Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

In sfarsit , Duminica am reusit sa ies si eu cu motocicleta pe pista .
A fost o zi excelenta , cu soare , temperatura buna (24-25 gr) , asfalt de calitate si lume putina .
Cu Yamaha R1 se pare ca ma voi intelege de minune, deci sper ca 2013 va fi un an moto (si nu numai) foarte bun .

Editat de kyp-76
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

pun si eu poze :D
I-am scos catalizatorul+ site A&R track ( din fericire mai am un R1 cu two brothers pe ea in garaj,insa ca sunet nu se compara cu sitele A&R ) - urmeaza resoftarea la Jagi

 

 

post-34971-0-92120500-1367236228_thumb.jpg

post-34971-0-53285500-1367236231_thumb.jpg

post-34971-0-02838500-1367236265_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pun si eu poze :D

I-am scos catalizatorul+ site A&R track ( din fericire mai am un R1 cu two brothers pe ea in garaj,insa ca sunet nu se compara cu sitele A&R ) - urmeaza resoftarea la Jagi

Cum sunt cizmele(la confort ma refer)? Eu pentru anul asta mi-am usurat motocicleta cu 18 kilograme: am slabit de la 96 la 78 :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut posesorilor de R1 !

 

Satul de problemele motoarelor de 600 vreau sa trec la 1000 si ma gandeam la un R1 2000-2001 ( cam atat imi permite bugetul).

Rog pe cei care cunosc, detin sau au avut acest model sa imi spuna cat de problematice sunt.

 

Referitor la pozitie, inca sunt tanar si nu ma plang de dureri de spate. Am avut ocazia sa conduc vre-o 3 si m-am simtit chiar bine pe ele... nu stiu daca neaparat comod, dar m-am simtit in lumea mea. La consum stiu ca sta foarte bine. Deseori s-a intamplat sa plecam cu plinul facut si la destinatie R1 sa alimenteze mai putin decat mine.

Editat de rylalex
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am usurat-o cu ~ 15 kg din greutatea personala :)

Ca si comfort, cizmele sunt ok.. le incalti foarte repede insa ca si protectii mai sunt si altele peste ele .. Preferam si aerisiri..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum dreacu reusiti tuninguri cu peste 15kg mai usoare? Io ma chinui de la Craciun si am max 6-7 kile mai putin. Si tin si regim, si alerg, etc.



pun si eu poze :D
I-am scos catalizatorul+ site A&R track ( din fericire mai am un R1 cu two brothers pe ea in garaj,insa ca sunet nu se compara cu sitele A&R ) - urmeaza resoftarea la Jagi

 

Takke, furtunul de sub carena dreapta e imbinat cu o tzeava de Al? Parca asa se vede in poza. Dac tot vrei si resoftare, fa rost de un senzor de QS, merita toti banii. ECU resoftat are si functia de QS, ramine doar de instalat un senzor pe tija schimbatorului de viteze, costa undeva la 100euro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hi all!

 

i-mi cer scuze de la inceput pentru "deranj" a-s avea nevoe de un pic de ajutor. vreau sa va intreb (probabil voi stiti) daac toba de esapament si sistemul lui de prindere este identica la primul model de R1 si ala care urmeaza dupa el?

de fapt vreau sa stiu daac o toba de pe modelul mai vehi, se potriveste pe modelu mai noi? (fara nicio modificare).

adica modelele astea?

Va multumesc anticipat si scuze inc-odata pentru offtopic

post-62651-0-28896000-1367346374_thumb.jpg

post-62651-0-11643700-1367346527_thumb.jpg

Editat de Malexander
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Takke, R1-ul tau fuge numai 287km/h dupa resoftare? Cum se simte 287 fatza de 299, real???

 

 

Cel mai important e cat de repede ajunge acolo....Asta e adevaratul plus!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E resoftat si kilometrajul, acesta arata cu acuratetze viteza reala, mai ales la viteze peste 250km/h.

 

Mda...pe mine nu prea m-a interesat viteza, mai ales ca de la 200+ e de preferat sa te uiti le ce ai in fata

Am facut si eu odata 299+ pe bord. Nu mai conteaza exact cat era.

Ce vroiam sa zic legat de resoft este ca mai importanta mi se pare repriza de la 200 in sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Brembo, mai ai R1-ul ? M-am intilnit in cursa cu un R1 2009(FIAT), pt prima data am avut ocazia sa testez puterea lui 2007 comparativ cu cea de la 2009. Senzatia pe care mi-a lasat e ca la iesirile din viraje inguste(lente) lua 2-3 m in fatza mea, pe virajele normale nu lua un singur m, totul tinea numai de pilot. Pe linia dreapta de 700m reuseam sa cistig destui m, si asta nu avea legatura cu frinarea sau intrarea pe linia dreapta. Am stat 4 ture in spatele lui. Spre capatul liniei drepte cistigam si mai mult de 5m.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici eu nu sunt prea interesat de vitezele de top mai ales ca folosesc motorul pe strada. In schimb, in urma resoftarii, sunt multumit de accelerarea liniara cat si de modul in care ajunge la viteza de top.

Legat de acuratetea kilometrajului, daca inainte in treapta 6 a cutiei la 6000rtm aveam 140km/h, acum am 125.

Resoftarea isi merita fiecare banut si il recomand si pentru ceilalti ... Jagi face minuni :) , motorul este cu totul altul !

 

Urmeaza modificarea raportului dintre pinioane cat si senzorul de quick sifter, functie pe care noul soft o are deja.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o problema,as vrea sa-mi schimb rulmentii de la jug si cei de jos de la roata,stiti vreun site etc de unde pot sa comand?Si aveti idee la ce bani ar fi?Thks.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MoederNuker

aia au adaos ~100% peste pretul recomandat de vanzare

 

vezi cat costa o pereche de gume si te lasi de motociclism...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

www.ebay.com . Cred ca ajung la 50$ setul, cu semeringuri incluse, All Ball. Cauta rulmentii conici, cei race.

 

 

Daca cei de jug de la Motonetro costa in total 162ron, nu e scump.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o problema,as vrea sa-mi schimb rulmentii de la jug si cei de jos de la roata,stiti vreun site etc de unde pot sa comand?Si aveti idee la ce bani ar fi?Thks.

 

sau mai simplu... scoti toti rulmentii si simeringurile si mergi cu ei in brate la un magazin de rulmenti, preferabil SKF (cauta BADI in Bucuresti) si cu siguranta vei iesi la jumatate de pret, de nu mai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa vezi ca nu este asa simplu!

O sa ai surprize la semeringuri...

 

 

sau mai simplu... scoti toti rulmentii si simeringurile si mergi cu ei in brate la un magazin de rulmenti, preferabil SKF (cauta BADI in Bucuresti) si cu siguranta vei iesi la jumatate de pret, de nu mai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator YamahaR12008

Cat costa resoftarea la un R1?..I`am schimbat axele cu,came(YEC)Arcurile la supape(YEC)..are un lag,urmat de zvac pe perioada de redeschidere a gazului(ture relativ joase 4-5000)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...