catas_him Postat Decembrie 22, 2010 Share Postat Decembrie 22, 2010 salutare asteptam raspunsul tau ... bine ca ai intervenit aici abia astept sa primesc pozele-schita pt. comenzile avansate. vata sticloasa zici ... adica daia verde de folosesc la izilarea conductelor de termoficare? (rezisa aia la ardere?) vreau sa invelesc taeava sau sita aia pe care am sa o fac ! hai ca vorbim mai multe prin PM sau pe mes ca nu stresam lumea . Iti atasez sitele pt tobe despre care vorbeam,m-au inspirat in constructia sitelor si modificarea sunetului la motorul meu.Nu-s greu de facut, iti trebuie doar rabdare, un flex, un aparat de sudura si un pic de imaginatie. Ca o completare a ceea ce a spus "mas oyama", lungimea poate sa difere, eu am mers pe lung de 27-28 cm, daca diametrul tobei e de 6 cm, atunci iti recomand folosirea de teava pt sita de 4 cm in diametru, distanta intre capatul (gura tevii) tobei si sita interioara la iesirea din toba sa fie in jur de 8-9 cm (nu stiu daca m-am exprimat corect),lasa-mi nr de tel pe privat, urmeaza azi sa-ti atasez cateva poze cu modelul de comenzi avansate. Salutari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopper_awo Postat Februarie 7, 2012 Share Postat Februarie 7, 2012 Si eu am momentan am tobele stock, dar golite de orice site etc. Imi place la nebunie sunetul; ba mai mult, merg pana acolo incat spun ca imi place mai mult decat sunetul tobelor custom (Vance and Hines, Hard Krome) ale prietenilor mei. Dar, pt ca exista un mare dar, am pierdut putere considerabil cu treaba asta; nici instalarea hypercharger nu a rezolvat in totalitate improvizatia mea pt un sunet mai puternic. De ce? Pai pt ca sitele alea au un scop, acela de a face gazele sa iasa intr-un anumit sens (turbionar), si de de a crea presiune in capul pistonului. Fara astea = mai putina putere. S-ar zice ca am tobe drag acum, dar nu e chiar asa, pt ca si alea-s gandite putin. Asa ca, daca vreti doar sunet, va puteti gauri tobele pana la maxim, sar sa va asteptati sa va scada si puterea. Eu nu as mai face inca o data operatiunea asta. Succes! Io nu prea inteleg chestia asta....Evacuarea, se face prin supape, ori principiul e " urca pistonul, se deschide supapa,impinge afara gazele arse, supapa se inchide la loc". De unde se creeaza presiunea aia din capul pistonului ( presiune care oricum se creeaza si pe adminisie, si e mult mai mare decat la evacuare), si cum influienteaza asta puterea motorului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fury Postat Februarie 8, 2012 Share Postat Februarie 8, 2012 eu mi-am scos sitele finale ( 2 tobe - 4 site, 2 la iesirea din motor 2 la final ) si nu am sesizat absolut nici o pierdere de putere, chiar consumul mi s-a parut mai mic dar nah, poate mi se pare si sunetul considerabil mai puternic si mai gros daca as da timpul inapoi nu as mai astepta 1 an pana sa ma hotarasc sa ii fac operatia chop ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Februarie 9, 2012 Share Postat Februarie 9, 2012 scoaterea sitelor (diminuarea back-pressure) nu duce la scaderea puterii, ci doar a unei arderi mai sarace a benzinei, care in timp poate arde supapele din cauza temperaturilor mai ridicate. Modificarea asta, impreuna cu un reglaj al carburatorului (sau fara reglaj la cele pe injectie, ca se regleaza automat) duce la o crestere de putere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dooku Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 Oameni buni, doar o intrebare: eu am schimbat tobele finale cu unele goale de la mama lor, am pus si kitul de carburator dedicat, luat de la Baron's, tot ce mai imi trebuie este un mare maestru international, doctor docent etc, care sa-mi regleze carburatorul. Chestia e ca, intr-adevar, motorul se cam incalzeste din cauza unui amestec probabil prea sarac, de unde si unele pocnituri la decelerare. Unde as putea sa gasesc asa un mare artist in ale carburatoarelor care sa-mi regleze Mikuni-ul ala nefericit? Asta ar trebui sa fie in Bucuresti de preferinta. Sau macar pe aproape... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 Oameni buni, doar o intrebare: eu am schimbat tobele finale cu unele goale de la mama lor, am pus si kitul de carburator dedicat, luat de la Baron's, tot ce mai imi trebuie este un mare maestru international, doctor docent etc, care sa-mi regleze carburatorul. Chestia e ca, intr-adevar, motorul se cam incalzeste din cauza unui amestec probabil prea sarac, de unde si unele pocnituri la decelerare. Unde as putea sa gasesc asa un mare artist in ale carburatoarelor care sa-mi regleze Mikuni-ul ala nefericit? Asta ar trebui sa fie in Bucuresti de preferinta. Sau macar pe aproape... uite aici procedura simplificat: http://www.ehow.com/how_7855695_adjust-carburetor-yamaha-road-star.html daca nu te descurci, sau nu gasesti la cine sa mergi, poti trece pe la mine pe la garaj, dar numai dupa ce se topeste zapada (berceni). bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nirvana Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 Salut tuturor, Am nevoie pe putin ajutor , ceva sfaturi cu privire la o modalitate de a mai "tempera" zgomotul produs de tobele de esapament, pur si simplu ma doare capul ........ Am un Intruder de 800, VS52B la care tocmai ce i-am schimbat tobele originale cu unele universale de la Louis , toate bune si frumoase insa pur si simplu nu ma pot plimba , fac un zgomot infernal si ma ia durerea de cap (sincer). Ce pot face pt a mai micsora numarul de decibeli ? Merci . http://www.louis.de/_100e8509cc7571c76dc5cbac5b604b6029/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=420&wgr=325&list_total=5&anzeige=0&artnr_gr=10027006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 Poti pune un db killer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 Nu prea ai ce sa le faci ca sa sune mai ok fara sa le afectezi cumva ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DrDre Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 Sau..: http://www.louis.de/_104fea424d437ec5e028eb1a37496aedde/index.php?topic=wgr&grwgr=195&wgr=818&hersteller=0&anzeige=0&typ_id= Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 cum zice si SKVJ - DB KILLER cea mai buna solutie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mborhika Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 Alta varianta...lasa-le pe cele originale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 (editat) http://www.louis.de/_100e8509cc7571c76dc5cbac5b604b6029/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=420&wgr=325&list_total=5&anzeige=0&artnr_gr=10027006 Mie toba asta imi da impresia ca e teava goala, are ceva in ea? Pe Louis spune ca nu sunt omologate, practic sunt de forma: NOTE: These silencers have no type approval or TĂV test certificate. They are intended for use on veteran (classic), collectors' or competition bikes and are not approved for road use under the German Road Traffic Licensing Regulations (StVZO). Imi pare rau, ai luat teapa. Editat Martie 26, 2012 de corleone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smokewalker Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 Salut tuturor, Am nevoie pe putin ajutor , ceva sfaturi cu privire la o modalitate de a mai "tempera" zgomotul produs de tobele de esapament, pur si simplu ma doare capul ........ Am un Intruder de 800, VS52B la care tocmai ce i-am schimbat tobele originale cu unele universale de la Louis , toate bune si frumoase insa pur si simplu nu ma pot plimba , fac un zgomot infernal si ma ia durerea de cap (sincer). Ce pot face pt a mai micsora numarul de decibeli ? Merci . http://www.louis.de/_100e8509cc7571c76dc5cbac5b604b6029/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=420&wgr=325&list_total=5&anzeige=0&artnr_gr=10027006 Am gasit in comentariile la articolul de pe Louis (http://www.louis.de/_10cecd721516dd8fd782b1dfa8ec6b9ee7/index.php?topic=artbewert&artbewert=liste&artnr_gr=10027006) cateva solutii pe care le-au incercat unii, anume sa umple teava (care da, e practic goala) in capatul cu prinderea, cu sarma din otel (Stahlwolle - ghem din ala de "lână de otel" de curatat vasele). Unul din cei care a facut asta zicea ca a mers OK totul chiar si dupa cateva sute de kilometri, celalalt ca sarma i-a schimbat culoarea cromului si ca atarna afara in scurt timp. Mnah, nu stiu cat te ajuta asta, dar m-am gandit ca poate n-ai citit acolo. Numai bine, S. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prflorin2000 Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 cum zice si SKVJ - DB KILLER cea mai buna solutie asta mi se pare cea mai buna solutie, am avut in tobe si bureti de vase de inox, dar.......is buni pana se ard. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 Salut! te duci la un strungar si i faci curat in atelier...aduni ce span i-ti place tie ...l selectionezi atent sa fie spire /spire si le bagi in tobe intru-n fel ...io l-am indesat cu coada ciocanuluipe la intrarea in toba. nu trebuie sa bagi mult sa o infunzi...te orientezi sa nu fie nici prea prea nici foarte foarte.la mine a mers si se aude fain... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 Incearca vata de sicla pe care o infasori pe o teava cu cateva gauri si o bagi in esapament! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 well,de ceva vreme am pus tobele stock....cele V&H is la vopsit. diferenta mare de tot....acuma suna ca un foen,iar in mers e dezastru,nu-l mai aud deloc...nu ma mai aud soferii,se urca pe mine...futui. singura consolare e ca mi-a scazut consumul cu 0,5L. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 well,de ceva vreme am pus tobele stock....cele V&H is la vopsit. diferenta mare de tot....acuma suna ca un foen,iar in mers e dezastru,nu-l mai aud deloc...nu ma mai aud soferii,se urca pe mine...futui. singura consolare e ca mi-a scazut consumul cu 0,5L. E bine cand faci galagie ca se uita "conservarul" in oglinda si casca ochiul, mai nou mi-am luat un clacson mai bengos (multumesc lui @kinzo_2004) si cand dau un TiiiiT deja ciuleste conservarul ochii si urechile. Apoi ai facut ceva reglaje la carburatie? Sau nu te stresezi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 nope,e pe injectie,s-a reglat singur...hahahaha cu tobele V&H,mai baga ceva rateuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 nope,e pe injectie,s-a reglat singur...hahahaha cu tobele V&H,mai baga ceva rateuri. Interesant, eu personal urasc injectia. O avea ea plusuri dar..... Rateurile imi creaza si mie placere (desigur nu in excees), pe mine ma incanta muzica facut de MCJ Exhaust - Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 Am gasit in comentariile la articolul de pe Louis (http://www.louis.de/_10cecd721516dd8fd782b1dfa8ec6b9ee7/index.php?topic=artbewert&artbewert=liste&artnr_gr=10027006) cateva solutii pe care le-au incercat unii, anume sa umple teava (care da, e practic goala) in capatul cu prinderea, cu sarma din otel (Stahlwolle - ghem din ala de "lână de otel" de curatat vasele). Unul din cei care a facut asta zicea ca a mers OK totul chiar si dupa cateva sute de kilometri, celalalt ca sarma i-a schimbat culoarea cromului si ca atarna afara in scurt timp. Mnah, nu stiu cat te ajuta asta, dar m-am gandit ca poate n-ai citit acolo. Numai bine, S. da buretele ala de sirma daca e si indesat, nu lasa sa iasa gazele cum trebuie afara, una e cind gazele sunt deviate( silencere incetinesc viteza de curgere a gazelor, implicit sunet mai mic)alta e sa obturezi evacuare lor. deloc nui o solutie buna buretele lu Harap Alb! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 le-am pus pe cele V&H inapoi...yeahhhhhh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 Loud pipes & loud horn are the best!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_hompot Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 Am scos sitele din tobele mele sa vad cum se aud au inenbunit vecinii cand am dat prim tura pe strada. tousi cu sitele puse la relanti abea daca se aude vreun sunet. M-am gadit sa tei baffle-urile in 2 si sa le fac mai scurte apoi infasurate cu funie termorezistenta caci altceva de infasurat nu am gasit gen carpa din fibra. revin cu feedback si video dupa ce le fac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.