AK_Raptor Postat Mai 7, 2008 Share Postat Mai 7, 2008 CARE SE PRICEPE SA MONTEZE ASA CEVA? http://www.tailgunnerexhaust.com/rotary-ca...tail08.php?id=7 Eu am pus-o la Romcat Borla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Mai 7, 2008 Share Postat Mai 7, 2008 am montat anul trecut tailguner pe dragstar 1100...se aude foarte tare...problema este ca se aude de cum pornesti motorul...pe loc sau in sarcina iti ia timpanele foc...nu este deloc comod la drum astfel de tobe si amicul caruia i-am montat tobele merge intodeauna ultimul in grup...este insuportabil...personal nu recomand kiar dak arata bestial...ia-ti V&H sau mai ieftin Cobra... numai bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Mai 7, 2008 Share Postat Mai 7, 2008 eu am sa pun o sita capat teava esapament, goale prea urla, am sa fac un film fara filtriu si cu filtru sa vedem carei mai fain! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AK_Raptor Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 eu am sa pun o sita capat teava esapament, goale prea urla, am sa fac un film fara filtriu si cu filtru sa vedem carei mai fain! tu probabil ai sa pui sita la altceva decat tailgunner. . .ca la aia nu ai cum sa pui sita. am montat anul trecut tailguner pe dragstar 1100...se aude foarte tare...problema este ca se aude de cum pornesti motorul...pe loc sau in sarcina iti ia timpanele foc...nu este deloc comod la drum astfel de tobe si amicul caruia i-am montat tobele merge intodeauna ultimul in grup...este insuportabil...personal nu recomand kiar dak arata bestial...ia-ti V&H sau mai ieftin Cobra... numai bine... Nu stiu ce varsta ai dar sigur ai 20 ani mai putin ca mine. ..ori eu rezist mai bine la urechi la tailgunner ori tu esti mai sensibil, desi mai tanar. . PS: Daca crezi ca Vance e mai silentios. . sau gunoiul ala de Cobra care rugineste in scurt timp, e solutia.. .be my guest. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 tu probabil ai sa pui sita la altceva decat tailgunner. . .ca la aia nu ai cum sa pui sita. Nu stiu ce varsta ai dar sigur ai 20 ani mai putin ca mine. ..ori eu rezist mai bine la urechi la tailgunner ori tu esti mai sensibil, desi mai tanar. . PS: Daca crezi ca Vance e mai silentios. . sau gunoiul ala de Cobra care rugineste in scurt timp, e solutia.. .be my guest. asai! eram eu in afara subiectului de discutie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 (editat) tu probabil ai sa pui sita la altceva decat tailgunner. . .ca la aia nu ai cum sa pui sita. Nu stiu ce varsta ai dar sigur ai 20 ani mai putin ca mine. ..ori eu rezist mai bine la urechi la tailgunner ori tu esti mai sensibil, desi mai tanar. . PS: Daca crezi ca Vance e mai silentios. . sau gunoiul ala de Cobra care rugineste in scurt timp, e solutia.. .be my guest. poate ai peste 50 ani...nu am de unde sa stiu(ce conteaza?)... am avut cobra pe vtx mai bine de 2 ani...desi am harjiit de multe ori asfaltul cu ele nu au ruginit deloc...doar o zona era decolorata si murdara in acelasi timp(ardea tot ce prindea)... ce este de fapt tailgunner ? tulumba si tevile care se invirt...la V&H de ex sunt site,sunt si mai multe modele de site... numai bine... Editat Mai 8, 2008 de magg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ayevea Postat Mai 15, 2008 Share Postat Mai 15, 2008 salutare, caut si eu de ceva timp un esapament pentru un shadow de 600, ce am gasit la louis este ceva cam piperat aveti idee unde pot gasi niste cobra? eu oricum vreau sa le acopar cu banda izolatoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Mai 15, 2008 Share Postat Mai 15, 2008 ebay.de sau ebay.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat Mai 16, 2008 Share Postat Mai 16, 2008 Eu am rezlovat problema cu un spiral de 20 lung.In realitate se aude mai tare. La relanti nu se aude mai deloc. In sarcina ma cam injura lumea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 16, 2008 Share Postat Mai 16, 2008 Eu am rezlovat problema cu un spiral de 20 lung.In realitate se aude mai tare. La relanti nu se aude mai deloc. In sarcina ma cam injura lumea am si eu nevoie de-un spiral lung....ca ale mele nu ajung la filtrul median Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat Mai 16, 2008 Share Postat Mai 16, 2008 Eu am observat un lucru. Cu tobele stock de la 80-90 in sus nu puteam iesi chiar asa usor in depasire. Nu prea ma ajuta. Cu ele gaurite motorul are un raspuns mult mai prompt. Urca mai repede in ture. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Mai 30, 2008 Share Postat Mai 30, 2008 scuze de off topic.ce pot sa fac sa NU se mai auda asa tare tobele. mai detaliat: am pus 2 tobe custom made din inox pe nipru si urla ca dracu, parca e atv d-ala fara toba. in interior au montate 5 "site" (4 semicercuri cu gauri, cam ca sitele de la masina de tocat si una in capat) am auzit de solutia romaneasca de a indesa cativa bureti de vase din sarma de inox dar nu stiu ce rezultate ar putea avea... multumesc daca ai putea inlocuii semicercurile gaurite cu semicercuri negaurite, din ce ai descris tu am dedus ca sunt gaurite chiar si semicercurile.cel putin eu asa voi incerca a face, si ceea de pe capt voi da doar patru gauri in cruce, marimea gaurilor va depinde si de diametrul tevi sa nu obtureze de tot iesirea gazelor. eu zic ca daca ar i fost negaurite sferturiel de cerc nu s-ar auzi asa tare. te voi anunta! Eu am observat un lucru. Cu tobele stock de la 80-90 in sus nu puteam iesi chiar asa usor in depasire. Nu prea ma ajuta. Cu ele gaurite motorul are un raspuns mult mai prompt. Urca mai repede in ture. e logic , evacuarea gazelor arse va fi mai rapida ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thunderhead Postat Mai 30, 2008 Share Postat Mai 30, 2008 Si eu am momentan am tobele stock, dar golite de orice site etc. Imi place la nebunie sunetul; ba mai mult, merg pana acolo incat spun ca imi place mai mult decat sunetul tobelor custom (Vance and Hines, Hard Krome) ale prietenilor mei. Dar, pt ca exista un mare dar, am pierdut putere considerabil cu treaba asta; nici instalarea hypercharger nu a rezolvat in totalitate improvizatia mea pt un sunet mai puternic. De ce? Pai pt ca sitele alea au un scop, acela de a face gazele sa iasa intr-un anumit sens (turbionar), si de de a crea presiune in capul pistonului. Fara astea = mai putina putere. S-ar zice ca am tobe drag acum, dar nu e chiar asa, pt ca si alea-s gandite putin.Asa ca, daca vreti doar sunet, va puteti gauri tobele pana la maxim, sar sa va asteptati sa va scada si puterea. Eu nu as mai face inca o data operatiunea asta. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
samurai_jack Postat Iunie 3, 2008 Share Postat Iunie 3, 2008 scuze de off topic.ce pot sa fac sa NU se mai auda asa tare tobele. mai detaliat: am pus 2 tobe custom made din inox pe nipru si urla ca dracu, parca e atv d-ala fara toba. in interior au montate 5 "site" (4 semicercuri cu gauri, cam ca sitele de la masina de tocat si una in capat) am auzit de solutia romaneasca de a indesa cativa bureti de vase din sarma de inox dar nu stiu ce rezultate ar putea avea... multumesc Solutia romaneasca sa nu o incerci Asa auzisem si eu si binenteles ca e o mare nebunie.In primul rand ca nu e mare diferenta de sunet(se auzea ceva ca un mare fis ) si in al doilea rand se incinsese motorul la greu, mai ales ca la Nipru nu exista o racire cat de cat controlata.Asa ca le-am lasat goale de tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Iunie 3, 2008 Share Postat Iunie 3, 2008 Solutia romaneasca sa nu o incerci Asa auzisem si eu si binenteles ca e o mare nebunie.In primul rand ca nu e mare diferenta de sunet(se auzea ceva ca un mare fis ) si in al doilea rand se incinsese motorul la greu, mai ales ca la Nipru nu exista o racire cat de cat controlata.Asa ca le-am lasat goale de tot of si nu te omoara apoi atita galagie eu am bagat o teava de 25mm de 27cm ciuruita din cap coada(pe 5 rinduri) cu gaura de 8 in capat un obturator doar pentru margini, bagata in teva ancorata cu sudura, pe capat un ciur de masina de tocat si gata, basul il are si acuma da nu mai urla asa tare, cind da rateuri ca le da nu se mai aude POC, POC ci doar sic sisccc,test lung nu apucai sa fac ca azi le-am terminat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
assante Postat Iunie 8, 2008 Share Postat Iunie 8, 2008 Chiar nu e nimeni in Romania care sa aibe pe stoc tobe after-market pentru cruisere ? Tot ce am gasit vin doar la comanda :-( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shamok Postat Iunie 8, 2008 Share Postat Iunie 8, 2008 Am bagat si eu spiralul cel lung in dansele ca nu se mai putea (2X10mm in fiecate sita). Rezultatul: sunet... , pe de alta parte se pare ca AWD-ul a avut ceva dreptate, parca nu mai trage la fel, nu semnificativ da'... se simte! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Iunie 8, 2008 Share Postat Iunie 8, 2008 Am bagat si eu spiralul cel lung in dansele ca nu se mai putea (2X10mm in fiecate sita). Rezultatul: sunet... , pe de alta parte se pare ca AWD-ul a avut ceva dreptate, parca nu mai trage la fel, nu semnificativ da'... se simte! la ce spiral te referi? ceva poze ! un pic mai detaliat te rog! multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shamok Postat Iunie 9, 2008 Share Postat Iunie 9, 2008 Burghiul este unul de 10mm grosime si lung de 160mm, la capatul caruia am sudat o tija filetata (tot de 10mm grosime). Poti sa-l lungesti cat vrei (atentie sa fie cat de cat centrat) eu l-am facut de 600mm - merge brici. p.s. Daca tija si burghiul au aceiasi grosime opertiunea de sudura este simpla - le asezi pe amandoua, cap la cap in interiorul unui cornier (se aliniaza de nota 10). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ayevea Postat Iunie 9, 2008 Share Postat Iunie 9, 2008 ok ok, de gaurit se pare ca nu e bine sa gauresti...ca pierzi din putere (numai asta nu vreau), de cumparat unele after market nu ai de unde....cel putin pentru choppere nu am vazut nimic ce am gasit pe louis.de sunt 400 de euro....clar prefer sa pierd putere si sa le gauresc pe ale mele dar de ce trebuie burghiul de 20 lungime....mai este vreo sita la distanta aia care trebuie perforata? aveti idee dc cei de la mag din Pta Romana aduc asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Iunie 9, 2008 Share Postat Iunie 9, 2008 (editat) Burghiul este unul de 10mm grosime si lung de 160mm, la capatul caruia am sudat o tija filetata (tot de 10mm grosime). Poti sa-l lungesti cat vrei (atentie sa fie cat de cat centrat) eu l-am facut de 600mm - merge brici. p.s. Daca tija si burghiul au aceiasi grosime operatiunea de sudura este simpla - le asezi pe amandoua, cap la cap in interiorul unui cornier (se aliniaza de nota 10). stupid me! eu credeam ca ai pus vre-un mufler (tipul spiralat) sunt esapamente unde zona in care intra gazele e spiralata nu sunt site ci o spirala pe care gazzel se invirt si dau un sunet aparte, eu credeam ca desprea asta vorbeai. bun! multam de lamuriri dar daca tot veni vorba are idee careva cum sunt tobele astea , ce au inauntru , o schita, niste vorbe ar fi binevenite. AWD ai cuvintul ca tu leai scos, si sti cei pe dinauntru! Editat Iunie 9, 2008 de mas oyama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shamok Postat Iunie 9, 2008 Share Postat Iunie 9, 2008 ok ok, de gaurit se pare ca nu e bine sa gauresti...ca pierzi din putere (numai asta nu vreau), de cumparat unele after market nu ai de unde....cel putin pentru choppere nu am vazut nimicce am gasit pe louis.de sunt 400 de euro....clar prefer sa pierd putere si sa le gauresc pe ale mele dar de ce trebuie burghiul de 20 lungime....mai este vreo sita la distanta aia care trebuie perforata? aveti idee dc cei de la mag din Pta Romana aduc asa ceva? Pai la shadow-ul de 600 cam la 17 cm e primul obstacol (sita) cel putin la mine asa era. Si asa de control, am mai executat cate 2 gauri de 6mm in fiecare din capacele din capatul tobei (alea de nu lasa sa se vada decat teava aia de 20-25 mm). Nu-mi dai seama daca au vreun efect ca oricum se auzea "beton" si fara ele. Da' cu rateurile ce-i de facut? Nu ca ma deranjeaza f. tare dar sunt curios daca e ceva de facut in privinta asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Iunie 9, 2008 Share Postat Iunie 9, 2008 drag pipes pt vt 600 de pe ebay.de Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Iunie 9, 2008 Share Postat Iunie 9, 2008 Pai la shadow-ul de 600 cam la 17 cm e primul obstacol (sita) cel putin la mine asa era. Si asa de control, am mai executat cate 2 gauri de 6mm in fiecare din capacele din capatul tobei (alea de nu lasa sa se vada decat teava aia de 20-25 mm). Nu-mi dai seama daca au vreun efect ca oricum se auzea "beton" si fara ele.Da' cu rateurile ce-i de facut? Nu ca ma deranjeaza f. tare dar sunt curios daca e ceva de facut in privinta asta. reglezi carburatoarele! daca ai doua unu sigur nu e reglat la turatia corespunzatoare a celuilat, o faci ori dupa ureche ori cu aparat, treaba o efectuezi in relanti, tragi de acceleratie tare si pe care se produce rateul ii cresti un pic turatia din surubul de reglaj al relantiului, da finut sferturi de roatie si repeti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adorlith Postat Iulie 6, 2008 Autor Share Postat Iulie 6, 2008 Si eu am momentan am tobele stock, dar golite de orice site etc. Imi place la nebunie sunetul; ba mai mult, merg pana acolo incat spun ca imi place mai mult decat sunetul tobelor custom (Vance and Hines, Hard Krome) ale prietenilor mei. Dar, pt ca exista un mare dar, am pierdut putere considerabil cu treaba asta; nici instalarea hypercharger nu a rezolvat in totalitate improvizatia mea pt un sunet mai puternic. De ce? Pai pt ca sitele alea au un scop, acela de a face gazele sa iasa intr-un anumit sens (turbionar), si de de a crea presiune in capul pistonului. Fara astea = mai putina putere. S-ar zice ca am tobe drag acum, dar nu e chiar asa, pt ca si alea-s gandite putin.Asa ca, daca vreti doar sunet, va puteti gauri tobele pana la maxim, sar sa va asteptati sa va scada si puterea. Eu nu as mai face inca o data operatiunea asta. Succes! alea drag sunt goale, pentru cuplu maxim la rpm ridicat daca vrei putere mai jos, pui o saiba: http://www.nightrider.com/biketech/exhaust.htm http://www.bobhenneman.info/dragpipe.htm Sau poti sa-l mai combini cu alte trickuri, o sa fac niste poze saptamanile astea cand imi desfac tobele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.