Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

sal

vreau sa fac si eu o mica modificare, estetica, la r1-l meu din 2000 si sa-i modific undertail-ul, cu unul ca cel din poza.

stie cineva pe unde gasesc pe la noi, sau unde il pot confectiona.

ms

post-45283-0-87853300-1306759378_thumb.jpg

post-45283-0-26504800-1306759392_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

sal

vreau sa fac si eu o mica modificare, estetica, la r1-l meu din 2000 si sa-i modific undertail-ul, cu unul ca cel din poza.

stie cineva pe unde gasesc pe la noi, sau unde il pot confectiona.

ms

Pe ebay gasesti. Motoreta are 11 ani, piese pe stoc, noi, nu gasesti in RO. Decit sa bagi bani in look mai bine investeste in cauciucuri, frine, etc. Peace!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe ebay gasesti. Motoreta are 11 ani, piese pe stoc, noi, nu gasesti in RO. Decit sa bagi bani in look mai bine investeste in cauciucuri, frine, etc. Peace!

 

 

sal jagi, stima si respect

 

stiu ca tu pui siguranta si intretinerea pe primele locuri si asa e si normal. tocmai ce am schimbat gumele si uleiul motor, simeringuri si ulei in furci (doar pe tine te-am intrebat unele chestii, ai uitat?), dar am partea care vine sub codita fisurata, sparta in unele locuri si chiar prinsa cu sarma (asa am cumparat motorul) si sincer e cam kitchos. ma gandeam ca daca tot o inlocuiesc, sa o fac cu una mai finutza (asa o vad eu), poate prind vreun chilipir....cine stie?!

 

toate cele bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal jagi, stima si respect

 

stiu ca tu pui siguranta si intretinerea pe primele locuri si asa e si normal. tocmai ce am schimbat gumele si uleiul motor, simeringuri si ulei in furci (doar pe tine te-am intrebat unele chestii, ai uitat?), dar am partea care vine sub codita fisurata, sparta in unele locuri si chiar prinsa cu sarma (asa am cumparat motorul) si sincer e cam kitchos. ma gandeam ca daca tot o inlocuiesc, sa o fac cu una mai finutza (asa o vad eu), poate prind vreun chilipir....cine stie?!

 

toate cele bune!

 

Sorry, aproape sigur trebuie sa schimbi si valvele din furci. Te costa peste 300$. Ia mai gindeste-te! O accelerare puternica, un dimb pe drum si esti ... . Acum serios, verifica revenirea furcilor dupa ce ai strins reboundul la maxim. Ramane jos sau revine doar putin mai incet? E o problema foarte raspindita la vechile modele de R1 . Multi , care nu cunosc, au impresia ca e normal sa fie asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este.Ceea ce vezi in foto ptr R1 2000-2001 cu 2 stopuri si semnale in ele pe led la pret de 75euro.

 

Mai avem jantele fata spate impecabile, discuri fata spate stelare,bascula custom moto gp, amortizoare fata, intinzatoare lant Gil.

 

0726 974 121 Sabin. Recomand sa vi si sa vezi toate aceste extrase custom ce le-am avut pe R1 2001 ce au fost demontate si schimbate cu total altceva. Veti vedea poze cu respectiva moto cand va fi gata.

post-11347-0-21570800-1306996046_thumb.jpg

Editat de SabinRace
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este.Ceea ce vezi in foto ptr R1 2000-2001 cu 2 stopuri si semnale in ele pe led la pret de 75euro.

 

Mai avem jantele fata spate impecabile, discuri fata spate stelare,bascula custom moto gp, amortizoare fata, intinzatoare lant Gil.

 

0726 974 121 Sabin. Recomand sa vi si sa vezi toate aceste extrase custom ce le-am avut pe R1 2001 ce au fost demontate si schimbate cu total altceva. Veti vedea poze cu respectiva moto cand va fi gata.

 

 

discu spate se potriveste la r1 02?

la ce pret e ?

 

mersi :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesat cineva de un set nou de scaritze Vortex? Merg si pe 2004 2006 si chiar 2000-2003,cu doar o mica adaptare la pompa frina spate. Detalii pe www.vortexracing.com . Le dau la pretul de pe site.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sokatu-le. Avem cursa de supermotarde la Bacau pe 2. Recomanda ne o discoteca unde sa ne rupem dintii. E misto circuitul de la selena?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sokatu-le. Avem cursa de supermotarde la Bacau pe 2. Recomanda ne o discoteca unde sa ne rupem dintii. E misto circuitul de la selena?

 

 

Circuitu e ok, discoteci nu frecventez, eu sunt de pe langa Bacau,daca place house si absint baga la Onesti Season si moldovence bune .

 

 

Hai cu vara

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este.Ceea ce vezi in foto ptr R1 2000-2001 cu 2 stopuri si semnale in ele pe led la pret de 75euro.

 

Mai avem jantele fata spate impecabile, discuri fata spate stelare,bascula custom moto gp, amortizoare fata, intinzatoare lant Gil.

 

0726 974 121 Sabin. Recomand sa vi si sa vezi toate aceste extrase custom ce le-am avut pe R1 2001 ce au fost demontate si schimbate cu total altceva. Veti vedea poze cu respectiva moto cand va fi gata.

 

 

sal

scz, dar abia acum am vazut reply-ul tau. mai gasesc undertailul? maine te sun si vin sa il sia iau.

 

ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal

scz, dar abia acum am vazut reply-ul tau. mai gasesc undertailul? maine te sun si vin sa il sia iau.

 

ms

 

 

multumit de calitate pret?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut am o intrebare pt voi detinatori de R1

Vreu sa imi achizitionez un r1 problema e ca as vrea sa stiu care este mai bun

Carburatoare sau injectie .

Din cate stiu eu r1 din 98 pe carburatoare este cel mai brutal dintre toate la accelerarie

iar cel din 2003 care este pe injectie aer aceleratie liniara si e mai soft.

Daca este corect ce am auzit si ce alte diferente mai stiti sa imi spuneti. voi ce ati alege carburatoare sau injectie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ciudata intrebare...

Tu ce ai prefera? O masina pe carburatie sau injectie?

Eu ti-as recomanda modelul 2011! Nu ai specificat cati bani ai disponibili...

Ca idee generala...mergi pe injectie...e mai noua ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca are bani de 2004 macar.

Daca oscilezi intre 98 00 sau 02 te duci la om, lasi banul si testezi motoreta, daca nu-ti convine motoreta platesti deranjul cu o suma dinainte convenita si toata lumea e fericita. Nu e bine sa-ti cumperi motocicleta citind parerile subiective ale posesorilor.

Problema cea mai mare cu modelele vechi e ca au foarte multi km si uzura componentelor pe masura. Plus defecte ascunse. Majoritatea R1-rilor din 98-2001 au suspensiile uzate, lucreaza doar din arcuri. Un set de flanse de cauciuc din carburatoare costa vreo 300$, un set de pompanti pt furci e 300euro fara manopera. Fa un calcul si vezi cam cit de duce real un model mai vechi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cea mai buna moto e aia pe care tu te simti cel mai bine, nu aia pe care o are al mai tare din gasca ta!

 

Varianta de mai sus cu banul jos si o suma de testare mi se pare cea mai corecta sau daca omul nu vrea atunci ai posibilitatea de a te adresa unora care iti pot citi temperamentul si necesitatile: http://www.racetek.ro/asistenta-scolarizare-informare

 

 

Vis a vis de intrebarea : care e cel mai brutal R1: 98-99 04-06. Restul sunt facute sa domoleasca excesul de explozie in favoarea manevrabilitatii.

 

Noi le-am avut si inca le avem pe toate... Toate sunt Frumoase si deosebit de nervoase. Sa te tina pe tine corasonul cat stie R1.

 

Succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cea mai buna moto e aia pe care tu te simti cel mai bine, nu aia pe care o are al mai tare din gasca ta!

 

Varianta de mai sus cu banul jos si o suma de testare mi se pare cea mai corecta sau daca omul nu vrea atunci ai posibilitatea de a te adresa unora care iti pot citi temperamentul si necesitatile: http://www.racetek.ro/asistenta-scolarizare-informare

 

 

Vis a vis de intrebarea : care e cel mai brutal R1: 98-99 04-06. Restul sunt facute sa domoleasca excesul de explozie in favoarea manevrabilitatii.

 

Noi le-am avut si inca le avem pe toate... Toate sunt Frumoase si deosebit de nervoase. Sa te tina pe tine corasonul cat stie R1.

 

Succes.

 

Respect!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce reclama agresiva...

[/quote

 

 

asa m am obisnuit. Sa duc totul de la 7000rpm in sus.

 

Tinete bine daca vrei sa vezi cum e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ TM89PTM :

Depinde ce vrei tu de fapt de la motor.Si cati bani ai.Dpdv tehnic nu sunt foarte priceput,cei de pe aici majoritatea au cunostinte avansate despre mecanica si experienta mult mai mare ca mine pe R1.

Eu am mers numai pe 2 modele de R1,si ca o coincidenta fix pe cele pe care le descria Sabin ca fiind cele mai brutale : '98 si '04.Amandoua sunt extraordinare si pt cineva pasionat de motocicletele de viteza nu stiu daca ii mai trebuie altceva odata ce s-a urcat pe un R1.Multi zic de Busa,dar Busa mi se pare autobuz,e prea multa,ai putere enorma,e adevarat,dar senzatia de masina de curse pe care o ai pe R1 nu exista.

Eu am un R1 '04 de aprox un an jumate si nu l-as schimba pt nimic in lume.

Ca si feeling insa,parerea mea este ca R1 '98 iti da senzatii mai tari.Nu m-am urcat niciodata pe nimic mai salbatic.La ce bani se invarte acum un R1'98 mi se pare cea mai buna afacere (daca poti sa-l stapanesti).Eu zic ca o sa devina o motocicleta de colectie.

Personal,mi-am luat modelul 2004 din cauza ca am fost sigur ca nu o sa sfarsesc bine daca mi-l iau pe cel din '98.2004 e mult mai civilizata dar s-a pierdut ceva din farmecul celui original din 98.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt amatorii de full gaz pe strada: centrul de greutate la modelele 98 03 este mai in spate decit la cele din 2004 2007. Asta inseamna ca primele sint mult mai instabile la acceleratii maxime , in special in treptele 1,2. Un dimb mic in asfalt va poate pune mari probleme. Am mers pe 2001. Fugea 300 pe bord, nu puteam so ridic din gaz pe-o roata in treapta a 2-a. 2005 cu care m-am dat 2 zile pe circuitul de la Most m-a udat in pantaloni, necunoscindo, am dat full gaz in a 2-a la intrarea in linia dreapta si m-am trezit ridicat pe-o roata vreo 40grade. E nasol cind se intimpla asta de nu te astepti. Nu avea decit -1 dinte la pinionul fatza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...