Jump to content
kima

Detinatori de Yamaha R1

Recommended Posts

In ce treapta de viteza intrai in linia dreapta? Dar in prima curba, in curba a treia (prima de stinga)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

In ce treapta de viteza intrai in linia dreapta? Dar in prima curba, in curba a treia (prima de stinga)?

Intram pe linia dreapta cu treapta 2 si prima curba si a treia curba tot cu treapta a 2-a o abordam.

Edited by sanyes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am ajuns si eu cu a mea pe Hungaroring pentru prima data.

Chiar daca in prima sesiune am avut ceva retineri, pe parcurs m-am obisnuit si m-am distrat.

Motoreta s-a comportat excelent si doar eu am de invatat pe viitor.

A fost o experienta foarte placuta si sper sa ma reintorc la anul.

(bineinteles ca nu pot lipsi si ceva poze :P )

Bravo! 2:09.3 pt prima iesire pe Hungaro e un timp excelent! :peace:

Share this post


Link to post
Share on other sites



Aici ii o sesiune.
Nu le-am editat sau ceva.
As zice sa dati skip pana la vreo minutu 3-4 ca ii boring la inceput :))
(personal imi place faza de la minutul 6:14 :tempted: )

Share this post


Link to post
Share on other sites

ori nu adaptezi tu treptele cum trebuie ori motocicleta asta nu trage ,nu accelereaza .... este foarte lesinata
ai ceva probleme cu ea?

Edited by cmd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ii lipseste gazul rapid :))
Doar pe linia dreapta reusesc sa deschid gazul complet,in rest nu reusesc sa deschid gazul 100%

 

LE edit : si are calcatura stock ;)

Edited by sanyes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi se pare foarte aiurea ca abia reusesti sa depasesti un touring de strada pe linia dreapta tu in gaz 100% cu R1 si tu sa crezi ca e de la gazul rapid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ii lipseste gazul rapid :))

Doar pe linia dreapta reusesc sa deschid gazul complet,in rest nu reusesc sa deschid gazul 100%

 

LE edit : si are calcatura stock ;)

Pe full gaz abia trece de 200kmh(viteza indicata in bord)sub pasarela?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Viteza indicata pe bord ii mai mica decat in realitate.
Jagi mi-a resoftat ECU si a pus valorile pentru o altfel de calcatura.
Din pacate nu am reusit sa schimb kit-ul de lant, de acolo si aceasta viteza.


» Post actualizat in 26 Sep 2017 08:04

Mi se pare foarte aiurea ca abia reusesti sa depasesti un touring de strada pe linia dreapta tu in gaz 100% cu R1 si tu sa crezi ca e de la gazul rapid.

Nu ii o problema.
Crestem viteza pe viraje si compensam ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe viraje nu se castiga timp,risti foarte mult sa te dai peste cap cu ea.
Nu e o gandire buna sa cresti viteza pe viraje doar ca sa compensezi lipsa de putere intre viraje (pe mini liniile drepte/linia dreapta) a motocicletei .
Nu trebuie sa te superi pe mine insa ai o lipsa totala de putere pe toata plaja de turatii,nu faci pe linia dreapta un 600 in mintile lui,nu cara viteza motocicleta.
Incearca sa nu te mai minti,nu e de la acceleratia rapida!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nu pot sa zic de celalalt baiat cu r1 nimic ,nu stiu/vad cat tps are deschis el,eu ce pot si vad la tine ca esti cu acceleratia deschisa maxim(capat) si putere nexam .
Eu nu am observat prima data lipsa de putere pe linia dreapta,dupa aceea am fost mai atent la acest lucru ,eu am observat intre viraje ca nu accelereaza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Viteza indicata pe bord ii mai mica decat in realitate.

Jagi mi-a resoftat ECU si a pus valorile pentru o altfel de calcatura.

Din pacate nu am reusit sa schimb kit-ul de lant, de acolo si aceasta viteza.

» Post actualizat in 26 Sep 2017 08:04

 

Nu ii o problema.

Crestem viteza pe viraje si compensam ;)

Cum spune si CMD, nu pe viraje cresti viteza. Inca ceva:si turometrul e afectat de resoftare? Intreb pe bune pt ca nu ma pricep. Nu de alta, dar e in permanenta foarte jos in ture mobra si cum spune si CMD, pare ca nu cara deloc viteza pe iesire(implicit nici turatie).

 

PS:te-ar ajuta mult sa fii cu treapta potrivita pe partea a doua a circuitului, cea tehnica.

» Post actualizat in 26 Sep 2017 09:53

PS2:vezi la Stau-de-sase pe youtube cum merge aceeasi mobra, resoftata tot de Jagi. Dar fa abstractie de turometru.

» Post actualizat in 26 Sep 2017 09:54

Cum spune si CMD, nu pe viraje cresti viteza. Inca ceva:si turometrul e afectat de resoftare? Intreb pe bune pt ca nu ma pricep. Nu de alta, dar e in permanenta foarte jos in ture mobra si cum spune si CMD, pare ca nu cara deloc viteza pe iesire(implicit nici turatie).

 

PS:te-ar ajuta mult sa fii cu treapta potrivita pe partea a doua a circuitului, cea tehnica.

» Post actualizat in 26 Sep 2017 09:53

PS2:vezi la Stau-de-6 pe youtube cum merge aceeasi mobra, resoftata tot de Jagi. Dar fa abstractie de turometru.

Edited by george05

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ăla e kyp . Și s-a îngrășat. ..La el e de înțeles că nu îl trage motoru. :)

Nu mă bag în discuție ca nu mă pricep dar îmi plac filmările ca pot învăța circuitul.

Baftă!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am mers de multe ori pe Hungaroring, cu R1 2007. Initial am folosit la transmisia finala pe lant raportul -1 +1, cam lesinata. Abia dupa ce am montat o foaie spate de 48, raport final 3, motoreta a inceput sa mearga corespunzator. Asa este acest model de R1, raport final de 3 (48/16) trebuie pe mai toate pistele, mai putin Slovakiaring.Turatia nu trebuie sa scada sub 6000ture, Lipsa gazului rapid e alta buba, pur si simplu actionarea acceleratiei este foarte lunga, aproape imposibil sa deschizi pe full fara sa te incomodeze incheietura miinii.Eu i-am spus de la inceput lui Sanyes, si lui Stau de 6 de dotarile minime pt acest model de R1.Cu raportul stoc nu se poate merge, ar trebui abordate multe viraje in treapta intiia. Ca referinta, se intra in treapta a 3-a pe linia dreapta, se ajunga la capatul ei in treapta a 6-a pe la 12500tr, dupaia se retrogradeaza pe frinare pina in treapta a 2-a la apexul primei curbe. Urmatoarele viraje se iau cu treapta a 3-a, pina la sicana. Si evident, gaz maxim intre viraje.

Edited by JAGI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am mers de multe ori pe Hungaroring, cu R1 2007. Initial am folosit la transmisia finala pe lant raportul -1 +1, cam lesinata. Abia dupa ce am montat o foaie spate de 48, raport final 3, motoreta a inceput sa mearga corespunzator. Asa este acest model de R1, raport final de 3 (48/16) trebuie pe mai toate pistele, mai putin Slovakiaring.Turatia nu trebuie sa scada sub 6000ture, Lipsa gazului rapid e alta buba, pur si simplu actionarea acceleratiei este foarte lunga, aproape imposibil sa deschizi pe full fara sa te incomodeze incheietura miinii.Eu i-am spus de la inceput lui Sanyes, si lui Stau de 6 de dotarile minime pt acest model de R1.Cu raportul stoc nu se poate merge, ar trebui abordate multe viraje in treapta intiia. Ca referinta, se intra in treapta a 3-a pe linia dreapta, se ajunga la capatul ei in treapta a 6-a pe la 12500tr, dupaia se retrogradeaza pe frinare pina in treapta a 2-a la apexul primei curbe. Urmatoarele viraje se iau cu treapta a 3-a, pina la sicana. Si evident, gaz maxim intre viraje.

Si dupa sicana tot cu 3 se merge. Se face short shift imediat după sicana. Si asta n-o zic eu.

 

Dar, totusi, sa nu o dam din cola-n fanta(vorba colegului nostru @Method). Se POATE merge fara nici o problema cu configuratie STOC, la nivel de amator, fara resoftare si accel rapid. Ca nu poti sa scoți 1:55 e altceva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gazul rapid a fost achitizionat deja.
Urmeaza cat de repede posibil si kitul de lant nou si vom mai incerca la anul sa scoatem timpi si mai buni :alcy:

La prima iesire nu pot sa invat si circuitul si sa si tin cont de sfaturi :crack:


21754611_2066216563609478_1652354875_n.j

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si dupa sicana tot cu 3 se merge. Se face short shift imediat după sicana.

Evident ca da. Nu am mai continuat dupa sicana cu treptele de viteza.

 

Modelul 2007 2008, are frina de motor prea puternica, daca nu se face resoftare, macar marirea ralantiului este obligatorie la pista. Eu am mers 3 zile cu un R1 2004 la pista, feeling-ul e mult mai bun la configuratia stoc decit cel de pe 2007.

Daca mai si scurtezi raportul final de la 17/45 la 16/48, frina de motor devine mult prea mare cu ralantiul stock.

Share this post


Link to post
Share on other sites

R1 2004 la pista, feeling-ul e mult mai bun la configuratia stoc decit cel de pe 2007.

 

Confirm si eu feelingul pe 2004 pe pista. Bine, pana mi-a crapat ambreiajul si apoi furtunele de apa. In rest, beton. :)) Pe 2007 n-am avut ocazia sa merg pe pista, doar pe strada. E irelevanta părerea mea. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gazul rapid a fost achitizionat deja.

Urmeaza cat de repede posibil si kitul de lant nou si vom mai incerca la anul sa scoatem timpi si mai buni :alcy:

La prima iesire nu pot sa invat si circuitul si sa si tin cont de sfaturi :crack:

 

.

post-33534-0-06202800-1506504069_thumb.jpg

Atata timp cat acceleratia e deschisa 100% si nu se intampla nimic la roata nu este de la acceleratia rapida,chiar si cu acest upgrade frumos si folositor acelasi lucru o sa se intample,tu deschizi acceleratia si astepti sa se intample ceva insa rezultatul nu o sa vina,singura diferenta o sa fie miscarea mai scurta.

Sper sa o rezolvi cu kitul de lant insa am ceva retineri .

Edited by cmd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...