Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

Pun in balanta ce ai zis Sabin, la Kawasaki nu mi-a picat cutia / cadrul, mi-a picat pompa apa si rulment ambreiaj.. asta in ~ 25.000 km

 

Las la o parte Kawasaki si revin la Yamaha, sunt foarte atras de design-ul Yamaha + faptul ca n-am avut pana acum Yamaha ma face sa imi doresc una, dar nu vreau sa nimeresc vreo nenorocire de motocicleta si sa plang dupa banii dati, se risca vreounul dintre voi ( Sabin / Jagi ) sa verificati motoreta care vreau s-o cumpar ? Evident contra-cost, dar sa am certitudinea ca este o motocicleta in mintile ei..

 

ZX10-le ala il duceam in rosu treapta 1 - 2 - 3 si nu avea nici pe dracul, nu vreau surprize la noua achizitie..

Nu ma intelegeti gresit, nu zic ca Yamaha este sau nu o motocicleta buna/proasta, n-am experienta necesara, doar incerc sa culeg informatii si sa aleg o motocicleta care sa reziste.. sa reziste.. sa reziste :D

 

Bafta si multumesc de raspunsurile date !

:cheers:

Editat de IceCube
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Man. Bomba e R1 meu.

600 tee lee a ajuns in ingrijirea mea ca na... Cica ar fi cel mai tare 600 din Romania anilor 2011.

Vopsitoria, lichidele si setarile Data Recording sunt refacute la RaceTek. Restul pana la probele noului Pilot raman neschimbate.

 

Sa revenim la R1!!!

 

Se cand i-am schimbat carenele, galeriile, tobele si i-am scos filtrul de aier normal si am pus 2 plase de sarma fina, se tureaza si da cu flacari de m-a speriat.

 

Parca simte si ea unde o duc si face ca toti dracii. Ma iubeste rau ptr asta. :makeout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man. Bomba e R1 meu.

600 tee lee a ajuns in ingrijirea mea ca na... Cica ar fi cel mai tare 600 din Romania anilor 2011.

Vopsitoria, lichidele si setarile Data Recording sunt refacute la RaceTek. Restul pana la probele noului Pilot raman neschimbate.

 

Sa revenim la R1!!!

 

Se cand i-am schimbat carenele, galeriile, tobele si i-am scos filtrul de aier normal si am pus 2 plase de sarma fina, se tureaza si da cu flacari de m-a speriat.

 

Parca simte si ea unde o duc si face ca toti dracii. Ma iubeste rau ptr asta. :makeout:

nu vreau sa fiu carctoas..doar intreb.mi se pare mie sau furtunele de frana sunt stock?poate gresesc,nu dau cu parul :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

R1 e gata de pista?!

 

Eu vad ca modificari doar finalele, furtune galfer, crash-pad-uri, scarite (probabil galfer), carene de curse, quick-gas nemontat inca, o pompa brembo de 19 cu maneta rupta si lant albastru (530 cred). In rest totul imi pare stock pe ea inclusiv galeriile (poate e ceva ce imi scapa). Iar nu-mi place de exemplu ca la aripa fata nu ai 2 suruburi la fel. stiu ca e pt circuit, dar pe mine ma zgarie pe retina....

 

Daca asa arata un motor pregatit de competitie inseamna ca a mea e mega pregatita...

 

Despre RR nu ma pronunt ca vad doar BEL RAY si un amortizor de ghidon WP si un capac de rezervor Lightech...

 

 

PS: mai fa si tu ordine prin garaj ca la clientii genul meu le place ordinea si curatenia in atelier!

Editat de brembo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Capetele de ghidon sint PROIECTILE de artilerie, am vazut personal, la un crash, ghidonul a aruncat capul in cadru, a iesit o gaura in cadru de toata frumusetea.Nici a mea nu arata bine, dar am toatre shuruburile originale. Capete de ghidon de plastic, musai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba sincer asa este. E mare dezordine datorita pregatiri de curse a celor 2 ua motorete in timp record ptr a crea cat mai mult spatiu (in timp) clientilor.

 

Toate suruburile originale R1 sunt puse deoparte impreuna cu carenajul si nu ma ating de ele orice ar fi!!!

 

Galeriile mele sunt alea de World SBK de 52. Are cineva in Romania galerii mai mari de 52??? Nu se vad si nici nu am avut unde sa le simt dar da cu flacari criminale ...

 

Pompa Brambo de 20 conducte galfer si scarite gillet.

 

Nu am pus-o sa ma laud cu ce am pe ea ci doar sa vedeti cum am facut-o ca si design. Intrebasem cu 50 pagini inainte ce si cum vi se pare mai misto sa arate un R1...

 

Mie asa mi-a placut.

 

Brambo. Tine minte ca un Garage care este totul ca intr-un acvariu nu poate fi unul in care se lucreaza repede si bine ci lent ca sa ai timp sa pui sculele si resturile la loc.

 

Eu merg pe varianta, iau lucrarea si toate sculele cu care desfac sa ajung la destinatie le las sub moto iar dupa finalizarea lucrarii curat zona si repun sculele la loc. Am minim 5 truse complete de scule cu carepot desface orice si daiaimi permit.

 

In gama mea de clienti de obicei sunt oameni care si-ar permite reprezentante k :BMW, Ducati,Honda etc si totusi in marea dezordine ce-ai aclamat-o ei ma prefera pe mine de 100 ori mai mult.

 

Motivul e ca am hotarat in fiecare an sa imi concediez angajatii din motivul ca niciunul in decursul a 6 ani nu a facut treaba cu atentie.

 

Toti vorbeau la telefon excesiv, nu erau cu mintea si sufletul pe lucrare, erau cu urechile culite non stop la ce vorbesc eu cu clientul si cel mai grav se apucau sa dea sfaturi clientilor aiurea. CONCEDIATI!!!

 

Prefer sa fiu si Femeie de servici in Garajul meu dar sa stiu ca motocicleta care imi paraseste Garajul se va intoarce fara reclamatii sau aceleasi probleme. E mai bine asa.

 

Oricum nu discut politica Garajului meu cu nimeni. Tot ceea ce fac e sa va spun ca e mai bine asa ptr clientii mei.

 

In alta ordine de idei:

 

Daca un om care are R1 (in topicul asta) isi face motocicleta dupa placul lui, voi 2 ar fi normal sa-l felicitati nu sa-i spuneti ca e praf fata de ale voastre...

 

Praf poti spune doar atunci cand se termina sezonul si unul din voi va fi mai rapid k mine :))))))))))))))))))

 

Eu personal nu ma tem de asta ba chiar as fi fericit sa am de invatat de la voi.

 

Tot ceea ce spui se poate folosi impotriva ta:))))))))))

 

Deci. Mi-am facut R1 de curse si sunt fericit s-o duc acolo unde imi tot cere.

 

Azi o imbarc dupa care imi curat garajul sa nu cumva sa vina Dul B rembo si sa strambe din nas :cheers:

 

Jagi.

 

Capetele de ghidon sunt din aluminiu dar au la capatul lor capace infiletate din teflon ptr alunecare.

 

Jagi.

 

Capetele de ghidon sunt din aluminiu dar au la capatul lor capace infiletate din teflon ptr alunecare.

 

Lantul este original... Nu mai am bani si de 520 ptr 5 cai...750ron... E doar sprai lant cu teflon (belray)si camera care a dat o nuanta albastra lantului. El e defapt un sprai albicios ce nu sare decat cu spaclu...

 

Mai arunca un ochi in galeriile mele si mai gandeste-te...

 

Bascula ramfortata, aripa spate extinsa, scarite modulare,galerii 52,tobe finale LVince, carenaj SBK italia,schimbat ulei amortizoare in BelRay racing,

acceleratie cursa scurta magura, pompa frana brembo 20,conducte galfer, placute carbon louren racing, lichid dot5 silicone belray racing,parbriz zero gravity DB racing,ulei motor belray 10w50 sintetic,crashuri,aparatori carbon cadru, si apa distilata in loc de antigel. Asta e tot ce mi-am permis sa-i fac pana la prima intrare si defapt in asta am investit bugetul alocat. Dupa ce ma intorc voi sti exact defapt ceea ce trebuie modificat dar astea deja facute sunt cele mai elementare.Am 3 seturi de slicuri din 2007-2008 cu care ma voi da ptr inceput urmand in functie de banuti pe viitor sa imi iau noi daca va fi necesar.

post-11347-0-17141800-1332051996_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai linistit ca nu aveam intentia sa zic ca a ta e praf si ca a mea e miez. Departe de mine gandul asta. Am scris doar ce am constatat din poze. Eu (care nu am paticipat la curse pe circuit) consider ca pentru a scoate rezultate iti trebuie si un fier pe masura. Sunt de acord ca pilotul e 80% din problema, dar si restul de 20% sunt importanti. Eu am invatat citind ce au facut baietii mai mari si am investit cam toti banii mei in motorul ala ca sa il fac pe sufletul meu, nu ca sa ma laud pe undeva. Ca dovada ca nu cred ca sunt mai mult de 5 useri pe aici care ma cunosc personal si nici nu m-a interesat sa prezint fierul meu pentru ca sincer...nu intereseaza aproape pe nimeni. Daca intrebi pe cineva in ce ar investi 300 de euro si ai pune sa aleaga intre manete rizoma si pompa radiala cu siguranta 70% ar alege rizoma. Cam asta e nivelul, asa ca de ce sa mai postam lucruri tehnice? Ca sa se rada ca am cheltuit banii pe prostii care la revanzare nu valoreaza nimic?! Eu mai bine stau in bancutza mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa patru sezoane in care m-am dat doar pe Honda, m-am hotarat sa-mi iau un R1. :rolleyes:

 

Here SHE is. E fabricata in 2008, prima inmatriculare in martie 2009. Are 7.000 de km la bord. :bounce:

post-28093-0-47616200-1332105003_thumb.jpg

post-28093-0-16817100-1332105076_thumb.jpg

post-28093-0-32590500-1332105144_thumb.jpg

post-28093-0-77018400-1332105195_thumb.jpg

Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa patru sezoane in care m-am dat doar pe Honda, m-am hotarat sa-mi iau un R1. :rolleyes:

 

Here SHE is. E fabricata in 2008, prima inmatriculare in martie 2009. Are 7.000 de km la bord. :bounce:

 

La multi km fara incidente!

 

si...cam cat te`a costat bijuteria ?beer.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-i nevoie bro.

 

Daca numeri vitezele inainte de curba, atunci sti exact daca iti va trebui mai mult sau mai putin in punctul forte...!!! Numeri.

 

Eu nu pot inversa schimbatorul si din alte motive: sunt Pilot de teste RaceTek si daca ma obisnuiesc cu el pe dos atunci ma va costa mult mai mult in testarea moto client.

 

Raman clasic pe schimbator chiar daca am tehnologie:)))

 

Ba Rambo. Hai sa ma laud:

 

Azi am scos R1 la un test inainte de plecare. Am avut in gasca 3 R1 2007-8 un K8 siu 1000rr. Astea fiind din gasca. La intoarcere pe DN1 am dat de R1 2012. Ultima creatie cu finale si frumoasa foc.

 

L=am depasit ,dupa care timp de ceva km a mers cu mine. Am prins 2 semafoare impreuna si-am tras o forja. L-am invitat si a acceptat.

 

Concluzie.

Ori omul era mort de frica (dar avand in vedere ca m-a urmarit nu cred) ori R1 2012 are motor de R6. Sincer eu as prefera R6...

 

Nu stiu nimic despre R1 2012 dar ce-am vazut astazi e un mare dezastru...

 

Sper ca omul e la inceput si ca nu se va mai tine dupa descreerati necunoscuti cu R1 de curse... si ca se va imprieteni si intelege cu acel R1. Sper...

 

Domnilor cam asta e. Ma duc la lupta si ne vedem dupa razboi:))) :burnout:

 

Dupa patru sezoane in care m-am dat doar pe Honda, m-am hotarat sa-mi iau un R1. :rolleyes:

 

Here SHE is. E fabricata in 2008, prima inmatriculare in martie 2009. Are 7.000 de km la bord. :bounce:

 

Felicitari. Super smecherie.

Parerea mea: Schimba culoarea la pinten in alb sau rosu si deschide-i finalele, pune-i ulei bun si schimba-l des. Mergi pe Dunlop si schimba lichidul de frana fata.

Sa fi fericit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da ,felicitari si sa o stapanesti sanatos fara evenimente!sa te bucuri de ea

Multumesc! :makeout:

 

 

La multi km fara incidente!

si...cam cat te`a costat bijuteria?

Multumesc pt urari! :cheers: Pretul este unul corect pentru o motocicleta la km astia si la felul in care arata. :)

 

 

Felicitari. Super smecherie.

Parerea mea: Schimba culoarea la pinten in alb sau rosu si deschide-i finalele, pune-i ulei bun si schimba-l des. Mergi pe Dunlop si schimba lichidul de frana fata.

Sa fi fericit.

Multumesc! :cheers:

 

Culoarea la pinten o s-o las asa. Imi place asa. E o chestie de gusturi.

 

Ce intelegi prin a-i deschide finalele? Daca bine-mi aduc aminte, am vazut aici ca se pot cumpara interioarele tobelor (~90 Euro, eBay) astfel incat sa nu mai fiu nevoit sa cumpar alte tobe.

 

De unde gasesc sa downloadez si eu un manual? Ce ulei sa-i pun?

 

Gumele le-am luat odata cu mobra. Si o sa le tin putin, pana da caldura sa ma duc pe curbe (Tihuta). Imi place foarte mult GP Racer-ul. Cu el ma dau atat pe strada, cat si la trackday-uri.

 

Multumesc! :wavey:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RN22 e un motor foarte smecher. M-am dat cu ea (nu mult e adevarat) si daca ii prinzi stilul si modul cum e gandita e rupere. Teoretic este peste 2007-2008, practic tine de pilot si de obisnuinta.

 

Stau-de-6 felicitari pt achizitie! E frumoasa foc si abia acum o sa vezi ce ai "pierdut" cu 1000rr-ul. E superba pe curbe si foarte puternica. In timp o sa vrei sa dai drumul la gatuirile de fabrica si atunci o sa inceapa distractia si cheltuiala. Been there, done that! Daca vrei sa vezi cum te duce valul uita-te in lista de bucate de la a mea. Legat de tobele "sparte" mai bine...nu. Am avut asa ceva pe a mea si e muult prea galagioasa. Nu-mi auzeam gandurile in casca. Mai bine asteapta pana ai bani de finale sau si mai bine de traseu. Repet...2008-ul e foarte gatuit. Chiar si asa este o trecere enorma de la 1000rr (pe care dealtfel l-am avut inaintea lui R1).

 

Acum la mine urmatoarea va fi 1199 care cred ca reprezinta o diferenta asemanatoare. E inca foarte scumpa ca d-abia a aparut insa sunt o persoana rabdatoare :)

Editat de brembo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc, brembo! :cheers:

O sa ma documentez putin cu privire la modalitatile prin care pot sa-i scot acea "gatuire". Sau daca-mi face cineva un rezumat mai scurt, sa nu citesc 1.600 de posturi... :rusinica:

Oricum, pentru inceput si pt mine, e mai mult decat suficienta puterea pe care o are in varianta stock. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kitul de 100 e identic la sunet si putere cu orice tobe smechere. Diferentzae ca intradevar iti trebuie rabdare si scule ca sa reusesti instalarea lui si in special a azbestului.

 

Eu am facut asta pe mai multe R1 si merg-se aud super misto.

 

Daca iti permiti minim 600 sa dai pe tobe e ok vs 200 sa ti le faca un cunoscator...

 

Deci tu zici ca omu trebuia sa schimbe mai devreme si ar fi stat langa a mea? Sincer diferentza a fost mult prea mare si nu cred.

 

Probabil e mult mai smechera la iesirea din viraj daca Pilotul nu-si alege exact viteza si calcatura dar in rest nu cred. Sper s-o vad pe Serres acum. Am inteles ca sunt bajeti cu R1 2010 in RoSBK...

 

Dunlop orice model e bun ptr R1 mai mult decat oricare alt fabricant. Are talonul tare si preia din flexibilitatea ciclistici. Daca iei direct GP ul, va fi un pic incomod la inceput dupa care nu mai poti merge fara el.

 

Nu sunt de acord ca R1 ar fi mult peste 1000rr. Si aici depinde de pilot si genul de pilotaj. Cand vine vorba de preparari R1 vs CBR, bate CBR de departe. Datorita multiplelor limitari Honda, o quloasa cu porturi facute da mai multi cai pe o Honda decat pe R1.

 

Parerea mea ca daca nu o ti pe circuit sa te bati cu sutimile, nu tre sa dai drumu la putere.

 

In schimb citind aznoapte despre resoftarea 2008 am citit despre oameni ce-au facut-o, ca cei mai impresionati erau de viteza a 2 a, ca s-a schimbat radical. Fara ambreaj se ridica ca nebuna. 2007-8 care-i foarte limitaa acolo.

 

Eu personal cred ca ar fi cel mai bine sa te dai asa cu ea pana simti tu ca e putoare si abia atunci s-o eliberezi.

 

Resoftarea respectiva are variante de tot felul dar cea mai smechera resoftare o poti face (cu scula respectiva) in cateva zile de teste pe Dyno si alte cateva pe Data recording.

 

Daca dau rezultate multumitoare pe Serres, k si Pilot, voi cumpara eu toate astea la intoarcere si in functie de cheltuieli voi scoate preturi pe harti R1-R6 personalizate dupa cerintza pilotului.

 

Pana atunci poate merg pe mana lui Jagi.

 

Hai, sa fiti cuminti pana ma intorc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E limitata si in viteza a 3-a, mult. Si in a 4-a e putin limitata. Nu mai e nici groapa de putere in jurul turatiei de 7 000ture. Am un amic care s-a dat in ultima simbata cu un R1 resoftat, i-l las pe el sa spuna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e mare injinerie...uite ia de-aici

 

http://www.r1-forum.com/forums/showthread.php?t=228577

 

tine minte doar sa iei nituri de inox nu de aluminiu. Eu ti-am zis insa...urla ca dracii.

 

Legat de 1000rr...eu sincer prefer 954 sau 929. Stiu din experiente proprii ce vorbesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La fel am si eu la R1 meu, tobe golite, dureaza maxim 2 ore sa le goloesti originalele si sa instalezi sitele race, care costa maxim 110euro(145$). Cu ocazia asta m-am specializat in manevrarea flexului cu care am taiat sudurile in puncte. Mai trebuie un ciocan de cauciuc. Cu tobele astea am obtinut 163cai/roata. Indiferent de finala race, puterea e aceeasi (plus minus jumatre de cal). Eliminarea catalizatorului, da maxim 2 cai in plus, numai ca motorul merge mai rece, si elimina 3-4kg din greutatea motocicletei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa patru sezoane in care m-am dat doar pe Honda, m-am hotarat sa-mi iau un R1. :rolleyes:

 

Here SHE is. E fabricata in 2008, prima inmatriculare in martie 2009. Are 7.000 de km la bord. :bounce:

asa bro...bafta maxima si kilometrii cat mai multi fata incidente si sa ne vedem peste o luna cu noile achizitii(old school si new school) cu bine :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...