todea Postat Decembrie 21, 2011 Share Postat Decembrie 21, 2011 cred ca si asta are nevoie de o resoftare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 22, 2011 Share Postat Decembrie 22, 2011 cred ca si asta are nevoie de o resoftare Cum ai gasito? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Decembrie 22, 2011 Share Postat Decembrie 22, 2011 Anunt Oficial: Salut Frati R1. In 2012, RaceTek implineste 10 ani si va scoate un model de Chopper ce-i va extinde aria de activitate. In 2012, Clubul Sportiv TGR (The Gas Racer's) implineste tot 10 ani si va avea la respectiva petrecere un R1 pregatit ptr Camp FRM SBK. Tot in 2012 eu (Sabin Zabarcencu) am primit sponsorizare de sezon Bel Ray (uleiuri) si va trebui sa imi fac Designul R1 in ton cu alb-albastru. Aratati-mi o poza sau mai multe cu Designul moto ce v-a impresionat. Cu cat mai multe idei cu atat ma ajutati mai mult in gasirea grafici ce place cel mai mult. P.S. Nu luati in seama culorile mele. Orice Design Moto ce v-a placut pe orice moto de orice fel. P.S.S. Cand voi avea data Petreceri (undeva in Aprilie) va invit pe toti posesorii YZF sa petrecem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Decembrie 22, 2011 Share Postat Decembrie 22, 2011 Cum ai gasito? la salon alaturi de nick sanders Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Decembrie 22, 2011 Share Postat Decembrie 22, 2011 @ Sabin : Tot in 2012 eu (Sabin Zabarcencu) am primit sponsorizare de sezon Bel Ray (uleiuri) si va trebui sa imi fac Designul R1 in ton cu alb-albastru. Aratati-mi o poza sau mai multe cu Designul moto ce v-a impresionat. Cu cat mai multe idei cu atat ma ajutati mai mult in gasirea grafici ce place cel mai mult. Alb-albastru?Atunci raspunsul e unul singur : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Decembrie 23, 2011 Share Postat Decembrie 23, 2011 (editat) Bro nu fac de 2 ori lafel... Ai primele 3 R1, printre care si Rossi. http://www.racetek.ro/gallery Sunt modele depasite ptr Aniversarea de 10 ani din 2012... Uite un design la care ma gandesc sa schimb rosul in albastru si sa adaug sponsorii: Editat Decembrie 23, 2011 de SabinRace Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 23, 2011 Share Postat Decembrie 23, 2011 Bro nu fac de 2 ori lafel... Ai primele 3 R1, printre care si Rossi. http://www.racetek.ro/gallery Sunt modele depasite ptr Aniversarea de 10 ani din 2012... Uite un design la care ma gandesc sa schimb rosul in albastru si sa adaug sponsorii: Nu le face copy paste. Incearca ceva original. Sa nu uiti de radiatorul aditional. Capace kevlar carbon la motor, cadru, bascula. Acceleratie scurta DAR CARE SA SE INVIRTA USOR (marca Active).Discuri frina marite, placutze race (cea mai ieftina varianta e SBS dual carbon). Ghidoane race alungite. Ultima preocupare sa fie vopseaua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Decembrie 23, 2011 Share Postat Decembrie 23, 2011 A,tu ai facut replica aia?Era de vanzare pe bikeshop intr-un timp,foarte interesanta mi s-a parut.Nice. Vezi daca te inspira asa ceva : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Decembrie 24, 2011 Share Postat Decembrie 24, 2011 Da. Ala e sitele garajului meu cu motociclete facute de mine. Am placute EBC Carbon, Conducte,pompa brambo 20/19 si discuri 320. Am tobele Leovince carbon titan cu galeriile alea din Wsbk, Carenele de curse dar fara ramairurile marite, acceleratia scurta elicoidala Magura, manetele rabatabile, crashurile de la Rizoma, Bascula ramfortatasi as mai vrea sa i cumpar jantele de la oz sau marchesini, ceva mai usoare ptr sicane dar preturile mi se par exagerate fata de ce mi ofera si de ce mai pot eu sa scot din ele. Ce este prioritar si necesar de aici incolo: Vopsitoria de curse in alb albastru dar ptr a face ceva deosebit tre sa ma inspir si din ce-au facut altii. Seturi de pinioane 1-2 mai putin fata si 3-5 mai mult spate insotite de lant Racing fara oringuri. Quloasa: Admisii-evacuari marite si o planare de 004. Resoftarea Managementului cu o dozare mai mare de gaz pe benzina de 100 oras- 106 Curse. Aripioare de portantza variabile ptr stabilizare la viteze diferite. Si un combinezon pe culorile alb-albastru... Casca mi-o revopsesc in noile culori. Si mai am o mare problema: Moto de strada vreau sa ramana neagra. Iar de curse alb albastru. Deci ori imbrac rezervorul in piele neagra ptr strada ori cumpar inca un rezervor si ramuri ptr strada... Depinde de cati bani am si de ce oferta primesc... P.S. Stie cineva un tip de vopsea-piele sa fac din portocaliu-albastru??? Sa nu mai dau banii pe alt combinezon... Am 3 dungi portocalii pe combinezonul alb si daca ar putea fi vopsite atunci ar fi mult mai ok. Si la Supermoto sio la Enduro in 2012 voi merge tot cu Bel Ray... Sper sa nu vad albastru iar in mijlocul sezonului... Sarbatori fericite YZF-istilor si un an nou fericit si sanatos. Toate cele bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Decembrie 31, 2011 Share Postat Decembrie 31, 2011 Un An Nou Fericit tuturor saritzilor cu R1 si un 2012 fara accidente,incidente si amenzi.Si hai cu primavara aia odata,daca nu direct cu vara! Ma duc sa beau,va recomand sa faceti la fel. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Ianuarie 3, 2012 Share Postat Ianuarie 3, 2012 Gata... Am intrsat deja in noul an si nu prea vad actiune in Forumul R1. Am piese de motor ptr R1 2004-2006. Daca are cineva nnevoie de ceva sa ma sune ca-i treaba buna. Ptr orice piesa YZF R1 merita sa dai un sms cu anul si exact piesa. Vei primi raspuns oricum dar mai mult ca sigur ca rezolv problema la pret de invidiat. Daca nu sti exact ce are atunci hai la RaceTek, daca sti dar nu sti cum i zice atunci da o poza pe viber in tel meu. Da ceva si dau si eu... )) Un an bun tuturor si mult noroc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Ianuarie 3, 2012 Share Postat Ianuarie 3, 2012 (editat) Actiunea incepe undeva pe la sfirsitul lui februarie, cind toti intra in fibrilatie sa aibe mobrele gata in max 1 saptamina, deaici si preturile exorbitante care le platesc. Editat Ianuarie 3, 2012 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
terhe Postat Ianuarie 3, 2012 Share Postat Ianuarie 3, 2012 http://bikerpunks.com/mediaviewer/2456/yamaha-motorcycles-documentary.html#.TwMInG0uXoM.facebook un documentar dragut despre yamaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Ianuarie 4, 2012 Share Postat Ianuarie 4, 2012 Nice. Scos astazi motoreta la o tura. 8-9 grade la umbra,soare si senin,nu era frig deloc.Strazile erau uscate in principal,dar unde era umbra era periculos (gheata,asfalt ud).Cauciucurile nu s-au incalzit deloc cum trebuie,spatele rupea aderenta destul de repede. Am dat o tura de vreo 20 km,nu mi-a placut,am bagat-o inapoi si am luat bateria de pe ea. Mai e ceva pana la primavara... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Ianuarie 4, 2012 Share Postat Ianuarie 4, 2012 (editat) Incepind de ieri programul de scriere al ECU la R1 R6 s-a updatat. Reglabil si turatia la care se ridica, se scurteaza, tunelele de admisie aer, reglabil turatia maxima a motorului, de la 13 000 la 18 000, cu pasi de 500 tr/min.Foarte curind si functia de quick-shifter, cine doreste quick-shifter, o investitie care face toti banii si pt strada si pt race, achizitioneaza doar senzorul (orice marca, nu conteaza decit sensul de apasare sau tragere), 100-150euro, restul instalatiei specifica quick-shifterului nu mai este necesara, senzorul se cupleaza direct la computerul motocicletei. Pt rescrierea ECU cu toate optiunile costul este de 200euro, negociabil. Editat Ianuarie 4, 2012 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 http://bikerpunks.com/mediaviewer/2456/yamaha-motorcycles-documentary.html#.TwMInG0uXoM.facebook un documentar dragut despre yamaha Foarte tare Documentarul. Te face sa te grabesti spre garaj si sa-ti saruti aleasa. Lipseste din el (n-a fost publicat) faptul ca Yamamoto in 1997 si-a concediat Dep Design si a luat un intreg Departament Italian, ca in 2003 a luat marele Pilot Rossi care a modificat din 2004 geometria cadrului si duritatea aluminiului. Sunt lucruri care nu au schimbat cu mult numarul vanzarilor dar au convins indragostiti de aceast moto sa isi cumpere noul model. Oricum multumesc ptr link, merge perfect in acest sezon si ma face sa acord mai multa atentie faptului ca detin aceasta moto. Tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 (editat) Lipseste din el (n-a fost publicat) faptul ca Yamamoto in 1997 si-a concediat Dep Design si a luat un intreg Departament Italian, ca in 2003 a luat marele Pilot Rossi care a modificat din 2004 geometria cadrului si duritatea aluminiului. Exact,din cate am inteles,cei de la Yamaha au angajat aproape tot Dep Design de la Ducati,pt a crea "noul model" pe atunci rn12,din aceasta cauza R1 2004 are multe puncte comune cu Ducati 916 (pastrand proportiile,desigur : forma parbrizului,fantele de admisie a aerului si bineinteles,tobele sub sa,trademark-ul Ducati-ului): Dar am vazut ca in documentar n-au amintit de lucrul asta. In schimb,nu stiam ca si Rossi a avut o contributie la acest model Editat Ianuarie 5, 2012 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
86RUN Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 Va salut si La multi ani am iesit zilele astea la o plimbare si am observat ca incepe sa imi faca probleme la schimbarea treptelor 3 si 4 atunci cand le urc dar si cand le cobor,facea si pana sa o bag la iernat dar nu asa rau. fenomenul e urmatorul: sunt in treapta 2 apas ambreiajul si daca dau schimbatorul in sus se salta dar nici nu iese din 2 nici nu trece in 3 acceasi problema si din 3 in 4 dar ceva mai rar! si cand cobor treptele la fel,apas ambreiajul dau in jos schimbatorul se duce dar nu iese din treapta respectiva! model 2002-2003 ceva idei? multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 Va salut si La multi ani am iesit zilele astea la o plimbare si am observat ca incepe sa imi faca probleme la schimbarea treptelor 3 si 4 atunci cand le urc dar si cand le cobor,facea si pana sa o bag la iernat dar nu asa rau. fenomenul e urmatorul: sunt in treapta 2 apas ambreiajul si daca dau schimbatorul in sus se salta dar nici nu iese din 2 nici nu trece in 3 acceasi problema si din 3 in 4 dar ceva mai rar! si cand cobor treptele la fel,apas ambreiajul dau in jos schimbatorul se duce dar nu iese din treapta respectiva! model 2002-2003 ceva idei? multumesc anticipat ori ai probleme la cutie , ori ceva se intampla cu cablul de la maneta ( de ex : daca nu e reglata bine maneta si mergi cu ambreiajul cuplat se poate strica cutia / ambreiaj ), ori cablul de ambreiaj se blocheaza pe traseu... e greu sa iti dai seama din detaliile descrise de tine mai sus. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 daca intereseaza pe cineva am o bascula r1 2002 2003 pret 30 euro .interesati pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 Daca apesi ambreajul cu motorul oprit in orice treapta si reusesti sa impingi moto atunci e ok. Ce ulei ai in motor??? Asta poate fi cauza!!! Daca nu atunci sfatul meu e sa o aduci la service unde nu te costa nimic sa afli cauza. La R1 2004 model scos cu contributia lui Rossi: Cadrul nu mai imbraca quloasa ci trece peste ea devenind motocicleta mult mai subtire si reusind sa se incline mai multe grade pe viraj. Ajuta mult in sicane si in viraje. Tot in sicane rapide este ajutata din 2004 de greutatea mai mica a jantelor care beneficiaza de o rezistenta-greutate mai mica 300% (probat de mine in timp ce indreptam jante) ce ajuta enorm la raspuns. Tot 2004 R1 beneficiaza de galeriile lungi ce cresc cuplu motor la turatii medii si mici. Practic R1 are 2 modele ce au revolutionat tehnologic: 1998 si 2004, restul sunt modele intermediare la care s-au reparat-schimbat problemele acestor 2 modele. 2009 este si ea un nou model dar nu a impresionat prin schimbari masive ca cele 2 ua de mai sus cu toate ca este per total cea mai cea. P.S. Haga in 1997 era pilotul de top Yamaha care a scos practic primul model YZF R7. Aceasta moto s-a bucurat pe modelul de serie de toata tehnologia YFR (yamaha factory racing) dar datorita pretului, consumabilelor si a numarului limitat nu a fost achizitionata decat de marile case moto Yamaha ce aveau Piloti in liga Pro. In 1998 practic Yamaha a scos modelul asazis civilizar R1 ptr publicul larg. In primi 3-4 ani se spunea ca daca iti iei R1 ar fi bine sa-ti iei si adio de la prieteni ca nu se stie daca mai vi acasa... Suzuki practic toti acesti ani a fost pa modelele de strada cel cu care Yamaha a avut de furca sau de joaca. Suzuki este in continoare o motocicleta puternica si fiabila dar nu a mai investit in design si piloti din 1994 cand s-a retras Kavin Svantz, cel care practic a inventat GSXR ul. Cat despre Honda, dozeaza cei mai multi bani in F1 ce-i aduce maximul de tehnologie si totodata in MotoGP unde scoate si testeaza modele aparte. Eu personal sunt Yamaha Boy caci pe ea ma simt cel mai bine ca pozitie si raspuns dar nu am de spus lucruri rele decat despre Kawasaki... Practic Kawasaki cand imi vine la servisare incep sa am emotii. Nu sti niciodata oricat de perfect ai face totul daca acea moto va pleca pe o roata si o va tine asa mult timp. Este cea mai ieftina si datorita acestui factor sunt nevoiti sa nu faca toate conexiunile antioxidabile si ieftineala se vede si in alte subansamble... In schimb Kawasaki are practic o ciclistica foarte misto si un motor comparabil cu Yamaha. Doar ca nu-i asa fiabila. Toate motocicletele trebuie in momentul in care iti intra pe rampa sa le tratezi cu multa atentie si daruire dar la cele Italiene aceasta atentie pentru a gasi cauza tre sa le bibilesti mult mai mult si mai atent. Sunt niste fetitze delicate in servisare dar brutale pe asfalt. Si-am incalicat pe sea si ma duc la yamaha mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
86RUN Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 (editat) ori ai probleme la cutie , ori ceva se intampla cu cablul de la maneta ( de ex : daca nu e reglata bine maneta si mergi cu ambreiajul cuplat se poate strica cutia / ambreiaj ), ori cablul de ambreiaj se blocheaza pe traseu... e greu sa iti dai seama din detaliile descrise de tine mai sus. bafta la asta m-am gandit si eu intitial,cablu,reglaj sau ceva de genul problema e ca debraiaza cum trebuie de fiecare data cand il apas! nu patineaza nu face nimic sabin cu motorul oprit si bagata in viteza merge impinsa fara probleme ulei motul 300v schimbat acum 500 km Editat Ianuarie 6, 2012 de 86RUN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 la asta m-am gandit si eu intitial,cablu,reglaj sau ceva de genul problema e ca debraiaza cum trebuie de fiecare data cand il apas! nu patineaza nu face nimic sabin cu motorul oprit si bagata in viteza merge impinsa fara probleme ulei motul 300v schimbat acum 500 km poate discurile metalice de la ambreiaj sa fie strambe ? du-te la cineva care e specialist ! bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ar88rol Postat Ianuarie 7, 2012 Share Postat Ianuarie 7, 2012 la asta m-am gandit si eu intitial,cablu,reglaj sau ceva de genul problema e ca debraiaza cum trebuie de fiecare data cand il apas! nu patineaza nu face nimic sabin cu motorul oprit si bagata in viteza merge impinsa fara probleme ulei motul 300v schimbat acum 500 km ceva de genu am patit si eu prin toamna doar ca la mine era altfel problema tin motoru intr`o incapere mai mica si cand il scot dau cu spatele si cateodata mai loveam cu scarita stanga peretele incet incet s-a curbat si tija de la schimbator si am ajuns cam la rezultatul tau nu am stiut nici eu ce s-a intamplat si imi venea sa plang ca s-a "inbolnavit iubita" pana am vazut care e probl si m-am linistit in concluzie poti sa te uiti si la tija respectiva ca nu strica bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
86RUN Postat Ianuarie 7, 2012 Share Postat Ianuarie 7, 2012 m-am uitat si la tija si la schimbator,i-am modificat si pozitia si degeaba,nici un rezultat,tind sa cred ca are ceva probleme pe la cutie ceva gen cautator sau furca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.