Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

@JAGI Man, Sincer ar fii bine sa faci tu toata harababura cu oglinzile, semnalizarile si toate cele. Chiar nu ma intereseaza, eu unu ma consider ca merg cat de cat calculat si respect aproximativ 50% sa merg corect pe carosabil. Multumesc oricum de raspuns.

 

@suzuki_pill Suzuki, Am specificat foarte clar mai sus(primul meu post) ca nu-mi merge deloc semnalizarea(stg-dr) DELOC... Daca imi mergea doar pe-o parte da era de la beculetz, dar tin sa te anuntz ca ieri am facut-o si era din releul de semnalizare situat sub sea langa baterie... Am tot miscat de el si ba mergea stg si nu mergea dr si invers... Asa ca mai bine pipai niste fire pe acolo sa vezi cum sta treaba inainte de a da vina pe beculetz. In conclizie a fost sarit de tot releu de semnalizare din siguranta(mufa) ce naibi a fost :) Acum imi mere, ma bucur de ea si de vremea frumoasa care mai este... Acelasi lucru vi-l doresc si voua. ASfalt Uscat

no binie ma copchile ,bine ca ai rezolvat , toate cele bune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Citiva din Bucuresti stiu ca eu nu am nici oglinzi , nici semnale. Am doar stopul pe frina. La semafor ma uit la temperatura apei, niciodata nu ma uit la vitezometru in timp ce merg. Sint patzit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jagi nu minti...nici stop pe frana nu ai macar :D.

Vorba unuia.....sa te uiti in oglinda si in momentul ala sa intri in ala din fata ta... aiurea...

Eu le am pe toate pentru o perioada .

 

Hai cu vara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jagi nu minti...nici stop pe frana nu ai macar :D.

Vorba unuia.....sa te uiti in oglinda si in momentul ala sa intri in ala din fata ta... aiurea...

Eu le am pe toate pentru o perioada .

 

Hai cu vara.

 

I-am pus stopul. Cind nu aveam, mergeam extrem de precaut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ JAGI Super tare omule, am crezut ca faci baza :D) MDea, ii problema ta cum mergi inseamna ca esti BOSS in orash si n-ai stres de politzie... CU sau fara Pile ii problema ta :D Oricum cred ca este mai senzatie fara oglinzi si semnalizari :D

ASfalt Uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ JAGI Super tare omule, am crezut ca faci baza :D) MDea, ii problema ta cum mergi inseamna ca esti BOSS in orash si n-ai stres de politzie... CU sau fara Pile ii problema ta :D Oricum cred ca este mai senzatie fara oglinzi si semnalizari :D

ASfalt Uscat

 

man nu te-ai prins ca e la misto ce naiba .... o gramada de bikeri in spatele tastaturi ...

in rest.... nu mai conteaza. bafta

 

 

hai cu vara

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cunosc destui care merg fara semnale, oglinzi, etc. De ani de zile, nu de ieri. Problema e in felul urmator: Politia se uita 99% cum te rupi in figuri, numar de inmatriculare. Poti sa ai un mare ghinion , sa mergi regulamentar si un frustrat de politist pe care l-a inselat amanta sa te opreasca sa te intrebe unde-s semnalele. Daca mergi civilizat nu te oreste nici un politzai. Repet, doar numarul sa fie montat regulamentar. Normal ca daca deranjezi cu 10 000ture, toba race, o sa-ti caute nod in papura.

 

PS: Problema mare a lui SOKATU e ca nu-i functioneaza butonul de avarii. La ce i-o fi trebuind? Este totusi R1.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cunosc destui care merg fara semnale, oglinzi, etc. De ani de zile, nu de ieri. Problema e in felul urmator: Politia se uita 99% cum te rupi in figuri, numar de inmatriculare. Poti sa ai un mare ghinion , sa mergi regulamentar si un frustrat de politist pe care l-a inselat amanta sa te opreasca sa te intrebe unde-s semnalele. Daca mergi civilizat nu te oreste nici un politzai. Repet, doar numarul sa fie montat regulamentar. Normal ca daca deranjezi cu 10 000ture, toba race, o sa-ti caute nod in papura.

 

PS: Problema mare a lui SOKATU e ca nu-i functioneaza butonul de avarii. La ce i-o fi trebuind? Este totusi R1.

 

 

baa..... aproape ca uitasem de ala... acum iar nu mai pot dormi noaptea :laugh:

 

hai cu vara

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Na ca am dat peste topicul asta...

 

Ce sa zic??? In materie de R1 le-am avut pe toate din 1998 cand au aparut pana in 2007 pe care il am. Sunt uarecum in urma cu 2 ani si inca voi ramane pe acest model si vara urmatoare.

 

Am citit din aceast topic doar prima si ultima pagina si o voi face de aici incolo ptr Comunitate si fun.

 

Va salut pe toti si astept intrebari despre orice problema sau piesa de moto R1.

 

Singurul sfat valabil la orice R1 e sa folositi ambreajul intre vitezele 1-2 si sa schimbati uleiul la 3000km maxim daca o duceti pe rosu. + sa folositi un antigel de la motul 135 grade sau BelRay 145, ptr oras. Eu personalscot si termostatul (dar stau mai mult inaintea plecarii) si totul e perfect.

 

Sunt multe de vorbit dar aceste 2 lucruri sunt cel mai frecvente probleme si de cea mai maxima atentie.

 

Va salut pe toti si Respect ca mergeti pe cea mai Nazdravana moto...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut am si eu o problema cu o yamaha r1 ,am un program de diagnoza cu mufe si tot*(idc3 texa) si imi da cablu de diagnoza 3151-1p01 problema e ka imi nu se potriveste mufa asta cu cea de la r1 si imi mai trebe un mufaj intermediar,am cautat si nu am gasit nicaieri destule informatii despre mufa intermediara de la cablul meu la mufa de pe motoreta,are idee careva?,multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici eu nu cred ca are diagnoza externa. Totul putand fi facut direct pe bordul moto R1. De cand mama lui Yamamoto i-a dat free pe strase, atunci cand il doare ceva iti apare pe bord un numar. Numarul respectiv iti indica eroarea. Dar te poti conecta la alte moto cu scanerul tau doar ca R1 e 5 strazi mai la deal...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi pare rau dc postez gresit ,dar va rog spuneti-mi si mie de ce la motorul meu r1 din 99,nu mai intra in nici o viteza in afara de a2a ,indiferent dc e pornit/oprit de pe loc sau in mers.A inceput asa deodata,fara semne,inainte schimba foarte bine tata plaja de viteze,acum intra foarte greu si a 1 ,iar de la a3in sus nu intra.Merge doar a 2 a si atat.De pe loc intra doar a2a ,iar din mers mai merge sa ii dau a1a,in rest nu intra niciuna.Ajutor.

P.S.Cablul de la abreiaj e reglat cum trebuie,etc...,si in ea am ulei schimbat de max 800km 300v factory line 10w40.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi pare rau dc postez gresit ,dar va rog spuneti-mi si mie de ce la motorul meu r1 din 99,nu mai intra in nici o viteza in afara de a2a ,indiferent dc e pornit/oprit de pe loc sau in mers.A inceput asa deodata,fara semne,inainte schimba foarte bine tata plaja de viteze,acum intra foarte greu si a 1 ,iar de la a3in sus nu intra.Merge doar a 2 a si atat.De pe loc intra doar a2a ,iar din mers mai merge sa ii dau a1a,in rest nu intra niciuna.Ajutor.

P.S.Cablul de la abreiaj e reglat cum trebuie,etc...,si in ea am ulei schimbat de max 800km 300v factory line 10w40.

 

S-a rupt parghia de la selector. Problema pe 98-2002. Daca o dai tu dintr-a doua usor in jos dupaia nu urca in a 3 a?

 

Ai nr de service R1 mai jos si raspund de obicei eu... Nu- asa grava problema si se intampla dacafortezi rau sau daca a fost fortata dealungul timpului.

 

Se poate schimba sau repara respectiva problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o intrebare... acum o saptamana am desfacut un R1 din 2000.... din rezervor ieseau doua furtune mai lungi ,aproximativ 1 metru fiecare si am vazut k nu erau intrate nicaieri... ma gandesc ,cumva sa fi iesit cand am ridicat rezervoru?? sau nu sunt bagate nicaieri.... ms anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am remarcat ca nu exista un topic pe tema asta, sau de fapt eu nu l-am gasit.

Eu sunt proaspatul detinator al unui R1 din 2003, si as fi curios sa discut cu lumea diverse probleme legate de tipul asta de motoreta.

post-14271-1209240558_thumb.jpg

nu sunt legate niciunde(la celalalt capat),sunt pentru scurgere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu sunt legate niciunde(la celalalt capat),sunt pentru scurgere

 

Asa este dar trebuiesc conectate la rezervor. Sunt conductele de scurgere a benzinei si a apei in cazul in care supapa de la capacul rezervorului nu mai este in parametri si rasufla combustibil sau daca ploua pe moto sa nu curga apa pe electromotor si alte cuplaje electrice ce pot duce la o transmisie eronata de date catre computer.

 

Deci reconecteaza le si asigura te ca duc jos sub moto. Sufla pe ele sa nu fie infundate!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...