JAGI Postat Septembrie 4, 2010 Share Postat Septembrie 4, 2010 Man, mai inteles gresit... Am vazut o poza in care un R1 avea pe spate o anvelopa de 200 mm latime. Nu mai stiu ce model era. Si faza e ca acuma tare ma bate gandul sa pun si eu. Dar prima data am vrut sa stiu daca ar fi ok sa fac manevra asta, daca nu afecteaza prea tare motocicleta. Am vazut ceva metzler sportec m3 200/50-17 si spre asta inclin. Nu ma refeream deloc la suspensii ci stric la partea de anvelope, stabilitate si control ce tine de ele. OK, stabilitate, control mai mic pe viraje. Un cauciuc 190/50 e mai instabil decit unul de 190/55, deci unul de 200/50 e cam la fel ca 190/50. E un singur avantaj, tine mai multi km. Suspensiile conteaza in functie si de ce anvelopa pui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ar88rol Postat Septembrie 4, 2010 Share Postat Septembrie 4, 2010 am si eu o intrebare pt voi se aude lantu de distributie cand plec de pe loc pana pe la 2000 de ture nu ar trebui sa duca mai mult, e ceva normal ? r1 2002 - 30k km anyone ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Septembrie 5, 2010 Share Postat Septembrie 5, 2010 Salut, am schimbat si eu mobra de curand..si am achizitionat un R1 din 2000, numai ca in seara asta ma plimbam eu linistit si dintr-o data mi sa oprit si motoru si luminile, tot...cand i pun contactu nu se intampla nimic, nu se aprind becuri , nimic..am schimbat siguranta de 30 si tot degeaba.. Aveti idee ce ar putea sa aiba ( sper sa nu fie aprinderea) Stimapoate ai vreo borna slabita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Septembrie 5, 2010 Share Postat Septembrie 5, 2010 anyone ? stii tu sigur ca sunt reali ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ar88rol Postat Septembrie 5, 2010 Share Postat Septembrie 5, 2010 stii tu sigur ca sunt reali ? dap, 100% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coolmanlyv Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 Salut R1 people! Inca un R1 full de accesorii GYTR exhaut mai ales Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 (editat) dap, 100% poate a fost condusa la turatii mici prin oras. daca accelerazi subturat si simti smucituri, astea iti cam papa dintii la roti(la distributie). oricum alte explicatii nu mai sunt... nu (prea) are un motor de ce sa termine distributia repede in afara de rider input. Editat Septembrie 10, 2010 de kwakazaki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ar88rol Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 poate a fost condusa la turatii mici prin oras. daca accelerazi subturat si simti smucituri, astea iti cam papa dintii la roti(la distributie). oricum alte explicatii nu mai sunt... nu (prea) are un motor de ce sa termine distributia repede in afara de rider input. asa e, a fost condus in ture mici in oras, mersi de raspuns doar 2 pers s`au "deranjat" sa ofere o parere restu, toti mari rider`i pe diferite ring`uri nu au fost in stare sa dea un raspuns sau nu au fost curiosi... mersi inca odata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 asa e, a fost condus in ture mici in oras, mersi de raspuns doar 2 pers s`au "deranjat" sa ofere o parere restu, toti mari rider`i pe diferite ring`uri nu au fost in stare sa dea un raspuns sau nu au fost curiosi... mersi inca odata Calm man, decit sa debitez o prostie mai bine tac. Asa gindesc si altii. Mare rider nu inseamna automat si bun mecanic. Mecanicii buni sint cei care nu prea au timp sa se dea deoarece trebuie sa munceasca ca sa se imbogatzeasca. Riderii buni au bani si timp liber, sint calare pe motor, nu au timp si chef de surubareala. Daca stai toata ziua sa aprofundezi mecanica nu ai timp sa te mai dai, deci esti un rider mai slab. Mai e un aspect, mai toate raspunsurile sint pe linga, mai mult te baga in ceatza. Nu te intrista, intrebarea ta a fost citita de toti, fii sigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Boriss_s Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 salutare, exista vreo diferenta intre R1 an fabricatie 2006 si R1 an fabricatie 2007, exceptand binenteles anul fabricatiei ? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 Anul fabricatiei nu este intotdeauna acelasi cu anul modelului. Fabricarea unui nou model incepe, cel mai adesea, prin septembrie anul precedent. Acum, daca discutam de diferentele dintre modelul 2006 si modelul 2007-2008, sunt motociclete total diferite. http://en.wikipedia.org/wiki/Yamaha_YZF-R1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Boriss_s Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 (editat) vreau sa imi cumpar un R1 dar nu ma prea pricep. Motorul care mi-a placut foarte mult apare in anunt ca fabricat in 2006, inscris in 2007 dar parca seamana cu modelul 2004-2005 sau Multam' ... si costa 6000 eur Editat Septembrie 15, 2010 de Boriss_s Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 frumoasa... acu depinde ce vrei sa faci cu ea... spor la cautari... parerea mea sa mai astepti pana vine prima ninsoare... sper sa vina in ianuarie si sa termine in februarie hai cu vara inapoi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 Afaik, diferentele exterioare intre 2004-2005 si 2006 nu sunt foarte mari. Schimbarile sunt la nivelul motorului, cadrului, cutiei de viteze si basculei spate. Ca design, e R1-ul care imi place cel mai mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Boriss_s Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 frumoasa... acu depinde ce vrei sa faci cu ea... spor la cautari... parerea mea sa mai astepti pana vine prima ninsoare... sper sa vina in ianuarie si sa termine in februarie hai cu vara inapoi sa vad cum e la 299km/h ca la 270 am vazut cum e , glumeam. Vreau sa trec de pe 600 pe 1000, sunt fan kawa dar modelul de 1000 de la Yamaha mi-a intrat la inima. Pur si simplu m-am plictisit de 600 si vreau o schimbare. Totusi fiind o decizie pur emotionala parca modelul 2007-2008 are un design mai frumos. Sunt inca in dilema: 2006 full accesorizat sau 2007-2008 bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 18, 2010 Share Postat Septembrie 18, 2010 (editat) sa vad cum e la 299km/h ca la 270 am vazut cum e , glumeam. Vreau sa trec de pe 600 pe 1000, sunt fan kawa dar modelul de 1000 de la Yamaha mi-a intrat la inima. Pur si simplu m-am plictisit de 600 si vreau o schimbare. Totusi fiind o decizie pur emotionala parca modelul 2007-2008 are un design mai frumos. Sunt inca in dilema: 2006 full accesorizat sau 2007-2008 bafta! 2004 2006 E PUTUROASA RAU IN TURE JOASE. 2007 are ceva mai mult cuplu la turatii sub 7000.Ca bicicleta nu sint mari diferentze, in schimb la nivelul amortizoarelor fatza spate diferentzee sint mari. Hidraulica furcilor are posibilitate de reglare moale tare pt o mare variette de stil de mers, greutate rider. La 2004 hidraulica e limitata, pe deasupra se si uzeaza repede, de multe ori la 20 000km trebuie schimbati pompantii care nu mai fac presiune. Da-i un call pt mai multe amanunte. " Full accesorizat" nu-ti ofera decit satisfactie mentala, la mers bizbizurile nu-ti suplinesc lipsa unor suspensii bune sau cuplul motorului. Ai rmarcat ca nu am zis nimic de diferentza de cai putere care pe strada nu conteaza. Am R1 2007, daca vii in weekend la Amckart ti-o dau la un mic drive teste Centura care e asfaltata si latita. Editat Septembrie 18, 2010 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Boriss_s Postat Septembrie 18, 2010 Share Postat Septembrie 18, 2010 Multumesc de raspunsuri, duminica am sa fiu pe la AMK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remusik2000 Postat Septembrie 20, 2010 Share Postat Septembrie 20, 2010 Salutare,cine poate sa ma ajute cu un cablu de ambreiaj pt R1 an 2000,de preferat SH(valabil pt Bucuresti)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat Septembrie 20, 2010 Share Postat Septembrie 20, 2010 Cine are set de carburatoare complete de R1 an 98-99 de vanzare in stare buna la un pretz onorabil sa-mi dea PM, ca astea imi trebuiesc pt FZR1000 si numai modelele astea stiu sigur ca potrivesc..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 Sunt si eu in cautarea unei pompe de frana pretabila la un 954...normala sau radiala.Daca are cineva de vanzare astept niste detalii pe PM.Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 Sunt si eu in cautarea unei pompe de frana pretabila la un 954...normala sau radiala.Daca are cineva de vanzare astept niste detalii pe PM.Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 mersi de oferta dar la banii astia gasesc brembo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guduno Postat Septembrie 29, 2010 Share Postat Septembrie 29, 2010 As dori sa stiu daca pe un R1 din 2000, merge montata o codita de model mai nou, dupa 2004, fara modificari?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Septembrie 29, 2010 Share Postat Septembrie 29, 2010 asa e, a fost condus in ture mici in oras, mersi de raspuns doar 2 pers s`au "deranjat" sa ofere o parere restu, toti mari rider`i pe diferite ring`uri nu au fost in stare sa dea un raspuns sau nu au fost curiosi... mersi inca odata asa este, baiatu' daca a iesit de 2-3 ori din orash, in rest prefera bulevardul si strazile cu scoli...de fete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 29, 2010 Share Postat Septembrie 29, 2010 Am oferit motoreta la un drive test gratuit. Credeti ca a venit baiatul? Nici vorba. Bag seama ca pe aici multi doar se baga in seama. In alta ordine de idei, eu am vindut Akrapovic, la Pannoniaring am facut diferentza intre cu si fara Akra, pe linia dreapta se simte diferentza neta la acceleratie. Asta e, acum trebuie s-o rascumpar pe viitor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.