83CAG Postat Aprilie 28, 2008 Share Postat Aprilie 28, 2008 Un tip care se ocupa cu reparatii si vanzari piese moto vrea sa imi vanda o turbo suflanta ptr un cbr de 125, Nu am mai auzit de asa ceva la un motor, din cunostinta mea generala asta se gaseste la motoarele diesel si mai nou la mitsubishi evo 9. stie cineva mai exact despre ce e vorba???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UncleFester Postat Aprilie 28, 2008 Share Postat Aprilie 28, 2008 Gazele de esapament evacuate invart turbina, turbina actioneaza un compresor, care are rolul de-a comprima aerul tras din exterior inainte de-a intra in galeria de admisie a motorului. Rezultatul: intra mai mult aer in cilindru, si obtii putere mai mare din acelasi motor. Daca tu vrei sa pui asa ceva pe motocicleta ... multa bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viorell Postat Aprilie 28, 2008 Share Postat Aprilie 28, 2008 Un tip care se ocupa cu reparatii si vanzari piese moto vrea sa imi vanda o turbo suflanta ptr un cbr de 125, Nu am mai auzit de asa ceva la un motor, din cunostinta mea generala asta se gaseste la motoarele diesel si mai nou la mitsubishi evo 9. stie cineva mai exact despre ce e vorba???? Dacă e de Rabă merge! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 28, 2008 Share Postat Aprilie 28, 2008 Un tip care se ocupa cu reparatii si vanzari piese moto vrea sa imi vanda o turbo suflanta ptr un cbr de 125, Nu am mai auzit de asa ceva la un motor, din cunostinta mea generala asta se gaseste la motoarele diesel si mai nou la mitsubishi evo 9. stie cineva mai exact despre ce e vorba???? se foloseste si la motoarele pe benzina de aprox 100 ani la cbr 125 e complet inutila si nu stiu sa se fabrice pt motoare asa mici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
83CAG Postat Aprilie 29, 2008 Autor Share Postat Aprilie 29, 2008 Gazele de esapament evacuate invart turbina, turbina actioneaza un compresor, care are rolul de-a comprima aerul tras din exterior inainte de-a intra in galeria de admisie a motorului. Rezultatul: intra mai mult aer in cilindru, si obtii putere mai mare din acelasi motor. Daca tu vrei sa pui asa ceva pe motocicleta ... multa bafta ce sa inteleg din ironia ta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 29, 2008 Share Postat Aprilie 29, 2008 (editat) ce sa inteleg din ironia ta? Omul ti-a spus ca nu merita pentru un motor de cilindree mica ,nu ca este ironic! Daca te gindesti ca un kit turbo costa aproape 5000 de E unde mai este ironia? Daca intram in detalii tehnice o sa intelegi ca, chiar, nu ai cum sa montezi turbo,o singura intrebare iti pun si anume :crezi ca amarita de biela de la un 125 ar rezista fortelor unui motor dotat cu turbo?in plus nu cred ca o sa gasesti o turbina dimesionata pentru o cilindree asa de mica! Editat Aprilie 29, 2008 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexutzzz Postat Aprilie 29, 2008 Share Postat Aprilie 29, 2008 CBR 125 e monocilindru si nu asigura un flux de gaze constant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
83CAG Postat Aprilie 29, 2008 Autor Share Postat Aprilie 29, 2008 Ba da!! am io pe acasa un cooler de 486, merge la 12V si il montezi pe admisia de aer. Castigi 10CP garantat! pe ce motor o ai pusa?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 29, 2008 Share Postat Aprilie 29, 2008 Acuma e pus pe CBR, dar doar pe una din cele doua admisii. Daca mai fac rost de unul sa'l pun si pe cealalta admisie o sa RUPA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
83CAG Postat Aprilie 29, 2008 Autor Share Postat Aprilie 29, 2008 Acuma e pus pe CBR, dar doar pe una din cele doua admisii. Daca mai fac rost de unul sa'l pun si pe cealalta admisie o sa RUPA! pe care cbr?? de 600?? unde se gasesc astea??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimitris Postat Aprilie 30, 2008 Share Postat Aprilie 30, 2008 www.emag.ro ))) doamne . am fost si noi nestitutori dar parca nu in halul asta.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 30, 2008 Share Postat Aprilie 30, 2008 (editat) Gresesti, alea de la emag sunt prea mari, sunt pentru procesoarele astea noi si nu incap in ram air ducts. Culere de 486 gasesti pe la servisurilii de calculatuare. Unde cistigi cei 10 cai, sunt tare curios? Apropo ,la debitul de aer care iti intra in ram-air la o viteza de 100/150 de Km/h o sa-ti invirte culere de o sa ti le rupa,ba mai mult in loc sa treaca direct in air box o sa se mai chinuie sa invirta si moristele tale! Editat Aprilie 30, 2008 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreigin Postat Mai 1, 2008 Share Postat Mai 1, 2008 Ba da!! am io pe acasa un cooler de 486, merge la 12V si il montezi pe admisia de aer. Castigi 10CP garantat! Omule esti de zahar !!!! Haahahahahaaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat Mai 2, 2008 Share Postat Mai 2, 2008 Oare merge si la mine? Ma duc acuma la un service de computatoare sa le cer turbina pentru drujba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 2, 2008 Share Postat Mai 2, 2008 Exista o metoda secreta folosita numai de NASA (deja risc foarte mult spunindu-va): se toarna magiun in benzina, crestere de putere de 300% garantata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexutzzz Postat Mai 2, 2008 Share Postat Mai 2, 2008 Exista o metoda secreta folosita numai de NASA (deja risc foarte mult spunindu-va): se toarna magiun in benzina, crestere de putere de 300% garantata. Merge si la astea pe injectie? App daca imi imbrac carenele in costum de innotator dezvoltat de NASA merge mai tare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shin Postat Mai 2, 2008 Share Postat Mai 2, 2008 Poti incerca totusi cu niste nisip made by NASA in rezervor Cica filtreaza benzina si arde mai tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 2, 2008 Share Postat Mai 2, 2008 La motoarele pe injectie se foloseste maioneza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Mai 2, 2008 Share Postat Mai 2, 2008 (editat) Daca intram in detalii tehnice o sa intelegi ca, chiar, nu ai cum sa montezi turbo,o singura intrebare iti pun si anume :crezi ca amarita de biela de la un 125 ar rezista fortelor unui motor dotat cu turbo?in plus nu cred ca o sa gasesti o turbina dimesionata pentru o cilindree asa de mica!Eu zic ca rezista, la o presiune decenta si se gasesc si turbine micute, chiar si pentru scutere. Ca nu merita efortul, mai ales cel financiar, sunt total de acord, insa tehnic, e perfect posibil. CBR 125 e monocilindru si nu asigura un flux de gaze constant.Domnii acestia au avut alta parere DR-Z 400 turbo Xr 650 R turbo Editat Mai 2, 2008 de vis-a-vis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreigin Postat Mai 2, 2008 Share Postat Mai 2, 2008 E clar am un mixer moulinex ii pun TURBO !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
83CAG Postat Mai 3, 2008 Autor Share Postat Mai 3, 2008 ati luat-o razna ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreigin Postat Mai 3, 2008 Share Postat Mai 3, 2008 ati luat-o razna ..... Tot noi ?????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.