Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator MoederNuker

De la 5.000 de ture motorul se duce liniar pana pe rosu. Zici ca-i o Honda. :haha:

Hai Nicule ca aveam pretentii de la tine.. onda :haha:

 

 

 

Salut,

 

Imi poate spune si mie cineva care ar fi avantajele si dezavantajele anularea exupu-ului la un R1 din 2001 si daca acest lucru dauneaza motorului pe termen lung?

Nu anula exupul daca vrei sa mai mergi pe strada cu ea, daca-i schimbi toata evacuarea pune-i jet kitul de la Ivan http://www.ivansperformanceproducts.com/r1.htm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. A incercat careva sa prepare negrul ala care este dat pe cadru (MBL2 5988-1 )? Am niste zgarieturi destul de urate pe cadru acolo unde se pun buloanele pentru stander si as vrea sa o retusez cumva. Am incercat deja la vopsitorii care prepara culori pe computer dar nu stiu cum sa prepare nuanta dupa codul ala. Ma gandesc ca poate a mai intalnit careva problema asta si poate stie despre ce e vorba.

Senchiu :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MoederNuker

Nu doresc sa ii fac o marire de putere..Se pare ca am exup-ul defect si cablurile si trebuie sa aleg intre schimbarea lor cu unele sh sau eliminare lui.Ca si mers cca 70% merg prin oras.

Trebuie sa gasesti sh, o sa-ti mearga mult mai bine motocicleta mai ales in oras

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai Nicule ca aveam pretentii de la tine.. onda :haha:

 

:tempted:

 

 

Am iesit si duminica, pe Tihuta. Ma indragostesc tot mai tare de motocicleta asta. :rolleyes: Sper ca anul asta s-o duc iar pe circuit, sa vedem cum se comporta acum in "lumea ei".

Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pretul minim posibil pt. mine , din Oradea e ~ 450 lei daca socotesc si cauciucurile .

Am de acasa pana la pista ~ 240 km si in mod normal mergem 3 cu o masina deci iese transportul 90 lei .

Taxa la circuit e 165 lei (cu discount pt. noi) pe 5 ore nelimitat (cine rezista)

Benzina in motocicleta 120 lei + o cafea sau un energizant 10 lei.

Cauciucuri se gasesc pe la noi, second hand in stare ok , cu DOT bun la ~ 200 lei perechea si tin 2-3 iesiri.

Babgulyasul nu se pune ca e investitie nu cheltuiala :))

 

http://www.euroring.hu/en/gallery/?album=4&gallery=8

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-ar putea sa fii putin dezamagit de S 1000 RR , in conditii de mers pe strada

 

sa vedem ce iese...tragem de vaca cat ne permite "obrazul".personal,doar de curiozitate ma duc si din lipsa de ocupatie de dimineata,pe mine ma lasa rece orice are sigla BMW :crack:

 

kyp,ti-am lasat un PM :peace:

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa vedem ce iese...tragem de vaca cat ne permite "obrazul".personal,doar de curiozitate ma duc si din lipsa de ocupatie de dimineata,pe mine ma lasa rece orice are sigla BMW :crack:

 

Ooo,dc?Mie imi plac anumite modele de la ei de mor.Sa nu ai prejudecati gen bmw=masini de cocalari,sau bmw=motoare de touring.Sunt masini/motoare facute de ingineri (nu de contabili ca restul) de o calitate extraordinara.

Sunt fan seria 3/5,dar cu motoare de capacitati peste 2.5 si 6 cilindri,daca au mai putin nu sunt bmw,sunt pretexte de bmw,alea sunt masini de cocalari.

In materie de moto nu am prea servit,dar are un prieten un K 1200R care arata extraordinar si pe care de abia astept sa-mi pun cwru.Pe langa look,are niste solutii tehnice total diferite de motoarele japoneze,foarte interesant.

Sa ne impartasesti impresii despre S 1000 RR,sunt f curios.

 

P.S.

Si dupa cum a zis si Clarkson : cocalarii s-au reprofilat catre Audi (ca are pozitii pe led :lol: ) si lasa bmw-ul pt cei carora le place sa conduca.

 

In alta ordine de idei,vreau sa cer o lamurire de la cei avansati in mecanica :

Am un prieten cu un zx-12r/2002 care de cand a luat moto,are niste vibratii in furca pe franare.Initial a crezut ca e de la cauciuc,l-a schimbat,la fel.A ajuns sa schimbe furca si janta (luate amandoua de pe ebay),sa echilibreze roata si ii face la fel.Insa nu a schimbat placutzele,dar a zis ca sunt ok.Eu i-am zis sa schimbe si placutzele.O fi ceva din pistonasele la etrieri?Nu inteleg de ce ii face treaba asta,se simte DOAR pe franare.Daca ma poate lamuri cineva...

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MoederNuker

In alta ordine de idei,vreau sa cer o lamurire de la cei avansati in mecanica :

Am un prieten cu un zx-12r/2002 care de cand a luat moto,are niste vibratii in furca pe franare.Initial a crezut ca e de la cauciuc,l-a schimbat,la fel.A ajuns sa schimbe furca si janta (luate amandoua de pe ebay),sa echilibreze roata si ii face la fel.Insa nu a schimbat placutzele,dar a zis ca sunt ok.Eu i-am zis sa schimbe si placutzele.O fi ceva din pistonasele la etrieri?Nu inteleg de ce ii face treaba asta,se simte DOAR pe franare.Daca ma poate lamuri cineva...

 

rulmenti jug(trebuie si stransi corect), rulmenti roata, discuri descentrate-ovalizate, suport disc indoit, uzura mare interior jamba+cuzineti praf.

 

binenteles setari incorecte de compresie si revenire furca sau un ulei foarte gros.

 

saptamana trecuta am gasit ulei de transmisie intr-o furca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

saptamana trecuta am gasit ulei de transmisie intr-o furca

haidi breeee... pai ce?cartofi prajiti poti sa faci si cu Unisol si cu floarea soarelui... sau ala de rapita..

 

bine ca n-a pus ulei hidraulic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MoederNuker

Daca este de transmisie hidraulica gen cutii automate dextron de ex, posibil in anumite conditii si cerinte sa fie mai bun de cat cel de suspensii.

nu e cazul, era ulei de cutie manuala, cu mirosul specific, atf-ul nu-l pot detecta dupa miros.

 

se si vede diferenta de culoare, pe stanga ulei de furca foarte vechi si pe dreapta ulei de transmisie pus inainte de vanzare pentru ca pierdea ulei pe partea aia.

post-74625-0-20321700-1367187041_thumb.jpg

Editat de MoederNuker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un prieten cu un zx-12r/2002 care de cand a luat moto,are niste vibratii in furca pe franare.Initial a crezut ca e de la cauciuc,l-a schimbat,la fel.A ajuns sa schimbe furca si janta (luate amandoua de pe ebay),sa echilibreze roata si ii face la fel.Insa nu a schimbat placutzele,dar a zis ca sunt ok.Eu i-am zis sa schimbe si placutzele.O fi ceva din pistonasele la etrieri?Nu inteleg de ce ii face treaba asta,se simte DOAR pe franare.Daca ma poate lamuri cineva...

 

Discuri de frana descentrate sau, daca a mers mult cu ele asa, cu grosime inegala pe circumferinta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...