Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

Nu-i nevoie bro.

 

Daca numeri vitezele inainte de curba, atunci sti exact daca iti va trebui mai mult sau mai putin in punctul forte...!!! Numeri.

 

Eu nu pot inversa schimbatorul si din alte motive: sunt Pilot de teste RaceTek si daca ma obisnuiesc cu el pe dos atunci ma va costa mult mai mult in testarea moto client.

 

Raman clasic pe schimbator chiar daca am tehnologie:)))

 

Ba Rambo. Hai sa ma laud:

 

Azi am scos R1 la un test inainte de plecare. Am avut in gasca 3 R1 2007-8 un K8 siu 1000rr. Astea fiind din gasca. La intoarcere pe DN1 am dat de R1 2012. Ultima creatie cu finale si frumoasa foc.

 

L=am depasit ,dupa care timp de ceva km a mers cu mine. Am prins 2 semafoare impreuna si-am tras o forja. L-am invitat si a acceptat.

 

Concluzie.

Ori omul era mort de frica (dar avand in vedere ca m-a urmarit nu cred) ori R1 2012 are motor de R6. Sincer eu as prefera R6...

 

Nu stiu nimic despre R1 2012 dar ce-am vazut astazi e un mare dezastru...

 

Sper ca omul e la inceput si ca nu se va mai tine dupa descreerati necunoscuti cu R1 de curse... si ca se va imprieteni si intelege cu acel R1. Sper...

 

Domnilor cam asta e. Ma duc la lupta si ne vedem dupa razboi:))) :burnout:

 

Dupa patru sezoane in care m-am dat doar pe Honda, m-am hotarat sa-mi iau un R1. :rolleyes:

 

Here SHE is. E fabricata in 2008, prima inmatriculare in martie 2009. Are 7.000 de km la bord. :bounce:

 

Felicitari. Super smecherie.

Parerea mea: Schimba culoarea la pinten in alb sau rosu si deschide-i finalele, pune-i ulei bun si schimba-l des. Mergi pe Dunlop si schimba lichidul de frana fata.

Sa fi fericit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

da ,felicitari si sa o stapanesti sanatos fara evenimente!sa te bucuri de ea

Multumesc! :makeout:

 

 

La multi km fara incidente!

si...cam cat te`a costat bijuteria?

Multumesc pt urari! :cheers: Pretul este unul corect pentru o motocicleta la km astia si la felul in care arata. :)

 

 

Felicitari. Super smecherie.

Parerea mea: Schimba culoarea la pinten in alb sau rosu si deschide-i finalele, pune-i ulei bun si schimba-l des. Mergi pe Dunlop si schimba lichidul de frana fata.

Sa fi fericit.

Multumesc! :cheers:

 

Culoarea la pinten o s-o las asa. Imi place asa. E o chestie de gusturi.

 

Ce intelegi prin a-i deschide finalele? Daca bine-mi aduc aminte, am vazut aici ca se pot cumpara interioarele tobelor (~90 Euro, eBay) astfel incat sa nu mai fiu nevoit sa cumpar alte tobe.

 

De unde gasesc sa downloadez si eu un manual? Ce ulei sa-i pun?

 

Gumele le-am luat odata cu mobra. Si o sa le tin putin, pana da caldura sa ma duc pe curbe (Tihuta). Imi place foarte mult GP Racer-ul. Cu el ma dau atat pe strada, cat si la trackday-uri.

 

Multumesc! :wavey:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RN22 e un motor foarte smecher. M-am dat cu ea (nu mult e adevarat) si daca ii prinzi stilul si modul cum e gandita e rupere. Teoretic este peste 2007-2008, practic tine de pilot si de obisnuinta.

 

Stau-de-6 felicitari pt achizitie! E frumoasa foc si abia acum o sa vezi ce ai "pierdut" cu 1000rr-ul. E superba pe curbe si foarte puternica. In timp o sa vrei sa dai drumul la gatuirile de fabrica si atunci o sa inceapa distractia si cheltuiala. Been there, done that! Daca vrei sa vezi cum te duce valul uita-te in lista de bucate de la a mea. Legat de tobele "sparte" mai bine...nu. Am avut asa ceva pe a mea si e muult prea galagioasa. Nu-mi auzeam gandurile in casca. Mai bine asteapta pana ai bani de finale sau si mai bine de traseu. Repet...2008-ul e foarte gatuit. Chiar si asa este o trecere enorma de la 1000rr (pe care dealtfel l-am avut inaintea lui R1).

 

Acum la mine urmatoarea va fi 1199 care cred ca reprezinta o diferenta asemanatoare. E inca foarte scumpa ca d-abia a aparut insa sunt o persoana rabdatoare :)

Editat de brembo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc, brembo! :cheers:

O sa ma documentez putin cu privire la modalitatile prin care pot sa-i scot acea "gatuire". Sau daca-mi face cineva un rezumat mai scurt, sa nu citesc 1.600 de posturi... :rusinica:

Oricum, pentru inceput si pt mine, e mai mult decat suficienta puterea pe care o are in varianta stock. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kitul de 100 e identic la sunet si putere cu orice tobe smechere. Diferentzae ca intradevar iti trebuie rabdare si scule ca sa reusesti instalarea lui si in special a azbestului.

 

Eu am facut asta pe mai multe R1 si merg-se aud super misto.

 

Daca iti permiti minim 600 sa dai pe tobe e ok vs 200 sa ti le faca un cunoscator...

 

Deci tu zici ca omu trebuia sa schimbe mai devreme si ar fi stat langa a mea? Sincer diferentza a fost mult prea mare si nu cred.

 

Probabil e mult mai smechera la iesirea din viraj daca Pilotul nu-si alege exact viteza si calcatura dar in rest nu cred. Sper s-o vad pe Serres acum. Am inteles ca sunt bajeti cu R1 2010 in RoSBK...

 

Dunlop orice model e bun ptr R1 mai mult decat oricare alt fabricant. Are talonul tare si preia din flexibilitatea ciclistici. Daca iei direct GP ul, va fi un pic incomod la inceput dupa care nu mai poti merge fara el.

 

Nu sunt de acord ca R1 ar fi mult peste 1000rr. Si aici depinde de pilot si genul de pilotaj. Cand vine vorba de preparari R1 vs CBR, bate CBR de departe. Datorita multiplelor limitari Honda, o quloasa cu porturi facute da mai multi cai pe o Honda decat pe R1.

 

Parerea mea ca daca nu o ti pe circuit sa te bati cu sutimile, nu tre sa dai drumu la putere.

 

In schimb citind aznoapte despre resoftarea 2008 am citit despre oameni ce-au facut-o, ca cei mai impresionati erau de viteza a 2 a, ca s-a schimbat radical. Fara ambreaj se ridica ca nebuna. 2007-8 care-i foarte limitaa acolo.

 

Eu personal cred ca ar fi cel mai bine sa te dai asa cu ea pana simti tu ca e putoare si abia atunci s-o eliberezi.

 

Resoftarea respectiva are variante de tot felul dar cea mai smechera resoftare o poti face (cu scula respectiva) in cateva zile de teste pe Dyno si alte cateva pe Data recording.

 

Daca dau rezultate multumitoare pe Serres, k si Pilot, voi cumpara eu toate astea la intoarcere si in functie de cheltuieli voi scoate preturi pe harti R1-R6 personalizate dupa cerintza pilotului.

 

Pana atunci poate merg pe mana lui Jagi.

 

Hai, sa fiti cuminti pana ma intorc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E limitata si in viteza a 3-a, mult. Si in a 4-a e putin limitata. Nu mai e nici groapa de putere in jurul turatiei de 7 000ture. Am un amic care s-a dat in ultima simbata cu un R1 resoftat, i-l las pe el sa spuna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e mare injinerie...uite ia de-aici

 

http://www.r1-forum.com/forums/showthread.php?t=228577

 

tine minte doar sa iei nituri de inox nu de aluminiu. Eu ti-am zis insa...urla ca dracii.

 

Legat de 1000rr...eu sincer prefer 954 sau 929. Stiu din experiente proprii ce vorbesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La fel am si eu la R1 meu, tobe golite, dureaza maxim 2 ore sa le goloesti originalele si sa instalezi sitele race, care costa maxim 110euro(145$). Cu ocazia asta m-am specializat in manevrarea flexului cu care am taiat sudurile in puncte. Mai trebuie un ciocan de cauciuc. Cu tobele astea am obtinut 163cai/roata. Indiferent de finala race, puterea e aceeasi (plus minus jumatre de cal). Eliminarea catalizatorului, da maxim 2 cai in plus, numai ca motorul merge mai rece, si elimina 3-4kg din greutatea motocicletei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator george05

Dupa patru sezoane in care m-am dat doar pe Honda, m-am hotarat sa-mi iau un R1. :rolleyes:

 

Here SHE is. E fabricata in 2008, prima inmatriculare in martie 2009. Are 7.000 de km la bord. :bounce:

asa bro...bafta maxima si kilometrii cat mai multi fata incidente si sa ne vedem peste o luna cu noile achizitii(old school si new school) cu bine :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa bro...bafta maxima si kilometrii cat mai multi fata incidente si sa ne vedem peste o luna cu noile achizitii(old school si new school) cu bine

Sa o stapanesti sanatos Nicule si sa te bucuri de ea ! :friends:

Multumesc pentru urari, baieti! :cheers:

 

 

Motorul arata bine si l-ai cump la un pret ff bun 5600 e bun. Sa il stapanesti sanatos.

Cine a zis ca a fost 5.600? :haha:

 

 

Am iesit astazi si am facut cativa km cu el. Pfu... am ramas cu gura cascata de puterea pe care o primeam la iesirea din viraje. Aveam un zambet larg sub casca. :D

Momentan, pana ma redresez putin financiar, n-o sa scot limitarile. Oricum e mult peste ceea ce pot eu iar pe circuit o sa ajunga ocazional, la cate un trackday. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E limitata si in viteza a 3-a, mult. Si in a 4-a e putin limitata. Nu mai e nici groapa de putere in jurul turatiei de 7 000ture. Am un amic care s-a dat in ultima simbata cu un R1 resoftat, i-l las pe el sa spuna.

 

Salut,

 

Am iesit sambata la plimbare cu motorul ca sa vad ce s-a schimbat de la tuning-ul din iarna (dar si faptul ca nu mai puteam sa dorm, sa lucrez, sa joc jocuri bine de cand s-a incalzit :blink: m-a impins sa ies, desi nu era prea indicat pe praful si mizeria de acum din Bucuresti). Era cam 1:45 pm, deci exact perioada cand se inregistreaza maximul de temperatura (20 ~ 21 C). Traseul a fost intrarea pe autostrada A1 (Militari) > centura Bucuresti > directia Chitila, Otopeni, Voluntari, pana la intrarea pe A2 > intors in Militari.

 

Inca de la primele acceleratii am simtit ca nu mai merg cu acelasi R1. Nu am decat 2300 de KM experienta pe motocicleta, toti facuti doar pe acest R1 si tot ce scriu mai jos nu trebuie interpretat ca opinia unui specialist ... incerc doar sa descriu ce mi s-a parut mie (subiectiv):

> relanti-ul modificat la 1500 RPM

- mersul motorului este mult mai 'rotund' si cursiv;

- inainte de modificare motorul bolborosea (se aprindeau timpii 1,2,3,4 ... pauza ... iar aprindera 1,2,3,4 .. ... pauza ... ) si mi se parea ca da sa se opreasca daca scapam putin ambreiajul la plecari de pe loc. Mi s-a oprit si in mers la schimbarea din a 2-a in a 1-a ceea nu-i prea interesant daca te apropii de intersectie si chiar trebuie sa pleci altfel de ia un camion ca musca pe parbriz;

- dupa modificarea relanti-ului din softul ECU, R1 pleaca de pe loc mult mai lin, iar la accelerare motorul reactioneaza mult mai repede. Jagi poate explica mai bine, dar din ce am priceput eu, clapetele nu mai stau inchise complet, si cand se primeste comanda de deschidere, deja este gaz in conducte suficient cat sa ridice turatia fara 'delay'. Incercati sa 'ciupiti' (de la 1100 RPM ~ la max 3000 RPM ) acceleratia la modelul stock si o sa vedeti ca nu urca turele instant. Incercati sa tineti din maneta undeva la 1500 ~ 1800 si 'ciupiti' iar .. e diferenta.

 

> la turatii mici (2000 ~ 4000) motorul nu mai vibreaza

- nici nu credeam ca scap de chestia asta super enervanta ... nu stiu, poate era doar specifica R1-ului meu, dar cand acceleram de exemplu cu a 2-a, motorul vibra exact cum face o masina iarna cand e motorul rece si incerci sa pleci de pe loc;

- nici nu aveam cine stie ce putere pe plaja asta de turatii, apoi aparea un alt fenomen: 2000 ~ 4000 .. vibratii, nu tragea mai deloc ... 4000 ~ 7000 tragea destul de OK, apoi iar intram intr-un fel de 'groapa' .. 7000 ~ 8000, pt. ca mai apoi sa explodeze si sa traga de ziceam ca pleca de sub mine.

> livrarea puterii este constanta, am scapat de 'groapa' de la 8000 de ture

- acest punct este continuarea celui precedent, de la 3000 ~ 4000 RPM pana la 13000, totul de intampla predictibil.

- nu cred ca o sa fiu vreodata in curba cu 8000 de ture cu a doua (aprox. 140 KM/H), dar la curse cu modelul de soft stock, daca tragi de gaz, sigur se petrece explozia de la 9000 si fuge spatele; Trebuie sa astepti linia dreapta pana sa poti accelera.

 

> frana de motor

- este mai mica, ceea ce m-a facut sa incerc sa schimb a (minus 1)-a tot drumul :-L . Eram obisnuit cu comportamentul vechi... cand ma apropiam de o intersectie cu 110 ~ 130 KM/H si trebuia sa opresc, schimbam in jos pana la a 1-a iar in combinatie cu frana fata ajungeam la o viteza de unde puteam opri in siguranta. Acum, simtind ca nu ma trage ceva inapoi asa de tare cum se intampla inainte (normal ca nu ma uitam nici pe bord sa vad cum trec prin neutru) incercam sa schimb in jos crezand ca poate oi fi cu a 2-a.

 

> nu mai sunt smuncit la deschiderea gazului in mers

- inainte de fiecare daca cand acceleram de la relanti cu a 2-a sau 1-a, parca imi dedea cineva un sut la motor si era super naspa senzatia mai ales pe curbe;

- efectul a disparut;

 

> acceleratia la full-power

- mi-a fost prea frica .. mai ales cu praful de pe strada in perioada asta ;

- revin cu teste dupa ce imi vin noile cauciucuri;

 

> acceleratia la 50% throttle

- din cauza ca e mai predictibila si nu te arunca cu capul pe spate ca inainte, ti se pare ca nu sunt mari schimbari.. DAR arunci un ochi la ceasuri si vezi ca deja ai suta cu 1-a si de abia ai facut cativa metri, iar la a 2-a daca mai ai timp sa te uita la ceas, vezi ca ai trecut de 200 ... deci trage de o iau toti dracii.

- in drumul de intoarcere, dupa ce condusesem cateva zeci de KM si i-am dat reprize de accelerare si franare, am incercat iar pe o portiune dreapta sa ii dau tare cu a 1-a si a 2-a ca sa vad cum face aproape de limitare ... si surpriza, mi-a fugit spatele la 160 la ora ... :rusinica:. E foarte naspa senzatia, dar cine are cauciucuri mai bune si curaj, poate experimenta acceleratii si mai brutale, pt. ca mai erau 50% de cursa de acceleratie nefolosita.

 

> limitarea de ture

- Jagi a spus ca a dat putin drumul la restrictii, pana la 13.850 parca; Probabil a fost si inertia acului, dar eu am vazut 14.500 ~ 14.700 pe ceas, dar nu am stat sa ma minunez, am lasat-o mai moale ca motorul e in rodaj si nu am voie sa trec de 9000 ... parca

 

 

Concluzie:

- Am venit la garaj cu un zambet :P prostesc pe fata, si multumirea ca au fost cei mai buni bani investiti pe vreun upgrade.

 

- Daca adun costurile, si insumez Kit-ul de tobe (120 $), Akrapovic Y Pipe (250 $), re-flash ECU (..:laugh: . $) , obtin o suma cu care daca pot sa iau un Power Commander la SH si niste finale din carbon obosite. Castigul de cai ar fi fost cu 5 poate 8 peste cei stock, dar toate problemele cu adevarat suparatoare din motor ar fi ramas.

 

- Am 163 HP la roata (fara aer fortat) si un motor complet diferit. Motorul merge, suna si se simte la fel de bine pe cum arata:

 

th_167596858_A610_Poze2011.10.01_R1PadureChitila002_122_60lo.jpg th_167609321_A610_Poze2011.10.01_R1PadureChitila003_122_448lo.jpg th_167625547_A610_Poze2011.10.01_R1PadureChitila004_122_48lo.jpg

th_167643266_A610_Poze2011.10.01_R1PadureChitila005_122_568lo.jpg th_167661838_A610_Poze2011.10.01_R1PadureChitila006_122_1049lo.jpg th_167676447_A610_Poze2011.10.01_R1PadureChitila009_122_160lo.jpg

th_167691994_A610_Poze2011.10.01_R1PadureChitila010_122_375lo.jpg th_167705140_A610_Poze2011.10.01_R1PadureChitila011_122_592lo.jpg th_167722276_A610_Poze2011.10.01_R1PadureChitila012_122_339lo.jpg

th_167732576_A610_Poze2011.10.01_R1PadureChitila014_122_477lo.jpg th_167742525_A610_Poze2011.10.01_R1PadureChitila016_122_87lo.jpg th_321677502_A610_Poze2011.10.01_R1PadureChitila018_122_496lo.jpg

th_167763549_A610_Poze2011.10.01_R1PadureChitila021_122_16lo.jpg th_167775250_A610_Poze2011.10.01_R1PadureChitila022_122_387lo.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai uitat sa zici si de cei 210roni la Dyno, prin iarna. Cu ocazia tuningului, ai invatzat sa desfaci carene, tobe,etc, care inainte, ti se parea imposibil, fiind nou in bransa.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am dat astazi pe circuit cu un r1 2009..incredibil de bine intra in curbe dar la ture joase e instabila rau la deschiderea gazului apoi pauza si dupa iar explozie.daca nu ar avea exploziile alea ar fi motorul ideal,maine l-as cumpara

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am dat astazi pe circuit cu un r1 2009..incredibil de bine intra in curbe dar la ture joase e instabila rau la deschiderea gazului apoi pauza si dupa iar explozie.daca nu ar avea exploziile alea ar fi motorul ideal,maine l-as cumpara

 

Se rezolva prin resoftare . E simplu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Harta de YCC-T are niste gauri, exact cum descrii tu, nu trebuie decit rescrierea valorilor.Oricum, softul de 09 e mult mai elaborat decit cel incipient de pe R6(06-07, 08-11), R1(07-08). Practic, are harta de acceleratie pt fiecare treapta de viteza plus neutral. Chiar daca inchizi gazul brusc la 14 000ture, YCC-T ramine deschis la 5% pina mai coboara turatia motorului la 8500tr, dupa aceea scade la 0% progresiv abia la 5500tr. Foarte smechera. Si la 2008 am sa editez harta de YCCT asemenea lui 2009, sa vad ce se intimpla. Nu chiar 5%, dar macar 2-3%.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru urari, baieti! :cheers:

 

 

Cine a zis ca a fost 5.600? :haha:

 

 

Am iesit astazi si am facut cativa km cu el. Pfu... am ramas cu gura cascata de puterea pe care o primeam la iesirea din viraje. Aveam un zambet larg sub casca. :D

Momentan, pana ma redresez putin financiar, n-o sa scot limitarile. Oricum e mult peste ceea ce pot eu iar pe circuit o sa ajunga ocazional, la cate un trackday. :)

 

 

Iti cam place cand tragi de gaz in a 4-a? Si eu prima data am zis ca nu e adevarat....

5600?! atat a fost sau vorbeste lumea prostii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti cam place cand tragi de gaz in a 4-a? Si eu prima data am zis ca nu e adevarat....

Imi place cand trag de gaz in toate treptele. :D Inca e frig afara si cum nu m-am dat toata iarna pe mobre, nu pot sa fac o comparatie corecta. Pot doar sa spun ca IMI PLACEEEE!

 

 

5600?! atat a fost sau vorbeste lumea prostii?

Vorbeste lumea prostii. :sick:

 

 

 

post-28093-0-41157200-1332279062_thumb.jpg post-28093-0-94957100-1332279073_thumb.jpg post-28093-0-35527000-1332279099_thumb.jpg

 

 

:rolleyes:

Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...