pinnutz_789 Postat Martie 27, 2010 Share Postat Martie 27, 2010 ce valori ai stock?cand am luat-o la 0 km avea 0 0 0 0, iar dupa 4000 s-a modificat singura la 3 3 3 3 si asa a ramas, am sa o modific intai la 6 6 6 6 sa vad ce se intampla, daca nu, o dau iar la 0 sa vad.. incerc mai multe combinatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Martie 27, 2010 Share Postat Martie 27, 2010 cand am luat-o la 0 km avea 0 0 0 0, iar dupa 4000 s-a modificat singura la 3 3 3 3 si asa a ramas, am sa o modific intai la 6 6 6 6 sa vad ce se intampla, daca nu, o dau iar la 0 sa vad.. incerc mai multe combinatii s-a modificat singura?! pai ai putea sa te duci cu ea la yamaha pt teste....o fi avand inteligenta artificiala in ea vezi ca deocamdata modificarile astea nu te ajuta la nimic...pana nu schimbi evacuarile oricum....pe la 6 ar trbui sa te apropii de adevar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnutz_789 Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 s-a modificat singura?!pai ai putea sa te duci cu ea la yamaha pt teste....o fi avand inteligenta artificiala in ea vezi ca deocamdata modificarile astea nu te ajuta la nimic...pana nu schimbi evacuarile oricum....pe la 6 ar trbui sa te apropii de adevar ) o fi desteapta na.. e yamaha doar ) am sa vad ce se simte dupa ce modific..dar cam pe joi vineri.. va spun simptomele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 (editat) NU va mai chinuiti cu CO-urile, trebuie dynorun ca sa observati vreo modificare reala. A incercat cineva sa modifice relantiul la R1/2007? Am cautat pe R1 forum si nu am gasit nimic. Bine, ca ar trebui YEC, asta stiu si eu, dar poate a reusit cineva. La mine relantiul nu e nici macar la 1250, sta intre 1063 si 1160, asa arata programul de powercommander cind cuplez laptopul. Am mers citeva sute de km asta vara cu un R1 2005, la asta am dat relantiul la 1500ture si mergea excelent. La 2007 e suparator ca daca accelerezi brusc si tragi repede gazul inapoi motorul da sa se opreasca, e topic de zeci de pagini cu problema asta pe R1 forum. Editat Martie 29, 2010 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 (editat) NU va mai chinuiti cu CO-urile, trebuie dynorun ca sa observati vreo modificare reala.A incercat cineva sa modifice relantiul la R1/2007? Am cautat pe R1 forum si nu am gasit nimic. Bine, ca ar trebui YEC, asta stiu si eu, dar poate a reusit cineva. La mine relantiul nu e nici macar la 1250, sta intre 1063 si 1160, asa arata programul de powercommander cind cuplez laptopul. Am mers citeva sute de km asta vara cu un R1 2005, la asta am dat relantiul la 1500ture si mergea excelent. La 2007 e suparator ca daca accelerezi brusc si tragi repede gazul inapoi motorul da sa se opreasca, e topic de zeci de pagini cu problema asta pe R1 forum. eu nu am zis ca o sa-l ajute prea tare modificarea CO-ului...doar ca ii va da un pic zeama ca sa compenseze freeflow-ul... legat de problema ta...vezi sa nu ai ecu de america...caz in care...se stie...650 de euroi ) fa-i testul la 5500 de ture Editat Martie 30, 2010 de brembo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 (editat) eu nu am zis ca o sa-l ajute prea tare modificarea CO-ului...doar ca ii va da un pic zeama ca sa compenseze freeflow-ul...legat de problema ta...vezi sa nu ai ecu de america...caz in care...se stie...650 de euroi ) fa-i testul la 5500 de ture Nu e cazul de USA. Oricum, vinez unul pina in 100$. Echipata cu evacuare stock si ex-up merge perfect, sta relantiul fix fix. Problema apare la full evacuare (tot Akra). Am dat mai multa benzina, pas cu pas, se imbunatateste pina la o anumita limita dupaia se ineaca de la prea multa benzina. Deci, dupa multe incercari si incercari, am relantiul la 1500ture, perfect rotund. Deci, se poate. Am mai facut un test, am pus un by pass pe ventilator si l-am pornit nonstop, sub 85grd motorul nu scade, deci e o problema si la racire. Daca pun un ventilator suplimentar temp scade la 76grd, e limita de jos unde lucreaza termostatul. La CBR600RR am facut acelasi test la racire si pot sa spun ca nu are nevoie de radiator aditional, temp sta lejer la 78grd, chiar daca afara sint 30grd. Deci, sariti la Mac dupa radiatoare. Mai e nevoie sa spun ca dupa 80grd pina la 105 se pierd cel putin 5 cai? Exact caii pe care unii i-i platesc cu peste 1000euro pe evacuari, filtre, etc. Am observat ca mai nimeni nu constientizeaza pierderea de putere odata cu incalzirea motorului. Unii dobitoci sint convinsi ca la 100grd motorul e pe maxim de putere. Editat Martie 31, 2010 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 maine sunt testele de pozitionare ale tuburilor, si verificarea sudurilor sub presiune.. 3 exemplare sunt pregatite ghiciti cine le vrea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 Nu e cazul de USA. Oricum, vinez unul pina in 100$. Echipata cu evacuare stock si ex-up merge perfect, sta relantiul fix fix. Problema apare la full evacuare (tot Akra). Am dat mai multa benzina, pas cu pas, se imbunatateste pina la o anumita limita dupaia se ineaca de la prea multa benzina. Deci, dupa multe incercari si incercari, am relantiul la 1500ture, perfect rotund. Deci, se poate. Am mai facut un test, am pus un by pass pe ventilator si l-am pornit nonstop, sub 85grd motorul nu scade, deci e o problema si la racire. Daca pun un ventilator suplimentar temp scade la 76grd, e limita de jos unde lucreaza termostatul. La CBR600RR am facut acelasi test la racire si pot sa spun ca nu are nevoie de radiator aditional, temp sta lejer la 78grd, chiar daca afara sint 30grd. Deci, sariti la Mac dupa radiatoare. Mai e nevoie sa spun ca dupa 80grd pina la 105 se pierd cel putin 5 cai? Exact caii pe care unii i-i platesc cu peste 1000euro pe evacuari, filtre, etc. Am observat ca mai nimeni nu constientizeaza pierderea de putere odata cu incalzirea motorului. Unii dobitoci sint convinsi ca la 100grd motorul e pe maxim de putere. 1500 e cam mult- poate d-aia sta si cam sus la temperatura....la mine cam cu aceleasi setari sta cuminte intre pe la 1260 (conform cu ce zice power commander) ceea ce e teoretic si dupa carte - foarte bine. Treaba la motoarele astea e ca nu prea ai cum sa-i reglezi ralantiul cu ECU stock pentru ca tocmai asta a fost ideea celeor de la yamaha cu YCC-ul, deci...parerea mea e ca ai "umflat" ralantiul prea mult din PC si ma gandesc ca ECU nu mai intelege nimic din ce se intampla...este foarte adevarat si ca acest model (2007), nu stiu de 2008 au intr-adevar ceva probleme cu "spritz-urile" si respectiv cu pornirea insa se pare ca asta e. revenind...si eu m-am dat cu capul de aceste probleme...pana la urma se pare ca am reusit sa-i dau de cap. legat de temperatura intr-adevar la mersul in gol si a mea creste relativ treptat pana la 109 si dup-aia ventilatoarele o tin prin jurul valorii de 100, in mers, pe temperatura asta de afara nu prea creste peste 86...la vit mari scade la 76 ceea ce inseamna ca exista o ardere si un randament bun. Radiatorul suplimentar o sa urmeze si la mine, utilitatea lui e clara. Inca odata mai verifica diverse alte probleme de injectie - parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 Nu e deloc mult 1500. Eu preferam 1800 2000. Asa am mers cu toate motoarele de pina acum. Problema e ca daca incerc mai mult de 1500 sare brusc la 2500, atunci sare bucla ECU-ului si e cum zici tu, nu mai intzelege nimic. E simplu s-o duc la 1300 dar problema me e ca nu pot mai mult de 1500. Nu se regleza din TPSuri, nici pastila pusa pe opritorul cablului de acceleratie. Daca nu te dai la curse, 1200 e suficient. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gunny Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 salut . caut cable de ex up de la un YZF-R1 din 98-01. mpetcu2001@yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 Nu e deloc mult 1500. Eu preferam 1800 2000. Asa am mers cu toate motoarele de pina acum. Problema e ca daca incerc mai mult de 1500 sare brusc la 2500, atunci sare bucla ECU-ului si e cum zici tu, nu mai intzelege nimic. E simplu s-o duc la 1300 dar problema me e ca nu pot mai mult de 1500. Nu se regleza din TPSuri, nici pastila pusa pe opritorul cablului de acceleratie. Daca nu te dai la curse, 1200 e suficient. Am inteles acum ideea...eu intr-adevar nu ma dau pe circuit si d-aia prefer setarile "stock" sa zicem... Un gand care imi trece acum prin minte ar fi sa incerci sa pacalesti "potentiometrul" care este actionat de maneta de acceleratie...afla-i valoarea la pozitia de minim-echivalenta cu tur de ralanti si masoara-i si valoarea la 1500. impedanta de la 1500 se poate pacali cu o rezistenta de valoare fixa...bine...nu o sa fie un ralanti corect insa e doar un gand...eventual poti sa pui un potentiometru si in felul asta sa-ti reglezi singur ralantiul.... din nou...e doar un gand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 (editat) Am inteles acum ideea...eu intr-adevar nu ma dau pe circuit si d-aia prefer setarile "stock" sa zicem...Un gand care imi trece acum prin minte ar fi sa incerci sa pacalesti "potentiometrul" care este actionat de maneta de acceleratie...afla-i valoarea la pozitia de minim-echivalenta cu tur de ralanti si masoara-i si valoarea la 1500. impedanta de la 1500 se poate pacali cu o rezistenta de valoare fixa...bine...nu o sa fie un ralanti corect insa e doar un gand...eventual poti sa pui un potentiometru si in felul asta sa-ti reglezi singur ralantiul.... din nou...e doar un gand I-ti dai seama ca asta am facut, prima data am umblat la el. Dar , e destept ECU. Daca invirti de potentiometru creste sau scade tensiunea pe care o citeste ECU(diag1, diag 13, diag 14 diag15). Diag 14 si 15 sint pt TPS actionat de cablul de accel. Corect reglat diag14 si diag15 au 17 si 18 dar nu conteaza mai deloc daca au 15 si 16 sau 19 si 20. Daca dai de potentiometru inainte si-l duci la 19 sa zicem, la repunerea contactului diag 1 si diag 13 ramin la 16 . Tot dind de potentiometru de la cabluri ajungi deja sa ai pe diag 14 val 24. Diag 1 si diag 13 ramin tot pe 16. Dupa ce mai dai de potentiometru inainte si diag 14 si 15 trec de val 25 26 , brusc diag 1 si diag13 sar la val 19-20, si atunci se intimpla minunea, motorul nu mai sta la relanti deloc, urca la minim 2500ture, daca o ai pe stander si bagi in viteza, relantiul urca la 4-5000ture fara sa atingi acceleratia.Ideea e sa manevrezi TPS 2, al doilea potentiometru actionat de clapetele de accel, dar el tre sa varieze in concordanta cu clapetele. Deci, ideea e sa actionezi asupra clapetelor, eu la ele am actionat, servomotorul nu mai le inchide in pozitia stock, ramin orice ar fi putin mai deschise. Concluzia este ca ECU controleaza relantiul printr-o bucla clasica de pompa de curent, cind TPS1 e complet dereglat (diag 14 peste val 25), ECU nu mai poate mentine bucla. Teorie stiu si eu, lucrez ca electronist din 1997, practica ne omoara. Nu am reusit sa confectionez niste scule speciale sa pot umbla la rampa de injectie fara s-o dau afara. La fiecare reglaj, am dat-o afara, pus dupaia la loc, pornit, rezultat incorect, am dat-o de cel putin 15 ori afara pina am nimerit-o. Acum totul pare simplu, dar prima data... Acum, la mine diag 1 este pe 18 si diag 13 pe 17, dar clapetele nu se mai inchid, deaia ramine pe 18. Daca dai doar TPS 2 la 18 clapetele se inchid si motorul mai mult da sa se inece, primeste prea multa benzina. Daca fortez clapetele mai mult, la fel, diag1 atinge 19 si sare relantiul la 2500. Nu am mai avut rabdare sa fortez clapetele mai mult si sa dau TPS2 putin inapoi, banuiesc ca e mai sarac in benzina, eram si prea extenuat dupa 4 zile de incercari. Editat Aprilie 2, 2010 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 probabil ca 1500 e punctul in care intra in limita de toleranta pentru ECU ca fiind ralantiul... alta varianta ar fi sa te joci cu senzorii de temp. aer si apa....vechea metoda de tuning la injectiile monopunct...caz in care cred ca se duce rau amestecul, dar poate il poti compensa din PC....? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 (editat) Da, stiu ce spui, am deconectat senzorul al de presiune la aerului montat pe rampa de injectie, intr-adevar de la 2500 scade la 2000 dar foarte neregulat. Acum, fata de unde am pornit cu ea, e prea bine, am economisit 400$ cit gasisem in State un YEC folosit. Stiu ca asta vara cind am aterizat la Matsudo si a pornit-o, era o mare smecherie s-o pornesti, avea full Akra ,powercomm, filtru aer si, ghici ce mai avea? Sonda lambda montata si cuplata!!! Asta m-a mai imbogatit cu 4-500euro la negocierea pretului. Am vazut la fata locului sonda pusa, l-am intrebat de ce e si dumnealui a zis ca asa i-au montat baietii profesionisti totul, "ca la carte". Am ajuns la Buc, am decuplat sonda , si pornea din prima, tendinta de a se opri aproape ca nu mai era. La RAR am dus-o echipata stock, atunci am fost sigur 100% ca nu are cea mai mica problema, mergea relantiul ceas. Editat Aprilie 2, 2010 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 (editat) din nou...foarte ciudat....cand am montat akra ii lasasem si eu lambda pe ea si nu avea nimic de comentat...acum am scos-o si intr-adevar parca e ceva mai bine la turatii medii insa jos nu are nici o legatura... apropo de yec...mai bine il luai =)) Editat Aprilie 2, 2010 de brembo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 ehee ..ce bine sa nu ai problemele astea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 ehee ..ce bine sa nu ai problemele astea am auzit ca noile suzete vor fi cu cadru din bucati....le iei kit si le montezi acasa.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jardi Postat Aprilie 3, 2010 Share Postat Aprilie 3, 2010 daca e careva care a facut poca-poca cu mobra, R1 an 2000-2001, am sticlele transparente ale farurilor in stare buna, intregi, doar zgariate dar cu rabdare si polish le scoti ca noi, culmea ca din farurile vechi sunt afectate interioarele si partea dinspre ceasuri, fata a scapat. super oferta. si mai am bujii DENSO U27ESR-N (CR9E) 6 bucati noi, ramase dintr-o cutie de 10 bucati. dati PM daca e vreunul interesat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 4, 2010 Share Postat Aprilie 4, 2010 Testat ieri pe Amck . Rezultatul e cu mult peste asteptari. Mersul pe viraje e altceva, nu mai smuceste deloc cind deschizi usor gazul. Superfeeling. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Aprilie 5, 2010 Share Postat Aprilie 5, 2010 testat sambata pe sosele...260 a 4-a zmuceste super Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 5, 2010 Share Postat Aprilie 5, 2010 testat sambata pe sosele...260 a 4-a zmuceste super Pina acum nu zmucea? Care-i spilul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Aprilie 5, 2010 Share Postat Aprilie 5, 2010 am auzit ca noile suzete vor fi cu cadru din bucati....le iei kit si le montezi acasa.... foarte bine! macar asa sti ca motoru ala nu a fost cazut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Aprilie 5, 2010 Share Postat Aprilie 5, 2010 Pina acum nu zmucea? Care-i spilul? imi plac astea mai nevrotice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 imi plac astea mai nevrotice In cazul asta te chinui degeaba. K7 78 K9 ne dau distanta la accelerare. M-am dat pe Brno si am putut sa-mi fac o parere. Toate R1-rile, 2004 2008 aveau un delay de minimum 1 secunda la iesirea din curbe. Suzukiurile sint tun la ture medii. Eu eram cu R1/2000 pe vremea aia. R1 2007 mi-am luat ca nu aveam bani de K7, sincer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cardan Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 salut!am un prieten detinator de r1 model 2002 si are o "problema":nu-i afiseaza vitezometrul!ce e de facut?in rest arata temperatura,odometru etc....... Mesaj completat salut!am un prieten detinator de r1 model 2002 si are o "problema":nu-i afiseaza vitezometrul!ce e de facut?in rest arata temperatura,odometru etc....... ma gandesc ca e vre-un senzor defect!s-a mai confruntat careva cu problema asta? astept pareri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.