todea Postat Aprilie 3, 2012 Share Postat Aprilie 3, 2012 mersi de link,dar nu prea vad unde sunt timpii.poate nu stiu sa caut,dar nu ii gasesc scuze nu arata timpul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arhimede Postat Aprilie 3, 2012 Share Postat Aprilie 3, 2012 @JAGI: Nu este George Negrea, pot sa confirm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Aprilie 3, 2012 Share Postat Aprilie 3, 2012 (editat) @ Stau-De-6 : Welcome to the crazy club,s-o stapanesti sanatos. Multumesc! Am facuti vreo 400 de km cu ea. Imi place foarte mult cum trage. In continuare astept caldura sa vedem cum se simte pe un drum virajat. Momentan m-am dat in linie dreapta. I-am facut un consum. Imi ia 10% in afara localitatii. E drept, am si tras-o de urechi, dar consuma ceva mai mult decat 1000RR-ul. Editat Aprilie 3, 2012 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Aprilie 3, 2012 Share Postat Aprilie 3, 2012 george05, tu esti George Negrea? nope,nu sunt.am aflat intre timp timpii lui sabin din antrenamente si da...exact cum credeam.departe rau "profesorul" sabin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Aprilie 3, 2012 Share Postat Aprilie 3, 2012 vine cu piesele racing din italia a-ti belit'o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Aprilie 4, 2012 Share Postat Aprilie 4, 2012 Hai noroc mai "pitigoii comentatori" cat lupul nu-i acasa... 1. Mad-rahat: N-ai fost in stare nici macar femeie de servici sa fi la Racetek!!! Tot ce-ai reusit in timp ce facea-i ordine e sa furi componente pe care eu le-am facut cu multa munca, asa cum ai spus singur: desfac un motor de cate ori e nevoie ptr a fi sigur ca dupa montaj va fi totul perfect. Cat despre distributia pe 5 role... Ia si citeste Lingbistu-le si-ai sa vezi ca practic nu poate fi pusa decat cu cale speciale pe fiecare motor in parte. Eu insa am reusit prin comparatoare si cum ai spus tu, desfacand de X ori pana a fost atza. Acel motor a mers (ultima oara) la Raliul Zapezii si a scos locul 2 chiar in spatele lui Shomo(Paris Dakar echipa Romana) ce a venit cu material sportiv la care au lucrat Husaberg Racing... Esti foarte INFECT si Prost. Una din crengile MIZERABILE ale societatii Romane!!! Te voi gasi pana la urma chiar daca te bazezi pe scorbura ta. Jagi este (cred) singurul in masura ce poate spune ce-am facut eu dupa 8 ani (scos din Pista) cu materialul sportiv ce l-am avut. Nu am crezut nici eu ca sunt atat de varza si ca defapt acest sport se uita dar am recuperat si am luptat cu toate puterile ptr a spargwe cronometrul. Balamuc dupa cursa a fost unul din cei ce-au veniot la mine si au spus (fara sa stie ca am mers pe gume 2005 uzate (nu noi 2012 ca toti ceilalti) ca nimeni n-a reusit din prima sa scoata 1.34. Asta nu m-a multumit si am fugit rapid sa mi cumpar ceea ce m-a nemultumit la ciclistica mea: Da m-am intors din Italia si Da am cumparat R1 lui meu componentele ce m-au nemultumit total stilului meu de mers: Jante OZ Racing Magneziu Forjat, Amortizoare fata Ohlins cu etrieri Brembo si discuri Brembo de 320, amortizor spate Extreme Racing si un WP Racing, Amortizor Ghidon Ohlins si bineionteles ca sa scad total greutatea pe roti (ce m-a nemultumit total) lantul 520 RK Racing fara oringuri si pinioanele de aluminiu. Nu discut aici ca as avea cu cine sa ma bat, ci sa va impartasesc din experientele mele, din ceea ce-am simtit ca are nevoie R1 ptr a deveni mai rapid si din ceea ce se intampla cu corpulsi mintea umana daca te lasi de un sport al calculelor. Cu toate ca eram obisnuit sa ma bat cu Pascota (n-am reusit de aceasta data decat sa-l am alaturi de mine in grila de start) sa-l am langa mine si sa imi aduca aminte de tinerete si de faptul ca daca vreau ma pot intoarce inapoi in carti. O voi face. Am adus din Italia si altre chestii ptr R1-ri de tot felul ptr clientii mei ce sunt alaturi de mine in Nebunia mea. Ma duc la munca ca altfel nu merge nimic pe lumea asta. P.S. Vorbeam ultima oara despre criza in Romania. Am cunoscut si m-am revazut acum cu Italieni Motociclisti si Patroni de case Moto Italia ce au cam pierdut totul. Vindeau sculele si ultimele tricouri din mari reprezentantze, Romania e mult mai bine decat ei. Ma bucur ca sunt Patriot si am ales sa construiesc si sa lupt ptr Tara Mea. Hai Romania! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Aprilie 4, 2012 Share Postat Aprilie 4, 2012 Hai noroc mai "pitigoii comentatori" cat lupul nu-i acasa... 1. Mad-rahat: N-ai fost in stare nici macar femeie de servici sa fi la Racetek!!! Tot ce-ai reusit in timp ce facea-i ordine e sa furi componente pe care eu le-am facut cu multa munca, asa cum ai spus singur: desfac un motor de cate ori e nevoie ptr a fi sigur ca dupa montaj va fi totul perfect. Cat despre distributia pe 5 role... Ia si citeste Lingbistu-le si-ai sa vezi ca practic nu poate fi pusa decat cu cale speciale pe fiecare motor in parte. Eu insa am reusit prin comparatoare si cum ai spus tu, desfacand de X ori pana a fost atza. Acel motor a mers (ultima oara) la Raliul Zapezii si a scos locul 2 chiar in spatele lui Shomo(Paris Dakar echipa Romana) ce a venit cu material sportiv la care au lucrat Husaberg Racing... Esti foarte INFECT si Prost. Una din crengile MIZERABILE ale societatii Romane!!! Te voi gasi pana la urma chiar daca te bazezi pe scorbura ta. Jagi este (cred) singurul in masura ce poate spune ce-am facut eu dupa 8 ani (scos din Pista) cu materialul sportiv ce l-am avut. Nu am crezut nici eu ca sunt atat de varza si ca defapt acest sport se uita dar am recuperat si am luptat cu toate puterile ptr a spargwe cronometrul. Balamuc dupa cursa a fost unul din cei ce-au veniot la mine si au spus (fara sa stie ca am mers pe gume 2005 uzate (nu noi 2012 ca toti ceilalti) ca nimeni n-a reusit din prima sa scoata 1.34. Asta nu m-a multumit si am fugit rapid sa mi cumpar ceea ce m-a nemultumit la ciclistica mea: Da m-am intors din Italia si Da am cumparat R1 lui meu componentele ce m-au nemultumit total stilului meu de mers: Jante OZ Racing Magneziu Forjat, Amortizoare fata Ohlins cu etrieri Brembo si discuri Brembo de 320, amortizor spate Extreme Racing si un WP Racing, Amortizor Ghidon Ohlins si bineionteles ca sa scad total greutatea pe roti (ce m-a nemultumit total) lantul 520 RK Racing fara oringuri si pinioanele de aluminiu. Nu discut aici ca as avea cu cine sa ma bat, ci sa va impartasesc din experientele mele, din ceea ce-am simtit ca are nevoie R1 ptr a deveni mai rapid si din ceea ce se intampla cu corpulsi mintea umana daca te lasi de un sport al calculelor. Cu toate ca eram obisnuit sa ma bat cu Pascota (n-am reusit de aceasta data decat sa-l am alaturi de mine in grila de start) sa-l am langa mine si sa imi aduca aminte de tinerete si de faptul ca daca vreau ma pot intoarce inapoi in carti. O voi face. Am adus din Italia si altre chestii ptr R1-ri de tot felul ptr clientii mei ce sunt alaturi de mine in Nebunia mea. Ma duc la munca ca altfel nu merge nimic pe lumea asta. P.S. Vorbeam ultima oara despre criza in Romania. Am cunoscut si m-am revazut acum cu Italieni Motociclisti si Patroni de case Moto Italia ce au cam pierdut totul. Vindeau sculele si ultimele tricouri din mari reprezentantze, Romania e mult mai bine decat ei. Ma bucur ca sunt Patriot si am ales sa construiesc si sa lupt ptr Tara Mea. Hai Romania! :crack: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Aprilie 4, 2012 Share Postat Aprilie 4, 2012 Hai noroc mai "pitigoii comentatori" cat lupul nu-i acasa... 1. Mad-rahat: N-ai fost in stare nici macar femeie de servici sa fi la Racetek!!! Tot ce-ai reusit in timp ce facea-i ordine e sa furi componente pe care eu le-am facut cu multa munca, asa cum ai spus singur: desfac un motor de cate ori e nevoie ptr a fi sigur ca dupa montaj va fi totul perfect. Cat despre distributia pe 5 role... Ia si citeste Lingbistu-le si-ai sa vezi ca practic nu poate fi pusa decat cu cale speciale pe fiecare motor in parte. Eu insa am reusit prin comparatoare si cum ai spus tu, desfacand de X ori pana a fost atza. Acel motor a mers (ultima oara) la Raliul Zapezii si a scos locul 2 chiar in spatele lui Shomo(Paris Dakar echipa Romana) ce a venit cu material sportiv la care au lucrat Husaberg Racing... Esti foarte INFECT si Prost. Una din crengile MIZERABILE ale societatii Romane!!! Te voi gasi pana la urma chiar daca te bazezi pe scorbura ta. Jagi este (cred) singurul in masura ce poate spune ce-am facut eu dupa 8 ani (scos din Pista) cu materialul sportiv ce l-am avut. Nu am crezut nici eu ca sunt atat de varza si ca defapt acest sport se uita dar am recuperat si am luptat cu toate puterile ptr a spargwe cronometrul. Balamuc dupa cursa a fost unul din cei ce-au veniot la mine si au spus (fara sa stie ca am mers pe gume 2005 uzate (nu noi 2012 ca toti ceilalti) ca nimeni n-a reusit din prima sa scoata 1.34. Asta nu m-a multumit si am fugit rapid sa mi cumpar ceea ce m-a nemultumit la ciclistica mea: Da m-am intors din Italia si Da am cumparat R1 lui meu componentele ce m-au nemultumit total stilului meu de mers: Jante OZ Racing Magneziu Forjat, Amortizoare fata Ohlins cu etrieri Brembo si discuri Brembo de 320, amortizor spate Extreme Racing si un WP Racing, Amortizor Ghidon Ohlins si bineionteles ca sa scad total greutatea pe roti (ce m-a nemultumit total) lantul 520 RK Racing fara oringuri si pinioanele de aluminiu. Nu discut aici ca as avea cu cine sa ma bat, ci sa va impartasesc din experientele mele, din ceea ce-am simtit ca are nevoie R1 ptr a deveni mai rapid si din ceea ce se intampla cu corpulsi mintea umana daca te lasi de un sport al calculelor. Cu toate ca eram obisnuit sa ma bat cu Pascota (n-am reusit de aceasta data decat sa-l am alaturi de mine in grila de start) sa-l am langa mine si sa imi aduca aminte de tinerete si de faptul ca daca vreau ma pot intoarce inapoi in carti. O voi face. Am adus din Italia si altre chestii ptr R1-ri de tot felul ptr clientii mei ce sunt alaturi de mine in Nebunia mea. Ma duc la munca ca altfel nu merge nimic pe lumea asta. P.S. Vorbeam ultima oara despre criza in Romania. Am cunoscut si m-am revazut acum cu Italieni Motociclisti si Patroni de case Moto Italia ce au cam pierdut totul. Vindeau sculele si ultimele tricouri din mari reprezentantze, Romania e mult mai bine decat ei. Ma bucur ca sunt Patriot si am ales sa construiesc si sa lupt ptr Tara Mea. Hai Romania! Vezi ca deja te simti mai bine.... Cum a venit a inceput sa ne distreze. Ce ne faceam daca nu se mai intorcea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 4, 2012 Share Postat Aprilie 4, 2012 Hai sa vorbim despre R1 , nu despre timpi. Din pur respect pt munca oricarui om, ar fi bine sa va dati cu parerea cei ce veniti sa va dati acolo pe pista, George Negrea a fost cel mai bun rookie, dar, el nu-si da cu parerea pe aici(e totusi a doua oara la Serres, in decurs de 5 luni). Sabin, probabil se ducea in 1.32 daca avea functionale reglajele de rebound, furca fatza nu avea deloc amortizare pe revenire, reglajele ei erau "ratacite", pierdute prin nu stiu ce rond.Eu ma mir de 1,34 a lui Sabin, la cum tzopaia fatza. Eu la prima iesire pe Serres am scos 1.35, deasemenea multi cunoscuti de-ai mei au scos in jur de 1.35 la prima infatzisare, esential e sa nu cazi. Nu sint fan Sabin, va pot spune ca ne-a oferit in seara de joi spre vineri un motiv copios sa rideam afirmind ca va merge sub 1.30, SST chiar era convins ca o sa ajunga acolo, eu m-am abtinut sa-mi dau cu parerea, la 39ani nu mai ai nebunia de la 20. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Aprilie 4, 2012 Share Postat Aprilie 4, 2012 (editat) Hai sa vorbim despre R1 , nu despre timpi. Din pur respect pt munca oricarui om, ar fi bine sa va dati cu parerea cei ce veniti sa va dati acolo pe pista, George Negrea a fost cel mai bun rookie, dar, el nu-si da cu parerea pe aici(e totusi a doua oara la Serres, in decurs de 5 luni). Sabin, probabil se ducea in 1.32 daca avea functionale reglajele de rebound, furca fatza nu avea deloc amortizare pe revenire, reglajele ei erau "ratacite", pierdute prin nu stiu ce rond.Eu ma mir de 1,34 a lui Sabin, la cum tzopaia fatza. Eu la prima iesire pe Serres am scos 1.35, deasemenea multi cunoscuti de-ai mei au scos in jur de 1.35 la prima infatzisare, esential e sa nu cazi. Nu sint fan Sabin, va pot spune ca ne-a oferit in seara de joi spre vineri un motiv copios sa rideam afirmind ca va merge sub 1.30, SST chiar era convins ca o sa ajunga acolo, eu m-am abtinut sa-mi dau cu parerea, la 39ani nu mai ai nebunia de la 20. pai la ce aberatii si povesti vanatoresti cu iz de lauda de sina enoooooorma scoate sabin a.k.a MARELE MAESTRU R1 ORICE-AN-ORICE MODEL,no offence pt el si pt altii ca si el...nu e decat un om care are un r1 si se lauda ca el rupe tot,ca si un batranel simpatic trecut bine de a treia tinerete care povestete intamplarile lui legendare pe nipru/ural/minsk in ere apuse deodata cu dinozaurii.si sunt o mie de copilasi care cu dorinta de a-si cumpara un R1 si cand vad monstruozitatile povestite cu atata patos de EL-SABIN,isi imagineaza ca motoretismul(si in speta cel pe R1) e un fel de...lego/disnay-land. eu intrebasem ce timp a scos,ca doar el o dadea in ale lui lumi vaporoase ca el rupe,el drege,el face....com`on sabine,get a ife PS:btw,din pozele postate...nu pot sa nu remarc ca el era la start,un wheelie aberant,pe cand baietii din spate unu cu viziera deschisa,altu relaxat....si ultima poza,un naked(de care o fi) in categorie cu el care as paria ca a scos un timp apropiat daca nu mai bun.iar scuzele alea ieftine:am gume vechi,am setari necorespunzatoare,nu s-au aliniat planetele,asfaltul nu are temperatura buna,bla bla bla....sunt penibile!!!tipic unui posesor de motor,nici macar motociclist,care gaseste scuze in orice,decat sa spuna fair-and-square:nu am nici o treaba si ma dau de fun!pffff... Editat Aprilie 4, 2012 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Aprilie 5, 2012 Share Postat Aprilie 5, 2012 Vand amortizor de directie ptr R1 1998-2003. Am 5 amortizoare-preturi,toate cu reglaje racing si un singur set prinderi R1. Cei interesati sa ma contacteze. Terminatii astia 2 de mai sus nu ma deranjeaza. Doar latra a prosti la Luna... Vand amortizor de directie ptr R1 1998-2003. Am 5 amortizoare-preturi,toate cu reglaje racing si un singur set prinderi R1. Cei interesati sa ma contacteze. Terminatii astia 2 de mai sus nu ma deranjeaza. Doar latra a prosti la Luna... P.S. Jagi. Reglajele furci din partea de sus care la mine erau stranse la maxim sunt de la presiunea pe arc si de la coborarea amortizorului, nu de la revenire. Practic furca mea fata era sudata si asta ma facea sa intru foarte greu in curba si sa franez dezordonat. Nu-i permitea pe franare sa citeasca asfaltul ci sa-l respinga. Asta in primul rand iti da o mare neincredere in intrarea-n curba si poti pierde fata foarte usor daca pe intrate sunt denivelari. Am mers (cum am spus de la inceput) pe niste trase care ocoleau gropile!!! Cat despre startul ala al meu pe o roata: Regulamentul FIM e sa aprinda toate cele 5 becuri rosii dupa care sa le stinga pe rand pana la ultimul si apoi sa iei startul. Serres e praf!!! Le-a aprins pe toate si apoi le-a stins pe toate. Am pierdut minim 1 secunda fata de toti ceilalti la Start supa care am recuperat si am depasit 7 motoare pana in primul viraj... Asa e sau mi s-a parut??? Comentarii pe butoane pot fi si au fost intotdeauna dar din toti comentatorii astia ambulanti, nici macar unul nu a fost acolo unde am fost si sunt eu. Eu cand vorbesc o fac din experientza nu vorbesc nimic care n-am facut de cel putin 10 ori!!! Oricum, intoarcerea mea in sectorul Viteza pe Circuit este in primul rand ptr o evaluare a mea (sunt praf fata de ce-am fost) si ptr a vedea si simti exact care sunt necesitatile si cerintele de ultima ora in acest sector. Am inceput sa aduc tehnologie de ultima ora la preturi incredibile si vand mai nou altor case moto ce au sectoare Road Racing. Orice as face pe lumea asta si oricat de praf as fi de aici incolo pe Pista, gradele nu ti le ia nimeni ci doar te poti trece in rezerva. Eu insa raman in front si aduc noi arme celor ce vor sa scada secunde. Cat despre faptul ca am un R1, asa este. Am defapt cele mai tari si smechere moto si cea mai tare tehnologie de Service din Romania ce deserveste un singur OM!!! Eu sunt pe acest sector de forum deoarece am ales sa merg pe R1 la curse cu toate ca-mi permiteam in schimbul 2008 orice alta moto... Iubesc R1 si fac multe yzf-uri sa fie in mintile lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ccalugaru_mihai Postat Aprilie 5, 2012 Share Postat Aprilie 5, 2012 nu latra la luna Sabine. tu te-ai laudat ca da cu flacari si rupe tot. ai mers acolo crezand ca toti sunt papagali si nimeni nu mai stie cu ce se mananca cursele. si sa spui ca mergi cu opinci vechide 5 ani nu prea cred. asta e scuza penibila ca sa nu te faci de ras. avem bani de amortizoare si brizbrizuri, dar nu avem de un set de cauciucuri. esti suparat doar ca te-au cam coborat cu picioarele pe pamant o multime de rookies lasandu-te mult in spate. P.S. Si vezi ca un motor se monteaza intr-un singur fel: corect. nu ai cum sa-l verifici de 3 ori decat daca ai uitat piese Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaRM Postat Aprilie 5, 2012 Share Postat Aprilie 5, 2012 Cat despre startul ala al meu pe o roata: Regulamentul FIM e sa aprinda toate cele 5 becuri rosii dupa care sa le stinga pe rand pana la ultimul si apoi sa iei startul. Serres e praf!!! Le-a aprins pe toate si apoi le-a stins pe toate. Am pierdut minim 1 secunda fata de toti ceilalti la Start supa care am recuperat si am depasit 7 motoare pana in primul viraj... Asa e sau mi s-a parut??? Ti s-a parut. In turul de incalzire nu conteaza cine e primul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alX884 Postat Aprilie 5, 2012 Share Postat Aprilie 5, 2012 Vand amortizor de directie ptr R1 1998-2003. Am 5 amortizoare-preturi,toate cu reglaje racing si un singur set prinderi R1. Cei interesati sa ma contacteze. Salut, un pret , brand si pret la set prinderi Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Aprilie 5, 2012 Share Postat Aprilie 5, 2012 (editat) Salut SabinRACE! In primul rand vreau sa lamurim un lucru: ''Nu am crezut nici eu ca sunt atat de varza;sunt praf'' in ambele cazuri toti te aprobam...DA!!!Ai dreptate!!! ''cat lupul nu-i acasa...'' In cel mai bun caz o corcitura de maidanez cu un caine al strazii. Da' pe aia cu lupu LA mea.... o stiai? ''Doar latra a prosti la Luna'' Chiar mai sus te laudai ca tu esti...PRAF!! ''Da m-am intors din Italia si Da am cumparat R1 lui meu componentele ce m-au nemultumit total stilului meu de mers: Jante OZ Racing Magneziu Forjat'' Daca sunt ca la crf jante aftermarket dar rupte spitele de la ax si sudate de tine mai bine lasa... ''Am defapt cele mai tari si smechere moto si cea mai tare tehnologie de Service din Romania'' Stiu ce tehnologie ai tu...polidiscuri chinezesti pe care le schimbai lunar(chiar si din banii clientilor) ''Oricum, intoarcerea mea in sectorul Viteza pe Circuit este in primul rand ptr o evaluare a mea'' Aici te putem ajuta noi(si vorbesc in numele mai multor persoane cand spun asta) ca sa nu mai dai banii aiurea: Stai jos!!4 ''Cu toate ca eram obisnuit sa ma bat cu Pascota'' Eu totusi am senzatia ca tu esti drogat de fiecare data cand postezi aici...iti faci tu niste filmulete in cap... ''Am inceput sa aduc tehnologie de ultima ora'' Si... care ar fi aceea? Niste amortizoare de ghidon? O daaa!!! Sincer nu stiu ce ne faceam daca nu aduceai tu aceasta tehnologie! ''Ma bucur ca sunt Patriot si am ales sa construiesc si sa lupt ptr Tara Mea.'' Esti mai rau decat tiganii! Sa nu mai spui la nimeni ca esti roman! Te rog!si totusi, asa de curios, cu cine te lupti tu? Cu morile de vant? ''Te voi gasi pana la urma chiar daca te bazezi pe scorbura ta.'' Dar de ce crezi tu ca ma ascund? Ai numele meu...un search pe google si afli totul.Dar ce vrei sa imi faci daca ne intalnim? Ma bati? Sau ce? Totusi ma bucur ca te-ai intors intreg si vorbesc foarte serios acum. Chiar si tu ai o familie care isi face griji pentru tine. Doamne fereste sa patesti ca in povestea aceea care ne-o spuneai...Cum ca unul, SabinRACE, pe circuit, intra cu motocicleta cu peste 200 km/ora in spatele altui motociclist care mergea cu 100 si totusi, cel de-al doilea, nu cade de la impact. Si el, SabinRACE zboara vreo 2 km pana sa atinga asfaltul. P.S. frumos vopsita motocicleta dar mai bine ai pune numarul 777... ti se potriveste mai bine Editat Aprilie 5, 2012 de mad.alin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 6, 2012 Share Postat Aprilie 6, 2012 (editat) @ SabinRace : Sa-mi dai si mie un pm cu un pret la amortizoarele de ghidon pls.Thks. @ Stau-De-6 : Au,au,i-ai dat bine pe costum daca ti-a luat 10 in afara. Foarte fain motorul. Editat Aprilie 6, 2012 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Aprilie 6, 2012 Share Postat Aprilie 6, 2012 @ SabinRace : Sa-mi dai si mie un pm cu un pret la amortizoarele de ghidon pls.Thks. @ Stau-De-6 : Au,au,i-ai dat bine pe costum daca ti-a luat 10 in afara. Foarte fain motorul. extreme 250e wp 200 ohlins 250e si mai am un Penski la 150 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Aprilie 6, 2012 Share Postat Aprilie 6, 2012 ma alatur si eu voua cu un exemplar de R1 model 2008 poate unii stiu motoreta deja Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Aprilie 6, 2012 Share Postat Aprilie 6, 2012 ...Am defapt cele mai tari si smechere moto si cea mai tare tehnologie de Service din Romania ce deserveste un singur OM!!!... Felicitari! Acum ai pus stapanire si pe rubrica "Detinatori de Yamaha R1"... bineinteles, umpland'o de ridicol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Aprilie 6, 2012 Share Postat Aprilie 6, 2012 (editat) @ Stau-De-6 : Au,au,i-ai dat bine pe costum daca ti-a luat 10 in afara. Foarte fain motorul. Merci inca o data! ma alatur si eu voua cu un exemplar de R1 model 2008 Felicitari! E leita cu a mea, ce tocmai am luat-o. Bine, a mea n-are Yoshi'. Hai, sa le stapanim sanatosi! Editat Aprilie 6, 2012 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Aprilie 7, 2012 Share Postat Aprilie 7, 2012 Nu eu am gusturi amare, ci aia de spun ca struguri sunt acri daca nu-i pot atinge... Am mai spus cine este acel Alin si cate lucruri a furat din Racetek in timp de 3 saptamani cat a rezistat in pozitia de femeie de service, lenta si mizera... Scuze ca am angajat asemenea exemplare si scuze ca nu i-am scos dintii cand era langa mine... Consumul de 10 afara este normal pe 07-08 daca o ti sus in ture. Nu te speria. Eu personal nu stiu cat poate sa consume de putin daca mergi linistit dar 10 e ok afara si 12 in oras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Aprilie 7, 2012 Share Postat Aprilie 7, 2012 Nu eu am gusturi amare, ci aia de spun ca struguri sunt acri daca nu-i pot atinge... Am mai spus cine este acel Alin si cate lucruri a furat din Racetek in timp de 3 saptamani cat a rezistat in pozitia de femeie de service, lenta si mizera... Scuze ca am angajat asemenea exemplare si scuze ca nu i-am scos dintii cand era langa mine... Consumul de 10 afara este normal pe 07-08 daca o ti sus in ture. Nu te speria. Eu personal nu stiu cat poate sa consume de putin daca mergi linistit dar 10 e ok afara si 12 in oras. Nu are nici o treaba invidia cu faptul ca iti spun realitatea Acest Alin a suportat(nu rezistat) 3 saptamani sa lucreze la service-ul tau(daca asa se numesc mai nou grajdurile). Intr-un fel ma bucur ca m-ai acuzat ca ti-am furat din lucruri: m-ai scutit de o perioada f aiurea in care te aveam pe tine sef de serviciU. Acuzatia cred, ca a fost doar ca sa scapi si de mine....cei 2 colegi plecasera si tu oricum nu mai aveai bani sa ne platesti din moment ce nu aveai clienti(o persoana in 3 saptamani careia i-ai luat 500 ron pentru o amarata de sincronizare de carburatoare) sau pur si simplu ai vrut de la inceput sa ne angajezi doar ca sa iti mutam cosmelia Si mie imi pare rau ca am lucrat pentru tine.Ce sa imi faci ma?Bai Mowgli...coboara ma jos din copac.Cu cine vrei tu sa ma bati? Cu prietenii tai Miki si Karim? I-am cunoscut si sunt baieti cu capul pe umeri, nu se coboara ei la mintea ta. Si daca ,totusi, ai reusi sa ma bati de ce crezi tu ca ar ramane asa lucrurile? Felicitari! Acum ai pus stapanire si pe rubrica "Detinatori de Yamaha R1"... bineinteles, umpland'o de ridicol. SabinRACE, se pare ca a mai aparut inca un fan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 7, 2012 Share Postat Aprilie 7, 2012 ma alatur si eu voua cu un exemplar de R1 model 2008 poate unii stiu motoreta deja O s-o vinzi si pe asta rapid, te plictisesti repede de ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Aprilie 7, 2012 Share Postat Aprilie 7, 2012 SabinRACE, se pare ca a mai aparut inca un fan. Nuuuuu.... suntem "cunostinte" vechi, de pe Pro-Bike. Acolo insa nu a reusit sa obtina titlul de "mascota formului" insa vad ca aici e mult mai hotarat. Nu e treaba mea, nu sunt posesor de R1, intru aici doar sa citesc si sa mai invat din experientele altora insa daca il mai tolerati mult pe "Mickey mouse"-ul asta o sa va atraga pe toti in derizoriu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Aprilie 7, 2012 Share Postat Aprilie 7, 2012 Nuuuuu.... suntem "cunostinte" vechi, de pe Pro-Bike. Acolo insa nu a reusit sa obtina titlul de "mascota formului" insa vad ca aici e mult mai hotarat. Nu e treaba mea, nu sunt posesor de R1, intru aici doar sa citesc si sa mai invat din experientele altora insa daca il mai tolerati mult pe "Mickey mouse"-ul asta o sa va atraga pe toti in derizoriu. asa intru si eu...imi place R1 si nah,doar nu ma costa sa citesc si sa observ.poate intr-o zi o sa iau si eu unul.dar pana atunci...nimeni,decat un admin,nu il poate "cuminti"(pe forum,ca in viata de zi cu zi cred ca e irecuperabil).si avand in vedere ca adminii nu mai dau pe aici de secole,SABINrace va dainui cu fabulele lui si ramane "taticul" tuturor motociclitilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.