Stau-De-6 Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 (editat) Gata, am terminat trackday-ul. Suntem intregi, nu ne-am tavali. George a facut o iesire cu bestlap 2.10. Urmeaza sa se dea la etapa. Eu am facut mai mult decat mi-am propus, am scazut 9 secunde pe tur, ajungand la 2.11. Urmeaza etapa si poze, dupa ce ajungem acasa. Editat August 8, 2013 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 Zi Nicule cum s-a simtit resoftarea, si cu -2 dinti la pinionul de atac, si cu QS-erul.Asta, vis a vis de ultima iesire de anul trecut. Daca mai stateai 2 zile, mergeai 2.08-2.07. Cite grade afara? Cauciucurile au rezistat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat August 9, 2013 Share Postat August 9, 2013 (editat) M-am simtit foarte bine pe mobra. Singurul loc unde unde motorul era sub 6000 ture era in sicana si accelera greu la iesire. Poate-mi trebuia un si un +1/2 pe spate. La iarna mai vreau sa iau o acceleratie rapida (duc mana intr-o pozitie nefireasca si incomoda) + sa-mi pun schimbatorul invers (simteam lipsa lui in virajele 4 si 11). Cauciucurile au tinut bine, desi au fost 40 de grade. Mi-a fugit spatele de 2 ori in virajul 6, dar acolo se descarca suspensia mobrei. Per asamblu a fost un trackday extrem de reusit, mi-am imbunatatit timpul, stiu ce trebuie sa fac la mobra si stiu unde am gresit ca pilotaj (am filmat iesirile). Qs-ul e boierie. Editat August 9, 2013 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat August 9, 2013 Share Postat August 9, 2013 Bun asa ,felicitari ! pune filmari ... Ps. daca tre sa schimbi si senzorul QS pe unul tip "push" ti-l cumpar eu pe al tau.am zis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 9, 2013 Share Postat August 9, 2013 E bidirectional, dai un ban dar stai in fatza. In sicana erai cu a 2-a? Eposibil ca aveai viteza prea ica in sicana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat August 9, 2013 Share Postat August 9, 2013 Pun filmulete cand ajung acasa. Da, eram cu a doua in sicana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat August 11, 2013 Share Postat August 11, 2013 Am si eu o intrebare : daca imi scot Y-pipe-ul acela care contine catalizatorul si pun altul fara in loc,imi da vreo eroare in bord?Sonda lambda unde se afla ?Imi da vreo citire aiurea? Am inteles ca catalizatorul creste mult temp motorului si as vrea sa-l elimin. Deasemenea,cum pot scoate limitarile din primele 3 trepte? Un gear position indicator de la Gipro cu timing retard eliminator am inteles ca imi baga direct harta din a 5-a.Ele stiu ca sunt facute special pt Suzuki,functioneaza treaba asta si pt Yamaha? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobo2020 Postat August 11, 2013 Share Postat August 11, 2013 Am si eu o intrebare : daca imi scot Y-pipe-ul acela care contine catalizatorul si pun altul fara in loc,imi da vreo eroare in bord?Sonda lambda unde se afla ?Imi da vreo citire aiurea? Am inteles ca catalizatorul creste mult temp motorului si as vrea sa-l elimin. Deasemenea,cum pot scoate limitarile din primele 3 trepte? Un gear position indicator de la Gipro cu timing retard eliminator am inteles ca imi baga direct harta din a 5-a.Ele stiu ca sunt facute special pt Suzuki,functioneaza treaba asta si pt Yamaha? Salut, nu o sa iti dea nici o eroare in bord, doar va scadea turatia la relanti si la fluctua mult mai rau. Legat de limitari am vazut tot felul de power box-uri care ar face chestia asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maverick08 Postat August 11, 2013 Share Postat August 11, 2013 Salutare,Are cineva stickerele (vectoriale sau nu, facute etc.) de pe R1 '00-01 varianta de mai jos?ex: http://cdn.motoincontroroma.it/gallery/5820/anteprima.jpgMultumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat August 12, 2013 Share Postat August 12, 2013 Felicitari Nicule, se vede ca te-ai distrat si ca iubesti motorul parca si mai mult dupa scaderea timpului. PS imi place mai bine noua sea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DENY Postat August 12, 2013 Share Postat August 12, 2013 Mi a zburat terminatia la una din tobe din cauza niturilor care nu mai prindeau bine.(s-au largit gaurile de prindere) Aveti idee unde gasesc o terminatie la fel si eventual cateva sugestii de rezolvare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 Nasol ...orienteaza-te spre o toba second .Nu cred ca-ti da cineva doar capacul ala (nou sau SH) ...bine ca n-a zburat si sita (cum am patit eu cu suzuki.atunci am avut noroc cu tovarasii de drum care au observat treaba ) next time foloseste nituri de calitate +prolock rosu din abundenta (nu numai la nituri)...da-i peste tot ,sa curga-n bale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 Pune nituri de otel, cele de Al nu au ce cauta la prinderi de evacuari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cip M Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 Janta spate de R1 : /index.php?/topic/701124-janta-spate-yamaha/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DENY Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 Maine am programare cu toba. Ca solutie ma gandeam sa confectionez doua terminatii de la Borla identice cu cele stock. Sa vedem ce iese si daca iese ceva frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 (editat) Felicitari Nicule, se vede ca te-ai distrat si ca iubesti motorul parca si mai mult dupa scaderea timpului. PS imi place mai bine noua sea. Merci! Data viitoare o sa fie si mai bine. Si inca ceva poze de la Hungaro. Editat August 13, 2013 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DENY Postat August 14, 2013 Share Postat August 14, 2013 Nu am rezolvat nimic cu toba. Mai caut terminatie, daca nu gasesc, ma orientez catre colegul cu Vick exhaust... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat August 14, 2013 Share Postat August 14, 2013 pune filmari ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobica15 Postat August 18, 2013 Share Postat August 18, 2013 Va salut, Am si eu nevoie de o carena frontala de r1 2005. Ma poate ajuta cineva? Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat August 18, 2013 Share Postat August 18, 2013 Va salut, Am si eu nevoie de o carena frontala de r1 2005. Ma poate ajuta cineva? Multumesc anticipat salut, incearca aici : /index.php?/topic/701310-dezmembrez-r1-2005/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 18, 2013 Share Postat August 18, 2013 Cristi, unde-ai disparut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ccalugaru_mihai Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 Cum ca la orice R1 2003 statorul nu tine mai mult de 20000mile (la mine au fost 33000 de km) in weekend s-a prajit si m-a cam lasat cu ochii in soare. Norocul meu a fost sa am acasa unul de rezerva de pe un alt motor. Dupa cateva zeci de minute de lupta cu el am reusit sa-l schimb cu cel de rezerva si se pare ca totul a revenit la normal. Acum vreau sa dau comanda de unul nou, sa fie acolo ca nu se stie niciodata cand te lasa. Cine poate recomnda unul mai bun decat cel OEM sa posteze aici. Eu am inteles ca cele de la Ricks motorsportelectrics ar fi destul de bune. Daca mai sunt doritori eu voi da comanda la sfarsitul lunii. Poate reusim sa negociem un pret mai bun si iesim mai bine si cu transportul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 Care are un cadru de bord de 2002 prin curte?dati un semn daca ma puteti ajuta;) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 George05, daca ti s-a stricat placa, as putea s-o repar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 George05, daca ti s-a stricat placa, as putea s-o repar. Multumesc mult,dar problema e ca...bucata de pe stanga,urechea care vine sub carena frontala,impreuna cu o bucata din bratul care se prinde de cadru....lipsesc cu desavarsire:) nu prea cred ca se poate repara ceva.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.