Sari la conținut

Loud Pipes Save Lives!


adorlith
 Share

Postări Recomandate

salutare

asteptam raspunsul tau ... bine ca ai intervenit aici :rolleyes:

abia astept sa primesc pozele-schita pt. comenzile avansate.

vata sticloasa zici ... adica daia verde de folosesc la izilarea conductelor de termoficare? (rezisa aia la ardere?) vreau sa invelesc taeava sau sita aia pe care am sa o fac !

hai ca vorbim mai multe prin PM sau pe mes ca nu stresam lumea .

Iti atasez sitele pt tobe despre care vorbeam,m-au inspirat in constructia sitelor si modificarea sunetului la motorul meu.Nu-s greu de facut, iti trebuie doar rabdare, un flex, un aparat de sudura si un pic de imaginatie.

Ca o completare a ceea ce a spus "mas oyama", lungimea poate sa difere, eu am mers pe lung de 27-28 cm, daca diametrul tobei e de 6 cm, atunci iti recomand folosirea de teava pt sita de 4 cm in diametru, distanta intre capatul (gura tevii) tobei si sita interioara la iesirea din toba sa fie in jur de 8-9 cm (nu stiu daca m-am exprimat corect),lasa-mi nr de tel pe privat, urmeaza azi sa-ti atasez cateva poze cu modelul de comenzi avansate.

Salutari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...
  • Răspunsuri 174
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Si eu am momentan am tobele stock, dar golite de orice site etc. Imi place la nebunie sunetul; ba mai mult, merg pana acolo incat spun ca imi place mai mult decat sunetul tobelor custom (Vance and Hines, Hard Krome) ale prietenilor mei. Dar, pt ca exista un mare dar, am pierdut putere considerabil cu treaba asta; nici instalarea hypercharger nu a rezolvat in totalitate improvizatia mea pt un sunet mai puternic. De ce? Pai pt ca sitele alea au un scop, acela de a face gazele sa iasa intr-un anumit sens (turbionar), si de de a crea presiune in capul pistonului. Fara astea = mai putina putere. S-ar zice ca am tobe drag acum, dar nu e chiar asa, pt ca si alea-s gandite putin.

Asa ca, daca vreti doar sunet, va puteti gauri tobele pana la maxim, sar sa va asteptati sa va scada si puterea. Eu nu as mai face inca o data operatiunea asta.

 

Succes!

 

Io nu prea inteleg chestia asta....Evacuarea, se face prin supape, ori principiul e " urca pistonul, se deschide supapa,impinge afara gazele arse, supapa se inchide la loc". De unde se creeaza presiunea aia din capul pistonului ( presiune care oricum se creeaza si pe adminisie, si e mult mai mare decat la evacuare), si cum influienteaza asta puterea motorului?

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu mi-am scos sitele finale ( 2 tobe - 4 site, 2 la iesirea din motor 2 la final ) si nu am sesizat absolut nici o pierdere de putere, chiar consumul mi s-a parut mai mic dar nah, poate mi se pare si sunetul considerabil mai puternic si mai gros friday.gif daca as da timpul inapoi nu as mai astepta 1 an pana sa ma hotarasc sa ii fac operatia biggrinbandit.gif chop !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scoaterea sitelor (diminuarea back-pressure) nu duce la scaderea puterii, ci doar a unei arderi mai sarace a benzinei, care in timp poate arde supapele din cauza temperaturilor mai ridicate. Modificarea asta, impreuna cu un reglaj al carburatorului (sau fara reglaj la cele pe injectie, ca se regleaza automat) duce la o crestere de putere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Oameni buni, doar o intrebare: eu am schimbat tobele finale cu unele goale de la mama lor, am pus si kitul de carburator dedicat, luat de la Baron's, tot ce mai imi trebuie este un mare maestru international, doctor docent etc, care sa-mi regleze carburatorul. Chestia e ca, intr-adevar, motorul se cam incalzeste din cauza unui amestec probabil prea sarac, de unde si unele pocnituri la decelerare. Unde as putea sa gasesc asa un mare artist in ale carburatoarelor care sa-mi regleze Mikuni-ul ala nefericit? Asta ar trebui sa fie in Bucuresti de preferinta. Sau macar pe aproape...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni, doar o intrebare: eu am schimbat tobele finale cu unele goale de la mama lor, am pus si kitul de carburator dedicat, luat de la Baron's, tot ce mai imi trebuie este un mare maestru international, doctor docent etc, care sa-mi regleze carburatorul. Chestia e ca, intr-adevar, motorul se cam incalzeste din cauza unui amestec probabil prea sarac, de unde si unele pocnituri la decelerare. Unde as putea sa gasesc asa un mare artist in ale carburatoarelor care sa-mi regleze Mikuni-ul ala nefericit? Asta ar trebui sa fie in Bucuresti de preferinta. Sau macar pe aproape...

 

 

uite aici procedura simplificat:

http://www.ehow.com/how_7855695_adjust-carburetor-yamaha-road-star.html

 

daca nu te descurci, sau nu gasesti la cine sa mergi, poti trece pe la mine pe la garaj, dar numai dupa ce se topeste zapada (berceni).

 

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salut tuturor,

 

Am nevoie pe putin ajutor , ceva sfaturi cu privire la o modalitate de a mai "tempera" zgomotul produs de tobele de esapament, pur si simplu ma doare capul ........

 

Am un Intruder de 800, VS52B la care tocmai ce i-am schimbat tobele originale cu unele universale de la Louis , toate bune si frumoase insa pur si simplu nu ma pot plimba , fac un zgomot infernal si ma ia durerea de cap (sincer).

Ce pot face pt a mai micsora numarul de decibeli ?

 

Merci .

 

http://www.louis.de/_100e8509cc7571c76dc5cbac5b604b6029/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=420&wgr=325&list_total=5&anzeige=0&artnr_gr=10027006

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone

 

Mie toba asta imi da impresia ca e teava goala, are ceva in ea?

 

Pe Louis spune ca nu sunt omologate, practic sunt de forma:

 

NOTE: These silencers have no type approval or TĂV test certificate. They are intended for use on veteran (classic), collectors' or competition bikes and are not approved for road use under the German Road Traffic Licensing Regulations (StVZO).

 

Imi pare rau, ai luat teapa.

Editat de corleone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor,

 

Am nevoie pe putin ajutor , ceva sfaturi cu privire la o modalitate de a mai "tempera" zgomotul produs de tobele de esapament, pur si simplu ma doare capul ........

 

Am un Intruder de 800, VS52B la care tocmai ce i-am schimbat tobele originale cu unele universale de la Louis , toate bune si frumoase insa pur si simplu nu ma pot plimba , fac un zgomot infernal si ma ia durerea de cap (sincer).

Ce pot face pt a mai micsora numarul de decibeli ?

 

Merci .

 

http://www.louis.de/_100e8509cc7571c76dc5cbac5b604b6029/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=420&wgr=325&list_total=5&anzeige=0&artnr_gr=10027006

 

Am gasit in comentariile la articolul de pe Louis (http://www.louis.de/_10cecd721516dd8fd782b1dfa8ec6b9ee7/index.php?topic=artbewert&artbewert=liste&artnr_gr=10027006) cateva solutii pe care le-au incercat unii, anume sa umple teava (care da, e practic goala) in capatul cu prinderea, cu sarma din otel (Stahlwolle - ghem din ala de "lână de otel" de curatat vasele). Unul din cei care a facut asta zicea ca a mers OK totul chiar si dupa cateva sute de kilometri, celalalt ca sarma i-a schimbat culoarea cromului si ca atarna afara in scurt timp.

 

Mnah, nu stiu cat te ajuta asta, dar m-am gandit ca poate n-ai citit acolo.

Numai bine,

S.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! te duci la un strungar si i faci curat in atelier...aduni ce span i-ti place tie ...l selectionezi atent sa fie spire /spire si le bagi in tobe intru-n fel ...io l-am indesat cu coada ciocanuluipe la intrarea in toba. nu trebuie sa bagi mult sa o infunzi...te orientezi sa nu fie nici prea prea nici foarte foarte.la mine a mers si se aude fain...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca vata de sicla pe care o infasori pe o teava cu cateva gauri si o bagi in esapament!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

well,de ceva vreme am pus tobele stock....cele V&H is la vopsit.

diferenta mare de tot....acuma suna ca un foen,iar in mers e dezastru,nu-l mai aud deloc...nu ma mai aud soferii,se urca pe mine...futui.

singura consolare e ca mi-a scazut consumul cu 0,5L.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

well,de ceva vreme am pus tobele stock....cele V&H is la vopsit.

diferenta mare de tot....acuma suna ca un foen,iar in mers e dezastru,nu-l mai aud deloc...nu ma mai aud soferii,se urca pe mine...futui.

singura consolare e ca mi-a scazut consumul cu 0,5L.

E bine cand faci galagie ca se uita "conservarul" in oglinda si casca ochiul, mai nou mi-am luat un clacson mai bengos (multumesc lui @kinzo_2004) si cand dau un TiiiiT deja ciuleste conservarul ochii si urechile.

Apoi ai facut ceva reglaje la carburatie? Sau nu te stresezi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nope,e pe injectie,s-a reglat singur...hahahaha

cu tobele V&H,mai baga ceva rateuri.

Interesant, eu personal urasc injectia. O avea ea plusuri dar.....

Rateurile imi creaza si mie placere (desigur nu in excees), pe mine ma incanta muzica facut de MCJ Exhaust -

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Am gasit in comentariile la articolul de pe Louis (http://www.louis.de/_10cecd721516dd8fd782b1dfa8ec6b9ee7/index.php?topic=artbewert&artbewert=liste&artnr_gr=10027006) cateva solutii pe care le-au incercat unii, anume sa umple teava (care da, e practic goala) in capatul cu prinderea, cu sarma din otel (Stahlwolle - ghem din ala de "lână de otel" de curatat vasele). Unul din cei care a facut asta zicea ca a mers OK totul chiar si dupa cateva sute de kilometri, celalalt ca sarma i-a schimbat culoarea cromului si ca atarna afara in scurt timp.

 

Mnah, nu stiu cat te ajuta asta, dar m-am gandit ca poate n-ai citit acolo.

Numai bine,

S.

da buretele ala de sirma daca e si indesat, nu lasa sa iasa gazele cum trebuie afara, una e cind gazele sunt deviate( silencere incetinesc viteza de curgere a gazelor, implicit sunet mai mic)alta e sa obturezi evacuare lor. deloc nui o solutie buna buretele lu Harap Alb!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Am scos sitele din tobele mele sa vad cum se aud :) au inenbunit vecinii cand am dat prim tura pe strada. tousi cu sitele puse la relanti abea daca se aude vreun sunet. M-am gadit sa tei baffle-urile in 2 si sa le fac mai scurte apoi infasurate cu funie termorezistenta caci altceva de infasurat nu am gasit gen carpa din fibra. revin cu feedback si video dupa ce le fac.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...