Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

Secunda aia o recuperez doar montand mansonul de la ghidonul stang.

Dupa ce-l pun cel de pe dreapta si montez scaritele, Cazacu ar trebui sa-si faca griji

 

Vorbesc eu cu Mos Craciun al meu, dar ai fost cuminte anul asta?

Merci! :cheers:

Bro,acum ai "OZN",ma bucur pt tin,o sa ne distram maxim sezonul urmatore!o sa vb si eu saptamana aceasta pt gazul scurt,ultra scurt de-a dreptul,si sa vedem cum facem cu scaritele alea sa gasim la pret bun.cat despre suspensii,cred ca ma voi limita la a le servisa,nu prea vad sa fie bani de schimbat internele,avand in vedere ca strangem cash pt RoSBK,din nou:)

PS:cazacu si restu,eu zic sa nici nu mai iasa de la boze cand iesi tu,n-are farmec,numai te-ar tine din "turul rapid":D

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

eu cred ca o sa iasa doar cand Nicu sta la boxe sa se odihneasca. in rest nu vad logica de ce sa-l incurce in cursa.

 

cred ca Nicu ar trebui sa-l ia deoparte si sa-l traga putin de urechi in semn de avertizare.... ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scumpe cauciucurile ar si carenele OEM, sa vezi ce te scuturi de euro sa le faci tipla. Si din cauza asta nu o sa ai bani nici la anul de anvelope. E cercul vicios. Nu are rost sa-ti spun ca imi pare rau pt patanie, sper sa nu ramii cu sechele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca am terminat si eu sezonul ...in forta !

 

:eek:

 

Daca scrii pe forum presupun ca esti bine. Ma doare sa vad motocicleta in ipostaza asta. Capu' sus, repara mobra si la anul ne vedem pe Tihuta. :hug:

Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt 100% ok...fara contuzii,zgarieturi nimic...moral 100% :) macar stiu unde am gresit.

cazatura am incasat-o undeva spre sf de octombrie si s a intamplat in felul urmator :

 

 

ce dracu sa spun ....am pierdut spatele .....se vede si n poze ,am tinut de ghidon cateva zeci de metri dar nu mai era cale de intoarcere....guma spate la sfarsitul vietii+asfalt rece+inclinari ridicole de peste 45+ grade si au spus cuvantul .

ASTA E. cu o cazatura eram dator si pe 2013 ..dar ...imi vine sa -mi bag ace in ochi si n koaie din cauza motorului :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Citisem saptamina trecuta un post al lui Levi despre piese din dezmembrarea unui R1 2008, zicea ceva de o bascula, deaici dedusesem ca facuse o boacana, bascula se buleste cam greu.

 

Septembrie 2009, Pannoniaring, platisem 350euro pt 3 zile la ROSBK. Tocmai imi cumparasem R1 2007, era ca nou, am cazut cu el la a doua intrare de vineri, prima zi, motorul nereparabil la circuit. Cadru spate, cadru bord, bord, finala Akrapo, toate carenele praf, ghidon sting rupt. Eu era perfect functional fizic, doar cu moralul complet la pamint. Tot ma boscorodeam ca s-a facut motoreta praf. A doua zi, era cursa de anduranta si vine un prieten la mine, ma vede ca-s trist si-mi zice ca-s invitat sa particip la cursa de anduranta cu motoreta lui, un 1000rr 2008. Eu nu ezit nici o clipa si particip. Fiind o cursa fara pretentii, mergea incet, sa invat motoreta, numai ca fiind o cursa, nu antrenamente, acolo participau si niste rideri straini care chiar luau cursa in serios si unul dintre ei m-a trintit cind inca motoreta era dreapta si viteza era in jur de 150km/h. Rezultatul a fost ambele miini rupte, genunchiul umflat, motoreta a avut doar carenele CRC ciufulite dar reparabile pina la miezul noptii cu multa banda adeziva. Cind ai durerile unei fracturi, in momentele alea as fi preferat sa ia foc motoreta si eu sa nu fi patit nimic.De ulte ori asa se intimpla, motoreta praf si riderul nimic, alteori riderul la ortopedie si motoreta functionala. A mai fost un caz in 2010, un rider a facut high side la viteza mica, motoreta nu a patit mai nimic, riderul a avut femurul rupt linga articulatia cu bazinul, bazinul fisurat. Cazatura am vazut-o eu live.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt 100% ok...fara contuzii,zgarieturi nimic...moral 100% :) macar stiu unde am gresit.

cazatura am incasat-o undeva spre sf de octombrie si s a intamplat in felul urmator :

 

 

ce dracu sa spun ....am pierdut spatele .....se vede si n poze ,am tinut de ghidon cateva zeci de metri dar nu mai era cale de intoarcere....guma spate la sfarsitul vietii+asfalt rece+inclinari ridicole de peste 45+ grade si au spus cuvantul .

ASTA E. cu o cazatura eram dator si pe 2013 ..dar ...imi vine sa -mi bag ace in ochi si n koaie din cauza motorului :baldy:

 

Nasol momentul,treaba de calcat exact pe sfarsit de sezon.

Tot timpul mi-e frica de chestiile astea,zic "hai sa mai dau si azi o tura",desi e clar ca nu mai tine vremea cu noi si pe sfarsit de sezon sunt cu morcovu.Da parca nu ma pot abtine.

Era s-o incaltz si eu din cauza unei dare de ulei sapt trecuta.Inclinat binisor,mai trecusem cu juma de ora inainte pe acolo,totul ok,am intrat plin de avant pe curba,noroc ca nu era mare pata,fatza a trecut nush cum draq fara sa carteasca,spatele a plecat in turneu :D.M-a dezechilibrat,m-am tinut efectiv de ghidon ca sa nu cad de pe ea,dupa cum am zis,noroc ca nu era mare pata si s-a linistit singura.Dar la fel de bine puteam sa ma imprastii pe toata strada.

Cand e sa se intample se intampla,n-ai ce-i face.Nush daca depinde foarte mult de noi.

Motoreta e ok in linii mari?

 

 

In alta ordine de idei,m-am apucat sa-i schimb absolut toate consumabilele la a mea,filtre,frane,gume,etc,poate e o intrebare de noob,rn12 are sau nu filtru de benzina?Pt ca eu nu am gasit in catalogul de piese asa ceva.Am inteles ca are un fel de sita in pompa,dar la aia nu ma bag s-o curat.Ar trebui sa-i pun un filtru aftermarket?

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Nasol momentul,treaba de calcat exact pe sfarsit de sezon.

Tot timpul mi-e frica de chestiile astea,zic "hai sa mai dau si azi o tura",desi e clar ca nu mai tine vremea cu noi si pe sfarsit de sezon sunt cu morcovu.Da parca nu ma pot abtine.

Era s-o incaltz si eu din cauza unei dare de ulei sapt trecuta.Inclinat binisor,mai trecusem cu juma de ora inainte pe acolo,totul ok,am intrat plin de avant pe curba,noroc ca nu era mare pata,fatza a trecut nush cum draq fara sa carteasca,spatele a plecat in turneu :D.M-a dezechilibrat,m-am tinut efectiv de ghidon ca sa nu cad de pe ea,dupa cum am zis,noroc ca nu era mare pata si s-a linistit singura.Dar la fel de bine puteam sa ma imprastii pe toata strada.

Cand e sa se intample se intampla,n-ai ce-i face.Nush daca depinde foarte mult de noi.

Motoreta e ok in linii mari?

 

 

In alta ordine de idei,m-am apucat sa-i schimb absolut toate consumabilele la a mea,filtre,frane,gume,etc,poate e o intrebare de noob,rn12 are sau nu filtru de benzina?Pt ca eu nu am gasit in catalogul de piese asa ceva.Am inteles ca are un fel de sita in pompa,dar la aia nu ma bag s-o curat.Ar trebui sa-i pun un filtru aftermarket?

Singurul sistem de filtrare este in pompa de benzina. O sita si un alt filtru inclus in corpul pompei.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de interes baieti si motorul e ok are bascula bulita(il schimb) ,radiatorul gaurit in cateva locuri(se repara) ,oglinda rupta(nu le mai montez) si cam toate carenele sunt zgariate mai mult sau mai putin.Furca ,cadrul,capacele motorului sunt neatinse .crush padurile si-au facut treaba :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de interes baieti si motorul e ok are bascula bulita(il schimb) ,radiatorul gaurit in cateva locuri(se repara) ,oglinda rupta(nu le mai montez) si cam toate carenele sunt zgariate mai mult sau mai putin.Furca ,cadrul,capacele motorului sunt neatinse .crush padurile si-au facut treaba :)

 

E,e ok in linii mari atunci.Nasol cu carenele pt ca sunt scumpe alea oem.

Ce mai vreau sa te intreb daca tot iata ca acum ai experienta in asa ceva : ai crash-paduri "stock" din alea mici pe motor?

Eu am din alea mici si ma gandeam daca sa-mi pun si din alea mai mari acolo langa scaritze(frame sliders),pe cadru ca sa spun asa ceva,or fi bune de ceva sau sunt frectie? : http://www.aandrmotorsport.com/store/index.php?dispatch=products.view&product_id=753

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ale mele nu sunt nici mari nici mici ,sunt medii ca sa spun asa... nu stiu ce marca ,pe partea metalica e stantat doar YAMAHA...in 2012 am cazut pe dreapta ,in 2013 pe stanga .din experienta cazaturilor pot spune ca motorul se sprijina in trei puncte 1.crash pad central (motor),2 scarita pasager(deci are rol si de crush pad) 3 bobbins de bascula .ala sub care bagi standerul...daca astea trei sunt ok si sunt la locul lor ,eu zic ca motorul e protejat la cazaturi pana-n 60kmh

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La R1 2007, singurele frame slider care nu pot face mai mult rau decit bine sint cele ce se monteaza in punctele de prindere a basculei cu cadrul, acolo practic e un tub , rezistenta mecanica e ste aproape infinita comparativ cu greutatea motocicletei. Alta protectie buna sint ghidoanele race, mai lungi si din material mai deformabil, ghidoanele stock sint foarte friabile si se rup usor, nu absorb cum trebuie shockul. Suportii de stander de la bascula???? E o gluma proasta, se monteaza cu suruburi de 6MM, se rup ca sticksurile la cel mai mic impact, in plus, este punct de sprijin acolo, ar fi o protectie buna suportii ce se monteaza prin axul rotii, la fel si la roata fatza. Scaritele???? Alta gluma, in primul rind sint pliabile, chiar si cele race se rup usor, nu scapa capacul motorului. Si, nu cel din urma, capacele kevlar carbon, nu prostiile de plastic RG, care se monteaza pe capacele motorului. Vreti carene OEM tzipla?? Simplu, investiti 3-400 euro in carene de fibra, vopsite cu grija, cele OEM ramin la magazie sa pacaleasca urmatorul biban care vrea moto tzipla..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Vreau sa imi cumpar un Yamaha R1 2006 Limited Edition .

Ati putea sa imi spuneti voi daca intradevar motorul din poze este LE?

La un search pe google nu mi-am dat seama, mai ales ca la rezultatele cautarii apare si R1 2006 50th Aniversary!!!

Ce ati putea sa imi spuneti?

Si daca stiti cam la ce pret se invarte modelul acesta!

Multumesc

 

post-18488-0-63633400-1384214125_thumb.jpg post-18488-0-85448300-1384214150_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Vreau sa imi cumpar un Yamaha R1 2006 Limited Edition .

Ati putea sa imi spuneti voi daca intradevar motorul din poze este LE?

La un search pe google nu mi-am dat seama, mai ales ca la rezultatele cautarii apare si R1 2006 50th Aniversary!!!

Ce ati putea sa imi spuneti?

Si daca stiti cam la ce pret se invarte modelul acesta!

Multumesc

 

attachicon.gifr12.jpg attachicon.gifr11.jpg

Salut,

asta din pozele tale e 50th Aniversary 2006, identica cu orice 2006 stock doar cu o schema de culori diferita. Cea la care cred ca te referi tu se cheama SP si are Ohlins fata spate, jante Marchesini, vopsea speciala (smoked gun) si arata asa:

Oricum e frumoasa si 50th Aniversary...

SP-ul s-au fabricat putine si sunt scumpe cu draci

http://www.moto.it/moto-usate/yamaha/yzf-r1/yzf-r1-sp1--2006/index.html

post-4337-0-64902700-1384233066_thumb.jpg

Editat de piticot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Jagi :

 

Exact,aia vroiam sa intreb,frame sliders-urile acelea care se monteaza in suportii de prindere ai basculei,care sunt ca pozitionare undeva putin deasupra scaritelor.Asa ceva as vrea sa-mi pun : http://www.aandrmotorsport.com/store/index.php?dispatch=products.view&product_id=753

Despre ei intrebam daca ajuta la ceva,pt ca teoretic mi se par pusi intr-o zona foarte buna.

Eu am modelul rn12 (2004),dar din ce am vazut eu,e cam aceeiasi treaba ca la 2007 in zona aia.

 

 

@MirceaRM :

Salutare,

Vreau sa imi cumpar un Yamaha R1 2006 Limited Edition .

Ati putea sa imi spuneti voi daca intradevar motorul din poze este LE?

La un search pe google nu mi-am dat seama, mai ales ca la rezultatele cautarii apare si R1 2006 50th Aniversary!!!

Ce ati putea sa imi spuneti?

Si daca stiti cam la ce pret se invarte modelul acesta!

Multumesc

 

attachicon.gifr12.jpg attachicon.gifr11.jpg

 

Stai linistit ca nu gasesti in Romanica 2006 LE.

Si eu umblam dupa cai verzi pe pereti inainte sa-mi iau motoreta actuala,pana cand m-am documentat nitel si am inteles care e treaba cu acest 2006 LE si m-am linistit.

Din ce mai tin eu minte,in 2006 Yamaha a scos un numar limitat de R1 (500 pt USA si 500 pt EU) cu diverse imbunatatiri : furci Ohlins-uri cap-coada+amortizor de ghidon,jante light Marchesini,triple-clamp mai rigid,mapare modificata si slipper clutch.Din cate stiu eu modelele pt Usa au aceasta schema de culori Kenny Roberts replica,iar cele pt Eu sunt pe acel negru-mat - bleumarin.Au si o sigla cu nr de productie langa contact.

Cu acest model LE/SP au luat o motoreta extraordinara si au transformat-o intr-una perfecta.Sunt convins ca peste niste ani acestea vor deveni motorete de colectie.

Mai multe specificatii tehnice aici : http://www.sportrider.com/bikes/2006/146_2006_yamaha_yzf_r1_le/

Treaba e,dupa cum ti-a zis si colegul,ca sunt foarte putine fabricate (1000 in lume),iti dai seama ca cine le-a luat nu le-a luat de prost si nu le vinde nici draq,decat banuiesc doar de nevoie.Si atunci cand le vinde,le vinde pe bani seriosi nu pe pupe.

Sansa ca tu sa gasesti vreunul de vanzare pe plaiurile mioritice e nula.Nu am auzit sa existe asa ceva la noi (asta nu inseamna ca nu e,dar nu am vazut nici n-am auzit never de unul pe aici),decum sa-l gasesti la vanzare.

In schimb am vazut o gramada de r1 rn12 cu carenele vopsite ori negru-mat total cu stickere aurii (incercand sa imite schema de culori R1'06 si zicand ca sunt SP) ori care arata ca in pozele pe care le-ai pus tu aici,Kenny Roberts replica,iarasi,fiind chipurile modelul LE.Si baietii dupa ce le-au tras o vopsea boboc si le-au lustruit bine,cer vreo 1000e in plus pe ele pt ca sunt "editie limitata",insa nici cei care le vand nu stiu ce inseamna is ce are pe el acest model LE/SP.

LE/SP,dupa cum am zis,poate fi recunoscut rapid chiar si din poze,in pozele pe care le-ai pus tu acolo e un rn12 normal (unde sunt furcile Ohlins pe fata cu acea prindere putin diferita a etrierului?),probabil cazut si revopsit in culorile Kenny Roberts,si in spatele lui e probabil un baiat intreprinzator care asteapta un gugustiuc :P.

Nu te lasa prostit de trucuri din astea ieftine,daca esti interesat de r1 rn12(2004-2006) cauta-ti una cat mai aproape de starea originala,(culori originale : Candy-Red,Albastru,Gri,si s-a adaugat negru in combinatie cu negru-mat pe 2006 din cate stiu eu) sau daca cauti un R1 SP/LE,cauta-l prin Italia,dar la banii aferenti,ti-a dat link colegul.

Numai bine.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...