de compresie si rebound erau aproape pe maxim strinse. Solutia e , ori supape aftermarket(200-300$+plus manopera), ori furci sau internale de R1 2007 2008. La 2007 furca se intzepeneste daca-i stringi hidraulica,din fabrica motoreta vine echipata cu arcuri liniare pt 95kg. Plaja de reglaj,in functie de greutate, este foarte mare. Sint convins ca foarte multi posesori de R1 au avut accidente din cauza suspensiei fatza uzate, si nu au stiut niciodata cauza, ca ar fi putut evita intimplarea nedorita. Iese masina in fatza, frina brusc, se dezechilibreaza motoreta, nu mai ai control pe frina. si cu toate astea George a fost cel mai rapid roman din seria B. Felicitari lui George Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 ''Galeriile mele sunt alea de World SBK de 52. Are cineva in Romania galerii mai mari de 52??? Nu se vad si nici nu am avut unde sa le simt dar da cu flacari criminale ...'' Poate sunt ele de unde zici tu dar sunt de pe un gsx r 1000...taiate si carpite sa se potriveasca. Eu. Am galerii mai mari de 52mm...de 60 mm .Flacari criminale? Poate criminale pentru motor...Sincer nu cred ca ai avut vreodata un motor in toate mintile.Iti mai aduci aminte cand il turai in blana(r1) chiar si dupa ce cadea galeria? Ce vremuri...pe atunci lucram ca femeie de serviciu la tine... ''Parca simte si ea unde o duc si face ca toti dracii. Ma iubeste rau ptr asta. '' Simte ca e pe moarte si de iubit te-ar iubi ea in gura(norocul tau ca nu poate) ''Se cand i-am schimbat carenele, galeriile, tobele si i-am scos filtrul de aier normal si am pus 2 plase de sarma fina, se tureaza si da cu flacari de m-a speriat.'' Aici ai preparat-o tu(SabinRACE) In stil RACING la RACEtech. Sincer mai multe sanse ar avea cineva sa termine cu un timp ok pe circuit cu troaca mea din 2003 decat cu a ta. ''sunt Pilot de teste RaceTek '' Ce esti ma tu??? Si cand te-ai trezit unde erai? ''e sa fi "Zana Carpace'' Aici ti-ai descris cea mai de pret calitate a ta. Iti aduci aminte cand ai desfacut un motor de Vor de 3 ori pentru ca nu erai in stare sa il ansamblezi desi aveai unul identic pe rampa+cartea ??? ''Plec in Italia dupa PIESE RACING.'' Dute tare..dar sa te mai si intorci pentru ca multi ti-am duce dorul. Nu de alta dar ne mai amuzam si noi pe seama ta(a nu se intelege ca radem de tine-esti totusi un pasionat cu exerienta dar cu grave probleme la ECU) . Si, SabinRACE, cand mai iei o pauza din a te da RACING poate mai faci putina romana (cine-a vazut-oi-a(WTF) ,apsolut,fI fara numar,etc.) Nu de alta dar din moment ce te dai asa mare buton de avion e pacat sa te atentioneze un hot/femeie de serviciu/parazit/sau cum ma consideri tu, ca mine. Apropo, cum te-ai descurcat la RACE? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 "Dute" nu se scrie asa, apropo de putina romana... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 (editat) "Dute" nu se scrie asa, apropo de putina romana... Ai dreptate Am incercat sa scriu in stil RACING... Greseala mea... Editat Martie 30, 2012 de mad.alin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 (editat) Ce replici..e nasol daca s-a ajuns la replici asemanatoare cu cele de pe forumurile auto pline de negrii mititei. Totusi e motociclism.ro un forum cu pretentii, nu forum garajcoltz.ro Editat Martie 30, 2012 de SBN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puffy2zero10 Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 Caut parbriz R1 00-01...si vand/schimb parbriz fumuriu pentru R1 modelul 98-99! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 2, 2012 Share Postat Aprilie 2, 2012 Am si eu o rugaminte : vrea un prieten sa-si ia primul (sau al doilea,depinde cum gaseste) model de R1,daca se pricepe cineva sa-mi spuna si mie dupa ce sa ma uit cand il probez ? Ca m-a rugat sa i-l probez eu,cel mai urat lucru posibil,daca e ceva bulit la ea si o ia,presimt ca o sa fiu eu de vina... Deci daca stie cineva sa-mi zica defecte specifice R1 98-02,pana la modelul pe inj,dupa care sa ma uit,help pls. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobo2020 Postat Aprilie 2, 2012 Share Postat Aprilie 2, 2012 Daca ai nevoie de ajutor, dami pm si iti zic tot ce trebuie sa stii despre modelu ala de r1, bube, la ce sa te uiti , cum trebie sa mearga/auda, absolut orice, numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 2, 2012 Share Postat Aprilie 2, 2012 Cu suspensiile te pricepi sa le cauti de bube? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Aprilie 2, 2012 Share Postat Aprilie 2, 2012 (editat) @SABIN_RACE:deci ne incanti si pe noi cu un super timp pe serres sau povestile alea fantastice sunt asa de seara?btw,nu sunt Rossi si nici profesor moto..dar pozitia ta pe motor spune multe Editat Aprilie 2, 2012 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Aprilie 2, 2012 Share Postat Aprilie 2, 2012 @SABIN_RACE:deci ne incanti si pe noi cu un super timp pe serres sau povestile alea fantastice sunt asa de seara?btw,nu sunt Rossi si nici profesor moto..dar pozitia ta pe motor spune multe http://www.rosbk.ro/en/results/ranking/10 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Aprilie 3, 2012 Share Postat Aprilie 3, 2012 http://www.rosbk.ro/en/results/ranking/10 mersi de link,dar nu prea vad unde sunt timpii.poate nu stiu sa caut,dar nu ii gasesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 3, 2012 Share Postat Aprilie 3, 2012 george05, tu esti George Negrea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Aprilie 3, 2012 Share Postat Aprilie 3, 2012 mersi de link,dar nu prea vad unde sunt timpii.poate nu stiu sa caut,dar nu ii gasesc scuze nu arata timpul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arhimede Postat Aprilie 3, 2012 Share Postat Aprilie 3, 2012 @JAGI: Nu este George Negrea, pot sa confirm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Aprilie 3, 2012 Share Postat Aprilie 3, 2012 (editat) @ Stau-De-6 : Welcome to the crazy club,s-o stapanesti sanatos. Multumesc! Am facuti vreo 400 de km cu ea. Imi place foarte mult cum trage. In continuare astept caldura sa vedem cum se simte pe un drum virajat. Momentan m-am dat in linie dreapta. I-am facut un consum. Imi ia 10% in afara localitatii. E drept, am si tras-o de urechi, dar consuma ceva mai mult decat 1000RR-ul. Editat Aprilie 3, 2012 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Aprilie 3, 2012 Share Postat Aprilie 3, 2012 george05, tu esti George Negrea? nope,nu sunt.am aflat intre timp timpii lui sabin din antrenamente si da...exact cum credeam.departe rau "profesorul" sabin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Aprilie 3, 2012 Share Postat Aprilie 3, 2012 vine cu piesele racing din italia a-ti belit'o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Aprilie 4, 2012 Share Postat Aprilie 4, 2012 Hai noroc mai "pitigoii comentatori" cat lupul nu-i acasa... 1. Mad-rahat: N-ai fost in stare nici macar femeie de servici sa fi la Racetek!!! Tot ce-ai reusit in timp ce facea-i ordine e sa furi componente pe care eu le-am facut cu multa munca, asa cum ai spus singur: desfac un motor de cate ori e nevoie ptr a fi sigur ca dupa montaj va fi totul perfect. Cat despre distributia pe 5 role... Ia si citeste Lingbistu-le si-ai sa vezi ca practic nu poate fi pusa decat cu cale speciale pe fiecare motor in parte. Eu insa am reusit prin comparatoare si cum ai spus tu, desfacand de X ori pana a fost atza. Acel motor a mers (ultima oara) la Raliul Zapezii si a scos locul 2 chiar in spatele lui Shomo(Paris Dakar echipa Romana) ce a venit cu material sportiv la care au lucrat Husaberg Racing... Esti foarte INFECT si Prost. Una din crengile MIZERABILE ale societatii Romane!!! Te voi gasi pana la urma chiar daca te bazezi pe scorbura ta. Jagi este (cred) singurul in masura ce poate spune ce-am facut eu dupa 8 ani (scos din Pista) cu materialul sportiv ce l-am avut. Nu am crezut nici eu ca sunt atat de varza si ca defapt acest sport se uita dar am recuperat si am luptat cu toate puterile ptr a spargwe cronometrul. Balamuc dupa cursa a fost unul din cei ce-au veniot la mine si au spus (fara sa stie ca am mers pe gume 2005 uzate (nu noi 2012 ca toti ceilalti) ca nimeni n-a reusit din prima sa scoata 1.34. Asta nu m-a multumit si am fugit rapid sa mi cumpar ceea ce m-a nemultumit la ciclistica mea: Da m-am intors din Italia si Da am cumparat R1 lui meu componentele ce m-au nemultumit total stilului meu de mers: Jante OZ Racing Magneziu Forjat, Amortizoare fata Ohlins cu etrieri Brembo si discuri Brembo de 320, amortizor spate Extreme Racing si un WP Racing, Amortizor Ghidon Ohlins si bineionteles ca sa scad total greutatea pe roti (ce m-a nemultumit total) lantul 520 RK Racing fara oringuri si pinioanele de aluminiu. Nu discut aici ca as avea cu cine sa ma bat, ci sa va impartasesc din experientele mele, din ceea ce-am simtit ca are nevoie R1 ptr a deveni mai rapid si din ceea ce se intampla cu corpulsi mintea umana daca te lasi de un sport al calculelor. Cu toate ca eram obisnuit sa ma bat cu Pascota (n-am reusit de aceasta data decat sa-l am alaturi de mine in grila de start) sa-l am langa mine si sa imi aduca aminte de tinerete si de faptul ca daca vreau ma pot intoarce inapoi in carti. O voi face. Am adus din Italia si altre chestii ptr R1-ri de tot felul ptr clientii mei ce sunt alaturi de mine in Nebunia mea. Ma duc la munca ca altfel nu merge nimic pe lumea asta. P.S. Vorbeam ultima oara despre criza in Romania. Am cunoscut si m-am revazut acum cu Italieni Motociclisti si Patroni de case Moto Italia ce au cam pierdut totul. Vindeau sculele si ultimele tricouri din mari reprezentantze, Romania e mult mai bine decat ei. Ma bucur ca sunt Patriot si am ales sa construiesc si sa lupt ptr Tara Mea. Hai Romania! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Aprilie 4, 2012 Share Postat Aprilie 4, 2012 Hai noroc mai "pitigoii comentatori" cat lupul nu-i acasa... 1. Mad-rahat: N-ai fost in stare nici macar femeie de servici sa fi la Racetek!!! Tot ce-ai reusit in timp ce facea-i ordine e sa furi componente pe care eu le-am facut cu multa munca, asa cum ai spus singur: desfac un motor de cate ori e nevoie ptr a fi sigur ca dupa montaj va fi totul perfect. Cat despre distributia pe 5 role... Ia si citeste Lingbistu-le si-ai sa vezi ca practic nu poate fi pusa decat cu cale speciale pe fiecare motor in parte. Eu insa am reusit prin comparatoare si cum ai spus tu, desfacand de X ori pana a fost atza. Acel motor a mers (ultima oara) la Raliul Zapezii si a scos locul 2 chiar in spatele lui Shomo(Paris Dakar echipa Romana) ce a venit cu material sportiv la care au lucrat Husaberg Racing... Esti foarte INFECT si Prost. Una din crengile MIZERABILE ale societatii Romane!!! Te voi gasi pana la urma chiar daca te bazezi pe scorbura ta. Jagi este (cred) singurul in masura ce poate spune ce-am facut eu dupa 8 ani (scos din Pista) cu materialul sportiv ce l-am avut. Nu am crezut nici eu ca sunt atat de varza si ca defapt acest sport se uita dar am recuperat si am luptat cu toate puterile ptr a spargwe cronometrul. Balamuc dupa cursa a fost unul din cei ce-au veniot la mine si au spus (fara sa stie ca am mers pe gume 2005 uzate (nu noi 2012 ca toti ceilalti) ca nimeni n-a reusit din prima sa scoata 1.34. Asta nu m-a multumit si am fugit rapid sa mi cumpar ceea ce m-a nemultumit la ciclistica mea: Da m-am intors din Italia si Da am cumparat R1 lui meu componentele ce m-au nemultumit total stilului meu de mers: Jante OZ Racing Magneziu Forjat, Amortizoare fata Ohlins cu etrieri Brembo si discuri Brembo de 320, amortizor spate Extreme Racing si un WP Racing, Amortizor Ghidon Ohlins si bineionteles ca sa scad total greutatea pe roti (ce m-a nemultumit total) lantul 520 RK Racing fara oringuri si pinioanele de aluminiu. Nu discut aici ca as avea cu cine sa ma bat, ci sa va impartasesc din experientele mele, din ceea ce-am simtit ca are nevoie R1 ptr a deveni mai rapid si din ceea ce se intampla cu corpulsi mintea umana daca te lasi de un sport al calculelor. Cu toate ca eram obisnuit sa ma bat cu Pascota (n-am reusit de aceasta data decat sa-l am alaturi de mine in grila de start) sa-l am langa mine si sa imi aduca aminte de tinerete si de faptul ca daca vreau ma pot intoarce inapoi in carti. O voi face. Am adus din Italia si altre chestii ptr R1-ri de tot felul ptr clientii mei ce sunt alaturi de mine in Nebunia mea. Ma duc la munca ca altfel nu merge nimic pe lumea asta. P.S. Vorbeam ultima oara despre criza in Romania. Am cunoscut si m-am revazut acum cu Italieni Motociclisti si Patroni de case Moto Italia ce au cam pierdut totul. Vindeau sculele si ultimele tricouri din mari reprezentantze, Romania e mult mai bine decat ei. Ma bucur ca sunt Patriot si am ales sa construiesc si sa lupt ptr Tara Mea. Hai Romania! :crack: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Aprilie 4, 2012 Share Postat Aprilie 4, 2012 Hai noroc mai "pitigoii comentatori" cat lupul nu-i acasa... 1. Mad-rahat: N-ai fost in stare nici macar femeie de servici sa fi la Racetek!!! Tot ce-ai reusit in timp ce facea-i ordine e sa furi componente pe care eu le-am facut cu multa munca, asa cum ai spus singur: desfac un motor de cate ori e nevoie ptr a fi sigur ca dupa montaj va fi totul perfect. Cat despre distributia pe 5 role... Ia si citeste Lingbistu-le si-ai sa vezi ca practic nu poate fi pusa decat cu cale speciale pe fiecare motor in parte. Eu insa am reusit prin comparatoare si cum ai spus tu, desfacand de X ori pana a fost atza. Acel motor a mers (ultima oara) la Raliul Zapezii si a scos locul 2 chiar in spatele lui Shomo(Paris Dakar echipa Romana) ce a venit cu material sportiv la care au lucrat Husaberg Racing... Esti foarte INFECT si Prost. Una din crengile MIZERABILE ale societatii Romane!!! Te voi gasi pana la urma chiar daca te bazezi pe scorbura ta. Jagi este (cred) singurul in masura ce poate spune ce-am facut eu dupa 8 ani (scos din Pista) cu materialul sportiv ce l-am avut. Nu am crezut nici eu ca sunt atat de varza si ca defapt acest sport se uita dar am recuperat si am luptat cu toate puterile ptr a spargwe cronometrul. Balamuc dupa cursa a fost unul din cei ce-au veniot la mine si au spus (fara sa stie ca am mers pe gume 2005 uzate (nu noi 2012 ca toti ceilalti) ca nimeni n-a reusit din prima sa scoata 1.34. Asta nu m-a multumit si am fugit rapid sa mi cumpar ceea ce m-a nemultumit la ciclistica mea: Da m-am intors din Italia si Da am cumparat R1 lui meu componentele ce m-au nemultumit total stilului meu de mers: Jante OZ Racing Magneziu Forjat, Amortizoare fata Ohlins cu etrieri Brembo si discuri Brembo de 320, amortizor spate Extreme Racing si un WP Racing, Amortizor Ghidon Ohlins si bineionteles ca sa scad total greutatea pe roti (ce m-a nemultumit total) lantul 520 RK Racing fara oringuri si pinioanele de aluminiu. Nu discut aici ca as avea cu cine sa ma bat, ci sa va impartasesc din experientele mele, din ceea ce-am simtit ca are nevoie R1 ptr a deveni mai rapid si din ceea ce se intampla cu corpulsi mintea umana daca te lasi de un sport al calculelor. Cu toate ca eram obisnuit sa ma bat cu Pascota (n-am reusit de aceasta data decat sa-l am alaturi de mine in grila de start) sa-l am langa mine si sa imi aduca aminte de tinerete si de faptul ca daca vreau ma pot intoarce inapoi in carti. O voi face. Am adus din Italia si altre chestii ptr R1-ri de tot felul ptr clientii mei ce sunt alaturi de mine in Nebunia mea. Ma duc la munca ca altfel nu merge nimic pe lumea asta. P.S. Vorbeam ultima oara despre criza in Romania. Am cunoscut si m-am revazut acum cu Italieni Motociclisti si Patroni de case Moto Italia ce au cam pierdut totul. Vindeau sculele si ultimele tricouri din mari reprezentantze, Romania e mult mai bine decat ei. Ma bucur ca sunt Patriot si am ales sa construiesc si sa lupt ptr Tara Mea. Hai Romania! Vezi ca deja te simti mai bine.... Cum a venit a inceput sa ne distreze. Ce ne faceam daca nu se mai intorcea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 4, 2012 Share Postat Aprilie 4, 2012 Hai sa vorbim despre R1 , nu despre timpi. Din pur respect pt munca oricarui om, ar fi bine sa va dati cu parerea cei ce veniti sa va dati acolo pe pista, George Negrea a fost cel mai bun rookie, dar, el nu-si da cu parerea pe aici(e totusi a doua oara la Serres, in decurs de 5 luni). Sabin, probabil se ducea in 1.32 daca avea functionale reglajele de rebound, furca fatza nu avea deloc amortizare pe revenire, reglajele ei erau "ratacite", pierdute prin nu stiu ce rond.Eu ma mir de 1,34 a lui Sabin, la cum tzopaia fatza. Eu la prima iesire pe Serres am scos 1.35, deasemenea multi cunoscuti de-ai mei au scos in jur de 1.35 la prima infatzisare, esential e sa nu cazi. Nu sint fan Sabin, va pot spune ca ne-a oferit in seara de joi spre vineri un motiv copios sa rideam afirmind ca va merge sub 1.30, SST chiar era convins ca o sa ajunga acolo, eu m-am abtinut sa-mi dau cu parerea, la 39ani nu mai ai nebunia de la 20. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Aprilie 4, 2012 Share Postat Aprilie 4, 2012 (editat) Hai sa vorbim despre R1 , nu despre timpi. Din pur respect pt munca oricarui om, ar fi bine sa va dati cu parerea cei ce veniti sa va dati acolo pe pista, George Negrea a fost cel mai bun rookie, dar, el nu-si da cu parerea pe aici(e totusi a doua oara la Serres, in decurs de 5 luni). Sabin, probabil se ducea in 1.32 daca avea functionale reglajele de rebound, furca fatza nu avea deloc amortizare pe revenire, reglajele ei erau "ratacite", pierdute prin nu stiu ce rond.Eu ma mir de 1,34 a lui Sabin, la cum tzopaia fatza. Eu la prima iesire pe Serres am scos 1.35, deasemenea multi cunoscuti de-ai mei au scos in jur de 1.35 la prima infatzisare, esential e sa nu cazi. Nu sint fan Sabin, va pot spune ca ne-a oferit in seara de joi spre vineri un motiv copios sa rideam afirmind ca va merge sub 1.30, SST chiar era convins ca o sa ajunga acolo, eu m-am abtinut sa-mi dau cu parerea, la 39ani nu mai ai nebunia de la 20. pai la ce aberatii si povesti vanatoresti cu iz de lauda de sina enoooooorma scoate sabin a.k.a MARELE MAESTRU R1 ORICE-AN-ORICE MODEL,no offence pt el si pt altii ca si el...nu e decat un om care are un r1 si se lauda ca el rupe tot,ca si un batranel simpatic trecut bine de a treia tinerete care povestete intamplarile lui legendare pe nipru/ural/minsk in ere apuse deodata cu dinozaurii.si sunt o mie de copilasi care cu dorinta de a-si cumpara un R1 si cand vad monstruozitatile povestite cu atata patos de EL-SABIN,isi imagineaza ca motoretismul(si in speta cel pe R1) e un fel de...lego/disnay-land. eu intrebasem ce timp a scos,ca doar el o dadea in ale lui lumi vaporoase ca el rupe,el drege,el face....com`on sabine,get a ife PS:btw,din pozele postate...nu pot sa nu remarc ca el era la start,un wheelie aberant,pe cand baietii din spate unu cu viziera deschisa,altu relaxat....si ultima poza,un naked(de care o fi) in categorie cu el care as paria ca a scos un timp apropiat daca nu mai bun.iar scuzele alea ieftine:am gume vechi,am setari necorespunzatoare,nu s-au aliniat planetele,asfaltul nu are temperatura buna,bla bla bla....sunt penibile!!!tipic unui posesor de motor,nici macar motociclist,care gaseste scuze in orice,decat sa spuna fair-and-square:nu am nici o treaba si ma dau de fun!pffff... Editat Aprilie 4, 2012 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.