kerozen Postat Decembrie 8, 2011 Share Postat Decembrie 8, 2011 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Decembrie 10, 2011 Share Postat Decembrie 10, 2011 Foarte tare. Yamaha ramane la inaltime... In ianoarie vin si eu cu a mea sa-i scoatem toate limitarile si sa-i dam gaz pana mi fuge de sub picioare. Apreciez investitia ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Decembrie 13, 2011 Share Postat Decembrie 13, 2011 R6 2006 2011, R1 2007 2008 nu are termocupla pe radiator. Are senzor de temperatura a lichidului de racire, care da informatia la ECU. Nu sunt 100% sigur dar din cate stiu eu si modelul R1 rn12 (2004-2006) are senzor in bloc,nu are sistemul clasic cu senzorul pe radiator,deci si modelul asta intra in competenta aparatului tau. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Decembrie 14, 2011 Share Postat Decembrie 14, 2011 Nu sunt 100% sigur dar din cate stiu eu si modelul R1 rn12 (2004-2006) are senzor in bloc,nu are sistemul clasic cu senzorul pe radiator,deci si modelul asta intra in competenta aparatului tau. Numai bine. 2004 are senzor pe bloc dar eu cred ca tot ce e pe injectie de la yamaha a trecut pe noul management... R1 2002 up si r6 2003 up. Sincer cred ca 2002-2003 ar avea nevoie de cea mai mare crestere de gaz si cel mai putin 2004-06 care e cel mai simplu de dat drumu la putere doar prin scoaterea clapetelor directionate de management. Are cineva axele YFR pe 2007-8? Pe 2004 le are Bota cu tot cu quloasa facuta, galerii si da rezultate uimitoare, salta a 3 a sus din gaz fara ambreaje si alte pinioane... Pacat ca n-o mai scoate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 14, 2011 Share Postat Decembrie 14, 2011 (editat) Pe 2004 nu pot intra in ECU, deci nu pot modifica nimic. Ca sa va faceti o idee despre limitari, totul se face prin YCC-T, controlul electronic al deschiderii clapetelor de acceleratie. Incepind cu 2006 la R6 a aparut YCC-T, celebrul fly by wire, deschiderea clapetelor o face un servomotor controlat de ECU. Riderul nu deschide la propriu gazul, deschide doar un potentiometru care da informatia la calculator. Calculatorul e programat din fabrica ca daca pilotul depaseste anumite valori ale deschiderii gazului, nu da voie clapetelor sa se deschida mai mult de o anumita valoare. Pe clapete se afla ca la orice model de moto cu injectie un senzor de pozitie al acceleratiei (TPS, al doilea TPS in cazul de fatza), deci, daca calculatorul limiteaza deschiderea clapetelor, automat se limiteaza si cantitatea de benzina, rezulta o lipsa de putere destul de consistenta. Pina am sa editez un tabel cu valorile YCC-T stoc si race ,va spun ca in principiu dupa 12.500ture daca ai gazul deschis la 100% calculatorul inchide clapetele la 80%. Asta se intimpla in vitezele a doua si a treia, adica exact treptele in care se merge efectiv race. La liniutze nu aveti nici o sansa in fatza altor modele din aceeasi clasa. La turatii medii, deasemenea deschiderea clapetelor e un pic limitata, dupa care la intrarea in turatii inalte se deschid brusc 100%, deaici si senzatia ca fuge de sub fund. Hartile de baza sint optimizate pt benzina mai mare de 95. In viteza a 6-a dispare limitarea vitezei de 299km/h, stock e limitata electronic. Cei care au bani si risca sa uzeze motorul prematur pot opta si pt cresterea cu 1000 ture a limitatorului de turatie. Frina de motor. La modelele stock, este mult prea mare, e prea putina benzina la deschiderea TPS-ului spre 0 (intre 3% si 0% deschidere), deaici si frecventele opriri in mers ale R1 2007 cind se ia mina din gaz. Pe de alta parte, chiar daca exista ambreiaj alunecator, niste cauciucuri mai stradale fara prea mare aderentza, dezechilibreaza destul de mult moto inmomentul retrogradarii treptelor, descresterea usoara a frinei de motor(electronic) reduce posibilitatea de a bloca spatele. Cine vrea axe race, exista un tip in UK care se ocupa de pregatirea motocicletelor in BSB si TT, am vorbit cu el acum citeva zile si mi-a spus ca are multe piese race pt modelul R1 2009+, deasemenea o sa aibe si pt 2007, second, adica la preturi accesibile. Editat Decembrie 14, 2011 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Decembrie 15, 2011 Share Postat Decembrie 15, 2011 Corect!!! Din cauza la toate aceste noi sisteme de a proteja atat Pilotul cat si motocicleta in conditii normale de drum sunt eu suparat. Ma face sa ma simt cenzurat in decizii dar cu toate astea R1 meu fuge de rupe in comparatie cu ceilalti constructori... Plecarea de pe loc greoaie incepe la R1 din anii 2004 cand au facut ptr toate modelele cutia Race cu prima treapta foarte lunga, pierde mult la Start dar castiga multa flexibilitate si manevrabilitate. Ceea ce simti pe 2007 e ca nu mai trage ca un 2004 in schimb in realitate e exact pe dos. Cu toate controalele si franele puse ea pleaca si se duce mai bine ca un 2004. Noul sistem de management controlat de CDI, copiat din aviatie anii 60 a ajuns sa te faca performant si la moto dar noi inca suntem nemultumiti ca nu simtim ceea ce simteam pe 98 carburatie... Atunci cand intradevar te aflai pe matura zburatoare cu 4 jeturi de nestapanit. Una peste alta cei care se simt nemultumiti de noul Management (eu) si ar vrea sa simta mai mult, sunt foarte fericiti de faptul ca exista diagnoza si ptr nemultumirile lor. Jagi. cere te rog pretul laaxe si modelul exact de la prietenul din UK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Decembrie 15, 2011 Share Postat Decembrie 15, 2011 Jagi tu din motoretele oamenilor vrei sa faci avioane ultra usoare. Bravo. Hai cu vara!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Decembrie 19, 2011 Share Postat Decembrie 19, 2011 poate intereseaza pe careva: /index.php?/topic/671580-toba-sport-dublaovala-leo-vince-sbk-titanium/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 20, 2011 Share Postat Decembrie 20, 2011 (editat) Astazi am fost cu o motocicleta R1 2008, model american, la Dynorun-ul de la United Motors. Motocicleta are propulsorul 100% stock, inlocuit catalizatorul cu un Y Akrapovic, toble OEM Yamaha golite de sitele originale si montate site race profesionale. Filtru aer stock. Computerul este resoftat de mine, are toate restrictiile din fabrica eliminate, in plus softul mai cuprinde o harta de injectie performanta plus o harta de aprindere pt benzina de 99. Totodata functia sondei lambda a fost anulata tot din soft. In vitezele 2,3 si 6 motorul dezvolta 163 cai la roata, viteza reala masurata pe dyno este de 292km/h. Viteza de 299km/h limitata electronic din fabrica este cea aratata de vitezometru, daca pinioanele de lantz sint schimbate pt un raport mai scurt, tot la 299se opreste. Cu programul calculatorului rescris nu mai conteaza raportul din pinioanele transmisiei finale, in cazul de fatza raportul e stock, 17/45.Chiar stock viteza aratata pe bord e mult mai mare decit cea reala, abaterea creste mult dupa 200km/h. Harta speciala pt configuratia de fatza este foarte performanta, la nici un RUN al Dyno-ului nu a sarit in sus sau in jos valoarea optima a comppozitiei gazelor de evacuare, Masinutza a remarcat imediat cit de buna este harta. Anul trecut, am fost cu motoreta mea, tot R1 2007, echipata cu full Akrapovic, Powercommander cu o harta descarcata de pe site-ul Dynojet, puterea masurata a fost 162cai. Mai toate R1-rile nu trec de 156cai la roata (cu powercommander instalat), doar cele preparate pe afara mai trec de 160cai. Puterea masurata este pt regim static, nu exista flux de aer fortzat in admisie. Producatorul Akrapovic publica pe site-ul sau puteri masurate la roata mai mari dar SPECIFICA clar si faptul ca la teste se induce fortzat aer in admisie. In conditii reale de viteza mare, puterea mai creste cu cca 10 cai. Nu dati banii pe evacuari scumpe, nu sint bune decit pt terase, o simpla inlocuire a sitelor si catalizatorul eliminat fac minuni, de restul de bani va luati computer resoftat, si va ramine si de un set de cauciucuri noi. Exista kituri de site race pt R1 inclusiv pt modelele mai vechi, care costa mai nimic. Finale Yamaha sint fabricate din titan, de ce sa le inlocuiti cu aftermarketuri care constructiv sint mai destructibile decit cele OEM? By the way, esential este faptul ca aceasta putere este dezvoltata in toate treptele de viteza, stock, asa ceva nu exista. Un sfat celor care merg la Dyno, puneti cauciuc lipicios pe spate, un cauciuc stradal mai tare nu face fatza pe standul dyno in vitezele 1 si 2, are mici alunecari, abia perceptibile, pe graficul puterii apare ca scadere de putere de 10-20cai. http://www.ebay.com/itm/04-05-06-Yamaha-R1-Race-Exhaust-Baffle-Kit-Baffles-/160702373365?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=item256a9b9df5 http://www.ebay.com/itm/07-08-Yamaha-R1-Race-Exhaust-Baffle-Kit-Baffles-/160702963177?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=item256aa49de9 http://www.ebay.com/itm/09-10-11-Yamaha-R1-Race-Exhaust-Baffle-Kit-Baffles-/160699338862?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=item256a6d506e http://www.ebay.com/itm/02-03-Yamaha-R1-Race-Exhaust-Baffle-Kit-Baffles-/360418302121?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=item53ea9ad8a9 . Nu dati banii pe evacuari scumpe, nu sint bune decit pt terase, o simpla inlocuire a sitelor si catalizatorul eliminat fac minuni, de restul de bani va luati computer resoftat, si va ramine si de un set de cauciucuri noi. Exista kituri de site race pt R1 inclusiv pt modelele mai vechi, care costa mai nimic. Finale Yamaha sint fabricate din titan, de ce sa le inlocuiti cu aftermarketuri care constructiv sint mai destructibile decit cele OEM? By the way, esential este faptul ca aceasta putere este dezvoltata in toate treptele de viteza, stock, asa ceva nu exista. Editat Decembrie 20, 2011 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Killer_533 Postat Decembrie 20, 2011 Share Postat Decembrie 20, 2011 Cred ca mai trebuie adaugat faptul ca odata cu introducerea ECU-ului resoftat se simte cum acceleratia nu mai are acea intarzaiere. Raspunsul motorului la comanda mansonului de gaz este foarte prompt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Decembrie 21, 2011 Share Postat Decembrie 21, 2011 Foarte tare ca ai intrat in creerul R1 si ca poti sa jonglezi cu managementul pe toate functiile sale. Eu sunt clar unul din viitori tai clienti cu care probabil vei avea mai mult de lucru... 50euro sa va scap de catalizator cu sudura in titan si tot ce trebe. Tobele de mai sus le am si eu pe carbon si mi se par super ok la pret. Faza cu raspunsul prompt la acceleratie este super doar ptr Profesionisti, cine nu merge pe circuit macar in antrenamente nu recomand sa deschida gazul full in iesiri din curba... Cat te-a costat testul Dyno la United? Dupa sarbatori deschid motorul meu si-l fac ca pe zorro dupa care ii facem softul sa vedem cat poate Romania sa scoata dintr-un R1 cu bani putini si daruire in momentul de fata. Inca o data felicitari Jagi si un an bun. http://lkm.de/tuning%20kits/r14_07.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinbugnar Postat Decembrie 21, 2011 Share Postat Decembrie 21, 2011 Chiar stock viteza aratata pe bord e mult mai mare decit cea reala, abaterea creste mult dupa 200km/h. Harta speciala pt configuratia de fatza este foarte performanta, la nici un RUN al Dyno-ului nu a sarit in sus sau in jos valoarea optima a comppozitiei gazelor de evacuare, Masinutza a remarcat imediat cit de buna este harta. Cam cat e diferenta intre viteza de pe bord si cea reala? La motoarele mai vechi (nu ma refer la R1) stiu ca diferenta era in jur de 30 km/h cand viteza afisata pe bord e peste 200. Sunt curios daca la modelele mai noi diferenta e mai mica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 21, 2011 Share Postat Decembrie 21, 2011 Cam cat e diferenta intre viteza de pe bord si cea reala? La motoarele mai vechi (nu ma refer la R1) stiu ca diferenta era in jur de 30 km/h cand viteza afisata pe bord e peste 200. Sunt curios daca la modelele mai noi diferenta e mai mica. Cam 315km, vit reala 292.Nici pe circuit nu atingi viteza asta, nu ai linii drepte atit de lungi. Daca te dai pe la noi cu asemenea viteze risti sa devii istorie sau cotizezi la greu la sistemul represiv al legii. Important e cit de repede poti accelera, te ajuta la depasiri, creeaza adrenalina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Decembrie 21, 2011 Share Postat Decembrie 21, 2011 cred ca si asta are nevoie de o resoftare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 22, 2011 Share Postat Decembrie 22, 2011 cred ca si asta are nevoie de o resoftare Cum ai gasito? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Decembrie 22, 2011 Share Postat Decembrie 22, 2011 Anunt Oficial: Salut Frati R1. In 2012, RaceTek implineste 10 ani si va scoate un model de Chopper ce-i va extinde aria de activitate. In 2012, Clubul Sportiv TGR (The Gas Racer's) implineste tot 10 ani si va avea la respectiva petrecere un R1 pregatit ptr Camp FRM SBK. Tot in 2012 eu (Sabin Zabarcencu) am primit sponsorizare de sezon Bel Ray (uleiuri) si va trebui sa imi fac Designul R1 in ton cu alb-albastru. Aratati-mi o poza sau mai multe cu Designul moto ce v-a impresionat. Cu cat mai multe idei cu atat ma ajutati mai mult in gasirea grafici ce place cel mai mult. P.S. Nu luati in seama culorile mele. Orice Design Moto ce v-a placut pe orice moto de orice fel. P.S.S. Cand voi avea data Petreceri (undeva in Aprilie) va invit pe toti posesorii YZF sa petrecem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Decembrie 22, 2011 Share Postat Decembrie 22, 2011 Cum ai gasito? la salon alaturi de nick sanders Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Decembrie 22, 2011 Share Postat Decembrie 22, 2011 @ Sabin : Tot in 2012 eu (Sabin Zabarcencu) am primit sponsorizare de sezon Bel Ray (uleiuri) si va trebui sa imi fac Designul R1 in ton cu alb-albastru. Aratati-mi o poza sau mai multe cu Designul moto ce v-a impresionat. Cu cat mai multe idei cu atat ma ajutati mai mult in gasirea grafici ce place cel mai mult. Alb-albastru?Atunci raspunsul e unul singur : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Decembrie 23, 2011 Share Postat Decembrie 23, 2011 (editat) Bro nu fac de 2 ori lafel... Ai primele 3 R1, printre care si Rossi. http://www.racetek.ro/gallery Sunt modele depasite ptr Aniversarea de 10 ani din 2012... Uite un design la care ma gandesc sa schimb rosul in albastru si sa adaug sponsorii: Editat Decembrie 23, 2011 de SabinRace Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 23, 2011 Share Postat Decembrie 23, 2011 Bro nu fac de 2 ori lafel... Ai primele 3 R1, printre care si Rossi. http://www.racetek.ro/gallery Sunt modele depasite ptr Aniversarea de 10 ani din 2012... Uite un design la care ma gandesc sa schimb rosul in albastru si sa adaug sponsorii: Nu le face copy paste. Incearca ceva original. Sa nu uiti de radiatorul aditional. Capace kevlar carbon la motor, cadru, bascula. Acceleratie scurta DAR CARE SA SE INVIRTA USOR (marca Active).Discuri frina marite, placutze race (cea mai ieftina varianta e SBS dual carbon). Ghidoane race alungite. Ultima preocupare sa fie vopseaua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Decembrie 23, 2011 Share Postat Decembrie 23, 2011 A,tu ai facut replica aia?Era de vanzare pe bikeshop intr-un timp,foarte interesanta mi s-a parut.Nice. Vezi daca te inspira asa ceva : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Decembrie 24, 2011 Share Postat Decembrie 24, 2011 Da. Ala e sitele garajului meu cu motociclete facute de mine. Am placute EBC Carbon, Conducte,pompa brambo 20/19 si discuri 320. Am tobele Leovince carbon titan cu galeriile alea din Wsbk, Carenele de curse dar fara ramairurile marite, acceleratia scurta elicoidala Magura, manetele rabatabile, crashurile de la Rizoma, Bascula ramfortatasi as mai vrea sa i cumpar jantele de la oz sau marchesini, ceva mai usoare ptr sicane dar preturile mi se par exagerate fata de ce mi ofera si de ce mai pot eu sa scot din ele. Ce este prioritar si necesar de aici incolo: Vopsitoria de curse in alb albastru dar ptr a face ceva deosebit tre sa ma inspir si din ce-au facut altii. Seturi de pinioane 1-2 mai putin fata si 3-5 mai mult spate insotite de lant Racing fara oringuri. Quloasa: Admisii-evacuari marite si o planare de 004. Resoftarea Managementului cu o dozare mai mare de gaz pe benzina de 100 oras- 106 Curse. Aripioare de portantza variabile ptr stabilizare la viteze diferite. Si un combinezon pe culorile alb-albastru... Casca mi-o revopsesc in noile culori. Si mai am o mare problema: Moto de strada vreau sa ramana neagra. Iar de curse alb albastru. Deci ori imbrac rezervorul in piele neagra ptr strada ori cumpar inca un rezervor si ramuri ptr strada... Depinde de cati bani am si de ce oferta primesc... P.S. Stie cineva un tip de vopsea-piele sa fac din portocaliu-albastru??? Sa nu mai dau banii pe alt combinezon... Am 3 dungi portocalii pe combinezonul alb si daca ar putea fi vopsite atunci ar fi mult mai ok. Si la Supermoto sio la Enduro in 2012 voi merge tot cu Bel Ray... Sper sa nu vad albastru iar in mijlocul sezonului... Sarbatori fericite YZF-istilor si un an nou fericit si sanatos. Toate cele bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Decembrie 31, 2011 Share Postat Decembrie 31, 2011 Un An Nou Fericit tuturor saritzilor cu R1 si un 2012 fara accidente,incidente si amenzi.Si hai cu primavara aia odata,daca nu direct cu vara! Ma duc sa beau,va recomand sa faceti la fel. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Ianuarie 3, 2012 Share Postat Ianuarie 3, 2012 Gata... Am intrsat deja in noul an si nu prea vad actiune in Forumul R1. Am piese de motor ptr R1 2004-2006. Daca are cineva nnevoie de ceva sa ma sune ca-i treaba buna. Ptr orice piesa YZF R1 merita sa dai un sms cu anul si exact piesa. Vei primi raspuns oricum dar mai mult ca sigur ca rezolv problema la pret de invidiat. Daca nu sti exact ce are atunci hai la RaceTek, daca sti dar nu sti cum i zice atunci da o poza pe viber in tel meu. Da ceva si dau si eu... )) Un an bun tuturor si mult noroc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Ianuarie 3, 2012 Share Postat Ianuarie 3, 2012 (editat) Actiunea incepe undeva pe la sfirsitul lui februarie, cind toti intra in fibrilatie sa aibe mobrele gata in max 1 saptamina, deaici si preturile exorbitante care le platesc. Editat Ianuarie 3, 2012 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.