christian Postat Februarie 11, 2009 Share Postat Februarie 11, 2009 poate fi alegerea perfecta dar depinde de anul fabricatiei... in anumiti ani a lasat de dorit (ex modelul din 2003 <- parerea mea). oricum noul model desi nu e cea mai buna varianta de design sunt sigur ca la celelalte capitole va domina clasa superbike. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shark_iulian_003@yahoo.com Postat Februarie 11, 2009 Share Postat Februarie 11, 2009 poate fi alegerea perfecta dar depinde de anul fabricatiei... in anumiti ani a lasat de dorit (ex modelul din 2003 <- parerea mea). oricum noul model desi nu e cea mai buna varianta de design sunt sigur ca la celelalte capitole va domina clasa superbike. De asta sunt sigur. Oricum eu astept varianta din 2010 poate noul design ma va convinge sa renunt la al meu. Oricum modelul preferat si cel mai reusit este 2006. Il ador ! corespunde perfect gusturilor mele de bosorog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirza Postat Februarie 12, 2009 Share Postat Februarie 12, 2009 Vorba unuia de la ineceputul topicului Cei care sunt cu adevarat pasionati de motociclete, nu neaparat de R1, se plimba cu ele si nu prea au timp de povestit pe forum, insa din nefericire ma declar proaspat fost proprietar al unui R1 si sper cat de curand viitor proprietar al altui R1. In acest interval sunt cu mana dreapta in gips din cauza unui accident al carui vinovat dupa lege este soferul unui Matiz care a intors conserva in fata mea si nu am mai avut timp sa-l evit asa ca i-am lovit in plin portiera spate dreapta si la momentul impactului am sarit cat am putut de sus ajungand dupa masina, in sant, pe pamant putin mai moale decat asfaltul. Acu daca tot am timp sper sa va mai tin si eu de urat paici. Referitor la adunarile propuse de voi pt. posesorii de R1, parerea mea este ca nu sunt prea benefice. Cred ca este mai important sa ne intalnim cu totii si asa sa promovam modelul de care suntem "indragostiti", poate mai facem rost de ceva detinatori de R1. Doar stand de povesti cu "concurenta" sau incalecand "concurenta" putem cunoaste plusurile si minusurile acestui model. Pt. mine cel mai mare minus al modelului din 99 pe care l-am detinut este cutia de viteze pt. ca am reparat-o de 3 ori in 2 ani. (mai exact pinionul pt. trapta a 2-a si a 6-a) Un minus ar mai fi bordul sau mai exact turometrul care s-a dus dracu si la primul bord care era pe motor si la al doilea dupa care am renuntat sa-l mai schimb si am circulat 1 an cu turometrul defect. Lipsa unui telescop de ghidon este o problema destul de mare pe drumurile noastre pline de denivelari si gropi. Inainte sa-mi montez telescopul de ghidon am folosit o solutie care o recomand la toate motocicletele fara telescop de ghidon, Strangeti putin mai tare jugul de la telescoape astfel incat ghidonul sa miste putin mai greu. Dezavantajul mare e ca se vor uza rulmentii de la jug mult mai repede insa voblajele de care ne e frica vor aparea mai rar. Pun si eu vre-o 2-3 poze sa nu se creada ca sunt doar un alt papagal care nu are ce face in timpul liber. Si daca aveti chef de un popas prin Reghin nu ezitati sa ma sunati, Va astept cu placere oricand. Nr. meu este 0741134573. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ptk_R1 Postat Februarie 12, 2009 Share Postat Februarie 12, 2009 Salut, am aparut si eu pe acest topic pentru ca sunt posesorul unei yamaha r1 model 2001. am postat si in paginile trecute pentrui ajutor cu o informatie pentru montaj angel eyes scris in graba, nu ma asteptam la o primire asa "calda" din partea baietiilor cu expresii de genul ,manelist, o sa mor, r.i.p. In fine cititind azi paginile noi am vazut ca sunt si baieti de treaba si am postat cu gandul ca poate cu voi o sa am ce sa vorbesc. am avut primul scuter la 9 ani timp de 2 ani jumatate, apoi a urmat aprilia rs 50 pana la 12 ani, la 12 ani am schimbato cu un alt rs 50 pana la 16 ani , cand am dat de permis pt cadegoria a1 la care am picat de 2 ori si m-am lasat,cumparandumi o aprilia rs 125 delimitata 21 kw, pana in aceasta vara in august cand mi-am aschizitionat r1-ul. am avut 2 drumuri la mare si la munte cu gasca riscand,si in rest prin orash cu mare atentie si doar ziua. acum am terminat scoala pentru a si b si ma apuc de invatat pentru examen. am yamaha r1 2001, 22000 km neagra cu cateva accesori si o toba care se aude tare si sunt foarte bucuros. Sper si imi doresc sa ma primiti si pe mine in grupul vostru. Va salut cu respect. ptk. ASFALT USCAT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Februarie 12, 2009 Share Postat Februarie 12, 2009 Salut, am aparut si eu pe acest topic pentru ca sunt posesorul unei yamaha r1 model 2001. am postat si in paginile trecute pentrui ajutor cu o informatie pentru montaj angel eyes scris in graba, nu ma asteptam la o primire asa "calda" din partea baietiilor cu expresii de genul ,manelist, o sa mor, r.i.p. In fine cititind azi paginile noi am vazut ca sunt si baieti de treaba si am postat cu gandul ca poate cu voi o sa am ce sa vorbesc. am avut primul scuter la 9 ani timp de 2 ani jumatate, apoi a urmat aprilia rs 50 pana la 12 ani, la 12 ani am schimbato cu un alt rs 50 pana la 16 ani , cand am dat de permis pt cadegoria a1 la care am picat de 2 ori si m-am lasat,cumparandumi o aprilia rs 125 delimitata 21 kw, pana in aceasta vara in august cand mi-am aschizitionat r1-ul. am avut 2 drumuri la mare si la munte cu gasca riscand,si in rest prin orash cu mare atentie si doar ziua. acum am terminat scoala pentru a si b si ma apuc de invatat pentru examen. am yamaha r1 2001, 22000 km neagra cu cateva accesori si o toba care se aude tare si sunt foarte bucuros. Sper si imi doresc sa ma primiti si pe mine in grupul vostru. Va salut cu respect. ptk. ASFALT USCAT iti doresc sa fi indeajuns de intelept incat sa te poti bucura de ea, cu grija si luand lucrurile treptat vei reusi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirza Postat Februarie 12, 2009 Share Postat Februarie 12, 2009 Salut, am aparut si eu pe acest topic pentru ca sunt posesorul unei yamaha r1 model 2001. am postat si in paginile trecute pentrui ajutor cu o informatie pentru montaj angel eyes scris in graba, nu ma asteptam la o primire asa "calda" din partea baietiilor cu expresii de genul ,manelist, o sa mor, r.i.p. In fine cititind azi paginile noi am vazut ca sunt si baieti de treaba si am postat cu gandul ca poate cu voi o sa am ce sa vorbesc. am avut primul scuter la 9 ani timp de 2 ani jumatate, apoi a urmat aprilia rs 50 pana la 12 ani, la 12 ani am schimbato cu un alt rs 50 pana la 16 ani , cand am dat de permis pt cadegoria a1 la care am picat de 2 ori si m-am lasat,cumparandumi o aprilia rs 125 delimitata 21 kw, pana in aceasta vara in august cand mi-am aschizitionat r1-ul. am avut 2 drumuri la mare si la munte cu gasca riscand,si in rest prin orash cu mare atentie si doar ziua. acum am terminat scoala pentru a si b si ma apuc de invatat pentru examen. am yamaha r1 2001, 22000 km neagra cu cateva accesori si o toba care se aude tare si sunt foarte bucuros. Sper si imi doresc sa ma primiti si pe mine in grupul vostru. Va salut cu respect. ptk. ASFALT USCAT Cu un sfat te pot ajuta eu. O solutie este sa scoti farurile din carena si sa incerci cu mare grija sa desfaci plexicul transparent in urmatorul fel. Cu o sursa de caldura incalzesti cu grija partea unde e imbinat plexicul transparent cu plasticul negru. Plexicul este lipit de partea din plastic cu un fel de mastic care se inmoaie la caldura. Daca te uiti cu atentie ai sa vezi ca plexicul are cateva locuri in care e prins cu un fel de cleme de plasticul negru. Ar fi bine sa incepi de la o clema sa fortezi cu grija dar numai cand masticul s-a incalzit si e moale altfel risti sa crape plexicul. dupa ce desparti plexicul de plastic te orientezi si tu cum poti sa fixezi in far mai bine neoanele alea si sa ai mare grija cand il imbini la loc sa nu murdaresti plexicul pe interior ca o sa arate urat. In nici un caz sa nu pui mana pe oglinda din interior ca nu o vei mai putea curata bine. Cea mai indicata sursa de caldura e o statie de aer cald folosita la lipit componente electonice. ceva de genul http://www.accesoriioriginale.ro/index.php...roducts_id=2052 Daca din nefericire strici plexicul transparent poti sa ma suni ca am. Bafta multa si atentie mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Februarie 13, 2009 Share Postat Februarie 13, 2009 mirza o intrebare am si eu , cand o dai in wheelie si stai in picioare pe ea tu o ridici si te ridici si tu sau o ridici stand deja in picioare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirza Postat Februarie 13, 2009 Share Postat Februarie 13, 2009 mirza o intrebare am si eu , cand o dai in wheelie si stai in picioare pe ea tu o ridici si te ridici si tu sau o ridici stand deja in picioare? Ca sa-ti raspund concret la intrebare: O ridic stand deja in picioare, o ridic si ma ridic dupa aceea in picoare sau se intampla de cele mai multe ori sa ma ridic in picioare in acelasi timp in care se ridica roata fata. Important nu este cum o faci ci cat de sigur te simti tu in momentele acelea si cum te obisnuiesti sa faci. Incearca sa-ti urmezi instinctele tale si combinale foarte putin cu indrumarile altora. De multe ori din dorinta de a reusii asculti mai mult de altii decat de instinctele tale si nu e bine. Numai tu cunosti bestia de sub tine si apucaturile ei. Sa ai mare grija la scarite. La unele modele scaritele au tendinta sa se inchida cand te ridici in picioare. Foarte important pana te obisnuiesti e sa ai in picioare ceva care sa adere bine la scarite. Si cel mai inportant cred eu este sa stapanesti cat mai bine mersul pe o roata cu fundul pe scaun, numai dupa aceea sa incerci sa te ridici in picioare. Rabdare si vointa multa dar si un strop de incapatanare o sa te ajute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Februarie 13, 2009 Share Postat Februarie 13, 2009 inseamna ca tre sa fiu expert la mersul pe o roata din sa, sa o simt acolo si abia dupa sa trec la etapa urmatoare, o ridic , o tin pe o roata dar o tin in functie de cum nimeresc nu o pot lasa cat vreau eu... incat sunt novice nu am foarte multe ridicari(pana in 50) si unele pe distanta foarte scurta(ridicat si pus jos). in plus de asta cu r1 m-am ridicat de vreo 5 ori ce e drept imi e mai usor sa o tin in aer decat pe fostul R6. faza e stiu numai sa ma dau din gaz, din ambreiaj nu ma incercat mi se pare mult mai riscant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirza Postat Februarie 13, 2009 Share Postat Februarie 13, 2009 (editat) Nu trebuie sa fi expert, doar sa incerci cand crezi tu ca o stapanesti indeajuns. Nu-ti recomand la inceput sa o ridici din ambreaj in 1-a, e mai sigur din acceleratie. Daca vrei poti sa incerci din ambreaj cu a 2-a ca se ridica mai lin si o poti controla mai usor. Riscul e mai mare avand in vedere ca in a 2-a trebuie sa ai peste 50 ca sa o ridici usor si daca nu o ridici destul de sus ca sa o ti in echilibru atunci risti sa ajungi la viteze prea mari ( a 2-a cam pana in 180), viteza la care iti trebuie ceva drum sa o poti opri. Chestia cu opritul ti-o spun din ultima experienta care am trait-o acu 2 sapt. la inceputul unei linii drepte de cca 700 m am ridicat motoru in a 2 si am ajuns undeva la 1** km/h cand de pe celalalt sens un Matiz care stationa pe acostament cu fata catre mine a pornit si a intors masina cu intentia de a merge in aceeasi directie cu mine. Am vazut din timp intenia lui, am lasat roata de fata jos si am franat cat m-a tinut dar tot nu am putut reduce viteza incat sa-l pot evita. In cateva fractiuni am ajuns langa el si l-am lovit in portiera spate dreapta. Norocul meu a fost ca am sarit de pe motor peste Matiz si am aterizat in sant pe pamat moale. M-am ales numai cu o fractura usoara la mana dreapta. Deci mare grija cum iti alegi locurile unde te dai pe o roata ca e periculos. Editat Februarie 13, 2009 de mirza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Februarie 13, 2009 Share Postat Februarie 13, 2009 si pe cine a scos vinovat ? in mod normal daca a intors si ai intrat in matiz, ala cu matizul e vinovat cat viteza ta nu o pot demonstra aia ?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirza Postat Februarie 14, 2009 Share Postat Februarie 14, 2009 si pe cine a scos vinovat ? in mod normal daca a intors si ai intrat in matiz, ala cu matizul e vinovat cat viteza ta nu o pot demonstra aia ?! Pe ala cu Matizu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Februarie 14, 2009 Share Postat Februarie 14, 2009 se mai intampla si noua sa ni se dea dreptate, nu doar conservarilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Februarie 14, 2009 Share Postat Februarie 14, 2009 teoretic amandoi sunteti vinovati... practic el. daca puteau sa iti demonstreze viteza in acel moment nu mai era doar ala vinovat. macar pe partea asta sa ne mai scoatem si noi ca in rest ne rup astia picioarele. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shark_iulian_003@yahoo.com Postat Februarie 14, 2009 Share Postat Februarie 14, 2009 Sincer sti ce sper eu ? Sa fi invatat ceva din aceasta intamplare ?! Aveti grija baieti abia ne adunam pe acest forum, nu vreau sa ne micsoram grupul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ptk_R1 Postat Februarie 16, 2009 Share Postat Februarie 16, 2009 multumesc de sfat mirza,dar sunt de gen mai aiurit si nu vreau sa ma risc sa stric frumusete de far. o sa o duc la bardak deoarece am inteles ca ei s-ar pricepe la asa ceva....sau daca stiti pe cineva care se pricepe e bine venit. va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Februarie 16, 2009 Share Postat Februarie 16, 2009 intreaba-l pe carturaru (il gasesti pe topicul pt zx14r ca el are unde le-a pus). si oricum nu le vad rostu ca te ia cap de creta la rost pt pozitii albastre da pt angel eyes; o sa vrei sa le dai jos dupa. gandeste-te bine daca merita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LOKI_46 Postat Februarie 26, 2009 Share Postat Februarie 26, 2009 hai mai baieti ...cand e prima adunare a posesorilor de R1 din Bucuresti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Februarie 26, 2009 Share Postat Februarie 26, 2009 pai o sa fie cand se mai incalzeste sa punem sa ne stragem mai pe seara si sa fie afara macar un 7-10*C zic eu... bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Haurar Postat Februarie 26, 2009 Share Postat Februarie 26, 2009 Nu mai zic nimic de vremea asta...O sa facem o intalnire de inceput de sezon , intr-o sambata pe la prinz , ca sa fie si lumina , si caldura...NU?....M-AM PLICTISIIIIT..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LOKI_46 Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 up cu primavara aia odata sa imi mai fac si eu niste prieteni... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The_One_Forever Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 Salutare R1derilor !!! Dupa cum citesc pe aici va cam dor de motorete si vreme buna !!! Haideti sa ne rugam cu totii, sa spunem cateva rugaciuni in tibetana si apoi asteptam... poate poate vine caldurica. Referitor la intalnirile R1, si eu abia astept sa ne vedem, si sper ca anul asta sa facem cat mai multe intalniri si sa ne strangem din ce in ce mai multi. Am mai multe idei pe care as vrea sa le pun in practica in acest club, dar le pastrez si o sa le spun la intalnire. Toate cele bune si Forta fie cu voi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gafana Postat Februarie 28, 2009 Share Postat Februarie 28, 2009 Salutare Daca e cineva interesat an doua oglinzi noi (stanga/dreapta) originale Yamaha pentru modelele R6 '01-'03, R1 '00-'03 0722395740 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Februarie 28, 2009 Share Postat Februarie 28, 2009 mergea de o intalnire azi ... 10*C Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kellhus Postat Martie 4, 2009 Share Postat Martie 4, 2009 salut la toata lumea sunt nou pe forumul asta ... am un R1 2002 de anul trecut si de cand ne-am intalnit prima data a fost dragoste la prima vedere ... ce pot spune am calarit honde,suzuki,kawasaki de la prieteni dar chiar si posesori celorlalte marci sus mentionate au recunoscut ca YAMAHA are ceva special in ea , daca e vb de fiabilitate la motoare de 1000 cc si rezistenta la gropile patriei atunci the winner is HONDA FIREBLADE daca e vorba de performante tehnice atunci exista YAMAHA R1 si restul marcilor. Imi iubesc motorul pt ca e special din mai multe puncte de vedere insa are ceva al lui R1 nu e ca celelalte marci in sensul ca pe HONDA,SUZUKI,KAWASAKI etc ma pot urca si pleca cu ele ... chiar daca sunt putin obosit sau nu prea am chef de plecat dar trebuie, in schimb pe YAMAHA R1 altfel sta treaba , are o forta si o ciclistica, care impune respect adik nu pleci cand si cum vrei si in orice conditii pt ca la viteze mari R1 nu iarta pe nimeni si nimic nici cea mai mica greseala , ea se aseaza pe asfalt bine dar daca tu te asezi prost pe ea, acolo unde celelalte marci sunt mai docile R1 iti face cunostiinta cu asfaltul in mod direct si chestia asta impune respect. E mai greu de condus un R1 decat restul marcilor si spun asta mai mult in sens psihic si de autocontrol pt ca motocicleta asta poate de multe ori lucruri care depasesc limitele tale si trebuie sa ai un psihic puternic si o rabdare de fier ca sa inveti adevarata valoare a unui R1 , insa nu e dracu' atat de negru pe cat zic unii gen " daca incepi viata pe motor cu R1 mori sigur" , eu pot spune cu deosebita consideratie si placere ca R1 pe care il am acum este primul meu motor si ma simt foarte bine pe el .... dar stau ffff bine la capitolul psihic adik chiar daca am stiut ca poate merge cu 300 km/h si prinde 100 km/h in 2.9 sec sau ca se ridica usor pe o roata am avut o rabdare de fier pana sa ajung sa-i dau un 260 km/h . NICIODATA NU AS VINDE MOTORUL YAMAHA R1 DECAT CA SA IMI ACHIZITIONEZ O ALTA YAMAHA R1 MAI NOUA ! FOREVER YAMAHA R1, FOREVER YAMAHA R1 TOUCHING YOUR HEART ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.