Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

I-mi confirmi ce spuneam mai devreme, nu au nici o treaba bujiile, e doar din soft.

 

Ieri am vizionat un R1 2007, incredibil, reglaj maxim - minim al reboundului furcilor fatza, rezultat = nici o diferentza la viteza de revenire a furcilor, cred ca e cea mai uzata , stricata furca de R1 pe care am vazuto pina acum, si am vazut destule. Pilotul nici macar nu avea habar cum ar trebui sa se comporte suspensia fatza, i-am exemplificat cum ar trebui sa se comporte furca la diferite nivele de reglaj al reboundului, la fatza locului fiind prezenta motocicleta lui Sokatu, care are internale noi noutze OEM, de R1 2008 (Sokatu are R1 2004). Cea stricata, dupa apasare, revenea instant in sus. Multe, mii de motoare au suspensiile stricate, oamenii nu au habar de asta, si se pling ca nu prea le place motocicleta.Cel mai des inconvenieint e ca motocicleta nu ia curbele, ca deseori oscileaza directia in viraje. Dau vina pe cauciucuri, rulmenti jug, etc.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

daca aveti careva un windscrean mai inalt(model de care o fi nu ma prea intereseaza) dati un semn.nu prea conteaza daca e negru sau clar :rolleyes:

 

daca aveti careva un windscrean mai inalt(model de care o fi nu ma prea intereseaza) dati un semn.nu prea conteaza daca e negru sau clar :rolleyes:

am uitat sa mentionez ca e pt un R1 2002

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca aveti careva un windscrean mai inalt(model de care o fi nu ma prea intereseaza) dati un semn.nu prea conteaza daca e negru sau clar :rolleyes:

 

 

am uitat sa mentionez ca e pt un R1 2002

 

si eu am nevoie de unul pt aceeasi mobra daca cumva aveti mai multe :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am scos si eu jucaria pe drumurile virajate din Pasul Tihuta. :rolleyes:

Imi place cat e de zvelta pe sicane si rapida la iesirea din viraje. Urmeaza ca zilele acestea sa primeasca un set de GP Racer-uri si sa-i comand un set de carene pt circuit. :moto:

In 07 iunie sunt la trackday pe Hungaroring. Se mai baga cineva? :smoke:

 

post-28093-0-57511800-1335820062_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am scos si eu jucaria pe drumurile virajate din Pasul Tihuta. :rolleyes:

Imi place cat e de zvelta pe sicane si rapida la iesirea din viraje. Urmeaza ca zilele acestea sa primeasca un set de GP Racer-uri si sa-i comand un set de carene pt circuit. :moto:

In 07 iunie sunt la trackday pe Hungaroring. Se mai baga cineva? :smoke:

 

post-28093-0-57511800-1335820062_thumb.jpg

 

Pai de ce nu vi la Slovakia Ring? Acolo e urmatoarea etapa si e un circuit adevarat de viteza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai spus-o pe alte topicuri, la un trackday cheltuiesc in total vreo 250 Euro. La o etapa de RoSBK ma duc mult mai mult.

Nu neg faptul ca e acceptabila (ca pret) o etapa de RoSBK, doar ca eu momentan nu-mi permit sa ma duc.

 

P.S. Si Hungaro e un circuit adevarat de viteza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai spus-o pe alte topicuri, la un trackday cheltuiesc in total vreo 250 Euro. La o etapa de RoSBK ma duc mult mai mult.

Nu neg faptul ca e acceptabila (ca pret) o etapa de RoSBK, doar ca eu momentan nu-mi permit sa ma duc.

 

P.S. Si Hungaro e un circuit adevarat de viteza.

 

Pai asa e dar parca fara concurentza e pustiu si nu tragi tare.

 

Am mers si eu o data pe Hungaro. E un circuit misto, dar Slovakia Ring (ce-am vazut pe youtube) ce-am mai citit si auzit, i-ar zice Templul Vitezei...

 

Eu ma duc ca tare-s curios de mine si noua mea moto R1.

 

Sper sa nu ma dezamageasca calutzul meu cu noile copite si noile articulatii.

 

Am facut multe porcarii R1 lui meu intre timp:

 

Un nou Rezervor cu o noua ergonomica exact cum aveam nevoie.

Roti mult mai usoare OZ Racing Magneziu forjat

Lant 520 fara oringuri si pinion spate aluminiu.

Amortizor spate WP Racing

Suspensia fata stok refacuta ptr curse.

Discuri fatza brembo 320

Pompa brembo 19/20

Galerii 54Titan tobe finale LVince SBK Carb-Titan

Fara filtru aier

Fara exup

Fra sonda Oxigen

Si multe alte chestiutze mai putin importante descrierii dar adunate dau bine...

 

Am scos-o astazi la o forja mica de testare si am pus husa pe ea. E belea.

 

Nu sunt lafel de multumit de ea cum eram de R1 Zorro dar sunt sigur ca la anu pe vremea asta va fi lafel de puternica si setabila...

 

Vand carene faruri etc. Tot ce am de la R1 2007-08 impecabile sau mai putin. Am multe chestii. Cumparati :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai asa e dar parca fara concurentza e pustiu si nu tragi tare.

Se merge in regim de trackday, tocmai pt ca e o iesire cu prietenii. Dar poti sa tragi si tare, pentru tine, daca te bagi la grupa de sub 2.05 unde sunt o gramada care merg racheta.

 

 

Cateva poze de la iesirea din weekend. :rolleyes:

 

IMG_0955.jpg

 

IMG_0937.jpg

 

IMG_0953.jpg

 

IMG_0954.jpg

 

IMG_0970.jpg

 

 

:wavey:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte misto pozele dar sincer exagerezi ptr situatii de trafic.

 

Sau poate am imbatrinit si vad mai cu frica viraje de curse facute pe asfaltul Romanesc...

 

Succes.

 

Uite si o poza cu viespea mea in prima zi de proba. Tot pe asfalt si eu in proba dar nu chiar K tine.

 

:cheers:

post-11347-0-40795700-1335983693_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte misto pozele dar sincer exagerezi ptr situatii de trafic.

 

Sau poate am imbatrinit si vad mai cu frica viraje de curse facute pe asfaltul Romanesc...

 

Succes.

 

Uite si o poza cu viespea mea in prima zi de proba. Tot pe asfalt si eu in proba dar nu chiar K tine.

 

:cheers:

 

 

Sabine da' ce te sperie tati asa tare la pozele alea?!

Omul a facut la fel cu toate motoarele pe care le-a avut...

Daca ti-e frica cand le privesti inseamna ca chiar ai imbatranit...=))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte misto pozele dar sincer exagerezi ptr situatii de trafic.

 

Sau poate am imbatrinit si vad mai cu frica viraje de curse facute pe asfaltul Romanesc...

 

Succes.

 

Uite si o poza cu viespea mea in prima zi de proba. Tot pe asfalt si eu in proba dar nu chiar K tine.

 

:cheers:

Fara oglinzi/numar/stop/far/semnalizari mergi tu pe strada? Ar trebui sa fii eutanasiat bai droghistule! :disappointed:

Cat despre upgrade-urile tale: sa mori tu!!!post-40717-0-34697900-1336029354_thumb.jpg

Oare astea sunt jantele tale super smechere din magneziu(aluminiu defapt) jorjat? Luate de pe un rsv din 2004? Haide...poti mai mult...sau sunt unicat( rupte si sudate de tine ca la crf)?

Apropo, ce inseamna "Suspensia fata stok refacuta ptr curse"? Ai internale schimbate sau doar uleiul schimbat in stil sabinRACE? Ca nu se intelege ce poti reface pentru curse? Uleiul/semeringurile?? :crack:

Editat de mad.alin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cata invidie frate...n-am vazut asa ceva.... :rusinica:

Invidie am pe tine ca ai o motocicleta foarte intretinuta :cheers: , nu pe el care traieste in lumea lui(Rossi de Ferentari sau de unde a rasarit )...

Editat de mad.alin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pina si numele: Stau de 6 , spune totul, e atent, calculat. Inca nu a cazut pe curbele alea magnifice. La prima cazatura serioasa cu carenele tzipla, chiar daca scapa fara dureri, nu-l mai vedeti in ipostazele alea.Da, sint invidios ca nu am talentul lui sa nu cad la atitea iesiri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fara oglinzi/numar/stop/far/semnalizari mergi tu pe strada? Ar trebui sa fii eutanasiat bai droghistule! :disappointed:

Cat despre upgrade-urile tale: sa mori tu!!!post-40717-0-34697900-1336029354_thumb.jpg

Oare astea sunt jantele tale super smechere din magneziu(aluminiu defapt) jorjat? Luate de pe un rsv din 2004? Haide...poti mai mult...sau sunt unicat( rupte si sudate de tine ca la crf)?

Apropo, ce inseamna "Suspensia fata stok refacuta ptr curse"? Ai internale schimbate sau doar uleiul schimbat in stil sabinRACE? Ca nu se intelege ce poti reface pentru curse? Uleiul/semeringurile?? :crack:

Devii penibil..

Scrie-i PM daca nu te poti abtine, nu trebe sa vedem noi toti ce aveti voi de impartit. Parerea mea :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca urmareai topicul vedeai ca nu eu am inceput cu insulte si amenintari(aici nu pe privat). Sunt un tip calm si cu bun simt....cand este cazul. Dar cand sunt acuzat de ceva pe nedrept ripostez.Si chiar daca nu aveam certuri cu el....prea se crede cel mai cel si are cele mai cel mai cel motor.Iar legat de circulatul cu motocicleta pe stazi asa...din cauza cocalarilor/racerilor ca el suntem toti huiduiti. Cred ca as fi penibil daca nu as lua atitudine fata de specimene ca el si nu invers.

Asa ca daca tu tolerezi inconstienta si nu te deranjeaza sa fi bagat in aceeasi oala cu cei ca el cred ca ar trebui sa nu intervii :peace:

O zi buna!

Editat de mad.alin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte misto pozele dar sincer exagerezi ptr situatii de trafic.

Sabine, inca nu te-ai dat pe aici. Sunt cateva curbe cu vizibilitate maxima, asfaltul e turnat de vreo 2-3 ani si traficul e redus. Nu ma dau cu genunchiul pe jos prin sate.

:cheers:

 

 

bravo sese , o sa venim si noi sa traversam pasul asta

Danke! Tine-ma la curent cand vreti sa veniti, sa va tinem companie. :hug:

 

 

@Staudesase- asta inseamna sa ai sange in pwla

Nu e chiar asa. Cum i-am spus si lui Sabin, avem un bun "loc de joaca". Cu putin "antrenament", gume bune si o suspensie decenta, oricine se poate da asa pe aici. :friends:

 

 

Pina si numele: Stau de 6 , spune totul, e atent, calculat. Inca nu a cazut pe curbele alea magnifice. La prima cazatura serioasa cu carenele tzipla, chiar daca scapa fara dureri, nu-l mai vedeti in ipostazele alea.Da, sint invidios ca nu am talentul lui sa nu cad la atitea iesiri.

:rusinica:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, am si eu o intrebare are cineva un motor de R1 2002-2003 RN09 de vanzare ? sau daca stiti pe cineva care vine asa ceva va rog postati aici. Multumesc

 

daca urmareai topicul vedeai ca nu eu am inceput cu insulte si amenintari(aici nu pe privat). Sunt un tip calm si cu bun simt....cand este cazul. Dar cand sunt acuzat de ceva pe nedrept ripostez.Si chiar daca nu aveam certuri cu el....prea se crede cel mai cel si are cele mai cel mai cel motor.Iar legat de circulatul cu motocicleta pe stazi asa...din cauza cocalarilor/racerilor ca el suntem toti huiduiti. Cred ca as fi penibil daca nu as lua atitudine fata de specimene ca el si nu invers.

Asa ca daca tu tolerezi inconstienta si nu te deranjeaza sa fi bagat in aceeasi oala cu cei ca el cred ca ar trebui sa nu intervii :peace:

O zi buna!

 

 

chiar devii penibil tu nu stii ca nu trebuie sa ripostezi ? daca in trafic se face unu cu masina spre tine ce faci ? te faci si tu cu motocicleta spre el ? deci nu trebuie sa pui la suflet ca sa nu devii penibil :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, am si eu o intrebare are cineva un motor de R1 2002-2003 RN09 de vanzare ? sau daca stiti pe cineva care vine asa ceva va rog postati aici. Multumesc

 

 

 

 

chiar devii penibil tu nu stii ca nu trebuie sa ripostezi ? daca in trafic se face unu cu masina spre tine ce faci ? te faci si tu cu motocicleta spre el ? deci nu trebuie sa pui la suflet ca sa nu devii penibil :grinbandit:

 

al meu e de vanzare,

rolly_88_c@yahoo.com

 

post-42998-0-77379500-1336172273_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Calugaru Mihai sau Mad Alin sunt una si aceeasi persoana.

Cu toate ca isi schimba identitatea (mizera in ambele cazuri) /index.php?/topic/676751-bisnitarul-de-la-ducati/ el continua sa scrie aiurea plin de rautate si invidie ptr cei ce se descurca (fara sa fure) cum face el...

 

Staudesase. Merg pe moto viteza din 1992 (ca pana atunci am avut comuniste) si am 39ani. Sunt real cam batranel ptr ramura Viteza.

 

Am fost in tot acesti ani la mii de iesiti cu prietenii si nu totdeauna ne-am intors toti acasa. Asta ma sperie cel mai mult si ma face sa exagerez in limitari (prin vorbe) ptr cei ce nu-i cunosc si chiar si ptr cei cunoscuti mie.

 

Nu mai sunt Pro Teribilismelor cu toate ca nimeni (motociclist adevarat) nu se poate abtine.

 

N-am stiut ca ai experientza si ca-ti cunosti extrem de bine traseul. Chiar si asa faptul ca erati 2, dubleaza factorul de stres si posibilitatea de accident.

 

Oricum daca esti vechi in branse si mergi asa din experientza nu teribilism atunci revin la ce ti-am zis mai devreme, hai cu noi la RoSBK ca acolo cu toate ca-i mai scump macar e o gasca mare si misto. Cel putin asa cred eu dupa prima iesire.

 

Bafta.

 

Brembo. Moto pe care mi-ai postat-o e intradevar foarte valoroasa in partsuri si e lasata de serie pe ciclistica. A mea avea mari probleme pe suspensia fatza (ce-am rezolvat-o) si nu ma multumea in sicane acea greutate a jantelor si a lant pinioane.

 

Nu am bani de la Parinti sau mosteniri si m-am bucurat mult ptr jante 800euro, lant 50 si pinioane strunjite ptr 520.

 

Sper k o treime din bani sa-i recuperez la vanzarea jantelor-lantului si a pinioanelor serie si sa imi imbunatateasca asteptarile pe pista.

 

Cat despre geometria R1 lui meuȘ

 

Am ridicat seaua cu tot cu cadru si am pus o sea mai inalta din fibra cu burete racing (tapitzat) ptr a ma ridica mai mult in curbe si am facut rezervorul mai lung si cu aripioare ptr ami usura munca atat pe franare cat si pe viraj. Ptr modelul serie cu rezervor gen trambulina nu m-am simtit bine pe el pe pista. E facut asa la toate Japonezele ptr impact frontal sa te basculeze peste obstacol... Nu e cazul meu la curse si am copiat modelele Italiene pe care m-am simtit mult mai race ca si ergonomica.

 

Ma rog...

 

Suntem in R1 Topic unde fiecare isi impartaseste experientzele, problemele moto si sfaturile sale vis a vis de aceasta moto. Cu sigurantza dupa SlovakiaRing ma voi intoarce cu alte cerintze de la R1 meu sau nu, n-am de unde sa stiu daca nu incerc.

 

Apropo de lant si pinioane R1. Le vand pe cele originale la 400ron. Mai am pinioane noi sau impecabile ptr mai multa putere ptr R1 orice an, mai am Jantele mele cu discuti frana la 300euro si amortizorul spate 70euro. Toate sunt de pe R1 meu 2007 cu 9500km reali. Merg pe orice R1 orice an.

 

Si inca un Apropo vis a vis de R1 2007-08 ma intereseaza inca un motor daca are cineva de vanzare sau chiar si componente gen quloasa, arbore cu biele,cilindri cu pistoane sau fara, as vrea sa iontru in motor dar nu sa stau cu al meu desfacut pana fustruiesc totul ci sa lucrez direct componentele cumparate.

 

Vreau sa fac acest R1 bomba. Sa-i dau drumu la fiecare magarus din toate incheeturile.

 

P.S. Lista cu ce mi-a furat Mizerabilul de Mad Alin sau Calugaru Mihai, poate cineva de aici a cumparat si pot sa il dau pe mana politiei

 

Camera Contur HD

GPS Garmin 16/9

Bord GPT timpi pe circuit

Maneta frana CRG Gold

 

Culmea e ca Tasu lu mizerabilul asta e sef de post in satul lui. Adica ala e politistul si fisu e hotzul... Tara Romaneasca si mizeriile ei...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...