hannspree Postat Octombrie 13, 2010 Share Postat Octombrie 13, 2010 @JAGI Man, Sincer ar fii bine sa faci tu toata harababura cu oglinzile, semnalizarile si toate cele. Chiar nu ma intereseaza, eu unu ma consider ca merg cat de cat calculat si respect aproximativ 50% sa merg corect pe carosabil. Multumesc oricum de raspuns. @suzuki_pill Suzuki, Am specificat foarte clar mai sus(primul meu post) ca nu-mi merge deloc semnalizarea(stg-dr) DELOC... Daca imi mergea doar pe-o parte da era de la beculetz, dar tin sa te anuntz ca ieri am facut-o si era din releul de semnalizare situat sub sea langa baterie... Am tot miscat de el si ba mergea stg si nu mergea dr si invers... Asa ca mai bine pipai niste fire pe acolo sa vezi cum sta treaba inainte de a da vina pe beculetz. In conclizie a fost sarit de tot releu de semnalizare din siguranta(mufa) ce naibi a fost Acum imi mere, ma bucur de ea si de vremea frumoasa care mai este... Acelasi lucru vi-l doresc si voua. ASfalt Uscat no binie ma copchile ,bine ca ai rezolvat , toate cele bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 15, 2010 Share Postat Octombrie 15, 2010 Citiva din Bucuresti stiu ca eu nu am nici oglinzi , nici semnale. Am doar stopul pe frina. La semafor ma uit la temperatura apei, niciodata nu ma uit la vitezometru in timp ce merg. Sint patzit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Octombrie 15, 2010 Share Postat Octombrie 15, 2010 Jagi nu minti...nici stop pe frana nu ai macar . Vorba unuia.....sa te uiti in oglinda si in momentul ala sa intri in ala din fata ta... aiurea... Eu le am pe toate pentru o perioada . Hai cu vara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 Jagi nu minti...nici stop pe frana nu ai macar .Vorba unuia.....sa te uiti in oglinda si in momentul ala sa intri in ala din fata ta... aiurea... Eu le am pe toate pentru o perioada . Hai cu vara. I-am pus stopul. Cind nu aveam, mergeam extrem de precaut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GGC Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 @ JAGI Super tare omule, am crezut ca faci baza ) MDea, ii problema ta cum mergi inseamna ca esti BOSS in orash si n-ai stres de politzie... CU sau fara Pile ii problema ta Oricum cred ca este mai senzatie fara oglinzi si semnalizari ASfalt Uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Octombrie 18, 2010 Share Postat Octombrie 18, 2010 @ JAGI Super tare omule, am crezut ca faci baza ) MDea, ii problema ta cum mergi inseamna ca esti BOSS in orash si n-ai stres de politzie... CU sau fara Pile ii problema ta Oricum cred ca este mai senzatie fara oglinzi si semnalizari ASfalt Uscat man nu te-ai prins ca e la misto ce naiba .... o gramada de bikeri in spatele tastaturi ... in rest.... nu mai conteaza. bafta hai cu vara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 18, 2010 Share Postat Octombrie 18, 2010 Cunosc destui care merg fara semnale, oglinzi, etc. De ani de zile, nu de ieri. Problema e in felul urmator: Politia se uita 99% cum te rupi in figuri, numar de inmatriculare. Poti sa ai un mare ghinion , sa mergi regulamentar si un frustrat de politist pe care l-a inselat amanta sa te opreasca sa te intrebe unde-s semnalele. Daca mergi civilizat nu te oreste nici un politzai. Repet, doar numarul sa fie montat regulamentar. Normal ca daca deranjezi cu 10 000ture, toba race, o sa-ti caute nod in papura. PS: Problema mare a lui SOKATU e ca nu-i functioneaza butonul de avarii. La ce i-o fi trebuind? Este totusi R1. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 Cunosc destui care merg fara semnale, oglinzi, etc. De ani de zile, nu de ieri. Problema e in felul urmator: Politia se uita 99% cum te rupi in figuri, numar de inmatriculare. Poti sa ai un mare ghinion , sa mergi regulamentar si un frustrat de politist pe care l-a inselat amanta sa te opreasca sa te intrebe unde-s semnalele. Daca mergi civilizat nu te oreste nici un politzai. Repet, doar numarul sa fie montat regulamentar. Normal ca daca deranjezi cu 10 000ture, toba race, o sa-ti caute nod in papura. PS: Problema mare a lui SOKATU e ca nu-i functioneaza butonul de avarii. La ce i-o fi trebuind? Este totusi R1. baa..... aproape ca uitasem de ala... acum iar nu mai pot dormi noaptea hai cu vara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Octombrie 21, 2010 Share Postat Octombrie 21, 2010 Na ca am dat peste topicul asta... Ce sa zic??? In materie de R1 le-am avut pe toate din 1998 cand au aparut pana in 2007 pe care il am. Sunt uarecum in urma cu 2 ani si inca voi ramane pe acest model si vara urmatoare. Am citit din aceast topic doar prima si ultima pagina si o voi face de aici incolo ptr Comunitate si fun. Va salut pe toti si astept intrebari despre orice problema sau piesa de moto R1. Singurul sfat valabil la orice R1 e sa folositi ambreajul intre vitezele 1-2 si sa schimbati uleiul la 3000km maxim daca o duceti pe rosu. + sa folositi un antigel de la motul 135 grade sau BelRay 145, ptr oras. Eu personalscot si termostatul (dar stau mai mult inaintea plecarii) si totul e perfect. Sunt multe de vorbit dar aceste 2 lucruri sunt cel mai frecvente probleme si de cea mai maxima atentie. Va salut pe toti si Respect ca mergeti pe cea mai Nazdravana moto... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Octombrie 21, 2010 Share Postat Octombrie 21, 2010 poate ai si niste carene reising pt 04-06 la pret mic Hai cu vara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Octombrie 24, 2010 Share Postat Octombrie 24, 2010 Am. 250euro si au nevoie de mici reparatii si vopsitorie. Tot eu ti le pot face tipla in max 2 culori la 400euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Octombrie 25, 2010 Share Postat Octombrie 25, 2010 Am. 250euro si au nevoie de mici reparatii si vopsitorie. Tot eu ti le pot face tipla in max 2 culori la 400euro. domnu domnu chestiile astea se discuta pe PM , Hai cu vara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klaus_gas Postat Octombrie 25, 2010 Share Postat Octombrie 25, 2010 salut am si eu o problema cu o yamaha r1 ,am un program de diagnoza cu mufe si tot*(idc3 texa) si imi da cablu de diagnoza 3151-1p01 problema e ka imi nu se potriveste mufa asta cu cea de la r1 si imi mai trebe un mufaj intermediar,am cautat si nu am gasit nicaieri destule informatii despre mufa intermediara de la cablul meu la mufa de pe motoreta,are idee careva?,multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 Esti tu sigur ca jucaria ta stie de R1 ? Nu de alta dar, afaik, Yamaha-urile nu au diagnosticare externa, totul facandu-se pe bord. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 ce weekend frumos.... revine vara? Hai cu vara! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 Cald a fost dar nu la nivelul asfaltului. Am simtit roata spate plecand la plimbare de doua ori ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 de o plimbare light pana pe la 130kmh a mers bine hai cu vara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Noiembrie 4, 2010 Share Postat Noiembrie 4, 2010 Nici eu nu cred ca are diagnoza externa. Totul putand fi facut direct pe bordul moto R1. De cand mama lui Yamamoto i-a dat free pe strase, atunci cand il doare ceva iti apare pe bord un numar. Numarul respectiv iti indica eroarea. Dar te poti conecta la alte moto cu scanerul tau doar ca R1 e 5 strazi mai la deal... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KATHALIN Postat Noiembrie 7, 2010 Share Postat Noiembrie 7, 2010 Imi pare rau dc postez gresit ,dar va rog spuneti-mi si mie de ce la motorul meu r1 din 99,nu mai intra in nici o viteza in afara de a2a ,indiferent dc e pornit/oprit de pe loc sau in mers.A inceput asa deodata,fara semne,inainte schimba foarte bine tata plaja de viteze,acum intra foarte greu si a 1 ,iar de la a3in sus nu intra.Merge doar a 2 a si atat.De pe loc intra doar a2a ,iar din mers mai merge sa ii dau a1a,in rest nu intra niciuna.Ajutor. P.S.Cablul de la abreiaj e reglat cum trebuie,etc...,si in ea am ulei schimbat de max 800km 300v factory line 10w40. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Noiembrie 12, 2010 Share Postat Noiembrie 12, 2010 buey da ci linisti... Hai cu vara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Noiembrie 16, 2010 Share Postat Noiembrie 16, 2010 Imi pare rau dc postez gresit ,dar va rog spuneti-mi si mie de ce la motorul meu r1 din 99,nu mai intra in nici o viteza in afara de a2a ,indiferent dc e pornit/oprit de pe loc sau in mers.A inceput asa deodata,fara semne,inainte schimba foarte bine tata plaja de viteze,acum intra foarte greu si a 1 ,iar de la a3in sus nu intra.Merge doar a 2 a si atat.De pe loc intra doar a2a ,iar din mers mai merge sa ii dau a1a,in rest nu intra niciuna.Ajutor.P.S.Cablul de la abreiaj e reglat cum trebuie,etc...,si in ea am ulei schimbat de max 800km 300v factory line 10w40. S-a rupt parghia de la selector. Problema pe 98-2002. Daca o dai tu dintr-a doua usor in jos dupaia nu urca in a 3 a? Ai nr de service R1 mai jos si raspund de obicei eu... Nu- asa grava problema si se intampla dacafortezi rau sau daca a fost fortata dealungul timpului. Se poate schimba sau repara respectiva problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
terhe Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 Vand set carene de circuit complete (aripa fata prize de aer etc.)yamaha r1 07-08 pret 340 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 o intrebare... acum o saptamana am desfacut un R1 din 2000.... din rezervor ieseau doua furtune mai lungi ,aproximativ 1 metru fiecare si am vazut k nu erau intrate nicaieri... ma gandesc ,cumva sa fi iesit cand am ridicat rezervoru?? sau nu sunt bagate nicaieri.... ms anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Noiembrie 21, 2010 Share Postat Noiembrie 21, 2010 am remarcat ca nu exista un topic pe tema asta, sau de fapt eu nu l-am gasit.Eu sunt proaspatul detinator al unui R1 din 2003, si as fi curios sa discut cu lumea diverse probleme legate de tipul asta de motoreta. nu sunt legate niciunde(la celalalt capat),sunt pentru scurgere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Noiembrie 21, 2010 Share Postat Noiembrie 21, 2010 nu sunt legate niciunde(la celalalt capat),sunt pentru scurgere Asa este dar trebuiesc conectate la rezervor. Sunt conductele de scurgere a benzinei si a apei in cazul in care supapa de la capacul rezervorului nu mai este in parametri si rasufla combustibil sau daca ploua pe moto sa nu curga apa pe electromotor si alte cuplaje electrice ce pot duce la o transmisie eronata de date catre computer. Deci reconecteaza le si asigura te ca duc jos sub moto. Sufla pe ele sa nu fie infundate!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.