Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da dupa 3 luni de asteptari insfarsit am adus-o acasa :P. In 3 zile am facut 250 de km atat in oras cat si pe autostrada si mi-am cam facut o parere despre ea (nu am exagerat din niciun punct de vedere,tinand cont ca e in rodaj nu am mers peste 7500 RPM). Incep prin a spune ca nu e deloc o motocicleta buna de oras cum sustin unii,intadevar duce bine la turatii mici dar pur si simplu parca nui in elementul ei (daca se merge sub 20 km/h trebuie tinuta din ambeaj ceea ce nu e deloc placut),cand se pleaca de pe loc motorul trepideaza tare ceea ce iti da o senzatie tare ciudata cel putin pe care eu nu am mai intalnito,e foarte manevrabila la viteze mici (de viteze mari peste 150 km/h nu pot spune nimic),frana de motor mi s-a parut incredibila,despre frane insa inca e prea devreme sa-mi spun parerea cu toate ca nu cred ca o sa fiu dezamagit.Cand am iesit din oras pe autostrada imediat am realizat ca nu sunt foarte protejat de vant( in conditii de craziera 110km/h),in concluzie am decis sa-mi cumpar parbrizul dublu pt ca cel standard nu e bun decat la design.Cauciucurile Dunlop de pe ea sunt de tot rahatu,am tras cateva sperieturi bune pt ca derapa foarte usor si repede,sunt curios cum or sa fie dupa ce se mai uzeaza umpic ca daca o tin tot asa le dau foc.Pozitia mea pe motor e ok nu e una care sa ma chinuie,bordul mi sa parut ok ba chiar ma lasat placut surprins cu toate detaliile pe care le ofera pilotului: comsum mediu/instantaneu,iti arata km parcursi din momentul in care se aprinde becul la benzina (apropo de consum in conditiile in care am mers eu comsumul e 8,4 L%),ceas,cronometru,temperatura aerului si alte chestii chiar utile,culoarea bordului pe timp de noapte este de un alb placut nederanjant si intensitatea luminii din bord se poate regla.Mai multe pareri o sa le postez curand,dupa ce-i termin rodajul si dupa ce o scot si pe circuit :rolleyes:

 

 

S-o stapanesti sanatos!

 

Din descrierea ta nu esti foarte incantat de ea...simt eu..

Probabil in timp o sa incepi sa gasesti punctele ei forte :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cred ca difera cu nimic doar fata de modelu 02+..

Mersii tare mult! stiu ca sunt facute 98-99 si 00-01 parca adica difera niste chesti.. poate fi vorba si de un surub sa nu se potriveasca!

Editat de nchivu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-o stapanesti sanatos!

 

Din descrierea ta nu esti foarte incantat de ea...simt eu..

Probabil in timp o sa incepi sa gasesti punctele ei forte :D

Mersii mult !

Nu pot sa spun ca nu sunt multumit de ea pt ca vb aia "suntem doar la inceput".Motocicleta e ok cum se comporta si cum arata,la aspect putea sa se mai lucre putin la tobe pt ca sunt foarte late fata de scaunul pasagerului si scaritele sunt putin sub tobe(o sa-i fac niste poze) ceea ce eu cred ca nu e foarte comod,deci inca odata vb multora acest motor nu e gandit pt pasager.O sa va spun parerea sotiei mele ca locul acela ei e rezervat si daca ea e multumita e ok daca nu e atunci nu e de bine :rolleyes:. De cand am luat-o nu am condus-o decat pe modul B deci mai am multe de descoperit la ea,suntem in faza aia ca la prima intalnire in care iti faci o idee generala despre fata dar abia apuci sa intri-n pat cu ea si sa vezi de ce e buna cu adevarat :( :P :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nevasta stie ce gandesti tu?! =))

Da si e perfect deacord

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da dupa 3 luni de asteptari insfarsit am adus-o acasa :laugh:. In 3 zile am facut 250 de km atat in oras cat si pe autostrada si mi-am cam facut o parere despre ea (nu am exagerat din niciun punct de vedere,tinand cont ca e in rodaj nu am mers peste 7500 RPM). Incep prin a spune ca nu e deloc o motocicleta buna de oras cum sustin unii,intadevar duce bine la turatii mici dar pur si simplu parca nui in elementul ei (daca se merge sub 20 km/h trebuie tinuta din ambeaj ceea ce nu e deloc placut),cand se pleaca de pe loc motorul trepideaza tare ceea ce iti da o senzatie tare ciudata cel putin pe care eu nu am mai intalnito,e foarte manevrabila la viteze mici (de viteze mari peste 150 km/h nu pot spune nimic),frana de motor mi s-a parut incredibila,despre frane insa inca e prea devreme sa-mi spun parerea cu toate ca nu cred ca o sa fiu dezamagit.Cand am iesit din oras pe autostrada imediat am realizat ca nu sunt foarte protejat de vant( in conditii de craziera 110km/h),in concluzie am decis sa-mi cumpar parbrizul dublu pt ca cel standard nu e bun decat la design.Cauciucurile Dunlop de pe ea sunt de tot rahatu,am tras cateva sperieturi bune pt ca derapa foarte usor si repede,sunt curios cum or sa fie dupa ce se mai uzeaza umpic ca daca o tin tot asa le dau foc.Pozitia mea pe motor e ok nu e una care sa ma chinuie,bordul mi sa parut ok ba chiar ma lasat placut surprins cu toate detaliile pe care le ofera pilotului: comsum mediu/instantaneu,iti arata km parcursi din momentul in care se aprinde becul la benzina (apropo de consum in conditiile in care am mers eu comsumul e 8,4 L%),ceas,cronometru,temperatura aerului si alte chestii chiar utile,culoarea bordului pe timp de noapte este de un alb placut nederanjant si intensitatea luminii din bord se poate regla.Mai multe pareri o sa le postez curand,dupa ce-i termin rodajul si dupa ce o scot si pe circuit :crack:

 

Sa o stapanesti sanatos.

Nu stiu cine naiba ar considera R1 2009-2010 ca fiind o motocicleta buna de oras, cel putin eu nu am vazut pe nimeni care sa afirme asta.

Cu gumele Dunlop am avut si eu probleme dar pana la urma m-am obisnuit cu ele. Le pusesem gand rau din start dar pana la urma le-am schimbat dupa 3000km, din motiv de surub infipt in roata spate :nono:

Consumul o sa mai scada dupa cateva mii de km dar oricum, motocicleta asta consuma mai mult decat alte miare.

Eu am inlocuit parbrizul cu double bubble de la Yamaha. E ceva mai bine decat stock dar nu se potriveste perfect. Se pare ca o multime din piesele vandute de yamaha sub sigla GYTR sunt facute de alte firme iar calitatea are de suferit. Capacul monopost, tot GYTR, e facut de Acerbis dar macar nu are probleme de potrivire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa o stapanesti sanatos.

Nu stiu cine naiba ar considera R1 2009-2010 ca fiind o motocicleta buna de oras, cel putin eu nu am vazut pe nimeni care sa afirme asta.

Cu gumele Dunlop am avut si eu probleme dar pana la urma m-am obisnuit cu ele. Le pusesem gand rau din start dar pana la urma le-am schimbat dupa 3000km, din motiv de surub infipt in roata spate :laugh:

Consumul o sa mai scada dupa cateva mii de km dar oricum, motocicleta asta consuma mai mult decat alte miare.

Eu am inlocuit parbrizul cu double bubble de la Yamaha. E ceva mai bine decat stock dar nu se potriveste perfect. Se pare ca o multime din piesele vandute de yamaha sub sigla GYTR sunt facute de alte firme iar calitatea are de suferit. Capacul monopost, tot GYTR, e facut de Acerbis dar macar nu are probleme de potrivire.

Mersi la fel.

Tot pe aici pe undeva am vazut scrisa treaba cu R1-nul bun de oras :crack:.Nu stiu ce sa zic de gume inca pt ca sunt totusi noi dar ca prima impresie nu mi-au placut,dar daca te uiti umpic pe forumul dedicat R1 la americani o sa vezi mai multe comentarii despre gumele pt R1 2009-2010.Apropo tu cu ce ai incaltat-o acum?Consumul deocamdata mi se pare ok,parbizul vreau sa-l incerc ca pre bate vantul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ce zic americanii, stau pe forumul acela de doi ani. Doar ca la ei vine cu alte gume, chiar daca sunt facute tot de Dunflop.

Nu am multi km cu ea, doar ~9000. Acum e incaltata cu Michelin PP 2CT, acesta fiind al doilea set de gume. Mai tin inca 1000-1500, urmeaza sa ma gandesc cu ce le inlocuiesc.

Editat de Zircon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am o cazia sa achizitionezz un R1 din 2004 de la firma de leasing unde lucrez, dar problema este ca ea a venit de la fostul proprietar cu carenele date jos si un pahar de suruburi + ca ii lipsese suportul scaritza pilot de pe stanga, in rest cred ca are restul, schimbator, scaritza, etc. Suportul ma uit astazi de unde as putea sa-l iau dar cu carenele mi-am prins urechile. :) Are cineva o schema ceva cum sunt puse sa ma ajute si pe mine, va rog?

 

Multumesc.

Mesaj completat

Si mai am o intrebare, suportul de scaritza se potriveste si de la alti ani de fabricatie?

Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am o cazia sa achizitionezz un R1 din 2004 de la firma de leasing unde lucrez, dar problema este ca ea a venit de la fostul proprietar cu carenele date jos si un pahar de suruburi + ca ii lipsese suportul scaritza pilot de pe stanga, in rest cred ca are restul, schimbator, scaritza, etc. Suportul ma uit astazi de unde as putea sa-l iau dar cu carenele mi-am prins urechile. :) Are cineva o schema ceva cum sunt puse sa ma ajute si pe mine, va rog?

Multumesc.

Mesaj completat

Si mai am o intrebare, suportul de scaritza se potriveste si de la alti ani de fabricatie?

Mersi.

 

Nu cred ca o sa reusesti sa pui carenele altfel decat trebuie. Cu exceptia cazului in care v-a pacalit si v-a adus doua carene laterale stanga :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Carenele le nimeresc si sunt toate din cate am vazut dar problema e ca sunt 834939843 de feluri de suruburi si sincer, nu ma pricep, dar am rezolvat, ma ajuta cineva. :) Problema ramane ca inca caut suportul scarita pilot de pe stg. Daca are cineva de vanzare sa dea un semn, pls.

 

Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Carenele le nimeresc si sunt toate din cate am vazut dar problema e ca sunt 834939843 de feluri de suruburi si sincer, nu ma pricep, dar am rezolvat, ma ajuta cineva. :) Problema ramane ca inca caut suportul scarita pilot de pe stg. Daca are cineva de vanzare sa dea un semn, pls.

Mersi.

 

Si eu aveam pe ea 7 feluri de surube cand am luat-o, am folosit 3 imbusuri si 2 surubelnite...

 

Am gasit insa cele originale la Praktiker sau Bricostore, 12 lei 2 seturi (preambalate).

 

Suportul nu pare identic la modele din ani diferiti(asta doar din poze).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu aveam pe ea 7 feluri de surube cand am luat-o, am folosit 3 imbusuri si 2 surubelnite...

 

Am gasit insa cele originale la Praktiker sau Bricostore, 12 lei 2 seturi (preambalate).

 

 

:wacko:

originale....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu aveam pe ea 7 feluri de surube cand am luat-o, am folosit 3 imbusuri si 2 surubelnite...

 

Am gasit insa cele originale la Praktiker sau Bricostore, 12 lei 2 seturi (preambalate).

 

Suportul nu pare identic la modele din ani diferiti(asta doar din poze).

 

sunt si pe culori ca cele de la rizoma ?:wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit suportul de la scaritza, l-am montat, am mers un piq cu el prin parcarea subterana si l-am cumparat. Era sa ma pun in cap cu frana prima data ca eram obisnuit cu cea de la cbr f4. :wacko: Oricum imi place, la prima intalnire. Abia astept vremea frumoasa sa ma imprietenesc cu ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...