wtf? Postat Noiembrie 10, 2013 Share Postat Noiembrie 10, 2013 crush padurile si-au facut treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Noiembrie 11, 2013 Share Postat Noiembrie 11, 2013 Mersi de interes baieti si motorul e ok are bascula bulita(il schimb) ,radiatorul gaurit in cateva locuri(se repara) ,oglinda rupta(nu le mai montez) si cam toate carenele sunt zgariate mai mult sau mai putin.Furca ,cadrul,capacele motorului sunt neatinse .crush padurile si-au facut treaba E,e ok in linii mari atunci.Nasol cu carenele pt ca sunt scumpe alea oem. Ce mai vreau sa te intreb daca tot iata ca acum ai experienta in asa ceva : ai crash-paduri "stock" din alea mici pe motor? Eu am din alea mici si ma gandeam daca sa-mi pun si din alea mai mari acolo langa scaritze(frame sliders),pe cadru ca sa spun asa ceva,or fi bune de ceva sau sunt frectie? : http://www.aandrmotorsport.com/store/index.php?dispatch=products.view&product_id=753 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Noiembrie 11, 2013 Share Postat Noiembrie 11, 2013 Ale mele nu sunt nici mari nici mici ,sunt medii ca sa spun asa... nu stiu ce marca ,pe partea metalica e stantat doar YAMAHA...in 2012 am cazut pe dreapta ,in 2013 pe stanga .din experienta cazaturilor pot spune ca motorul se sprijina in trei puncte 1.crash pad central (motor),2 scarita pasager(deci are rol si de crush pad) 3 bobbins de bascula .ala sub care bagi standerul...daca astea trei sunt ok si sunt la locul lor ,eu zic ca motorul e protejat la cazaturi pana-n 60kmh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 11, 2013 Share Postat Noiembrie 11, 2013 La R1 2007, singurele frame slider care nu pot face mai mult rau decit bine sint cele ce se monteaza in punctele de prindere a basculei cu cadrul, acolo practic e un tub , rezistenta mecanica e ste aproape infinita comparativ cu greutatea motocicletei. Alta protectie buna sint ghidoanele race, mai lungi si din material mai deformabil, ghidoanele stock sint foarte friabile si se rup usor, nu absorb cum trebuie shockul. Suportii de stander de la bascula???? E o gluma proasta, se monteaza cu suruburi de 6MM, se rup ca sticksurile la cel mai mic impact, in plus, este punct de sprijin acolo, ar fi o protectie buna suportii ce se monteaza prin axul rotii, la fel si la roata fatza. Scaritele???? Alta gluma, in primul rind sint pliabile, chiar si cele race se rup usor, nu scapa capacul motorului. Si, nu cel din urma, capacele kevlar carbon, nu prostiile de plastic RG, care se monteaza pe capacele motorului. Vreti carene OEM tzipla?? Simplu, investiti 3-400 euro in carene de fibra, vopsite cu grija, cele OEM ramin la magazie sa pacaleasca urmatorul biban care vrea moto tzipla.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaRM Postat Noiembrie 11, 2013 Share Postat Noiembrie 11, 2013 Salutare, Vreau sa imi cumpar un Yamaha R1 2006 Limited Edition . Ati putea sa imi spuneti voi daca intradevar motorul din poze este LE? La un search pe google nu mi-am dat seama, mai ales ca la rezultatele cautarii apare si R1 2006 50th Aniversary!!! Ce ati putea sa imi spuneti? Si daca stiti cam la ce pret se invarte modelul acesta! Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticot Postat Noiembrie 12, 2013 Share Postat Noiembrie 12, 2013 (editat) Salutare, Vreau sa imi cumpar un Yamaha R1 2006 Limited Edition . Ati putea sa imi spuneti voi daca intradevar motorul din poze este LE? La un search pe google nu mi-am dat seama, mai ales ca la rezultatele cautarii apare si R1 2006 50th Aniversary!!! Ce ati putea sa imi spuneti? Si daca stiti cam la ce pret se invarte modelul acesta! Multumesc r12.jpg r11.jpg Salut, asta din pozele tale e 50th Aniversary 2006, identica cu orice 2006 stock doar cu o schema de culori diferita. Cea la care cred ca te referi tu se cheama SP si are Ohlins fata spate, jante Marchesini, vopsea speciala (smoked gun) si arata asa: Oricum e frumoasa si 50th Aniversary... SP-ul s-au fabricat putine si sunt scumpe cu draci http://www.moto.it/moto-usate/yamaha/yzf-r1/yzf-r1-sp1--2006/index.html Editat Noiembrie 12, 2013 de piticot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Noiembrie 12, 2013 Share Postat Noiembrie 12, 2013 (editat) @ Jagi : Exact,aia vroiam sa intreb,frame sliders-urile acelea care se monteaza in suportii de prindere ai basculei,care sunt ca pozitionare undeva putin deasupra scaritelor.Asa ceva as vrea sa-mi pun : http://www.aandrmotorsport.com/store/index.php?dispatch=products.view&product_id=753 Despre ei intrebam daca ajuta la ceva,pt ca teoretic mi se par pusi intr-o zona foarte buna. Eu am modelul rn12 (2004),dar din ce am vazut eu,e cam aceeiasi treaba ca la 2007 in zona aia. @MirceaRM : Salutare, Vreau sa imi cumpar un Yamaha R1 2006 Limited Edition . Ati putea sa imi spuneti voi daca intradevar motorul din poze este LE? La un search pe google nu mi-am dat seama, mai ales ca la rezultatele cautarii apare si R1 2006 50th Aniversary!!! Ce ati putea sa imi spuneti? Si daca stiti cam la ce pret se invarte modelul acesta! Multumesc r12.jpg r11.jpg Stai linistit ca nu gasesti in Romanica 2006 LE. Si eu umblam dupa cai verzi pe pereti inainte sa-mi iau motoreta actuala,pana cand m-am documentat nitel si am inteles care e treaba cu acest 2006 LE si m-am linistit. Din ce mai tin eu minte,in 2006 Yamaha a scos un numar limitat de R1 (500 pt USA si 500 pt EU) cu diverse imbunatatiri : furci Ohlins-uri cap-coada+amortizor de ghidon,jante light Marchesini,triple-clamp mai rigid,mapare modificata si slipper clutch.Din cate stiu eu modelele pt Usa au aceasta schema de culori Kenny Roberts replica,iar cele pt Eu sunt pe acel negru-mat - bleumarin.Au si o sigla cu nr de productie langa contact. Cu acest model LE/SP au luat o motoreta extraordinara si au transformat-o intr-una perfecta.Sunt convins ca peste niste ani acestea vor deveni motorete de colectie. Mai multe specificatii tehnice aici : http://www.sportrider.com/bikes/2006/146_2006_yamaha_yzf_r1_le/ Treaba e,dupa cum ti-a zis si colegul,ca sunt foarte putine fabricate (1000 in lume),iti dai seama ca cine le-a luat nu le-a luat de prost si nu le vinde nici draq,decat banuiesc doar de nevoie.Si atunci cand le vinde,le vinde pe bani seriosi nu pe pupe. Sansa ca tu sa gasesti vreunul de vanzare pe plaiurile mioritice e nula.Nu am auzit sa existe asa ceva la noi (asta nu inseamna ca nu e,dar nu am vazut nici n-am auzit never de unul pe aici),decum sa-l gasesti la vanzare. In schimb am vazut o gramada de r1 rn12 cu carenele vopsite ori negru-mat total cu stickere aurii (incercand sa imite schema de culori R1'06 si zicand ca sunt SP) ori care arata ca in pozele pe care le-ai pus tu aici,Kenny Roberts replica,iarasi,fiind chipurile modelul LE.Si baietii dupa ce le-au tras o vopsea boboc si le-au lustruit bine,cer vreo 1000e in plus pe ele pt ca sunt "editie limitata",insa nici cei care le vand nu stiu ce inseamna is ce are pe el acest model LE/SP. LE/SP,dupa cum am zis,poate fi recunoscut rapid chiar si din poze,in pozele pe care le-ai pus tu acolo e un rn12 normal (unde sunt furcile Ohlins pe fata cu acea prindere putin diferita a etrierului?),probabil cazut si revopsit in culorile Kenny Roberts,si in spatele lui e probabil un baiat intreprinzator care asteapta un gugustiuc . Nu te lasa prostit de trucuri din astea ieftine,daca esti interesat de r1 rn12(2004-2006) cauta-ti una cat mai aproape de starea originala,(culori originale : Candy-Red,Albastru,Gri,si s-a adaugat negru in combinatie cu negru-mat pe 2006 din cate stiu eu) sau daca cauti un R1 SP/LE,cauta-l prin Italia,dar la banii aferenti,ti-a dat link colegul. Numai bine. Editat Noiembrie 12, 2013 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 12, 2013 Share Postat Noiembrie 12, 2013 (editat) R1 2006 normala are bascula mai lunga si mai rigida, e deja un mare up grade fatza de 2004 2005. O buba la modelul 04 05 e bascula prea scurta si prea flexibila, la curbe luate agresiv, bascula da de asfalt, la iesirea din curbe poti face foarte repede high-side. Method, ce -mi arati tu par a fi sliderele ce se monteaza la prinderea motorului, nicidecum cele mai sus discutate. Modelul 04 05 are gaura din mijlocul axului ce prinde bascula de cadru mult mai subtire decit cea din axul de la modelul 2006 2007 2008. La modelele 2006 si 2007 prin ax de baga un surub lung cu diametrul de 10mm, pe toata lungimea axului, de care se prind cele 2 slidere. La 2004 se poate face la fel, numai ca surubul nu poate fi mai gros de 8mm, din cauza micsorarii gaurii din axul basculei. 10MM diametru sint la limita, la o cazatura normala asigura protectia schimbatorului si a capacelor, dar trebuie inlocuit la fiecare cazatura surubul, acesta se indoaie serios. 8 mm diametrul, ar fi valabil doar la cazaturi de pe loc sau la viteze mici, pina la 30-40km/h, si fara denivelari in asfalt. Editat Noiembrie 12, 2013 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Noiembrie 12, 2013 Share Postat Noiembrie 12, 2013 (editat) Aham,am pricipit acuma,la ele ma uitam si eu,ca ei le zic frame sliders,dar nu intelegeam unde se pot insuruba,ca acolo e gaura,nu filet.Deci alea sunt de fapt cresh-paduri pt motor,tre sa caut altceva pe 8mm. Mersi Jagi de lamuriri. Editat Noiembrie 12, 2013 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 12, 2013 Share Postat Noiembrie 12, 2013 Frame slider e normal sa le zica, doar se monteaza in punctul de pe cadru, unde motorul se tine de cadru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Noiembrie 15, 2013 Share Postat Noiembrie 15, 2013 @Jagi : Am gasit ceva ce mi se pare destul de destept : http://www.motovationusa.com/mvstore/scripts/prodView.asp?idproduct=246 (in poze sunt cele de langa scaritze) Problema este ca sunt numai pt 2007-2008. Deci sa inteleg ca nu merg la mine,pe 2004?E prea gros acel ax de otel si nu intra prin gaura de la bascula mea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 17, 2013 Share Postat Noiembrie 17, 2013 (editat) exact. Nu stiu sigur daca se potriveste axul de la 2007 pe 2004. Sapa si tu, sau imprumuta un ax de 2007 si incearca, daca se potriveste ai cistigat. Exista la 2004 ca si la 98-2003, doar protectia care se monteaza pe ax in partea dreapta , doar atit. /index.php?/topic/700761-yamaha-r1-2004/, uite-te la poze, vad ca are protectii la bascula. A incercat cineva sa moteze intregul sistem de ambreiaj de la 2007 pe un2004? Capacul de ambreiaj 2007 se poate monta pe 2004, e mai adinc. Daca ar merge si ambreiajul complet, 2004 ar putea avea si slippery clutch, cu o investitie maxima de 200euro ambreiajul plus 100euro capacul. Sint o gramada pe ebay. Editat Noiembrie 16, 2013 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manu_vvu Postat Noiembrie 17, 2013 Share Postat Noiembrie 17, 2013 (editat) exact. Nu stiu sigur daca se potriveste axul de la 2007 pe 2004. Sapa si tu, sau imprumuta un ax de 2007 si incearca, daca se potriveste ai cistigat. Exista la 2004 ca si la 98-2003, doar protectia care se monteaza pe ax in partea dreapta , doar atit. /index.php?/topic/700761-yamaha-r1-2004/, uite-te la poze, vad ca are protectii la bascula. A incercat cineva sa moteze intregul sistem de ambreiaj de la 2007 pe un2004? Capacul de ambreiaj 2007 se poate monta pe 2004, e mai adinc. Daca ar merge si ambreiajul complet, 2004 ar putea avea si slippery clutch, cu o investitie maxima de 200euro ambreiajul plus 100euro capacul. Sint o gramada pe ebay. A incercat un amic de al meu sa puna pe un 2005 un ambreiaj luat de la mine. A zis ca nu e OK, nu se auzea deloc bine, avea o bataie ceva. Functionand pe a mea nu se auzea nimic dubios. Exact la partea cu slippery clutch se gandea si el mai ales ca intr-adevar, nu a avut nici o problema in a pune capacul... Editat Noiembrie 17, 2013 de manu_vvu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Noiembrie 18, 2013 Share Postat Noiembrie 18, 2013 Cel mai probabil, am in furca uleiul cu care a iesit din fabrica. Jagi, spuneai tu de ceva ulei si semeringuri bune. Care erau? Le-as cumpara acum sa le schimb pana vine primavara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Noiembrie 18, 2013 Share Postat Noiembrie 18, 2013 Ar fi o mare smecherie sa mearga ambreiajul de pe 2007 pe 2004.2004 cu slipper clutch ar fi beton,chiar trebuie asa ceva,pt ce eu personal tot timpul am palpitatii cand schimb din 3 in 2 la ture mai mari de 8000. Cel mai probabil, am in furca uleiul cu care a iesit din fabrica. Jagi, spuneai tu de ceva ulei si semeringuri bune. Care erau? Le-as cumpara acum sa le schimb pana vine primavara. Si eu as vrea sa-i schimb uleiul pt ca sunt in aceeiasi situatie.Banuiesc ca ce e bun pt 2007 e bun si pt 2004? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 18, 2013 Share Postat Noiembrie 18, 2013 (editat) Logic ca e bun, Alpha Racing, Germania, Ohlins. MaI cititi acolo viscozitatile. Trebuie mai subtire. Motul, care nu e recomandat, ca nu tine viscozitatea la temperaturi mari, ar fi 2.5W. Editat Noiembrie 18, 2013 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Noiembrie 18, 2013 Share Postat Noiembrie 18, 2013 (editat) Ok, merci! In alta ordine de idei, m-am apucat in weekend sa montez acceleratia rapida. Mi-a luat 7 ore doar sa schimb cablurile. La sfatul lui Jagi, am pus maneta de frana intre cabluri. Daca le puneam in sus, dadeau in carena frontala cand viram stanga iar daca le puneam sub maneta, loveau in ramair. Cu inelul rosu montat (cel mai scurt) acceleratia e putin mai rapida decat cu mansonul de R6. Nu stiu cum e in mers pt ca n-am iesit cu ea. Asa ca daca cineva se gandeste la o acceleratie rapida, sa incerce prima data mansonul. E mai ieftin si poate-i ajunge doar acela. Editat Noiembrie 18, 2013 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 19, 2013 Share Postat Noiembrie 19, 2013 (editat) Nicule, nu ai mai multe rotite la kitul de QT? Pune-o pe aia cu diam cel mai mare. Editat Noiembrie 19, 2013 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 (editat) Ba da, sunt 3, am pus-o pe cea mai scurta (cea rosie). The XM2 throttle control is sold with 3 rings with the followings technical characteristic: the white ring with 55° opening for a normal guide, the red ring with progressive opening to 53° for a sporting guide and a green ring with 60°opening for a guide on the wet. ___________________________________________________ Pt ca tot e liniste in coltul nostru, iar in filmuletul de mai jos apar cateva R1-uri (inclusiv ale lui Cipri si George)... Editat Noiembrie 19, 2013 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Noiembrie 30, 2013 Share Postat Noiembrie 30, 2013 Ce drumuri aveti ...circuit frate ! Abia astept sa va vizitez la anu` .O sa stau vreo trei zile in zona:) Da` care-i faza cu masina de politie pe urmele tale ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Noiembrie 30, 2013 Share Postat Noiembrie 30, 2013 probabil era vreun fan de-al lui, si vroiau autograf de la el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Noiembrie 30, 2013 Share Postat Noiembrie 30, 2013 probabil era vreun fan de-al lui, si vroiau autograf de la el. Pe procesul verbal .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Noiembrie 30, 2013 Share Postat Noiembrie 30, 2013 Pe procesul verbal .... nu conteaza. important a fost ca l-a obtinut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 Salutare, dupa cativa ani buni de cand am avut R1 ma gandesc sa-mi achizitionez din nou acest tip de motocicleta; ma intereseaza un sfat pertinent referitor la ce model sa iau in considerare, mentionez ca nu o iau sa ma dau pe circuit sau pe strada extrem, vreau sa stiu care este cea mai fiabila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 (editat) Pt ca tot e liniste in coltul nostru, iar in filmuletul de mai jos apar cateva R1-uri (inclusiv ale lui Cipri si George)... Pfff,chiar ca ce drumuri de toata frumusetzea.Frumos montajul,nota 15.Am devenit fan. Salutare, dupa cativa ani buni de cand am avut R1 ma gandesc sa-mi achizitionez din nou acest tip de motocicleta; ma intereseaza un sfat pertinent referitor la ce model sa iau in considerare, mentionez ca nu o iau sa ma dau pe circuit sau pe strada extrem, vreau sa stiu care este cea mai fiabila. Salut.Ce model sa iei in considerare depinde de buget.Cea mai fiabila,deh,cam greu de raspuns la intrebarea asta,depinde cum au fost intretinute.Daca ma gandesc obiectiv,cea mai fiabila probabil ca ar fi big-bang-ul (2009- ). Dar probabil nu ai buget pt asa ceva,nu?Si in capatul de jos ar fi primul model (98-99) datorita si vechimii si problemelor pe la cutie,dar asta e relativ.Am tot auzit de probleme la cutie,dar pe net,am tot dat de r1 primul model si nu aveau probleme cu cutia.Depinde de forja pe care au luat-o ma gandesc... Din exp mea si a celor de langa mine care au/au avut R1 : 2 prieteni,unul cu model 98 altul cu model 2000,absolut nici o problema de fiabilitate.Bine,la cea din 98 incepuse sa se cam gate ambreiajul si lantul de distrib cam facea galagie.Dar motoreta avea 53 de mii,si nu cred ca astea erau probleme de fiabilitate,era uzura normala,ca doar nu e masina sa mearga ambreiajul 250.000. Inca un amic bun de-al meu,model 2003,cumparata de la un coxator de oras,de linie dreapta,luat si coxata de el in draci.No problem.Pe de alta parte,turata in rosu la o intrunire anul trecut,apa blana,a inceput sa bata.Vibrochen rupt parca a fost verdictul.Oricum,a schimbat motorul cu totul. A mea,model 2004,(rn12 af.04-06),o am de aproape 4 ani,absolut nici un fel de problema.A,ba da,mi-a murit definitiv bateria - care era de cand era si motorul,adica 10ani .Mai stiu pe cineva de pe langa mine care are tot rn12,o exploateaza la greu de cativa ani buni si n-are nici un bai cu ea.Deci recomand.Din '06 daca gasesti. Modelul de dupa a mea nu-l cunosc bine,are indicativul rn19 (07-08),sunt mari schimbari fata de generatia precedenta,s-a trecut inapoi la 4v/cil,slipper clutch,variable inlet trumpets parca,ride-by-wire,foarte multa electronica.Dar sunt destui baieti aici care au si te pot lamuri. Editat Decembrie 1, 2013 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.