Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

Mai detaliati treaba asta cu schimbatorul inversat,ca eu mai de la tzara,nu pricep :P

 

As fi fost interesat de treaba asta pt ca mi se intampla de multe ori sa ma grabesc la schimbare in superioara si sa nu trag corespunzator de tija in sus,si imi ramane aiurea intre viteze,presimt ca o sa ii fwt ceva cu graba asta.Lucrul asta s-ar rezolva rapid daca as avea posibilitatea sa schimb in jos.Numai ca tija de la schimbator trece prin cadru si nu pot sa o intorc,exista alta modalitate?

Nu m-am interesat indeajuns,are vreun reglaj pt lungimea cursei ? (pt ca mi se pare f lunga,tre sa ridic multisor in sus pana sa intre in vit. superioara,intrarea in viteza se face ok,unsa,nu e problema,nu sare din viteza,se comporta f bine,numai ca trebuie cursa dusa perfect pana la capat,ceea ce eu de multe ori din graba,neglijez).

 

Mi-ar fi foarte convenabil daca as putea sa schimb in jos sau daca macar as putea sa rezolv sa fie cursa "manetei" schimbatorului mai scurta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Viteza 1 este in sus si superioarele in jos. E mai usor pe inclinat sa apesi decat sa bagi varful cizmei sun schimbator.

Te obisnuiesti cu noul mod de a schimba in maximum 2 saptamani.

Da Cesar,stiu si eu treaba asta,asta si vreau,problema e cum se poate face modificarea asta ? (avand in vedere ca tija schimbatorului nu poate fi sucita ca trece prin cadru)

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da Cesar,stiu si eu treaba asta,asta si vreau,problema e cum se poate face modificarea asta ? (avand in vedere ca tija schimbatorului nu poate fi sucita ca trece prin cadru)

pune si tu o poza sa vedem. eu nu stiu cum trece la tine. dar poti taia cadrul ca o ideie asa mai indrazneata :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa puna o poza sa ne dam si noi cu parerea mai concret. Nu se poate face o noua tija precum sunt alea la choppere pentru comenzi avansate? Au niste coturi ca sa ocoleasca eventualele obstacole.

Uite o solutie :

post-66048-0-64874500-1361810531_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt a rezolva elegant schimbarea treptelor de viteza, si fara a depinde de tipul de scarite, se cumpara din China un levier, o bucsa , acestea se vor instala pe surubul care prinde motorul de cadru. Costa in jur de 40-45$ cu transport inclus. Este copia de la schimbatorul de la Gilles Tooling.



Asa e la a mea. Chinezariile galbene pot fi inlocuite si cu scaritele stock, shifterul devine independent.

post-1003-0-94477600-1361813223_thumb.jpg

post-1003-0-96838700-1361813500_thumb.jpg

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba da, ce vrei sa stii despre Bel Ray?

pai citisem undeva mai demult ceva de genul ca rezista la frecari mai mari de 3 ori decat motul-ul etc si as vrea sa stiu daca cineva l-a folosit un timp mai indelungat si daca a fost multumit..chestii de genul..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...