Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

150euro, am harta pt axe YEC. Plus, daca bagi si benzina de 100 pot sa-ti dau si avansul mai mare la aprindere.



Cit ai dat pe axe si arcuri? Noi sau second? Demult visez sa am si eu asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator YamahaR12008

150euro, am harta pt axe YEC. Plus, daca bagi si benzina de 100 pot sa-ti dau si avansul mai mare la aprindere.

 

Cit ai dat pe axe si arcuri? Noi sau second? Demult visez sa am si eu asa ceva.

Asa am luat motorul din UK.Am dat pe el 2500 lire+150 transportul pana in Ro.Motorul avea 7000 mile cand l`a dus la modificat si dupa,a facut 4 iesiri pe pista.A cazut englezul destul de rau cu un alt motor..Eu am spart un motor de R1 /2008.Mai am de vanzare : Cutia de viteze,Ansamblu stator,Pompa apa,Ambreiajul,Arborele cotit. Impreuna cu 3 biele,cuzinetii aferenti,maneton si palier.Axele cu,came..

Intr-o poza,o sa se observe palaria supapei infipta in capul pistonului..:)

 

Vazusem de vanzare pe net,undeva la 1200 $ /buc axele si 900 $ arcurile(second)

post-75576-0-78503900-1368119336_thumb.jpg

post-75576-0-02362800-1368119354_thumb.jpg

post-75576-0-49404500-1368119381_thumb.jpg

post-75576-0-33049600-1368119563_thumb.jpg

post-75576-0-09722300-1368119597_thumb.jpg

post-75576-0-82777600-1368119608_thumb.jpg

Editat de YamahaR12008
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ultimate Superbike test : http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/First-rides-tests/2013/May/may1313-the-ultimate-superbike-test/

BMW HP4 Carbon vs Aprilia RSV4 Factory APRC vs Ducati 1199R Panigale vs MV Agusta F4RR track day.

Atat.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

daca tot il schimbi,ia unul de 2004-2006-foarte solid, aripioare mari de racire, ori unul de 2007 2008-cu mosfeturi ce se incalzesc mult mai putin. Merita din plin. Adaptarea electrica se poate face in mai multe feluri, ori cu papuci ori cu o mufa de la inst de 2007 taiata si lipita la inst ta.



unul de 2007 e cam 100euro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator YamahaR12008

Offff..am nevoie de plasticul de acceleratie ce vine sub manson.Ma poate ajuta cineva?Pentru Yamaha R1 2007/2008.Nu stiu daca se potriveste de la R1 modelul 2004/2006 sau de la R6.

Va multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vorbesti de tubul de plastic pe care vine mansonul? Ar trebui sa-l am eu. Tocmai l-am schimbat cu unul de R6 2007 (are o cursa ceva mai scurta). Daca nu e tarziu, ajung acasa doar sambata si-ti pot spune daca-l gasesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-l pune pe cel original, are cursa MUUUULT prea lunga, aproape niciodata nu se poate da full gas din scurt, mai mereu trebuie facuta miscarea din mina de 2 ori , si riscul sa ramii dupaia cu acceleratia blocata pe frinarea de urgentza.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si sfatul meu e sa pui de R6 2007 sau o acceleratie rapida.

Daca nu gasesti, ca o ultima solutie, pot sa ti-l trimit eu, gratis. Iti platesti doar transportul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator YamahaR12008

Si sfatul meu e sa pui de R6 2007 sau o acceleratie rapida.

Daca nu gasesti, ca o ultima solutie, pot sa ti-l trimit eu, gratis. Iti platesti doar transportul.

merci frumos,o sa caut de R6:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Square, dai procent ca-ti trimit clienti.



Numai de R6 2006-2007. Cele de R6 2008 in sus sint acceleratii sensibil mai lungi comparativ cu 2006..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator YamahaR12008

am eu de r6 2007. 0765336589

Merci frumos.Acum am reusit sa intru pe net.O sa te sun maine dimineata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ii faci resoftare la Jagi, iti recomand si senzorul de quick shifter. Investitia de 100 de euro o sa te multumeasca mai mult decat orice ai pus pe motor pana acum :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator YamahaR12008

daca ii faci resoftare la Jagi, iti recomand si senzorul de quick shifter. Investitia de 100 de euro o sa te multumeasca mai mult decat orice ai pus pe motor pana acum :)

:)Nu pun la indoiala ce spui,dar,dupa ce o resoftez,am sa o pun la vanzare.Garantat.Vreau modelul urmator..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2009 vs 2008



Pe linia dreapta, in 500m reuseam de fiecare data sa ma apropii cel putin 5m de 2009-le din fatza, am stat 4 ture in spatele lui, in ultima tura, cea de final, am reusit doar 6sutimi de sec in spatele lui.Daca ai turatia optima, adica peste 7000(asta implica frina de motor mica pe curbe) avantajul lui 2009 cu cuplu mai mare la ture medii dispare.

post-1003-0-88746900-1369909479_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator YamahaR12008

2009 vs 2008

 

Pe linia dreapta, in 500m reuseam de fiecare data sa ma apropii cel putin 5m de 2009-le din fatza, am stat 4 ture in spatele lui, in ultima tura, cea de final, am reusit doar 6sutimi de sec in spatele lui.Daca ai turatia optima, adica peste 7000(asta implica frina de motor mica pe curbe) avantajul lui 2009 cu cuplu mai mare la ture medii dispare.

:)Corect,aici tine de pilot..cu a mea,crezi ca reuseai sa`l iei?App,frumoasa poza..si de apreciat stapanirea de sine a celui cu modelul din 2009..nu`i atat de usor sa ai pe cineva in spate care ``musca `` din roata ta..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io nu am stiut nicicind ca ma aflam deja pe locul 3 in cursa aia. Credem ca sint undeva pe la mijloc, si am zis ca nu are rost sa risc sa fortzez o depasire. Ca tehnica, in ultimele 5 ture am mers numai in treapta a 3-a, cu exceptia liniei drepte lungi. Aveam 2 locuri unde puteam forta depasirea, acolo era suficient sa dau in treapta a doua si fortam la iesirea din viraj, asta implica in primul rind oboseala suplimentara care poate duce la greseli, eu vroiam sa merg fara nici un risc. Pe linia de finish, eram convins ca-l fac, am tras tare de gaza la iesirea din ultimul viraj. Abia ajuns la boxe, mi-au zis prietenii ca-s pe 3, cazusera, abandonasera vreo 3-4 rideri din fatza mea.



Posibil 100% sa mearga pe orice model de R1.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator YamahaR12008

Io nu am stiut nicicind ca ma aflam deja pe locul 3 in cursa aia. Credem ca sint undeva pe la mijloc, si am zis ca nu are rost sa risc sa fortzez o depasire. Ca tehnica, in ultimele 5 ture am mers numai in treapta a 3-a, cu exceptia liniei drepte lungi. Aveam 2 locuri unde puteam forta depasirea, acolo era suficient sa dau in treapta a doua si fortam la iesirea din viraj, asta implica in primul rind oboseala suplimentara care poate duce la greseli, eu vroiam sa merg fara nici un risc. Pe linia de finish, eram convins ca-l fac, am tras tare de gaza la iesirea din ultimul viraj. Abia ajuns la boxe, mi-au zis prietenii ca-s pe 3, cazusera, abandonasera vreo 3-4 rideri din fatza mea.

Pacat,merita riscat putin,oricum erai in ascensiune pt un loc mai bun.Daca mai stau cu tine de vorba,nu o mai vand.:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...