Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare,
deschid aici o cerere de piese.

are cineva de vanzare set de faruri de r1 2004-2006?

as mai dorii si o carena frontala.

 

astept raspuns pe PM

multumesc

Editat de dublu JACK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit sa ajung si eu cu a mea pe circuit prima data anul asta.
Am testat toate upgrade-urile ce le-am pus in iarna si sunt super incantat de rezultat :D


Chiar daca m-am dus cu o guma supercorsa SP pe spate (din cauza ca cineva s-a gandit ca ar fi frumos sa anuleze transportul in ultima clipa :-L )


Am reusit sa scad secunde bune fata de ultima iesire pe Euro-ring dar am fost si relaxat in tot acest timp

Astept urmatoarea iesire :hug:

 

post-63803-0-56225300-1525693582_thumb.jpg

post-63803-0-20997900-1525693592_thumb.jpg

post-63803-0-29004200-1525693599_thumb.jpg

post-63803-0-62153500-1525693603_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca ai preloadul fata prea strins. Mai desfa-l. Si pune mai repede niste protectii la capacele motorului.Plus buloanele care se prind la imbinarea basculei cu cadrul. Risti sa spargi capacele si chiar cilindrii propulsorului sint destul de expusi in exterior. E buba modelului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca ai preloadul fata prea strins. Mai desfa-l. Si pune mai repede niste protectii la capacele motorului.Plus buloanele care se prind la imbinarea basculei cu cadrul. Risti sa spargi capacele si chiar cilindrii propulsorului sint destul de expusi in exterior. E buba modelului.

Adevarul ii ca nu i-am facut sag-ul dupa ce a fost servisata suspensia.

La urmatoarea iesire o sa am si protectii la capacele motorului, musai ! :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai ai rabdare pina stringi banii de 2015. Nu are sens RN22-ul, cunosc multi fosti posesori care au scapat repede de ele. E si pozitia race spre 100%.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jagi, omul zice ca 2012+ e scump si se uita la 2009. Diferența aia de pret e cam mare sa recomanzi sa mai aștepte sa se ieftinească '15-le. Și ce, pozitia pe' 15+ e comoda comparativ cu '09-le? Nu stiu cum e noul model, dar se spune pe net(aia ce stiu ce vorbesc, nu proprietari idioti) ca e cam foarte race pozitia pe noul model.

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te inteleg perfect. Cine nu si-ar dori o astfel de motocicleta? :) Pana atunci ne descurcam cu ce putem. Preturile sunt destul de mari pt unii dintre noi.

M-am urcat pe 2015, nu m`am dat. Pozitia mi-a placut foarte mult, chiar daca sunt inalt. Scaritele sunt ceva mai sus, piciorul se aseaza f bine pe langa rezervor, ai pct de sprijin f bun. Nu mai vb de cum arata si cum se aude ...

Pana atunci ceva despre 2009+? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am un R1 2013 acum si am avut un k8 1000. Sunt inalt 1.94 si niciuna din motociclete nu mi s a parut inconfortabila. R1 imi pare mai usor si mai agil decat k8. K8 are top end mai puternic si rapoarte mai lungi. Pare si putin mai "fin". R1 in schimb are un cuplu mare din ture joase 4 5k. Se conduce total diferit fata de orice alt 4 cilindrii(am avut 929, k2 600, r6 2000). Mi a luat ceva sa ma obisnuiesc cu el. Ca motocicleta sa se comporte bine trebuie tinuta peste 4k ture. Sunt mereu cu o viteza in jos fata de gsxr. Senzatia pe r1 imi place mai mult decat pe gsxr. Te impinge sa "te dai la eac. E greu sa explic sentimentul. Trebuie sa o conduci. Si sunetul e fenomenal, e aparte. Franele sunt mult mai bune si suspensile. Asta e doar parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu o intarzaire de fix 4 iesiri, am reusit si eu sa schimb uleiul in babeta mea din 2003. Ultimii 4 ani a mers cu Bardahl xtc 15w50 in proportie de 90%. Restul schimburilor au fost cu diferite branduri de ulei utilizate de mine cu preponderenta pe circuit. Pt ca baiatul responsabil cu Bardahl-ul la noi pe zona a disparut, am comandat Eneos 15w50 ultra-racing(sper ca ii zic bine) de la userul @Jhon17(nota 10+ nenea).

 

Temperatura la care sta in mod normal cotetul meu nu s-a schimbat, tot in zona 73-77 grade sta. In schimb urca mai greu intre 90-100 comparativ cu alte branduri folosite.

Cutia parca e mai fericita si mai smooth, iar tinand cont ca ambreiajul in folosesc doar sa pornesc si sa retrogradez, ma bucura ca nu mai am parte de unele smucituri(uneori ai din vina mea ce e drept).

Sunetul motorului e aproape acelasi cu un mic plus pe parte de lipsa a vibratiilor in partea superioara a turatiilor.

Fostul ulei a fost schimbat dupa exact 12 luni. Tinand cont ca am facut doar 1200km anul trecut am prins nr de luni inainte de nr de km. :) Se confirma faptul ca dupa o anumita perioada(de la marca la marca) uleiul isi pierde din proprietati chiar daca nu faci km si tii motorul la caldura. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...