george05 Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 (editat) Da da,weekendul incepe maine cu test drive S 1000 rr... Editat Aprilie 25, 2013 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cip M Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 S-ar putea sa fii putin dezamagit de S 1000 RR , in conditii de mers pe strada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 LAS MAI KYP CE NAIBA GEORGICA NU AR FACE O POZA DOUA CU NISTE VEVERITE:)))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 (editat) S-ar putea sa fii putin dezamagit de S 1000 RR , in conditii de mers pe strada sa vedem ce iese...tragem de vaca cat ne permite "obrazul".personal,doar de curiozitate ma duc si din lipsa de ocupatie de dimineata,pe mine ma lasa rece orice are sigla BMW kyp,ti-am lasat un PM Editat Aprilie 25, 2013 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 27, 2013 Share Postat Aprilie 27, 2013 (editat) sa vedem ce iese...tragem de vaca cat ne permite "obrazul".personal,doar de curiozitate ma duc si din lipsa de ocupatie de dimineata,pe mine ma lasa rece orice are sigla BMW Ooo,dc?Mie imi plac anumite modele de la ei de mor.Sa nu ai prejudecati gen bmw=masini de cocalari,sau bmw=motoare de touring.Sunt masini/motoare facute de ingineri (nu de contabili ca restul) de o calitate extraordinara. Sunt fan seria 3/5,dar cu motoare de capacitati peste 2.5 si 6 cilindri,daca au mai putin nu sunt bmw,sunt pretexte de bmw,alea sunt masini de cocalari. In materie de moto nu am prea servit,dar are un prieten un K 1200R care arata extraordinar si pe care de abia astept sa-mi pun cwru.Pe langa look,are niste solutii tehnice total diferite de motoarele japoneze,foarte interesant. Sa ne impartasesti impresii despre S 1000 RR,sunt f curios. P.S. Si dupa cum a zis si Clarkson : cocalarii s-au reprofilat catre Audi (ca are pozitii pe led ) si lasa bmw-ul pt cei carora le place sa conduca. In alta ordine de idei,vreau sa cer o lamurire de la cei avansati in mecanica : Am un prieten cu un zx-12r/2002 care de cand a luat moto,are niste vibratii in furca pe franare.Initial a crezut ca e de la cauciuc,l-a schimbat,la fel.A ajuns sa schimbe furca si janta (luate amandoua de pe ebay),sa echilibreze roata si ii face la fel.Insa nu a schimbat placutzele,dar a zis ca sunt ok.Eu i-am zis sa schimbe si placutzele.O fi ceva din pistonasele la etrieri?Nu inteleg de ce ii face treaba asta,se simte DOAR pe franare.Daca ma poate lamuri cineva... Editat Aprilie 26, 2013 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 27, 2013 Share Postat Aprilie 27, 2013 Verificat daca discurile au bataie sau joc in rulenti de la jug. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MoederNuker Postat Aprilie 27, 2013 Share Postat Aprilie 27, 2013 In alta ordine de idei,vreau sa cer o lamurire de la cei avansati in mecanica : Am un prieten cu un zx-12r/2002 care de cand a luat moto,are niste vibratii in furca pe franare.Initial a crezut ca e de la cauciuc,l-a schimbat,la fel.A ajuns sa schimbe furca si janta (luate amandoua de pe ebay),sa echilibreze roata si ii face la fel.Insa nu a schimbat placutzele,dar a zis ca sunt ok.Eu i-am zis sa schimbe si placutzele.O fi ceva din pistonasele la etrieri?Nu inteleg de ce ii face treaba asta,se simte DOAR pe franare.Daca ma poate lamuri cineva... rulmenti jug(trebuie si stransi corect), rulmenti roata, discuri descentrate-ovalizate, suport disc indoit, uzura mare interior jamba+cuzineti praf. binenteles setari incorecte de compresie si revenire furca sau un ulei foarte gros. saptamana trecuta am gasit ulei de transmisie intr-o furca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 27, 2013 Share Postat Aprilie 27, 2013 Multumesc pt raspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Aprilie 28, 2013 Share Postat Aprilie 28, 2013 saptamana trecuta am gasit ulei de transmisie intr-o furca haidi breeee... pai ce?cartofi prajiti poti sa faci si cu Unisol si cu floarea soarelui... sau ala de rapita.. bine ca n-a pus ulei hidraulic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 28, 2013 Share Postat Aprilie 28, 2013 Daca este de transmisie hidraulica gen cutii automate dextron de ex, posibil in anumite conditii si cerinte sa fie mai bun de cat cel de suspensii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MoederNuker Postat Aprilie 28, 2013 Share Postat Aprilie 28, 2013 (editat) Daca este de transmisie hidraulica gen cutii automate dextron de ex, posibil in anumite conditii si cerinte sa fie mai bun de cat cel de suspensii. nu e cazul, era ulei de cutie manuala, cu mirosul specific, atf-ul nu-l pot detecta dupa miros. se si vede diferenta de culoare, pe stanga ulei de furca foarte vechi si pe dreapta ulei de transmisie pus inainte de vanzare pentru ca pierdea ulei pe partea aia. Editat Aprilie 28, 2013 de MoederNuker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Aprilie 28, 2013 Share Postat Aprilie 28, 2013 N-a pus mah nimeni inainte de vanzare. Ala nu-si vedea degetele la 10 cm in fata ochilor. Semering puscat, garnitura de praf varza. Plus ca nu avea nici aer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 Am un prieten cu un zx-12r/2002 care de cand a luat moto,are niste vibratii in furca pe franare.Initial a crezut ca e de la cauciuc,l-a schimbat,la fel.A ajuns sa schimbe furca si janta (luate amandoua de pe ebay),sa echilibreze roata si ii face la fel.Insa nu a schimbat placutzele,dar a zis ca sunt ok.Eu i-am zis sa schimbe si placutzele.O fi ceva din pistonasele la etrieri?Nu inteleg de ce ii face treaba asta,se simte DOAR pe franare.Daca ma poate lamuri cineva... Discuri de frana descentrate sau, daca a mers mult cu ele asa, cu grosime inegala pe circumferinta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cip M Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 (editat) In sfarsit , Duminica am reusit sa ies si eu cu motocicleta pe pista .A fost o zi excelenta , cu soare , temperatura buna (24-25 gr) , asfalt de calitate si lume putina .Cu Yamaha R1 se pare ca ma voi intelege de minune, deci sper ca 2013 va fi un an moto (si nu numai) foarte bun . Editat Aprilie 29, 2013 de kyp-76 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
takke Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 pun si eu poze I-am scos catalizatorul+ site A&R track ( din fericire mai am un R1 cu two brothers pe ea in garaj,insa ca sunet nu se compara cu sitele A&R ) - urmeaza resoftarea la Jagi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cip M Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 Dupa resoftare la Jagi o sa ai "alta motocicleta" si sigur o sa-ti placa ! Recomand cu incredere ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 pun si eu poze I-am scos catalizatorul+ site A&R track ( din fericire mai am un R1 cu two brothers pe ea in garaj,insa ca sunet nu se compara cu sitele A&R ) - urmeaza resoftarea la Jagi Cum sunt cizmele(la confort ma refer)? Eu pentru anul asta mi-am usurat motocicleta cu 18 kilograme: am slabit de la 96 la 78 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 (editat) Salut posesorilor de R1 ! Satul de problemele motoarelor de 600 vreau sa trec la 1000 si ma gandeam la un R1 2000-2001 ( cam atat imi permite bugetul). Rog pe cei care cunosc, detin sau au avut acest model sa imi spuna cat de problematice sunt. Referitor la pozitie, inca sunt tanar si nu ma plang de dureri de spate. Am avut ocazia sa conduc vre-o 3 si m-am simtit chiar bine pe ele... nu stiu daca neaparat comod, dar m-am simtit in lumea mea. La consum stiu ca sta foarte bine. Deseori s-a intamplat sa plecam cu plinul facut si la destinatie R1 sa alimenteze mai putin decat mine. Editat Aprilie 30, 2013 de rylalex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
takke Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 Si eu am usurat-o cu ~ 15 kg din greutatea personala Ca si comfort, cizmele sunt ok.. le incalti foarte repede insa ca si protectii mai sunt si altele peste ele .. Preferam si aerisiri.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 Cum dreacu reusiti tuninguri cu peste 15kg mai usoare? Io ma chinui de la Craciun si am max 6-7 kile mai putin. Si tin si regim, si alerg, etc. pun si eu poze I-am scos catalizatorul+ site A&R track ( din fericire mai am un R1 cu two brothers pe ea in garaj,insa ca sunet nu se compara cu sitele A&R ) - urmeaza resoftarea la Jagi Takke, furtunul de sub carena dreapta e imbinat cu o tzeava de Al? Parca asa se vede in poza. Dac tot vrei si resoftare, fa rost de un senzor de QS, merita toti banii. ECU resoftat are si functia de QS, ramine doar de instalat un senzor pe tija schimbatorului de viteze, costa undeva la 100euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Malexander Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 (editat) hi all! i-mi cer scuze de la inceput pentru "deranj" a-s avea nevoe de un pic de ajutor. vreau sa va intreb (probabil voi stiti) daac toba de esapament si sistemul lui de prindere este identica la primul model de R1 si ala care urmeaza dupa el? de fapt vreau sa stiu daac o toba de pe modelul mai vehi, se potriveste pe modelu mai noi? (fara nicio modificare). adica modelele astea? Va multumesc anticipat si scuze inc-odata pentru offtopic Editat Aprilie 30, 2013 de Malexander Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omgs Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 /index.php?/topic/695102-bucuresti-valea-oltului-turda-cluj-satu-mare/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 4, 2013 Share Postat Mai 4, 2013 Takke, R1-ul tau fuge numai 287km/h dupa resoftare? Cum se simte 287 fatza de 299, real??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omgs Postat Mai 4, 2013 Share Postat Mai 4, 2013 Valentino Rossi talks about the Yamaha M1 from 2004-2009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Mai 4, 2013 Share Postat Mai 4, 2013 Takke, R1-ul tau fuge numai 287km/h dupa resoftare? Cum se simte 287 fatza de 299, real??? Cel mai important e cat de repede ajunge acolo....Asta e adevaratul plus! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.